فال نستراداموس – 26 شهریور

 
🔮✨متولدین فروردین ✨🔮
نشان های کلیدی:

نیرنگ و فریب
گول زدن
زنی با موهای سیاه
فردی باهوش

📝 نستراداموس به تو می گوید:

 پیش از شنیدن یا نشنیدن چه قضاوتی می‌توان داشت؟ باید ابتدا حرف‌های او را خوب و كامل بشنوی، بعد در مورد او و این موضوع قضاوت كنی.تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.انگیزه خود را برای كار و بدست آوردن پول نباید از دست داد. باید پذیرفت كه این هم بخشی از زندگی است. سعی به خودت انگیزه بدهی و همین انگیزه است كه مانند یك موتور تو را به حركت درمی‌آورد و موانع را پشت سر می‌گذارد.
 
 
 
🔮✨متولدین اردیبهشت ✨🔮
نشان های کلیدی:
یک دشمن
تقلب
خیانت
بدگویی
📝 نستراداموس به تو می گوید:

كدورت‌هایی در زندگی خصوصی‌ات وجود دارد كه باید هرچه سریع‌تر آنها را رفع كنی. بی‌توجهی تو به برخی مسائل عاطفی دوست یا همسرت را می‌رنجاند. باید بیشتر مراقب رفتارت باشی.صحبت كردن با بعضی از دوستان، به تو روحیه‌ای تازه و انرژی خاص می‌دهد. پس این روزها با این افراد بیشتر در تماس باش و از آدم‌های منفی كه تو را از زندگی پشیمان می‌كنند ارتباط نداشته باش.
 
 
 
 
 
🔮✨ متولدین خرداد ✨🔮
نشان های کلیدی:
زنی دیگر
توافق
انعطاف پذیری
فردی خودخواه
📝 نستراداموس به تو می گوید:
امروز شما از انرژی خود بهتر استفاده‌را خواهید کرد و در یک پروژه‌دشوار موفق خواهید شد . امروز لازم خواهد بود که‌برای روابط نزدیک خود کاری کنید ، در غیر این صورت شما در معرض خطر دوری بزرگی از دایره‌خانوادگی تان قرار خواهید داشت .
 
 
🔮✨ متولدین تیر✨🔮
نشان های کلیدی:
پیروزی
موفقیت
تشخیص
یک بله گفتن
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
: در دوست‌داشتن نمی‌توان فقط به منافع خود فكر كرد. نمی‌گویم حتما در این‌باره باید خود را قربانی كرد اما باید رفتاری در پیش گرفت كه دوستی‌ها شفاف‌تر و عمیق‌تر شود. در دلت جایی برای دیگران باز كن. اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص كنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بكار بگیر و روزی كه موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.
 
 
🔮✨متولدین مرداد ✨🔮
نشان های کلیدی:
نتیجه مثبت
شادی و خوشحالی
گرم و صمیمی
انرژی بالا
📝 نستراداموس به تو می گوید:
 تو باید دوباره به سوی او بگردی. البته این یك پیشنهاد است و تصمیم نهایی با توست. به هر حال اگر احساس می‌كنی او همان كسی كه تو همیشه آرزویش را می‌كردی، برای بازگشت هیچ بهانه‌ای نباید بیاوری. مراقب باش. تعهدات مالی تو دارد سر از جاهای خطرناكی در می‌آورد. سعی كن براساس آنچه داری حركت كنی و از قرض و وام و چك و سفته، فاصله بگیری. مراقب اوضاع اقتصادیت باش.

 
 

 

 
 
🔮✨ متولدین شهریور ✨🔮
نشان های کلیدی:
یک دوست
وفاداری
فردی قابل اعتماد
حیوانی خانگی
 
📝نستراداموس به تو می گوید:
باید با آغوش باز و روی گشاده با دوست و یا همسرت برخورد كنی. هیچ كس نیست كه عیب و یا ایرادی نداشته باشد. این مسئله در مورد خود تو هم صادق است. باید با گذشت از بعضی عیبها چشم‌پوشی كرد.آینده بهتری در انتظار توست. فشار كار و مشكلات متعدد اقتصادی این روزها تو را به شدت گرفتار كرده است. اما این وضعیت پایدار و ثابت نخواهد ماند.
 
 
 
🔮✨ متولدین مهر ✨🔮
نشان های کلیدی:

فردی که شما می شناسید
راهنمایی یا کمک
صمیمیت
کسی در حرفه بهداشت

 

📝 نستراداموس به تو می گوید:
خویشتنداری و صبر لازم است. باید حوصله به خرج دهی تا این وضعیت تغییر كند. دست به كاری نزن كه عاقبت روشنی ندارد. در این صورت دچار شكست و ناكامی می‌شوی.دوران پرتنش و اضطرابی فرامی‌رسد. اما كسی كه ریشه در اعماق خاك داشته باشد، از طوفان نمی‌ترسد. به زودی اوضاع اقتصادیت دوباره روبراه می‌شود فقط باید استقامت داشته باشی و به خودت اعتماد كنی.

 

 

 
🔮✨ متولدین آبان ✨🔮
نشان های کلیدی:
یک فرد مسن
پدر شما یا فردی مانند پدرتان
بازنشستگی
صلح
📝 نستراداموس به تو می گوید:

 هر چیزی كه می‌درخشد و برق می‌زند كه طلا نیست. باید مراقب باشی و فریب ظواهر را نخوری. باید هوشیار باشی تا بتوانی در این بازار آشفته حقیقت را از دروغ تشخیص دهی. احتیاج به كمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا كرد تا این خستگی را از تنت دور كنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فكر كنی.
 
 
 
 
 🔮✨متولدین آذر ✨🔮
نشان های کلیدی:

آرامش
مردی بالای 30 سال
معتبر

📝 نستراداموس به تو می گوید: 
هوشمندی و ذكاوت تو موجب می‌شود تا نسبت به بعضی از اطرفیان دچار سوءظن شوی. در این باره باید شناخت‌های خود را تكمیل كرد و بعد تصمیم گرفت چون بعضی از این سوءظن‌ها اشتباه است.تو در راه هدفت بسیار سخت‌كوش و خستگی‌ناپذیر هستی. درست است كه خواسته مهم تو ظاهرا درنیافتنی است اما توجه داشته باش كه تلاش تو ممكن است هر ناممكنی را ممكن كند.

 

 
🔮✨ متولدین دی ✨🔮
نشان های کلیدی:
پارک
محبوب عموم
انفرادی
بازی کردن
📝 نستراداموس به تو می گوید:

 باید وقت كافی به خودت بدهی تا بتوانی با تفكری درست در این باره تصمیم بگیری. شتابزدگی و عجله تو را پشیمان خواهد كرد. با تامل بیشتر می‌توان موفق‌تر شد. تو در شرایطی خوبی از لحاظ جسمی و روحی هستی پس برای خودت دردسر و بیماری درست نكن و از نعمت سلامتی‌ات لذت ببر.

 
 
 
 
🔮✨ متولدین بهمن  ✨🔮
نشان های کلیدی:
پول و ثروت
استقلال و عدم وابستگی
ماجراجویی

📝 نستراداموس به تو می گوید:
غیرت خوب است و نگهبان عشق. اما همین غیرت اگر از حد و حدود خود خارج شود تردیدها را دامن می‌زند و آنوقت بدگمانی و تردید به جای اعتماد و یقین می‌نشیند. به همین راحتی می‌توانی همه چیز را خراب كنی. از طرف دوست یا خانواده‌ای نزدیك، خبرهای خوشی برای تو و خانواده‌ات در راه است. از راه دور خبر بسیار مسرت بخشی خواهی شنید. موضوع یك مسافرت به خوبی و خوشی به انجام می‌رسد.

 
 
 
 
🔮✨ متولدین اسفند ✨🔮
نشان های کلیدی:
تغییر
فرد یا چیزی بلند قد
نقل مکان
حرکت و جنبش

📝 نستراداموس به تو می گوید:

به كمك یكی از دوستانت مشكلی كه آزارت می‌داد، رفع می‌شود. در یك آزمون و یا رقابت كاری موفق می‌شوی و نگرانی‌ات بی‌مورد است چون این موفقیت زمینه‌ساز تحولات اقتصادی بعدی برایت خواهد بود. تو فرد مغروری هستی و این غرور بعضی اوقات دست و پا گیر می‌شود. بهتر است این‌بار تو قدم پیش بگذاری و موضوع را حل و فصل كنی.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد