فال هفتگی فالوده-26 مرداد تا 1 شهریور

 

ممکن است افرادی باشند که بخواهند به شما ثابت کنند در مورد موضوعی اشتباه می کنید. به این فکر نکنید که چون با کسی در مورد موضوعی توافق نظر ندارید، از او سطح فکر پایین تری دارید و یا درک او از مسائل بیشتر از شماست.در برخی موارد باید فقط به احساس و تفکرات خود توجه کنید تا بتوانید نتیجه ی بهتری بگیرید. در حال  برنامه ریزی کردن برای یک سفر کاری یا تفریحی هستید که این سفر انجام نخواهد شد و به تعویق میفتد.اشخاصی در مورد مسئله ای به شما تهمت زده اند و شما را مقصر یک مسئله جلوه داده اند، لازم نیست جواب آنها را بدهید و فقط صبور باشید تا خودشان سزای اعمالشان را ببینند.

 

 

اجازه ندهید مسائل کوچکی که در زندگیتان رخ می دهند و اهمیت چندانی ندارند، شما را از تلاش برای رسیدن به هدفتان باز دارند و شما را زمین گیر کنند. به همه اتفاقات با دید باز نگاه کنید و اهمیت نگاه کردن به مسائل گوناگون با یک دید وسیع را درک کنید. چیزهای زیادی برای امتحان کردن و دنبال کردن وجود دارند، پس هرگونه ترس و نگرانی را کنار گذاشته و از بی تحرکی دست بردارید و به دنبال رویاهایتان بروید.قهری با یک نفر داشته اید که این موضوع به زودی تمام خواهد شد و با این شخص آشتی خواهید کرد و با اوقات خوشی را سپری می کنید.

 

 

شما با کسانی که به آنها اهمیت می دهید بسیار صادق هستید. ولی  ممکن است این صداقت بیش از اندازه، موجب ناراحتی اطرافیانتان شود. سعی کنید زود از حرف های دیگران عصبانی نشوید و تمایل خود به بی پرده و رک حرف زدن را کنترل کنید تا دیگران حرف ها و نظرات شما را توهین به خود تلقی نکنند. اگر همراه با صداقت خود کمی سیاست به خرج دهید می توانید پیام خود را بدون اینکه کسی را ناراحت و آزرده خاطر کنید. ممکن است به طور ناخواسته مجبور شوید کسی را به خانه تان دعوت کنید و یا مهمان ناخوانده ای برایتان بیاید که خیلی مایل به دیدن او نیستید.

 

 

شما مسئول شاد کردن دیگران نیستید، به دیگران هم اجازه ندهید که با ناراحتی هایشان انرژی شما را کم کنند. این اواخر به دلیل مسائلی که به یکباره برای شما پیش آمده کلافه هستید و این کلافگی باعث شده کمی عصبانی به نظر بیایید. این حالت تا چند روزی طول می کشد اما در نهایت به کمک ارتباطات بیشتر با دیگران، به حالت قبل باز می گردید. با شریک زندگی تان به مشکل برخورده اید، سعی کنید کمی از او دور بمانید. مطمئنا در تنهایی هر دوی شما به اشتباهات تان پی خواهید برد. احساساتی که شما در حال حاضر تجربه می کنید، می تواند نشانه ای از یک تغییر مثبت بزرگ در آینده ای نزدیک باشد.

 

 

متولدین 26 مرداد تا 1 شهریور، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. انشاالله همیشه کنار کسانی که دوستشان دارید شاد و آرام باشید. لیوانی را در مقابل چشم هایتان گرفته اید و تنها به قسمت خالی آن نگاه می کنید، وقت آن است که به نیمه پر آن هم نگاهی بیاندازید. شاید همان مقدار آبی هم که در دست دارید برای رسیدن به هدف تان کافی باشد. مسئله ای شما را بسیار نگران کرده و کمی استرس دارید. اما در مورد این مسئله کاری از دست شما بر نمی آید. اگر چه نگران هستید اما خیلی زود همه چیز فراموش می شود. سعی کنید در ارتباط با شریک عاطفیتان کمی بهتر عمل کنید و با لحن بد مشکلات خود را با او بیان نکنید. 

 

خلاقیت فعلی شما صحنه ای زیبا به وجود آورده است که ارزش نگاه کردن را دارد، زیرا به نظر می رسد که شما دارید با آزادی کامل و بر اساس رویاهایتان زندگی می کنید. شما بال های خود را گشوده اید و دارید به سرعت پرواز می کنید و پیش می روید. افکارتان ممکن است به ویژه در رابطه با مسئولیت هایی که برایتان از اهمیت زیادی برخوردار هستند، آشفته و بهم ریخته باشند. شما باید منظم باشید و روی کارهایتان تمرکز کنید و از بحث های بیهوده ای که باعث آشفتگی بیشتر فکرتان می شوند خودداری کنید.موفقیت های بسیار را به زودی تجربه می کنید و در مسیری قرار دارید که شما را زودتر به اهدافتان می رساند.

 

 

 

 

در مکالمه ای که با یکی از اطرافیانتان دارید از فرصتی با خبر خواهید شد که امکان پیشرفت را برای شما فراهم می کند. با اینکه معمولا از آن آدم هایی نیستید که دست به عصا پیش می روند، اما دارید بی از حد لازم احتیاط می کنید. درست است که کمی اختیاط لازم و ضروری است، اما زیادتر که بشود فقط به یک عامل بازدارنده تبدیل می شود. این را قبول کنید که باید برخی مواقع بعضی از مسائل را به شانس واگذار کنید چون شما توانایی تحت کنترل گرفتن هر چیزی را نخواهید داشت. همه چیز برای شما به طور کاملا عالی پیش خواهد رفت، مخصوصا روابط عاطفیتان. شما متوجه خواهید شد که وقتی با کسی ارتباط برقرار می کنید، یک حس جادویی و ماجراجویانه به شما القا می شود. از این انرژی قوی و مفید، در هر راهی که به نظرتان بهتر است و کارایی بیشتری نسبت به بقیه راه ها دارد، استفاده کنید.

 

 

مسائل مربوط به عشق و روابط عاطفی امروز دارند به نفع شما پیش می روند، هرچند این مسائل تا حدود زیادی غیر قابل پیش بینی به نظر می رسند. عشقتان یک لحظه در کنارتان است و لحظه ای دیگر از شما دور است، اما خوب اینها چیزهایی هستند که در هر رابطه ی عاشقانه ای باید انتظارش را داشت. اگر تحمل آن را ندارید پس به کسی آنقدر وابسته نشوید که اگر نگاهش را از شما برگرداند قلبتان بشکند. افکارتان ممکن است به ویژه در رابطه با مسئولیت هایی که برایتان از اهمیت زیادی برخوردار هستند، آشفته و بهم ریخته باشند. شما باید منظم باشید و روی کارهایتان تمرکز کنید و از بحث های بیهوده ای که باعث آشفتگی بیشتر فکرتان می شوند خودداری کنید.

 

ممکن است یکی از دوستانتان از شما تقاضا کند که مبلغی را به او قرض بدهید و شما احساس خوبی نسبت به این کار نداشته باشید. اگر از اینکه پای موضوعی حیاتی در میان نیست مطمئن هستید هیچ اشکالی ندارد که این پول را به او قرض ندهید. مسائل مربوط به عشق و روابط عاطفی در حال حاضر در موقعیتی حیاتی و بسیار تعیین کننده قرار گرفته اند. رفتار شما بیش از حد لازم تهاجمی شده است و این رفتارها می توانند اثرات مخربی روی روابط شما داشته باشند. با این کار فقط یک چیز فوق العاده را به خاطر داشتن انتظارات نابجا نابود می کنید.

 

 

وقتی پای مسائل احساسی و عاشقانه به میان می آیید انتظار نداشته باشید که دیگران زیاد احساساتی شوند. دیگران در دنیای کوچک خودشان غرق شده اند و سرشان با مسائل خودشان گرم است. ارتباط برقرار کردن با آنها و درک رفتارهایشان ممکن است برای شما سخت باشد. این که بخواهید آن ها را با دیدگاه خودتان هماهنگ کنید اگر غیر ممکن نباشد بسیار دشوار است و ارزش این همه زحمتی که لازم است بکشید را ندارد.به زودی وارد دوره عاطفی تازه ای می شوید ولی هنوز گذشته را فراموش نکرده اید و وابستگی شما به گذشته مانع این می شود که با آغوش باز پذیرای آینده باشید و به همین دلیل کمی آشفته هستید.

 

 

شما علاقه ی زیادی به سفر و یا حتی مهاجرت به کشورهای خارجی دارید، اما شرایطی که برایتان به وجود آمده است امکان انجام این کار را از شما گرفته است و همین موضوع باعث ناراحتی و نگرانی شما شده است. از طرفی هم ممکن است  با عشقتان درگیری هایی داشته باشید که اوضاع را برایتان سخت تر هم می کنند. تا جای ممکن از هر بحث و دعوایی اجتناب کنید. شاید قبول نداشته باشید اما خوشحال کردن دیگران در نهایت موجب خوشحالی خودتان می شود. بنابراین تا می توانید به دیگران محبت کنید. در راهی افتاده اید که با سرعت بالایی در حال حرکت است، همین موضوع به شما استرس داده است اما بدانید که این به نفع شماست. بنابراین سعی کنید که با آن سرعت خودتان را تطبیق دهید.

 

به زودی تغییراتی در محیط کار برایتان ایجاد می شود. یکی از کارهایی که مدت ها قبل آغاز کرده بودید، نتیجه می دهد و شما در جایگاهی که هستید، پیشرفت خواهید کرد. کمی احساس بی قراری و استرس دارید. استرس زیاد به شما هیچ کمکی نمی کند.اگر کمی افکارتان را مثبت کنید و فکر و خیال نکنید، حالتان بهتر خواهد شد. حرص و جوش مسائلی را که دخالتی در آن ها ندارید نخورید. به زودی پیشنهادی به شما می شود که بهتر است خوب در مورد آن فکر کنید. شاید دلتان آن را بخواهد اما به عقل تان تکیه کنید. فردی غریبه به زودی وارد زندگی تان می شود که تغییراتی را در راستای پیشرفت شما، در زندگی تان ایجاد خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد