فال نستراداموس – 12 مهر

 
🔮✨متولدین فروردین ✨🔮
توصیه های کلیدی:
بهتر است امروز از انجام فعالیت های اقتصادی و سرمایه‌گذاری های بزرگ صرف نظر کنید.به‌پیشرفت های موقتی خود دل خوش نکنید و به‌دنبال تثبیت آن ها باشید.روابط عاشقانه‌تان عاری از هرگونه‌مشکلی خواهد بود و این امر موجب خوشحالی شما می‎شود.
 
 

📝 نستراداموس به تو می گوید:

یك تشنج عاطفی در خانواده پیش می‌آید كه به زودی از بین خواهد رفت. البته مشروط بر اینكه با استدلال و منطق با آن برخورد و رفع شود.زمان استراحت و تفریح گذشته است. این هفته دیدارهای مهمی پیش می‌آید كه باید از آنها استفاده كرد تا به پیشرفت اقتصادی و اجتماعی برسی.
 
 
 
🔮✨متولدین اردیبهشت ✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز روزی بسیار مناسب برای سپری کردن زمان با دوستان و عزیزانتان است و تاثیر زیادی در تقویت روحیه شما دارد. فرصت مناسبی برای انجام معاملات مالی با افراد ناشناس خواهید داشت، از این فرصت استفاده‌کنید. در روابط دوستانه‌تان مراقب رفتارها و سخنانتان باشید تا ناخواسته‌باعث رنجش و ایجاد سوءتفاهم نشوید.
📝 نستراداموس به تو می گوید:

اشیاء و اشخاص زیادی هستند كه می‌توانند روحیه تو را تغییر داده و به تو احساس جدیدی از خوشبختی و رفاه بدهند. سعی كن كسی را كه دوست داری همیشه در نظر داشته باشی و خوشحالی‌ها یا غم‌هایت را با او تقسیم كنی. باید از خودت زیاد مایه بگذاری. ممكن است مشكلات تازه‌ای پیش بیاید اما با تلاش و كوشش قابل حل است.
 
 
 
 
🔮✨ متولدین خرداد ✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز از حس ششم قوی ای بهره‌مند هستید، این حس خود را نادیده‌نگیرید و از آن استفاده‌کنید.به‌خودتان بقبولانید که‌هیچ گاه‌نباید در برابر مشکلاتتان تسلیم شوید.از هرگونه‌خشونت در رفتار خود با دیگران بپرهیزید و سعی در کنترل خشم خود داشته‌باشید.  
 
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
 آرزویی كه در جستجوی آن هستی، تحقق نمی‌یابد. بهتر است تا دیر نشده از این راه برگردی. نگران و افسرده نباش چون با بسته شدن این در، درهای تازه‌ای به روی تو باز خواهد شد.احساس می‌كنی هر چه تلاش می‌كنی و زحمت می‌كشی نمی‌توانی از نظر اقتصادی بالا بروی. این نارضایتی می‌تواند زاییده شرایط بیرونی یا درونی باشد. به خصوص اگر سطح توقعات خود را كم كنی خواهی دید كه وضعیت خوبی داری.
 
 
🔮✨ متولدین تیر✨🔮
توصیه های کلیدی:
عاقلانه‌تصمیم بگیرید تا دچار خطاهای احمقانه‌نشوید، در غیر اینصورت برای خود پشیمانی به‌بار خواهید آورد.با مدیریت رفتار و برخورد خود با دیگران، موفق به‌ایجاد رابطه‌ای آرام و دلپذیر با نزدیکان خود خواهید بود.به‌دنبال ایجاد تعادل مناسب بین کار و روابط با خانواده‌و دوستان خود باشید.
 
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:

عشق را نمی‌توان پنهان كرد. بالاخره از جایی خود را نشان می‌دهد. بخصوص چشم‌ها كه همیشه گواهی دهنده عشق و اندوه‌ها هستند. بهتر است آشكارا از خواسته‌های خود دفاع كنی و نگران نباشی. وضعیت مادی و مالی تو خوب نیست اما این وضعیت پایدار نخواهد ماند. پس از یك دوران سختی و دشواری، دوران آسانی فرا خواهد رسید. در هیچ كاری نباید شتاب به خرج داد.
 
 
 
🔮✨متولدین مرداد ✨🔮
توصیه های کلیدی:
زندگی عاطفی تان مملوء از احساسات مثبت خواهد بود.در شغلی که‌دارید از موقعیت اجتماعی خوبی برخوردارید و این موضوع باعث رضایت خاطر شما می‎شود.به‌زودی موفق به‌ایجاد تغییراتی مثبت در زندگی حرفه‌ای خود خواهید بود.   
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
 نباید به افراد با دید سطحی و ناپخته نگاه كنی. باید با هشیاری و توجه بیشتر بدانی پشت هر ظاهر و رفتاری چه نیتی نهفته است. با كشف این حقایق می‌توانی زندگی عاطفی‌ات را بهبود بخشی و منتظر آینده روشنی باشی.مشكل اساسی تو این است كه جیبهای خالی نمی‌توانند پاسخگوی نیازهای تو باشند! یا باید تلاش كنی تا به وضعیت مالی مطلوب و قابل قبولی برسی و یا سطح توقعاتت را پائین بیاوری.

 
 
🔮✨ متولدین شهریور ✨🔮
توصیه های کلیدی:
در هنگام تصمیم گیری، غفلت کردن در مورد برخی جوانب کار، باعث بروز خطا می‎شود.در صورت علاقه‌مند بودن به‌شخیص خاص، بهتر است در مورد احساسات خود صادق بوده‌و آن را به‌شخص مورد نظر خود ابراز کنید. فرزندان شما برایتان منبع شادی خواهند بود، اما بهتر است دست از محافظت بیش از اندازه‌از آن ها بردارید.
 
 
📝نستراداموس به تو می گوید:
رابطه تازه‌ای ایجاد خواهد شد. اگر مجرد هستی، می‌توانی امیدوار باشی كه به زودی از این وضعیت خارج خواهی شد. شروع این رابطه بسیار موفقیت‌‌آمیز خواهد بود.تو در زمینه مالی به موفقیت‌های می‌رسی و اوضاع اقتصادیت تقریبا سروسامان خواهد گرفت. باید از موقعیتها نهایت استفاده را بكنی و به یاد داشته باشی كه همه چیز موقتی و زودگذر است. این تو هستی كه با دوراندیشی آینده اقتصادیت را تضمین می‌كنی.
 
 
 
🔮✨ متولدین مهر ✨🔮
توصیه های کلیدی:
به‌زودی موفق به‌از میان برداشتن مشکلات مالی خود خواهید شد.این روز ها ممکن است در معرض خطر حساسیت و آلرژی قرار بگیرید.قبل از برداشتن هر گامی نسبت به‌درست بودن آن اطمینان حاصل کنید و فکر نشده‌عمل نکنید.   
 

📝 نستراداموس به تو می گوید:
تردید و دودلی، مانع گرفتن تصمیم مهم و جدی خواهد بود. ادامه این شرایط به نفع تو نیست پس بهتر است تكلیفت را با خودت روشن كنی.اگر می‌خواهی تكانی به اوضاع مادیت بدهی باید قدرت ریسك كردن داشته باشی و خودت را نشان بدهی. رسیدن به سود نیازمند پذیرش مسئولیت تازه و نشان دادن شایستگی و توانمندی است.

 

 

🔮✨ متولدین آبان ✨🔮
توصیه های کلیدی:
در صورت نیاز، فعالیت های اجتماعی خود را کاهش داده‌و وقت بیشتری را صرف خوابیدن کنید.اگر مشکلات دشواری را پشت سر گذاشته‌اید، روحیه‌خود را حفظ کنید و هرگز تسلیم نشوید. از قدرت دوستی غافل نشوید و از آن ها برای حل مشکلاتتان کمک بخواهید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:

 از روابط خود به هیچ عنوان برای كسی تعریف نكنید. شما یك حسود بالفطره را با یك پزشك روانشناس اشتباه گرفته اید! و این به شما ضربه های بزرگی خواهد زد.اگر به فكر رسیدن پولی از جایی هستید فعلا روی آن حساب نكنید. به واقعیت ها پایبند باشید و برنامه ریزی كنید تا برای شما مشكلی پیدا نشود. شما هیچ مشكلی ندارید. مشكل شما تنها این است كه به خودتان سخت می گیرید. بدون توجه به خیلی ضعفهای موجود در نهان خودتان.
 
 
 
 
 🔮✨متولدین آذر ✨🔮
توصیه های کلیدی:

شانس با شما یار است و به‌زودی حقوقتان افزایش خواهد یافت.سعی در دوری کردن از افرادی که‌دائما به‌دنبال تصحیح اعمال شما هستند داشته‌باشید.پرداختن به‌کار بیش از حد ممکن است باعث تضعیف قوا و روحیه‌شما شود، بنابراین بهتر است به‌خودتان استراحت دهید.  
 
 

📝 نستراداموس به تو می گوید: 

با خود فكر می‌كنی كه فرصت بزرگ و طلایی زندگیت را از دست دادی و بسیار بیش از حدمعمول به آن فكر می‌كنی. تنها راه جبران گذشته، تیزبینی، مقاومت در برابر مشكلات و درس از آن است. هنوز فرصت جبران و بدست آوردن شرایط مشابه یا حتی بهتر وجود دارد البته استفاده از این فرصت در گرو عملكرد تو خواهد بود. تلاش فراوانی به خرج دادی تا به سود قابل ملاحظه‌ای دست‌یابی اما نتیجه این كار معكوس بود. اما نگران نباش به زودی راههای تازه‌ای كشف خواهد شد.
 

 

 
🔮✨ متولدین دی ✨🔮
توصیه های کلیدی:
ایجاد رابطه‌ای صمیمی با افراد غریبه‌اما با نفوذ، بهترین اقدام برای ارتقاء مقامتان است.این روز ها شاهد برخورد های تصادفی با افراد مورد علاقه‌خود خواهید بود.در صورت عدم اطمینان از صحیح بودن معاملات مالی، از انجام آن ها صرف نظر کنید.
📝 نستراداموس به تو می گوید:

 این روزها مشاجره و نزاع‌های بی‌حاصل وقت تو را گرفته. باید دوباره همه چیز را به حالت نرمال سابق برگردانی و با آرامش و اطمینان به كارت ادامه دهی تا موفق شوی.همیشه باید به دنبال چیزی باشی تا با امید به اون بتونی خوشحال باشی و تلاش كنی. اینطوری اطرافیان و دوستانت هم از مصاحبت با تو لذت می‌برند. باید در مورد برخی مسائل تجدید نظر كنی. وقتی راهی غلط باشه باید فورا تصحیحش كنی، در این صورت، به زودی از بحران خارج میشی.

 
 
 
 
🔮✨ متولدین بهمن  ✨🔮
توصیه های کلیدی:
اما مراقب باشید تا با انجام کار بیش از حد، سلامتی خود را متزلزل نکرده‌و روحیه‌تان تضعیف نشود.در برطرف کردن مشکل سایر افراد یاری رسانشان باشید، این کار باعث ایجاد حسی خوشایند در شما می‎شود. شما قادر به‌متمرکز شدن بر روی اهداف خود و پیشرفت در زمینه‌حرفه‌ای خواهید بود.

📝 نستراداموس به تو می گوید:
این روزها مشاجره و نزاع‌های بی‌حاصل وقت تو را گرفته. باید دوباره همه چیز را به حالت نرمال سابق برگردانی و با آرامش و اطمینان به كارت ادامه دهی تا موفق شوی. باید در مورد برخی مسائل تجدید نظر كنی. وقتی راهی غلط باشه باید فورا تصحیحش كنی، در این صورت، به زودی از بحران خارج میشی.

 
 
 
 
🔮✨ متولدین اسفند ✨🔮
توصیه های کلیدی:
از ابراز نگرانی برای مسائل پیش پا افتاده‌بپرهیزید، در غیر اینصورت ممکن است وضعیت روانیتان دچار تشنج شود.اگر مجرد هستید و به‌دنبال پیدا کردن نیمه‌گمشده‌خود هستید، به‌زودی با شخص مناسبی برخورد خواهید داشت.سعی در تقویت عزت نفس و اعتماد به‌نفس خود داشته‌باشید، به‌این ترتیب قادر به‌انجام هرکار سختی خواهید بود.
 

📝 نستراداموس به تو می گوید:

وقتی همه چیز روبراه است با تردید و وسواس روز خودت و بقیه رو خراب نكن. از زندگیت لذت ببر و از فرصت‌های خوبت استفاده كن چون همیشه چرخ اینطور نمی‌چرخه.راه برای پیشرفت تو باز و روشن است پس تردیدهایت بی‌مورد است. به زودی استعداد و توانایی‌هایت برای كسانی كه باید از آن آگاه شوند، آشكار خواهد شد و روزهای خوشی خواهی داشت.با پیشرفت‌هایی كه در زمینه كار یا تحصیل داری در آینده‌ای نزدیك به موفقیت و افزایش دارایی خواهی رسید. فقط باید به خاطر داشته باشی كه دست از تلاش برنداری تا موفق شوی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد