فال هفتگی فالوده – 23 تا 29 فروردین

 

 

فروردین :متولدین 23 تا 29 فروردین، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. انشاالله همیشه کنار کسانی که دوستشان دارید شاد و آرام باشید. شما به دوستی احتیاج دارید که با او صحبت کنید و کمی‌آرام بگیرید، زیرا دچار تشویش‌های بسیاری هستید. در زندگی تان حساسیت‌های زیادی را به خرج می‌دهید و این حساسیت‌های باعث می‌شوند که شما گاهی صورت اخمویی را داشته باشید. اگر حساسیت‌تان را کنار بگذارید زندگی چهره جدید و بهتری را به شما نشان خواهد داد. وسیله ای که مدتی است دنبالش هستید، تهیه خواهید کرد. مدتهاست شک و تردید نسبت به شخصی ذهن شما را پر کرده، به این صدا ها گوش نکنید و اهمیت ندهید. با کسی آشنا می شوید که به خوبی شما را درک می کند و می تواند باعث پیشرفت شما در هر زمینه ای بشود.

 

 

اردیبهشت :شما به شدت از دیگران انتفاد می‌کنید و توقعات بیش از حدی را از اطرافیانتان دارید. شما به خاطر این افکاری که دارید به سادگی نمی‌توانید تصمیمی‌را بگیرید.به جای این که با افکار منفی و امواجی منفی که از خود ساطع می‌کنید و به تمام اعضای خانواده و اطرافیانتان برخورد می‌کند بهتر است مثبت اندیشی را جایگزین ان کنید تا نه تنها خودتان و نیز عزیزانتان را نیز کمتر اذیت کنید.به خودتان قول دهید به جای این کارها از زندگی تان لذت ببرید. در رابطه عاطفی تان دقیقا همان اتفاقی خواهد افتاد که دلتان می خواهد. منتظر تغییر و جهش می باشید و به شدت استرس دارید نگران نباشید به زودی این تغییر در زندگی تان اتفاق می افتد.

 

 

خرداد :شما ترجیح می‌دهید که بیشتر در منزل باشید زیرا از فعالیت‌های اجتماعی‌تان خسته شده‌اید ، برای مدتی استراحت کنید اما لازم است بدانید که شما در حال حاضر در سکوی پرش قرار دارید و هر لحظه موفقیت بزرگی در عرصه ی اجتماعی نصیب شما خواهد شد. افرادی هستند که می‌خواهند عرصه زندگی را بر شما محدود سازند با هوشیاریتان جلوی این افراد را بگیرید، به ذهن خود رجوع کنید. در مورد یک مسئله خانوادگی اگر کوتاه بیایید به نفع شماست و لازم نیست سعی کنید کسی را برای کاری که میخواهید بکنید راضی کنید یا در مورد مسئله ای مقاومت از خود نشان بدهید.

 

تیر : اگر شما تازگی‌ها با کسی دوست شده‌اید، ممکن است کمی ‌با هم اختلاف پیدا کنید. مشکلاتی که برایتان به وجود آمده در حدی است که شما آرزو می‌کردید کاش جور دیگری رفتار کرده بودید و حالا نمی‌توانید درست تصمیم بگیرید که آیا به رابطه خود ادامه بدهید یا نه. البته در هر حال حاضر بهتر است به جای صحبت کردن در مورد این موضوع تصمیمی‌عاقلانه بگیرید. حواستان باشد در مکالماتتان با یک دوست کمتر غر بزنید و کمتر ایراد بگیرید. از کاری که می کنید لذت ببرید و دائم از سختی هایش گله نکنید. اگر در رابطه احساسی قرار ندارید حضور شخصی در زندگی‌تان می تواند یک موقعیت خوب رو برای شما به وجود بیاورد.

 

مرداد : زندگی شما اکنون یک تناقض آشکار است به خاطر اینکه آن چیزهایی که در واقعیت اطراف شما هستند حقیقت ندارند؛ با این حال زمانیکه شما راجع به اهداف بلند مدت خود فکر می‌کنید می‌توانید کاملا درست و واضح برنامه ریزی کنید. مشکل این جاست که سخت است تمام جزییات این تصورات را به عمل تبدیل کنید. احتمالا با یکسری خطرات پیش بینی نشده اید روبرو شوید زیرا برای شما دشمنان پنهانی وجود دارند. اما نگران نباشید زیرا از همه این خطرات عبور خواهید کرد و آسیبی به شما نخواهد رسید.در مورد یک مسئله نگرانی دارید که این مسئله برایتان حل خواهد شد اما باید برای آن کمی هزینه کنید.

 

شهریور : افراد و اطرافیانتان بیش از حد امروز به کمک شما احتیاج دارند و نیازمند هستند.بهتر است به انها کمک کنید تا بعدها دچار عذاب وجدان نشوید.به الهامات قلبی خود گوش دهید زیرا شما را راهنمایی می‌کنند تا به مقصدتان سریع تر دست پیدا کنید.الهامات‌تان را جدی بگیرید و از انها به سادگی عبور نکنید.از افکار و فعالیت‌های دیگران نتیجه‌های مثبتی را برداشت کنید نه این که افکارتان را سمت پیامدهای منفی سوق دهید. در مورد مسئله ای که نگرانش هستید، بهتر است خودتان را در اولویت قرار دهید و دائم نگران اینکه مردم چه خواهند گفت نباشید. مردم به هر حال حرف می زنند و شما را قضاوت می کنند.به زودی در شرایطی قرار خواهید گرفت که برایتان پر از چالش است اما شما توانایی گذر این چالش ها را دارید.

 

 

 

مهر : دو دل بودن بین تفکرات مبهم و تجزیه و تحلیل کردن حقایق کمی‌ خسته کننده است، به خصوص اگر نتوانید آنها را از هم تشخیص بدهید. اگر شما گیج شده‌اید، از کمک گرفتن هراس نداشته باشید. بیشتر اوقات شما تنها کسی بودید که به دوستانتان کمک می‌کردید. حالا وقتش رسیده که شما روی آنها حساب کنید. شما روزهای کاملا شگفت انگیز و شادی را سپری خواهید کرد و تمام این هیجانات به خاطر روحیه‌ی شادی است که شما به تازگی در درونتان بیدار ساخته اید. اگر ضرری داشته اید یا پولی از دست داده اید این موضوع در سال جدید برای شما حل می شود و بازگشت پول دارید.برخی اشخاص در اطرافتان خیرخواه شما نیستند و ممکن است برایتان دردسر درست کنند.این اشخاص قبلا هم این کار را کرده اند پس بهتر است مراقب باشید.

 

آبان : شما مدام به خود امیدواری می‌دهید که حتما فردا از امروز بهتر است، اینکه شما به ﺁینده‌تان امیدوار هستید بسیار مثبت و انگیزه ساز است، اما لازم است که گام‌های مثبتی را نیز در این مسیر بردارید. شما تا حدودی سطحی بین شده‌اید. تنها تفکر در رابطه با مسائل و مشکلات راه حلی را پیش پای شما نمی‌گذارد باید برای این کار قدم‌هایی را بردارید و فعالیت‌هایی را اجرا کنید. تصمیمی گرفته اید که در حال حاضر برایتان سخت و دشوار است اما چند ماه دیگر از خودتان راضی خواهید بود و خواهید فهمید که چقدر این تصمیم به نفعتان بوده است.شخصی برای کمک در مورد مسئله ای به شما نزدیک خواهد شد، به او اعتماد کنید ولی او را بیش از اندازه وارد مسائل دیگر خود نکنید.
 

 

آذر :شما در زندگی تان فردی مثبت بین هستید به همین دلیل با تمام مشکلاتی که پیش می‌ایند به راحتی مقابله می‌کنید و هیچ اتفاقی هر چند خیلی بزرگ باشد نمی‌تواند مانع شما شود.شما به تنهایی این احساس را در خود نگه نمی‌دارید بلکه با صحبت‌ها و رفتارهای مثبت تان این موضوع را به دیگران نیز القا می‌کنید به همین دلیل خداوند راه‌های سعادت و خوشبختی را بیش از پیش بر سر راه شما قرار می‌دهد.استدلال‌ها و آنالیزهای که در رابطه با دیگران انجام می‌دهید یا حدس می‌زنید کاملا به واقعیت می‌پیوندند اما توصیه می‌کنیم به انها زیاد اهمیت ندهید زیرا باعث می‌شوند که شما رفتاری نا عادلانه را پیشه خود کنید. افزون خواهی و زیاده طلبی این روزها می تواند خیلی راحت شما را به بیراهه ببرد. حواستان به دخل و خرجتان باشد.

 

 

دی :شمادر این روزها کمی‌نگران هستید و نگرانی‌هایتان بیش از روزهای قبل می‌باشد زیرا اتفاقات جدیدی در زندگی شما رخ داده است به همین دلیل در قلب تان تشویش‌های زیادی را احساس می‌کنید. قدم‌هایتان را کمی ﺁهسته تر بر می‌دارید، زیرا احساس می‌کنید باید جوانب احتیاط را بیشتر در نظر بگیرید، شما کاملا درست فکر می‌کنید، زیرا با این افکارتان و انجام این کارها شانس بیشتری را برای خود ذخیره می‌کنید. شخصی که برای تان بسیار مهم است، نظرش در مورد شما تغییر می کند و به شما نزدیک تر می شود اما سعی کنید خودتان را خیلی مشتاق او نشان ندهید. اکنون زمان مناسبی برای سرمایه گذاری طولانی مدت است اما بهتر است حریص نباشید.

 

 

بهمن : شما در این روزها جرات و شهامت خاصی پیدا گرده‌اید که در برابر تمامی‌مشکلات با مقاومت بیشتری بایستید، به ندای درونی قلبتان گوش دهید، این ندا شما را تا اوج افتخار همراهی خواهد کرد. از نزاع و کشمکش با دوستان یا اعضای خانواده تان بپرهیزید، زیرا این نزاع‌ها سرعت کاری شما را پایین می‌آورد و شما را از ادامه پیشرفت باز می‌دارد. مواظب افکار بدتان باشید اجازه ندهید که این افکار بر شما تسلط یابند، شما نباید خود پسند و مغرور شوید زیرا اگر تا کنون نیز موفق بوده‌اید به خاطر تلاش اطرافیان‌تان بوده است. شما برای پیشرفت‌تان هنوز نیازمند کمک دیگران هستید. یک هدیه گرانقیمت مثل طلا یا چیز با ارزشی دریافت می کنید.

 

 

اسفند : شما در این روزها چشمان تان را بیشتر باز کرده اید و به زندگی تان دقیق تر می‌نگرید، تا جزییات زندگی را نیز دریابید.باید سعی کنید بین زندگی شخصی و روحیات تان یک تعادلی برقرار کنید زیرا روحیه شما با زندگی گه در حال حاضر تجربه می‌کنید سنخیتی ندارند به همین دلیل کمی برایتان مشکل به نطر می‌رسد.هر انتخابی که انجامی می‌دهید خودتان در درستی ﺁن مطمئن شوید و بعد ﺁن را انجام دهید زیرا گاهی افراد دیگر برای شما تصمیم می‌گیرند و انتخاب‌هایی را انجام می‌دهند که شما راضی به اجرای ﺁنها نیستید. از شخصی دروغگو در اطرافتان فاصله بگیرید، او به شدت از شما سوء استفاده می کند. به سلامت روحی و جسمی خود بیشتر اهمیت بدهید. سعی کنید برای هر مسئله ای که پیش می آید، بیش از اندازه عصبی نشوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد