فال هفتگی فالوده – 15 تا 21 شهریور

 

 

فروردین :به نظر می رسد که تعادل زندگیتان کاملا به هم ریخته است، اما این روزها فرصت بسیار خوبی است تا به طور جدی به این وضعیت فکر کرده و ببینید اولویت های اصلیتان در زندگی چه چیزهایی هستند. شما باید وقت بیشتری برای خود گذاشته و زمان بیشتری را به کارهایی که دوست دارید اختصاص دهید. بهتر است در کار دیگران دخالت نکنید و سرتان به کار خودتان باشد و سکاندار زندگی خودتان باشید. مسائل زیادی در زمینه روابط عاطفیتان وجود دارند که باید مورد رسیدگی شما قرار بگیرند، پس کاری به کار دیگران نداشته باشید و تا فرصت هست با شریک زندگیتان به صحبت در رابطه با این مسائل بپردازید.

 

 

اردیبهشت : شما از این که بتوانید به دیگران کمک کنید لذت می برید، اما اکنون مسئله ای پیش آمده و درخواستی از شما شده که باید شانه هایتان را با بی تفاوتی بالا انداخته و بگویید «به من هیچ ربطی ندارد»! شما آنقدر برای خانواده و دوستانتان از خود مایه گذاشته اید که آنها این خوبی های شما را به چشم انجام وظیفه می بینند و اگر یک روز باب میل آنها رفتار نکنید شاهد واکنش های تندی از جانب آنها خواهید بود. اکنون فرصت خوبی است برای این که این اشتباهشان را به آنها یادآوری کنید. گره هایی را که در کارتان افتاده با کمک یکی از همکارهای نزدیکتان باز می کنید. سعی کنید در این هفته از پوسته همیشگی تان خارج شوید و کاری متفاوت انجام دهید تا احوالتان بهتر شود.

 

 

خرداد : یکی از اعضای خانواده و یا همسایه هایتان ممکن است مجبور شود به شهر و یا کشور دیگری مهاجرت کند. این موضوع می تواند از لحاظ احساسی برای شما ناراحت کننده باشد و نتوانید به راحتی با او خداحافظی کنید. دل کندن از آنهایی که دوستشان داریم همیشه کار دشواری است، اما این موضوع می تواند درس ارزشمندی برای شما باشد و یاد بگیرید که گاهی از عزیزترین ها هم باید جدا شد. در مورد تصمیم مهمی که باید بگیرید با خودتان صادق باشید، زیرا وقتی اولین قدم را بردارید، دیگر راه برگشتی ندارید. خرج و مخارجتان را کنترل کنید. کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و قول هایی داده اید که با هر چه زودتر به آن ها عمل کنید اما زندگی خود را محدود نکنید و خود را از لذت محروم نکنید.

 

تیر : تلاش بیش از حد برای انجام یک کار مشابه، شما را می ترساند. شما آنقدر باهوش هستید که بدانید چه چیزی برای شما مفید است. اگر نمی خواهید دیگران بدانند که شما فردی ضعیف هستید، بهتر است این روزها احساسات خود را پنهان کنید. احساساتی که شما درباره شخص خاصی دارید کاملا درست و واقعی است اما اگر بخواهید فقط بر اساس احساسات رفتار کنید ممکن است رابطه شما دچار آشفتگی های بیشتری شود. در شهریور ماه فرصت بسیار خوبی برای پیشرفت در کار برایتان پیش خواهد آمد اگر نترسید و درخواستتان را مطرح کنید به آنچه که می خواهید می رسید. برای اوج گرفتن باید بار تان را کم کنید و با خودتان منصف باشید. اگر خطایی کرده‌اید آن را بپذیرید و جبران کنید.

 

مرداد : یک جدایی موقت و دوری از شخصی که دوست دارید،باعث ناراحتی شدید شما خواهد شد و وحشتناک ترین سناریوهای ممکن به ذهنتان خواهند آمد و حتی به این فکر خواهید افتاد که شاید طرف مقابلتان شما را دیگر دوست نداشته باشد و به شخص دیگری علاقمند شده باشد. این کار را با خودتان نکنید! طرف مقابلتان نیز به احتمال زیاد دلتنگ شما است اما به دلایل حرفه ای و یا شاید هم خانوادگی، مجبور است کمی از شما دور باشد. شما اعتماد به نفس خوبی دارید اما در مقابل شخصی به خصوص کم می‌آورید و خودتان را کمتر از او می بینید. نذری دارید که بهتر است هر چه زودتر آن را ادا کنید زیرا در این ماه به احتمال زیاد به نیت تان خواهید رسید. از وسواس فکری و چند بار فکر کردن به یک موضوع بپرهیزید این کار فقط شما را خسته و کلافه می کند، فقط تصمیم بگیرید و به تصمیمتان احترام بگذارید.

 

شهریور : متولدین 15 تا 21 شهریور ، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. سر و کله یک نفر پیدا خواهد شد که پیشنهادی برای شما دارد که می تواند زندگیتان را به طور کلی تغییر دهد و رد کردن چنین پیشنهادی به نظرتان کاملا غیر منطقی است. با این حال به نفعتان است که قبل از هر کاری همه جوانب را در نظر گرفته و اطلاعات لازم را در مورد این پیشنهاد کسب کنید چون تصمیمی که در مورد آن می گیرید، خوب یا بد، آثار جدی و پایداری روی زندگی شما خواهد گذاشت. شاید تحقیق در این مورد کمی وقتتان را بگیرد، اما به نفعتان خواهد بود. به دیگران به اندازه ای که برایشان ارزش قائل هستید احترام بگذارید زیرا ممکن است روزی پشیمان شوید که چرا آنها را اینقدر بزرگ کرده اید. اگر از حرف های شخصی دلخور شدید، بهتر است سریع و صادقانه با او صحبت کنید و هر مشکلی که پیش آمد را با گفت و گو حل کنید.

 

 

 

مهر : یکی از دوستان نزدیکتان و یا شاید هم شخصی که دوستش دارید در شرایط روحی بدی قرار دارد.پس سعی کنید به این شخص کمک کنید و فعلا برخی از مسائلی که در ذهن دارید را دور بریزید. یک اتفاق ناخوشایند را از صد جهت مختلف بررسی می کنید و فکرش رهایتان نمی‌کند. بیهوده خودتان را خسته و با اینکار فقط عمرتان را تلف می کنید. آرزو های خیلی بزرگی دارید اما برای برآورده کردن آن ها به تلاش و کوشش بیشتر و کمی گذشت زمان نیاز دارید. مشکل کاری بزرگ تان را به هدف های کوچکتر تقسیم کرده و گام به گام و حساب شده پیش بروید. در برابر مشکلی که اخیرا سخت به پایتان پیچیده هم نگران نباشید، با آرامش خاطر مشکلات را پشت سر می گذارید.

 

آبان :راه‌حل مواجه شدن با تنش‌های آغاز هفته، بی‌اعتنایی نکردن است. به فردی که تنش‌ها را ایجاد کرده توجه نمایید تا آرام بگیرد. ذهن شما به شکل فوق العاده ای قوی شده است و هر اطلاعاتی که دریافت می کند را با قدرت تمام به خود جذب می کند. فقط بهتر است مواظب باشید از صحت اطلاعاتی که کسب می کنید اطمینان حاصل کرده و ذهن خود را با اطلاعات بی ارزش و بی اساس پر نکنید. کار جدیدی را شروع کنید و از هیچ چیز نترسید. کنترل احساسات می تواند سیاست بسیار خوبی باشد. در رابطه با مسئله کاری که پیش آمده بهترین کاری که می توانید بکنید این است که قبل از اینکه به سرعت و بدون فکر حرکت کنید خوب به عواقب راهی که در پیش گرفته اید بیندیشید.

 

 

آذر :نیرویی در فضاست که شما را وادار می کند تا تغییراتی را در زندگی تان ایجاد کنید. این تغییرات می تواند تغییر دکوراسیون خانه یا حتی تصمیمی باشد که برای آینده تان گرفته اید. هر چه هست نتیجه مثبتی را به همراه خواهد داشت. در مورد موضوعی درباره رابطه عاطفی تان نگرانید اما نگرانی شما بی مورد است. اگر آن را به حال خودش ول کنید، خواهید دید که همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. به زودی یک پیشنهاد کاری به شما می شود که بهتر است به آن بله بگویید. در یک مسئله کاری اوضاع بهتر از آن چیزی که انتظار دارید پیش خواهد رفت. اگرچه خویشتن داری یکی از ویژگی های معمول و مشخص شما نیست، اما این روزها محافظه کاری را جدی تر بگیرید تا به دردسر نیفتید.

 

 

 

دی : فشار و استرس زیادی که احساس می کنید ممکن است باعث شود در خوردن،آشامیدن و یا پول خرج کردن زیاده روی کنید. این کارها هیچ مشکلی از شما حل نخواهند و در واقع با این رفتارها دارید از مشکل واقعی خود فرار می کنید، در حالی که تا وقتی با مشکل خود مواجه نشوید از آن رهایی نخواهید یافت. به جای این کارها با کمی پیاده روی، دعا و یا مدیتیشن سعی کنید خودتان را آرام کنید تا آمادگی و آرامش لازم برای رویارویی با مشکلات خود را بیابید. به خودتان اجازه بدهید که به جای محدود کردن افکارتان به وظایف روزمره، در عالم رویا فرو رفته و به چیزهای خوب فکر کنید. در روابط عاطفی خود، اگر نمی خواهید تا آخر عمر تنها باشید، هوس های خود را کنار بگذارید، زیرا ناگهان همه چیز تغییر می کند. فردی که به دنبالش هستید می تواند با تشخیص قدرت فوق العاده ای که در شما وجود دارد، شما را خوشحال کند.

 

 

بهمن : بهتر است به تناقضات آشکاری که وجود دارد، توجه کنید. در اطراف شما فردی وجود دارد که می خواهد روابطش را با شما محدود کند، زیرا نمی خواهد شما خیلی به او نزدیک شوید یا او را خیلی خوب بشناسید. یک تغییر کوچک در زندگی‌تان اتفاقی بزرگ را برایتان رقم خواهد زد. برای انجام معامله ای اگر همه شرایط عالی بود دست به اقدام بزنید وگرنه بهتر است هنوز کمی صبر کنید و روی حرف دیگران حساب باز نکنید. سعی کنید با شریک عاطفی خود صادق باشید و چیزی را از او پنهان نکنید. مشکلی دارید که با کمی صبر قابل حل است. کسب و کار شما ممکن است اخیراً خیلی شلوغ نباشد پس بهتر است انرژی خود را برای روزهای آینده که بیشتر به آن نیاز دارید ذخیره کنید. این روزها شما با درسی که از زندگی گرفته اید انرژی را دریافت کرده اید که افق های فکری‌تان را گسترده می سازد.

 

 

اسفند : هدفی که این اواخر به دنبال آن بوده اید در حال حاضر عملی به نظر نمی رسد و شاید مجبور باشید برای مدتی آن را به تعویق بیندازید. ممکن است که این موضوع باعث ناراحتی و عصبانیت شما بشود، اما اگر خوب فکر کنید خواهید دید که فعلا این بهترین کاری است که در این رابطه از دستتان برمی آید. شما قطعا رویاها و اهداف دیگری هم دارید، کمی به آنها فکر کرده و ببینید کدام یک برایتان از اولویت بیشتری برخوردار است و احتمال دست یابی به آن برایتان بیشتر است. شاید از شخصی که دوست دارید جواب منفی بشنوید و یا عشقتان با حرف ها و کارهایش شما را آزرده خاطر کند. دلسرد نشوید و به دنبال دلیل این رفتار او باشید. بهتر است در انجام برخی کارها تعادل را نگه دارید و از دست زدن به کارهایی که در شأنتان نیست بپرهیزید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد