فال هفتگی فالوده – از 19 تا 25 اسفند

فال هفتگی متولدین فروردین

احساسات درونی شما خیلی قوی عمل می کنند، به همین دلیل هم بهتر است که از بودن در کنار افرادی که حال و هوایی مغموم و افسرده دارند خودداری کنید، زیرا این حالت ها و احساسات آنها خیلی سریع به شما هم منتقل خواهند شد و می توانند روزهای زیبای شما را برایتان به یک کابوس تبدیل کنند. یک نفر با حرفی که زده ذهن شما را حسابی درگیر کرده است و نمی توانید آرام بنشینید و دائم به فکر شنیده هایتان هستید. شما می خواهید جواب یبرای این حرف پیدا کرده و این شخص را سر جایش بنشانید، اما کاملا در اشتباه هستید. بی توجهی شما به این شخص بزرگ ترین تنبیه ممکن برای او خواهد بود. این هفته هیچ چیز در زندگی مشترک تان یکنواخت نیست. هر دوی شما سعی می کنید به نوعی به زندگی تنوع بدهید و آن را سرگرم کننده کنید. به زندگی عاشقانه خود رنگ و بویی تازه می دهید و تغییراتی لذت بخش در آن ایجاد می کنید.

فال هفتگی متولدین اردیبهشت

اگر در یک رابطه هستید یا می خواهید با فرد خاصی وارد رابطه شوید احساس می کنید در یک موقعیت سخت گیر افتاده اید و محبوب شما را به آن چیزی که می خواهید و استحقاقش را دارید نمی رساند. اگر همینطور است باید این موضوع را با او در میان بگذارید و تا جایی که می توانید با او شفاف باشید. نارضایتی از نتیجه برخی کارهایی که این اواخر انجام داده اید و تاخیر در رسیدن به بعضی از اهدافتان باعث شده اند به فکر انجام کار دیگری بیفتید که در آن توانایی و مهارت بیشتری داشته باشید. با این حال بهتر است کمی دست نگه دارید و نگاهی منطقی تر به شرایط موجود داشته باشید. ممكن است در مسائل مرتبط با پرسشتان با سختی ھايی روبرو شويد. حسادت ھای برخی از اطرافیان بسیار شما را آزار می دهد.

 

فال هفتگی متولدین خرداد

نارضایتی از شغلتان شما را در فشار و استرس قرار داده و در فکر ایجاد تغییرات کلی در کارتان هستید. شاید این کار درستی باشد، اما شاید هم نباشد! گزینه هایی که دارید را به دقت مورد بررسی قرار دهید و ببینید چه احساسی نسبت به آنها دارید، اما پیش از آن که تصمیم گیری کنید چند روزی دست نگه دارید و پس از آن تصمیم نهاییتان را بگیرید. اگر عشق سابقتان دوباره برگشت زیاد تعجب نکنید. هر دو دوباره به هم علاقمند می شوید و رابطه خوبی را از نو شروع می کنید. لحظات خوبی را با هم سپری خواهید کرد و از کارها و گفته های گذشته پشیمان هستید. البته برگرشتن او حتما صرف این نیست که باید به او شانس دوباره بدهید. احتیاط کنید و کاری نکنید که دوباره پشیمان شوید.

فال هفتگی 6 تا 12 خرداد

 

فال هفتگی متولدین تیر

خبرهای ناراحت کننده ای که از راه دور به گوشتان خواهند رسید ممکن است باعث ناراحتی و حتی کمی افسردگی شما شود. شاید دلتان بخواهد خودتان را از جمع کنار کشیده و در گوشه ای خلوت کرده و به این موضوع فکر کنید، اما این قطعا بهترین کاری که می توانید بکنید نخواهد بود. در چنین موقعیت هایی بهترین کاری که می تواند باعث آرامش شما بشود انجام کارهایتان است. به جای این که یک گوشه نشسته و زانوی غم بغل بگیرید بهتر است کمی فکر کنید و ببینید چه کارهای انجام نشده یا ناتمامی دارید و سر خودتان را با انجام آنها گرم کنید. میراثی به شما می رسد و وضع مالی شما بهبود می یابد. فرصتهای جدیدی برای شما فراهم میشود. و شما فرصت خواهید یافت تا افکار و نظرات خود را به مرحله عمل برسانید.

 

فال هفتگی متولدین مرداد

مسئله مهمی وجود دارد که این هفته شما و شریک عاطفیتان را درگیر خود می کند. به هیچ وجه نمی توانید از کنارش بگذرید و آن را نادیده بگیرید. زمان آن رسیده که با واقعیت رو به رو شوید. تا به امروز هر دوی شما سعی در نادیده گرفتن آن داشتید اما اکنون تشخیص داده اید که این مسئله تاثیرات منفی زیادی در روابط شما ایجاد کرده است. پس فرار کردن از آن فایده ای ندارد فقط باید آن را رفع کنید. نیروهایی قدرتمند سعی دارند کنترل اوضاع را از دست شما خارج کرده و مانع عملی کردن نقشه ها و برنامه هایتان شوند. خونسردی خود را حفظ کنید و برای حل این مشکلات به حس درونی خود اعتماد کنید. خیالتان راحت باشد که ضرر نخواهید کرد!

 

فال هفتگی متولدین شهریور

سوء تفاهم هایی که ایجاد می شوند و یا اطلاعات اشتباهی که به دستتان می رسند ممکن است باعث شوند نسبت به شخصی که دوست دارید دچار تردید شده و یا تصمیم اشتباهی در مورد رابطه تان بگیرید. این مسئله خیلی جدی تر از آن است که بخواهید یک شبه در مورد آن تصمیم بگیرید. کمی به خودتان وقت بدهید، به احتمال زیاد تردیدهایتان بیهوده هستند. مجبور می شوید که قولی به شخصی دهید اما یادتان باشد که قبل از هر چیز خوب فکر کنید تا در آینده پشیمانی به سراغتان نیاید. شما مجبور نیستید برای تغییر عقیده دیگران تلاش کنید. بهتر است آنها را به حال خودشان رها کنید و خود به راهی که فکر می کنید درست است، بروید.

 

فال هفتگی 6 تا 12 خرداد

 

فال هفتگی متولدین مهر

ممکن است با دیدن یک رویای بد از خواب بپرید و از همان صبح حالتان کمی بهم بریزد و تمام روز را نگران این باشید که این خواب ها به چه معنایی بوده اند و نکند اتفاق بدی قرار است بیفتد. به این چیزها فکر نکنید و سعی کنید به سریعترین شکل ممکن فراموششان کنید. هرگز از زندگی خود گله نکنید و علت نیک و بد آن را در وجود خود جستجو کنید.و در رفع آن بکوشید تا موفق و کامیاب شوید. گفتگویی امیدوار کننده در اواسط هفته با محبوبتان خواهید داشت. اما پس از آن ممکن است رابطه شما در موقعیت های بدی قرار بگیرد. به نظر می رسد تا آخر هفته نتوانید رابطه ای با صلح و سازش داشته باشید چون دیگر صبر خود را از دست داده اید.

 

فال هفتگی متولدین آبان

شما نسبت به روابط عاطفی خود احساساتی کمال طلبانه دارید. آنهایی را که به شما نزدیک هستند خیلی بهتر از همیشه می بینید و نگاهتان نسبت به شخصی که دوست دارید با تحسین و ستایش همراه است و او را همچون قهرمانی افسانه ای می بینید. شما در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی برای جدی کردن رابطه ی عاطفی خود و ورود به مرحله ی بعدی این رابطه به سر می برید، اما به این شرط که به کمبودها و نواقص طرف مقابلتان آگاه باشید. دوست داشتن شخصی که کامل و بدون نقص است کار ساده ای است، عشق واقعی این است که طرف مقابلتان را با خطاها و کمبودهایش هم قبول داشته باشید.

 

فال هفتگی متولدین آذر

برخی افراد جدید که به نظر خیلی جالب می رسند به محله یا ساختمان شما نقل مکان کرده و کنجکاوی شما را برخواهند انگیخت. تغییراتی که مدت ها انتظارش را می کشیدید بالاخره در زندگی تان رخ می دهد و آرزوهایتان رنگ واقعیت به خود می گیرند اما مراقب باشید که عجولانه و بی فکر عمل نکنید. این روزها زمان خوبی برای عشق و عاشقی نیست زیرا معشوقه تان حال و هوای خوبی ندارد. بهتر است که در کنارش باشید تا روحیه اش بازگردد. کاری کرده اید که از نتیجه آن پشیمانید. بهتر است که خودتان را سرزنش نکنید زیرا آب رفته به جوب باز نمی گردد. منتظر سورپرایزی از طرف یکی از دوستان تان باشید.

 

فال هفتگی 6 تا 12 خرداد

 

فال هفتگی متولدین دی

این هفته به دلیل مسئله ای خانوادگی که احساس می کنید از حیطه کنترل شما خارج است انگیزه تان را از دست می دهید. و این بی انگیزگی زندگی و روابط عاشقانه شما را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. اگر متاهل هستید،خوشبختانه همسرتان بیشتر از آنچه تصور کنید شما را حمایت می کند. پس می توانید به عشق او تکیه کنید. فرصت خوبی است تا عمیق تر به شرایط خود فکر کنید. آیا می توانید با سختی ها کنار آیید یا همچنان ترجیح می دهید احساسات واقعی خود را پنهان کنید؟ توصیه می کنیم برای شناخت خود وقت بیشتری بگذارید. نگران نباشید زیرا با ارتباطات جدید خود راحت تر می توانید با مشکلات تان کنار آیید. دوستی از شما درخواستی دارد، اگر فکر می کنید که آدم قابل اعتمادی ست، حتما به او کمک کنید.

 

فال هفتگی متولدین بهمن

آیا ایجاد تغییرات در زندگی شما در حال حاضر کاری عاقلانه است؟ جواب این سوال را تنها خود شما می دانید اما این را هم فراموش نکنید که این فرصت شاید هدیه ای از طرف خدا به شما باشد پس به ندای قلب خود گوش دهید. شما از چنین روزی که معشوقه تان نسبت به شما سرد شده است، متنفرید. گویی دیواری بین شما کشیده شده اما بهتر است او را کمی تنها بگذارید. او پس از مدت کوتاهی دوباره به سمت شما باز خواهد گشت. هرگز بجز خدای خود چشم امید به کسی نداشته باشید و از کسی طلب بخشش نکنید.که آنچه را که می طلبید در وجود شماست. پس سعی کنید آنچه را که می خواهید در خود جستجو کنید و همراه با همت خودتان کارتان را انجام دهید تا موفق شوید.

 

فال هفتگی متولدین اسفند

متولدین 19 تا 25 اسفند تولدتان مبارک . فالوده براى شما آرزوى تندرستى و لحظات خوب در زندگى را دارد، انشالله ١٢٠ ساله شويد. سورپرایزر بزرگی این هفته برای شما و محبوب تان وجود دارد. مشتری سیاره فراوانی در جدول شما در حال گردش است و به روش های مختلفی برکت و فراوانی را به زندگی شما، به خصوص در روابط تان می آورد. در روز یکشنبه مشتری در مقابل اورانوس سیاره تغییر ناگهانی که هم اکنون در هفتمین خانه روابط مشترک شماست قرار می گیرد. تغییری ناگهانی در جهت مثبت در زندگی خواهید داشت. اما ممكن است كوركورانه چیزی را بپذيريد كه بايد بیشتر نسبت به آن محتاط باشید. بھتر است مواظب فريب ھا و بدخواھی ھا باشید.

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

 

فال هفتگی  از  19 تا 25 اسفند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد