فال نستراداموس – 8 مهر

 
🔮✨متولدین فروردین ✨🔮
توصیه های کلیدی:

اگر امروز احساسات منفی به‌سراغتان آمد ، خیلی سریع خودتان را با مدیتیشن و افکار مثبت آرام کنید زیرا ممکن است به‌صورت ناخواسته‌کارهایی را انجام دهید که‌عواقب بدی دارد و باعث پشیمانی میشود.

 

📝 نستراداموس به تو می گوید:

پیشنهادات تازه‌ای مطرح می‌شود كه باید هر كدام را جداگانه مورد مطالعه قرار داد و سپس تصمیم گرفت. به آینده اگر فكر كنی می‌توانی تصمیمات بهتری گرفته و نسبت به آنها اطمینان بیشتری داشته باشی.نحوه زندگی و نوع غذایی كه مصرف می‌كنی رابطه مستقیمی با سیستم عصبی‌ات دارد. هرچه محیط اطرافت را آرام و تغذیه‌ای سالم داشته باشی، استرس و اضطراب و در نتیجه بیماری از تو دور می‌شود. تغییراتی در وضعیت مسکن و یا کارت پیش خواهد آمد. بعضی قول و قرارهایت را فراموش نکن چون در غیر این صورت تو بیشتر از اطرافیان ضرر خواهی كرد.
 
 
 
🔮✨متولدین اردیبهشت ✨🔮
توصیه های کلیدی:
در مورد هر چیزی که‌اطرافیان امروز به‌شما میگویند ، خوب فکر کنید زیرا ممکن است که‌با طناب آنها به‌چاه‌بروید. همیشه‌آن چیزی که‌قلب و احساس شما میگوید درست نیست ، این بار کمی از منطق و درایت خود استفاده‌کنید.
 
در مورد پول خود بیشتر از آن چیزی که‌میتوانید پس انداز کنید.در شغل خود کارامد و متعهد به‌انجام آن چه‌که‌تصمیم گرفته‌اید باشید
📝 نستراداموس به تو می گوید:

 تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.پیش از شنیدن یا نشنیدن چه قضاوتی می‌توان داشت؟ باید ابتدا حرف‌های او را خوب و كامل بشنوی، بعد در مورد او و این موضوع قضاوت كنی.انگیزه خود را برای كار و بدست آوردن پول نباید از دست داد. باید پذیرفت كه این هم بخشی از زندگی است. سعی به خودت انگیزه بدهی و همین انگیزه است كه مانند یك موتور تو را به حركت درمی‌آورد و موانع را پشت سر می‌گذارد.
 
 
 
 
🔮✨ متولدین خرداد ✨🔮
توصیه های کلیدی:
با کمی تحقیقات بیشتر اهداف خود را دنبال کنید و امروز در تصمیم گیری ها بر سر دو راهی قرار میگیرید، بهتر است که‌گذشته‌را بررسی کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.
📝 نستراداموس به تو می گوید:
 كدورت‌هایی در زندگی خصوصی‌ات وجود دارد كه باید هرچه سریع‌تر آنها را رفع كنی. بی‌توجهی تو به برخی مسائل عاطفی دوست یا همسرت را می‌رنجاند. باید بیشتر مراقب رفتارت باشی.صحبت كردن با بعضی از دوستان، به تو روحیه‌ای تازه و انرژی خاص می‌دهد. پس این روزها با این افراد بیشتر در تماس باش و از آدم‌های منفی كه تو را از زندگی پشیمان می‌كنند ارتباط نداشته باش.تو بهتر از هر كسی می‌توانی استعدادهایت را تقویت كنی و تجربه‌های زیادی بدست آوری. پرورش این استعدادها به معنای سود اقتصادی در بلندمدت خواهد بود.
 
 
🔮✨ متولدین تیر✨🔮
توصیه های کلیدی:
بسیار مهم است که‌در مورد احساساتتان صادق باشید و در مورد اهداف زندگی تان با شریک خود صحبت کنید.عشق واقعی باید دوطرفه‌و متقابل باشد ، پس فقط از شریک خود انتظار نداشته‌باشید. امروز یک روز فوق العاده‌برای سیر امور عاشقانه‌شما میباشد و چون حال دلتان خوب است ، در امور کاری نیز موفق خواهید بود.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:

 در دوست‌داشتن نمی‌توان فقط به منافع خود فكر كرد. نمی‌گویم حتما در این‌باره باید خود را قربانی كرد اما باید رفتاری در پیش گرفت كه دوستی‌ها شفاف‌تر و عمیق‌تر شود. در دلت جایی برای دیگران باز كن. چرا برای بهبود وضعیت مالی‌ات، از تمام توان خود استفاده نمی‌كنی؟ همه از تو انتظار كارهای ارزنده و مهمی را دارند اما تو همچنان كج‌دار و مریز رفتار می‌كنی. باید برای رسیدن به آرزوهای مادی، از خودت كار بكشی.
 
 
 
🔮✨متولدین مرداد ✨🔮
توصیه های کلیدی:
هتر است که‌قبل از صحبت با دیگران با خودتان صادق باشید که‌از ایجاد خشم جلوگیری کنید. شما در عین حال میتوانید یک جنگجو باشید تا از افراد ضعیف تر و کم توانا دفاع کنید و به‌اینکه‌مردم در مورد شما چه‌میگویند اهمیتی ندهید.ترسی از آینده‌نداشته‌باشید زیرا با این روال آینده‌درخشانی خواهید داشت.
📝 نستراداموس به تو می گوید:
 تو باید دوباره به سوی او بگردی. البته این یك پیشنهاد است و تصمیم نهایی با توست. به هر حال اگر احساس می‌كنی او همان كسی كه تو همیشه آرزویش را می‌كردی، برای بازگشت هیچ بهانه‌ای نباید بیاوری.مراقب باش. تعهدات مالی تو دارد سر از جاهای خطرناكی در می‌آورد. سعی كن براساس آنچه داری حركت كنی و از قرض و وام و چك و سفته، فاصله بگیری. مراقب اوضاع اقتصادیت باش.

 
 
🔮✨ متولدین شهریور ✨🔮
توصیه های کلیدی:
شما با درایت و مهارت خود میتوانید وضعیت نا امید کننده‌و پیچیده‌حال را مدیریت کنید ؛ از شایعات دوری کنید ، زیرا فقط باعث بیهوده‌گذرندان وقت شما میشود. در خانه‌ناسازگاری نکنید و از کلمات مضر اجتناب کنید ؛امروز ممکن است با کسانی آشنا شوید که‌روابط قوی دارند و پر نفوذ میباشند پس حتما از آنها استفاده‌کنید.
 
📝نستراداموس به تو می گوید:
تا زمانی كه احساست را بیان نكنی، او نخواهد فهمید كه در درون و قلب تو چه می‌گذرد. باید عشق و علاقه را بدون تعارف و ملاحظه نثار كردتو همیشه منتظر فرصتی بودی تا بتوانی شرایط اقتصادی‌ات را تغییر دهی و به كارهای عقب مانده‌ات برسی. این زمان در اختیار تو قرار دارد پس دیگر نباید فرصت را از دست داد.
 
 
 
🔮✨ متولدین مهر ✨🔮
توصیه های کلیدی:
مراقب باشید تا نگرانی ها و دل مشغولی های خانوادگی و احساسی شما بر افکارتان تاثیر نگذارد.خوشبختانه‌شما دچار سلامت کافی میباشید ،اما ممکن است امروز کمی دچار اختلالت کلیوی یا معده‌قرار بگیرید ؛ امروز انجام معاملات به‌نفع شما خواهد بود.

📝 نستراداموس به تو می گوید:
بیش از حد تحت تاثیر حرفهای این و آن قرار می‌گیری. باید به جای احساسات، عقل و منطق خود را ملاك قرار دهی و با خردمندی تصمیم بگیری به نحوی كه اساسی و جدی باشد.به سود مالی می‌رسی كه قابل توجه است. شاید بخواهی آنرا برای خود و دوستانت خرج كنی، اما تصمیم عاقلانه‌تر این است كه به فكر آینده‌ات باشی و آنرا پس انداز كنی. گاهی اوقات مقداری پس انداز می‌تواند برای روزهای سخت مفید باشد.

 

 

🔮✨ متولدین آبان ✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز روزی است که‌میتوانید در مورد مشکلات خود صحبت کنید ، ممکن است در ابتدا شما ویا شریکتان واکنش شدید دفاعی داشته‌باشید ، اما این کار واقعا لازم است.بهتر است درباره‌استرس ها و آسیب پذیریتان صحبت کنید و دنبال راه‌حل بگردید.در محل کارتان یک همکار ممکن است قصد فریب شما را داشته‌باشد.حتما مراقب این جریان باشید
📝 نستراداموس به تو می گوید:

 پس از یك دوره قهر و جدال دوره‌ای می‌رسد كه در آن عشق و آشتی حرف اول را می‌زند. زندگی نیز چون یكسال چند فصل دارد و بدون این فصلها دچار ركود خواهد شد.از امروز باید برای فردایت برنامه‌ریزی كنی. كسی كه طبق یك برنامه حركت كند به دور از هرگونه خیالبافی، به اهداف خود می‌رسد.
 
 
 
 
 🔮✨متولدین آذر ✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز شما میتوانید درامور عاشقانه‌خوش شانس باشید و اگر مجرد هستید ، وقت آن است که‌برای آینده‌احساسی خود تصمیمی بگیرید.امروز روابطتان با عزیزان نزدیکتان در محیطی از شور و نشاط قرار میگیرد اما متاسفانه‌ممکن است در روابط دوستانه‌خود دچار برخی سوء تفاهمات شوید. سریعا آن را مدیریت و حل و فصل کنید تا به‌دوستی های قدیمی تان آسیب نرسد.
 

📝 نستراداموس به تو می گوید: 

 با احساسات دیگران نمی‌شود بازی كرد. كسی كه با آتش بازی می‌كند خودبخود طعمه آن خواهد شد. شاید تو در این باره حق داشته باشی اما هر كاری عواقبی دارد كه باید آنرا در نظر داشت.در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی. دوست داری كارهای زیادی بكنی اما نمی‌دانی چه كاری در درجه اول قرار دارد. باید آن را در بهترین راهی كه تشخیص می‌دهی صرف كنی تا موفق گردی.اوضاع مالی تو همچنان روال عادی خود را دارد اما با كمی تلاش و كوشش و حوصله بیشتر می‌توانی تحولی در وضعیت مادی خود ایجاد كنی.
 

 

 
🔮✨ متولدین دی ✨🔮
نشان های کلیدی:
امروز زمانی است که‌باید کمی بیشتر به‌خودتان اهمیت دهید و خود آزاری های هر روزه‌را قطع کنید و یا لااقل کاهش دهید.آنچه‌را که‌واقعا در رندگی میخواهید ، در نظر بگیرید ، هدف گذاری کنید و برای رسیدن به‌آن تمام سعی و تلاشتان را بکنید.در محیط کار ، شما یک قهرمان واقعی و موفق از دید همکارانتان میباشید.اما بهتر است که‌مراقب برخی چشم های حسود و بد خواه‌نیز باشید.
📝 نستراداموس به تو می گوید:

رفته رفته این اختلاف حل خواهد شد. گذر زمان به هر دو طرف نشان خواهد داد كه تندروی بیشتر به آنها آسیب می‌رساند. از این رو هر دو سرعقل آمده و با هم آشتی می‌كنند.به زودی اتفاقاتی می‌افتد كه تو را شادمان می‌كند. حالا نوبت آسایش و آرامش به وجود آمده پس از آن لذت ببر.موفقیت خوبی در زمینه مسائل مالی و اقتصادی بدست می‌آوری. كسی كه موفق‌تر است، رقیبان و حسودان بیشتری هم خواهد داشت. بدون توجه به آنها به كار خودت ادامه بده.

 
 
 
 
🔮✨ متولدین بهمن  ✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز ممکن است ناراحت و کم انرژی باشید ، اما با انجام برخی کارها مانند شاد کردن بچه‌ها و افراد سالخورده‌، میتوانید حال دلتان را بهبود بخشید.حال و هوا و تفریحات و تعطیلات امروز خود را با گذشته‌قیاس نکند. زیرا گذشته‌، به‌همان گذشته‌تعلق دارد.اگر میخواهید در شغل خود موفق تر باشید ، نظم بیشتری را اتخاذ کنید.

📝 نستراداموس به تو می گوید:
 اطرافیانت به تو سفارش می‌كنند كه بهترین راه را انتخاب كنی اما تو همچنان لجباز و یك‌دنده‌ای.وضعیتی پیش می‌آید تا بتوانی یك یا چند تن از دوستان قدیمی را كه مدتی از آنها بی‌خبر بودی، ملاقات كنی. فكر یك سفر مدتی است ذهنت را به خود مشغول كرده. به زودی مقدمات آن فراهم می‌شودتو هم مثل دیگران آرزوی موقعیت اقتصادی بهتر را داری اما در این معامله، آنها خواسته‌های زیادی از تو دارند و تو نمی‌توانی به تنهایی به یك به یك آنها پاسخ دهی پس بهتر است به جای قبول همه كارها با هم یك یا دو قسمت را به دست گیری تا از بتوانی جوابگو باشی.

 
 
 
 
🔮✨ متولدین اسفند ✨🔮
توصیه های کلیدی:
زندگی زنا شویی شما تحت نا هماهنگی قرار گرفته‌است و قصد مقابله‌با یکدیگر را دارید اما مراقب عواقب بعد از آن نیز باشید.مردم و اطرافیان خود را با زاویه‌دید متفاوت و مثبت تری بنگرید شما تمایل دارید که‌بسیار اقتدار گر و سازنده‌باشید اما نتیجه‌آن میتواند طرد شدن شما از سمت دوستان و اطرافیانتان باشد.
 

📝 نستراداموس به تو می گوید:

در روابط‌تان مراقب باشید. تو فرد خاكی و راحتی هستی، اما ممكن است اطرافیان اینطور استنباط نكنند و از روی حسادت و یا به هر دلیلی برایت دردسرهایی درست كنند.به زودی شاهد بعضی تغییرات هیجان انگیز و مثبت در زندگی‌ات خواهی شد. به مسافرتی دعوت میشوی كه خاطرات شیرینی برایت دربر دارد. پس از مدتی ركود اقتصادی دوباره اوضاع روبراه می‌شود و پول نسبتا خوبی بدست می‌آوری. به زودی مقداری پول از دست می‌دهی اما نگران كننده نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد