فال رنگی هفته – ۲۲ تا ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

 

دوست فالوده ای من سلام
امیدوارم از خواندن طالع رنگی این هفته ات لذت ببری
طالع رنگی این هفته از تاریخ : 22 تا 28 اردیبهشت ۱۴۰۳

 

 

فروردین : شاید فکر کنی که زیادتر خواستن به نفعت تموم میشه . اما در این هفته بهتره سراغ اهداف در دسترس تری بری و با رسیدن بهشون اعتبارت رو افزایش بدی . در موضوعی برخورد مناسب باهات نشده یا چیزی شبیه به اینکه در مقابل کاری که کردی تشویق کافی نشدی این رو بهتره دفعه بعدی که کاری میکنی لحاظ کنی . اگر بتونی حرفش رو بزنی و این مشکل رو بگی عالیه چهارشنبه زمان فوق العاده ای برای ابراز یک نارضایتی است ؛ طرف مقابل درکش خواهد کرد . یک خبر خوب اقتصادی در راهه شاید پولی غیر منتظره بهت برسه یا چیزی که دوست داشتی تخفیف خوبی بخوره اگر هم درگیر خرید و فروش چیزی هستی سریعتر انجامش بده چون به نفعته .

 

اردیبهشت : به هرحال هر کس در جایی حوصله اش سر میره و فکر می کنه بهتره کارهاش رو قطع کنه یا شرایطش رو عوض کنه اما این هفته وقت این چیزها نیست . این هفته ماه داره از خونه اول رمانس متولد اردیبهشت می گذره و این یعنی بهتره اگر شرایطش رو داری خودت رو در عشق غرق کنی . اگر این شرایط نیست مهم نیست چون گاهی خود آدم بهترین معشوق خودشه . با خودت وقت بگذرون و ازش لذت ببر . ترجیحا سه شنبه بعد از ظهر . اون زمان ، نیم ساعت پیاده روی به قصد فقط پیاده روی عالیه ؛ اگر با کسی که نزدیک هستی قبلا گپی زدی که به جایی نرسیده یا حرف همدیگه رو نفهمیدین این هفته چهارشنبه فرصت بسیار جذابی هست برای مطرح شدن مجددش . اینبار کانال های ارتباطی بسیار فعالتر خواهند بود . پنجشنبه بعد از ظهر دیدن چند نفر که توشون غریبه هم زیاده برای اتفاقات جالبی رقم می زنه .

 

 

خـرداد : اینکه تو معمولا مسیر رو با حوصله و دقیق پیش می ری از نظر بقیه بدیهی و شناخته شده است ولی شاید حس کنی از مسیرت منحرف شدی . یک حرف یا کار عجولانه عواقب زیادی درست میکنن اگر اینطوری شد سعی کن اشتباه رو بپذیری و معذرت بخوای نه اینکه با دلایل مختلف سعی کنی از زیرش در بری . این مساله ممکنه حتی در زندگی عشقی اتفاق بیافته یادت باشه که هر تغییری در ابتدا سخته . یک نفر از گروهی که معمولا می بینی علاقه خاصی به تو پیدا کرده یا میکنه و سعی می کنه اینو به انواع مختلف بهت نشون بده زفعلا زیاد درگیرش نشو و به همین شکل ادامه بده تا وضعیت کمی روشنتر بشه . روز جمعه موضوعات بیشتر از قبل روی قلبت تاثیر میذاره و یک در به روی تو باز میشه که با احساساتت رابطه عمیقی داره .

 

 

تـیـر : دنیا یا حداقل اطراف تو در حال تغییرات جدیدی هست . این رو خودت هم حس کردی ؛ هر چقدر که تو هم پیشرفت کنی کمتر دنیا غافلگیرت میکنه . نذار سورپریز بشی . روز چهارشنبه تاثیری زیاد روی دنیای عشقی تو داره ولی قبلش بگم که اگر در جلسه ای کوچیک تصمیمی بگیرین بسیار نتیجه روشنی داره . اگر دور هم جمع شدین حتما سعی کنین نتیجه نهایی رو مشخص کنین نه اینکه بگین « حالا بعدا تصمیم میگیریم » . در زندگی شخصی یک جرقه عالی در راهه . این جرقه میتونه گرمایی طولانی درست کنه . در صورتی که با کسی رابطه دو طرفه برقرار کرده باشی ، عشق رو از طرف اون هم حس خواهی کرد. یکی از افراد خانواده نیاز به کمی گپ با تو داره براش وقت بذار ؛ یه هدیه کوچیک که میتونه حتی یک جمله محبت آمیز باشه رو ازش دریغ نکن .

 

 

مـرداد: باید از محیط امنی که برای خودت شکل دادی کمی بیرون بیای ؛ ناسلامتی تو متولد مردادی . انگار چیزی مثل یک شغل یا محیط یا آدم جدید منتظر تو هست . از قدیم گفتن ؛ طوفان ترسناکه ولی کشتی ها رو برای موندن توی اسکله نساختن . متولد مرداد هم در این هفته بهتره وسط طوفان باشه وسط جایی که بهش عادت نداره یا در حال کاری که مرسوم نیست . انرژی و گرمای خورشید میتونه حسابی بهت انگیزه بده اگر بتونی یک ساعتی رو زیر آفتاب قدم بزنی باطری هات حسابی شارژ میشن . در موضوعی عشقی نگران چیزی هستی ولی اگر امیدهات بزرگتر از ترس هات بشن پیروزی با تو است . چیزهای خوب در ذهنت بیار و به نتایج عالی فکر کن که نتایج عالی حاصل میشه .

 

 

شهریور : انتخاب کردن مسیر پیش رو راحت نیست آدم وقتی اطلاعات دقیقی نداره که هر مسیر به کجا ختم میشه پس روشی هم نداره که بتونه انتخاب درستی کنه . یادت باشه هر چیزی رو که انتخاب کنی اشکالاتی داره و نباید فکر کنی مسیر مقابل بدون مشکله . قطعا محیط اطرافت باید حمایت بیشتری از تو بکنه و میتونی این رو ازشون بخوای چه کمک فیزیکی چه مالی و چه معنوی گاهی . لازمه آدم درخواست کنه . این هفته کارای تو میتونه بسیار تاثیرگذار باشه ؛ شاید صحبت های تو امید رو به کسی برگردونه . یک اتفاق خوشحال کننده مالی هم برای متولد شهریور در راهه .

 

 

 

مـهـر : اطرفیانت ممکنه از یکی از کارهات بسیار متعجب بشن . بد نیست بدونیم که وقتی چیزی به انتها میرسه واقعا وقتشه که به پایان برسه . شاید این جمله توی فال کمی عمیق باشه ولی بخشی از پیام این هفته آسمون برای تو همینه . به اطرافت کمی توجه کن و یادت باشه چیزی که الان در حال ساخته شدن میبینی چیزی هست که در آینده قراره تکامل پیدا کنه . سه شنبه رابطه عاطفی کمی بالا و پایین درست میکنه در صورتی که در کشمکشی ملایم هستین نگرانش نباش و بدون کسی که زودتر معذرت خواهی می کنه کسی است که در آینده رابطه رو حفظ کرده غرور خوبه ولی نه توی رابطه ؛ حداقل در این هفته اینطوره . یک شراکت یا تعهدی خارج از فضای احساسی پیش میاد که برات اتفاقات خیلی خوبی رو رقم میزنه .

 

 

آبـان : پیچیدگی و شلوغی هر جا که باشه در اطراف قابل تشخیصه . سعی کن خودت رو کمی دور نگه داری بر خلاف متولدای دیگه فصل پاییز که خوبه بخشی از این شلوغی باشن متولد آبان بهتره کمی کنار بایسته تا آب ها آروم بشه . هنوز باید کمی صبر داشته باشی خیلی چیزها هست که هنوز روشن نشدن . چهارشنبه فضای عاطفی برات گسترده تر از قبل میشه و میتونی خیلی از مشکلات گذشته رو کمرنگ کنی ؛ در ضمن یه سورپرایز عاطفی برای مجردین تو راهه . تو فضای شغلی اگه احساس میکنی داری در جا میزنی کم کم باید به حست اعتماد کنی چون وضعیت بر خلاف لیاقت تو هست و تو سطحت خیلی بیشتر از این هاست .

 

آذر : به نظر میرسه حرکت های زیادی در اطرافت وجود داره و تو هم به شکلی درگیرش هستی اگر این شلوغی رو نمی بینی بهتره نگاه دقیق تری بندازی چون همراه شدن با شتاب بیشتر برای این هفته ات بسیار خوبه . سری به یک کتابفروشی بزن و کتابی بخر یا فیلمی رو تو سینما ببین . بد نیست یکی دو نفر همراهیت کنن . یک جمع کوچیک تصمیمی خوب برای تو میگیره . ازشون تشکر کن در صورتی که در زندگی عشقی دچار سردرگمی هستی و معنی یه سری رفتار هارو نمی فهمی به این فکر کن که شاید آدم ها جنبه های گوناگونی دارن و بعضی کارهاشون ممکنه با بعضی کارهای دیگه نخونه ؛ توی بلاتکلیفی نمون . وضعیت رو مشخص کن چون قراره حسابی بهت خوش بگذره اطمینان پایه خوش گذشتن است .

 

 

دی : دو تا چیز در حال رقابت با هم هستن . از یک طرف حضورت در جایی خیلی با معنی و قوی دیده میشه و از طرف دیگه این کار وقت و انرژی زیادی رو از تو می گیره . برای حل این مساله و رسیدن به چیزهایی که می خوای و در عین حال انجام مسئولیت هات به یه جادو نیاز داری. این چهارشنبه مهمترین جادو اینه که به خودت باور پیدا کنی  . برای متولد دی شرایط رمانتیک قوی در هوا جریان داره . با این وجود اگه مجردی میتونی کسی که برازنده خودته رو جذب کنی یا اگه متاهلی میتونی رابطه ات رو به سمتی که دلت میخواد جهت بدی . یه اتفاق خوب مالی هم توی دو قدمیت اومده که اگه خوب ببینی جذبش میکنی .

 

 

بهمن : انگار یک چیزی مشغول تست کردن تو هست . انگار لازمه محک زده بشی یا توی چیزی خودت رو ثابت کنی . خدا هوای متولد بهمن رو توی این چند هفته خیلی داره و میخواد هدیه ای با ارزش رو بهشون بده . این هفته سیاره مرکوری روی طالعت تاثیر میگذاره و نتیجه اش یعنی طرف مقابل میتونه از چیزی منفی که در وجودش داشته عبور کنه و زندگیش رو در تو ببینه . تا چند وقت دیگه ممکنه کسی به سمتت برگرده که فکرشم نمی کنی یا توجه خاصی به تو بکنه این معنی عمیقی داره . یه شراکت یا قدم برداشتن توی مسیر کاری جدید برای متولد بهمن نتایج عالی رو به همراه داره .

 

 

اسفند :  اگر اطرافیانت عاقل باشن باید در رابطه با تو کمی احتیاط کنن . اگر تو رو هی هل بدن و سنگ سر راهت بندازن در واقع دارن به بدنه زندگی خودشون لطمه میزنن چون هیچکس براشون جای متولد اسفند رو نمیگیره .اگر فشاری رو حس میکنی تنها راه درست تخلیه کردنش ، ورزش و تحرک هست یا تست کردن چیزی که در ذهنت میچرخه . تست کردن خرید یا عوض کردن یک چیز تکنولوژیک توصیه میشه . برای افراد جوان و میانسال اسفندی بحث های کاری و پولی با یک اشاره کوچیک قراره حل بشن . اگر اضافه حقوق یا سهم بیشتری از چیزی میخوای حتما شنبه هفته بعد مطرحش کن . اگه مجردی یه تجربه خیلی خوب برات توی راهه ؛ شاید تو این هفته .
.
.

ممنون که مثل همیشه همراهمون هستی دوست رنگی عزیزم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد