فال هفتگی فالوده – 19 تا 25 بهمن

 

 

فروردین :شما بیشتر از همیشه از درون خود آگاهی دارید چرا که ماه کامل نشان شما مانند یک آیینه عمل می‌کند. اما برای تان سخت است که آنچه را که می‌دانید توصیف کنید به خاطر اینکه عطارد پیوند دهنده نشان شما را ترک می‌کند- و شما احساس پیچیدگی و در هم ریختگی می‌کنید. تا بحال خردمندانه در اوج بازی تان بودید با این وجود به نظر می‌رسد اکنون زمام امور از دست تان رها شده است. عصبی نشوید؛ شما هیچ چیز مهمی را از دست نداده‌اید. در عوض این توانایی را بدست آورده‌اید که آرام باشید و کاری را که شروع کرده بودید به پایان برسانید قبل از اینکه کارتان را به دیگری بسپارند. جر و بحث شدیدی در خانه رخ می دهد پس مواظب باشید حرف هایی نزنید که بعدها از آن پشیمان شوید.

 

 

اردیبهشت :نشانه‌هایی که شما در رویاهایتان با آنها روبرو می‌شوید شاید در زندگی واقعی شکل واقعی به خود بگیرند. اگرچه این اتفاق اتفاق شگفت‌انگیزی است، ولی وقتی تخیلات شما تبدیل به واقعیت می‌شوند زندگی شما نیز پیچیده‌تر می‌شود. آنچه که اتفاق می‌افتد مهم نیست، فقط در دام ترسها و تردیدهایتان نیفتید، برای اینکه اینها می‌توانند عالی‌ترین موقعیت‌ها را خراب کنند. لازم نیست که هر چیزی را برای دیگران ثابت کنید. فقط باید دلتان پاک باشد. کسی در کار شما مخالفت می کند یا با عقیده شما درباره موضوعی به تعارض می پردازد اما نهایتا پیروزی و برد با شماست. درمورد مسئله ای که احساس ناامیدی و خستگی روحی دارید نگران و ناامید نباشید زیرا در حال برطرف شدن است.

 

 

 

خرداد :شما باید با یک مشکل کوچک که تازگی برایتان پیش آمده روبرو شوید. این هشداری برای شما است که اگر همین الان این مشکل را حل نکنید بعدها و طی هفته بعد این مشکل قدیمی‌ دوباره آشکار می‌شود. شاید راه حل سریعی به ذهنتان بیاید، اما بهتر است با کند و کاو کردن در مورد مشکل و منشا و اساس آن برای همیشه آن را حل کنید. انتظار روشن شدن مسئله یا مشکلی خانوادگی یا شغلی و یا مالی را دارید که با نتیجه ای مثبت به پایان خواهد رسید و آنچه را که در این باره انتظارش را داشته اید برای شما به خوبی تمام خواهد شد.اگر مجرد هستید،به زودی فردی را خواهید دید که قرار است مدتی وارد زندگی شما شود.او فردی اجتماعی وتنها و بی پروا و بسیار خوش برخورد است اما در امور جنسی بی قید و بی بند و بار است.

 

تیر : مجبورید تصمیم مهمی ‌بگیرید که این تصمیم می‌تواند بر خانواده‌تان هم تاثیر بگذارد. اگر لازم شد با یکی ازا قوام مسن یا حداقل یکی افراد هم سن و سال خود مشورت کنید. مثل اینکه یک نفر پایش را از محدوده شما فراتر گذاشته و برای شما محدودیت ایجاد کرده است. در هر صورت شما باید برای رسیدگی به مسئولیت‌های خانوادگی هم وقت کافی اختصاص بدهید.برخی از کارهای شما در این ماه به نتیجه نمی رسد،کمی صبر و حوصله داشته باشید تغییرات مهمی در زندگی شما رخ میدهد که به واسطه آن به موفقیت هایی میرسید.از شما خواسته می شود کاری خارج از توانایی‌تان انجام دهید، در اینگونه مواقع نیاز نیست مهربان باشید بلکه باید یک راه حل پیدا کنید و زیر بار نروید.

 

مرداد : شما در عین حال که کاملاً اهداف خود را شناخته‌اید، روز به روز بیشتر رشد کرده و تواناتر می‌شوید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، ولی به خاطر اینکه وقت زیادی دارید، دوست دارید کارهای بیشتری انجام دهید. خوشبختانه شما برای متعادل کردن زندگیتان آمادگی کامل دارید. همین برای لذت بردن شما از زندگی کفایت می‌کند. شما به وقت خود به اهدافتان خواهید رسید.در این ماه یکدفعه در موقعیتی قرار می گیرید که می توانید به پیشرفت، موفقیت و اهداف خود بسیار نزدیک شوید، پس خدارا شاکر باشید.کسی چیزی را به شما پیشنهاد می کند،به جای فکر کردن به چنین پیشنهادهایی از مهارت ها و توانایی های خود استفاده کنید و خودتان را دست کم نگیرید.

 

شهریور : شما با دیدی کلی به زندگی می‌نگرید به همین دلیل بسیاری از پیشامدهایی که رخ می‌دهد را نمی‌بینید یا این که با بی تفاوتی از کنار ﺁنها رد می‌شوید. شما درک صحیحی از مسائل زندگی دارید و اکثر اوقات حدس‌هایی که در رابطه با جریانات زندگی می‌زنید درست هستند.زنگ خوشبختی شما در حال نواختن است.عشق واقعی و زندگی سرشار از مهرومحبت و ثروت را به شما هدیه میکند.اگر با شریک عشقیتان قهر هستید به زودی با او آشتی خواهید کرد و همه چیز برایتان در این مورد رو به روال خواهد رفت. از نظر شرایط فیزیکی و جسمی کمی به بیماری و شرایط نامساعد مبتلا خواهید شد که خیلی زود رفع خواهد شد و جای آن را سلامتی و تندرستی کامل خواهد گرفت. شما درگیر یک معامله یا پروژه یا حتی سرمایه گذاری خواهید شد که در آن بسیار موفق خواهید بود و پول و ثروت زیادی به دست خواهید آورد.

 

 

 

مهر : ممکن است همچنانکه تلاش می‌کنید انرژی تان را محدود کنید تا بفهمید چه اتفاقی دارد بین شما و همکارتان می‌افتد ارتباطات شخصی تان نیز دچار مشکل شود. اما در حقیقت به نظر می‌رسد زندگی تان کمی یکنواخت و ساکن شده است. هرجا که می‌روید از آنجا خاطره دارید. عقب نشینی کردن برای دور بودن از اضطراب و آشوب راه خوبی است. انرژی خود را احیا کرده و نظمی دوباره به افکارتان ببخشید. در رابطه احساسی با دیدی متفاوت و مثبت به زندگی و اتفاقات اطرافتان نگاه کنید. اتفاق خوبی در راه است. با چسبیدن به حاشیه ها صرفا خودتان را خسته و دلزده می کنید. خیالتان راحت، درگیری که به شما مربوط نیست تمام می شود و شما از شنیدن خبرش خوشحال می شوید. در برخورد با دیگران حواستان به موقعیتتان باشد. بیخود در مورد مسائل پیش پا افتاده اعصابتان را به هم نریزید.

 

آبان : شما در این روزها خواهان یک ملاقات عشقی یا یک ملاقات جهت پیشرفت کارهایتان هستید اما این وقت ملاقات به شما داده نشده است به همین دلیل دچار نزاع یا ستیزی با شخص یا اشخاصی می‌شوید. به تازگی با دوست‌تان به مشکلی بر خورده‌اید به همین دلیل تلاش می‌کنید تا بین این موضوعات یک توازن و تعادلی را برقرار کنید.این ماه با شخصی آشنا می شوید که به شما کمک می کند تا قوانینی برای زندگی خود در نظر بگیرید و خودتان را از مشکلات و سختی ها عبور دهیدزندگی برای شما به سمت بهتر شدن تغییر می کند و شما می توانید به هر چیزی که می خواهید برسید اما باید در اعمال خود دقت بیشتری داشته باشید. در مورد تصمیمی که گرفته اید در اطرافتان با سدی از مخالفت و سرسختی دیگران روبرو می شوید پس باید صبور باشید تا به مراد دلتان برسید.
 

 

آذر :سعی کنید از بالا به دیگران نگاه نکنید و قربانی غرور بیش از حد خود نشوید. داشتن کمی تواضع به شما کمک خواهد کرد پیشرفت بیشتری داشته باشید. وقت آن رسیده است که ترس هایی که مانع از پیشرفت شما در راهتان به سوی آینده ای موفق می شوند را کنار بگذارید و روی افکار مثبت متمرکز شوید.اگر مراقب نباشید،اتفاق هایی در رابطه عشقی شما خواهد افتاد که باعث تنفر و ناراحتی می شود. این اتفاقات امکان جدایی را فراهم خواهد کرد. ایده خوب و تازه ای که دارید، به شما کمک می کند از مشکلات به راحتی عبور کنید تا جایی که به برداشتن قدم های بعدی فکر می کنید. وقت آن رسیده که با نگرشی نو و متفاوت به جنگ مشکلات بروید و در این راه از کمک دوستان هم بهره بگیرید. اتفاقات خوبی در راه است و این امکان وجود دارد که از نظر حرفه ای ارتقا پیدا کنید یا در مسیر زندگی عاطفی خود با فرد مناسبی آشنا شوید.

 

 

دی : اگر شرایط باب میلتان پیش نروند کمی عصبی می شوید و رفتارتان تند می شود، ولی باید مداخله کرده و برای حل این بحران پیش بینی نشده دست به کار شوید. با وجود این که شما آدمی نیستید که بخواهید با یک پیچیدگی کوچک در مسیر پیشرفتتان تسلیم شده و دست از مبارزه بردارید، ولی امروز ممکن است خیلی راحت میدان را خالی کنید. برای رسیدن به موفقیت تنها یک راه وجود ندارد؛ با ایجاد کمی تغییر در نگرشتان خواهید توانست به رضایت نسبی دست پیدا کرده و انرژی کافی برای ادامه مسیرتان را به دست بیاورید. دست از لجبازی و یکدندگی برداشته و خودتان را با اتفاقاتی که پیش می آیند هماهنگ کنید.شما در مقطع حساسی از زندگی قرار دارید و اگر مایوس شوید، دست آوردهایتان به هدر خواهد رفت، پس به هیچ وجه در مقابل مشکلات کمر خم نکنید. از حادثه یا یک خطر ناچیز بطور کاملا و به موقع و به هنگام، نجات می یابید.

 

 

بهمن : متولدین 19 تا 25 بهمن، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. انشاالله همیشه کنار کسانی که دوستشان دارید شاد و آرام باشید. این که مجبور باشید در مسیری که از قبل برایتان تعیین شده است پیش بروید برای شما آزار دهنده خواهد بود، ولی خوشبختانه به حدی از بلوغ رسیده اید که کارهایی که می دانید به نفع خودتان هستند را انجام دهید. دست از غرور و کله شقی بردارید و مخصوصا اگر می خواهید به عنوان فردی شناخته شوید که به تعهدات خود عمل می کند، کاری که از شما انتظار می رود را انجام دهید. به جای این که وقتتان را به خیال پردازی بگذرانید، مشغول کاری شوید که باید انجام دهید.شما در مقطع حساسی از زندگی قرار دارید و اگر مایوس شوید، دست آوردهایتان به هدر خواهد رفت، پس به هیچ وجه در مقابل مشکلات کمر خم نکنید

 

 

اسفند :برعکس آن چیزی که دیگران فکر می کنند، شما همیشه هم دلتان نمی خواهد دور و برتان شلوغ باشد و درگیر روابط اجتماعی باشید. در واقع شما خواهان روابطی هستید که عمق دارند و گسترش روابطتان تنها چیزی که برایتان اهمیت دارد نیست. اما امروز نباید انتظارات خود را بیش از اندازه بالا ببرید، در غیر این صورت به هیچ عنوان به ایده آل خود دست نخواهید یافت. شما دوست دارید که به فرد بهتری تبدیل شوید و این موضوع می تواند کمک بسیار زیادی به رشد و پیشرفت شخصی شما بکند. می خواهید رابطه ای که برایتان از اهمیت زیادی برخوردار است را به مرحله جدیدی برسانید، برای این کار باید مسائلی که به رسیدگی فوری شما نیاز دارند را در نظر بگیرید و با بی تفاوتی از کنار آنها عبور نکنید. کسی که شما را دوست دارد کاملاً با شما صادق است و هیچ قصدی در رابطه با شما ندارد، پس در آرامش باشید و از بودن در کنار او لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد