طالع رنگی رنگی – 22 تا 28 مرداد

دوست فالوده ای من سلام
امیدوارم از خواندن طالع رنگی این هفته ات لذت ببری
طالع رنگی این هفته از تاریخ : 22 تا 28 مرداد ۱۴۰۱

 

 

فروردین : احساسات تندی در جریانه و بخصوص اگر سعی کنی روشون سرپوش بذاری ماجرا بدتر می شه. سیاره مرکوری پر اضطراب داره از خونه قلبت رد می شه و به سیاره ساترن می رسه. یادت باشه که برای رسیدن به جواب باید سوال بپرسی و منتظر بمونی. اگر سوال رو نپرسیدی بپرسش و اگر بیش از حد انتظار کشیدی بدون که سوالت جواب نداره. زندگی اجتماعی ات کمی بالا و پایین خواهد شد و دو سه تا جر و بحث نباید تو رو بترسونه. گاهی لازمه. برای یک تفریح برنامه بریز تا هفته بعد رو با روحیه شروع کنی. روز جمعه با یک گروه باش و تنها نگذرون و به یک نفر که مطمئن هستی خوشحال می شه زنگ بزن. خرج کردن کمی پول می تونه پول بیشتری رو به سمتت سرازیر کنه، حتی اگر خریدن یک جوراب یا جاکلیدی ساده باشه. توصیه اینه که این هفته رو بدون خرج کردن یک پول کوچیک اضافی تموم نکنی – حداکثر فرمتت شنبه است

 

اردیبهشت : بقیه در درک یکی از کارهات وا موندن. چیزی از تو ديدن يا شنيدن که نمی فهمن چطوری بوده و چطور اتفاق افتاده و این به راحتی می تونه باعث بشه که بخوان سرک بیشتری در کارهات بکشن. اگر دنبال خلوت هستی بهتره بیشتر مراقبت کنی و چیزهای مخفی رو مخفی نگه داری. گذاشتن یک هدیه در برنامه ، کار خیلی خوبیه . یک انرژی مثبت اثرش تا هفته ها باقی خواهد موند. چیزی رو دو بار شروع کردی ولی لازمه بار سوم هم سراغش بری تا بالاخره به شکل فعال پیش بره . اگر به چیزی فکر می کنی جوری حرف بزن و رفتار کن که انگار مال خودت است و بهش رسیدی. اینطوری بهت خواهد رسید. بخصوص در دنیای عشق در این هفته متولد اردیبهشت این شانس رو داره. این شرایط سالی یکبار پیش میاد پس حالا وقت عمله

 

 

خـرداد : تضاد ارزش ها می تونه باعث عصبانیتی جدی بشه. حواست باشه که اگر کسی برات مهمه باید قبول کنی که کمی از خواسته هات پایین بیای تا بتونین کنار هم دوام بیارین و این رو هم بدون که کل این ماجرا باید دو طرفه باشه. از وضوح تصاویر ناشی از حضور سیاره زهره تو خونه اول دیدگاه ها استفاده کن و روز سه شنبه و چهارشنبه نگاهی دقیق به اطرافت بنداز تا ببینی که آیا همونقدر که میدی ، می گیری یا نه. اگر اینطور نیست به چیزی شک کن و اگر واقعا لازم بود تغییرش بده. بعد از سه شنبه صحبت در مورد مسایل مالی یا تصمیم گیری های مالی بسیار مهم می شه و می تونی تا جمعه، به خریدهای بزرگ فکر کنی یا برنامه ریزی های بزرگ مالی بکنی. هفته عاشقانه ای پیش رو نیست ولی پول و خرید گزینه خوبیه.

 

 

تـیـر :وقت گرفتن یک تصمیم جدی فرا رسیده. مدت ها است که دست دست می کنی و فکر و احتیاط ولی الان دیگه وقتشه که تصمیم نهایی ات رو بگیری. وقت گذرونی با دوستان و همکاران می تونه شادت کنه ولی خیلی درگیر دوستان نشو چون در این هفته یک تصمیم مهترین کاری است که باید انجام بشه. صحبت سختی در یک مورد عاطفی در پیشه و حتی ممکنه همین پنجشنبه اتفاق بیافته. اگر حس می کنی برای ابراز احساسات نسبت به یک نفر آماده ای اینکار رو بکن اما پیشنهادم اینه که تا جمعه صبر کرده باشی. اگر با کسی در رابطه ای اینو بدون که ممکنه طرف مقابلت از یکی از دوستات خوشت نیاد و بخواد اینو بهت بگه.با روی گشاده و فکر باز در موردش حرف بزن.

 

 

مـرداد: در این هفته ترکیب عجیبی در آسمون داریم که انرژی اصلی اش به متولد مرداد می رسد. در طول این هفته هر کاری که بکنی تا عدد ۲۰ در روز تقویت خواهد شد. اگر می خوای رابطه ای یا کاری رو به سمتی ببری یا چیزی یاد بگیری الان شروع کن و تا ۲۰ روز در آینده با سرعتی غیرمعمول رشد خواهد کرد. درگیر یک فکر بزرگ هستی ولی این هفته اصلا به سراغ نتایج فكرهات نرو . بذار پرورش پیدا کنن و در طول یکی دو هفته کامل خواهند شد. اگر اون موقع تصمیم بگیری بهتره. سیاره اورانوس مسیر حرکت معکوس رو طی می کنه و شاهد انتقادهایی کلی و به طور خاص انتقادی در اوایل هفته خواهی بود. انتقاد شنیدن بد نیست ولی یادت باشه که در طول دو هفته آیا خودت هم باهاشون موافق هستی یا نه. اگر نه، خیلی جدی شون نگیر. گاهی آدم ها چیزها رو خیلی سخت میگیرن.

 

 

شهریور : یکی از کارهایی که براش خیلی وقت گذاشتی با ندونم کاری یک نفر از بین میره . خودت رو ناراحت نکن و به این نگاه کن که کدوم بخش هاش هنوز به خوبی قابل انجام یا به سرانجام رسیدن هستن و روی همون تمرکز کن. اگر مانع جدیدی در راه حس کردی به خاطر ماه است که به سمت تموم شدن پیش میره؛ کمی صبر کن ، خودش حل می شه. کاری روی دوشت می افته که بهتره به نحو احسن انجامش بدی. پنجشنبه به تصميم خیلی بزرگی فکر کن چون نتیجه ای که پنجشنبه بگیری احتمالا همونی است که در دنیای واقعی هم اتفاق می افته .

 

 

 

مـهـر : هرچند که به فکر بهتر کردن وضع مالی هستی اما متاسفانه راه خیلی ساده ای براش وجود نداره ولی بدون که هر کاری در این دو هفته بکنی بر روی وضعیت اقتصادی زندگی آینده ات تاثیری نسبی خواهد داشت. شک نباید باعث بشه حرکت نکنی. اگر در موردی مشکوکی سعی کن جنبه عملی موضوع رو در نظر بگیری و یک کاری بکنی. هفته رمانتیکی نیست و اگر در رابطه نیستی دنبالش نباش و اگر در رابطه ای و می خوای قطعش کنی اقدام کن. اما اگر با کسی در رابطه ای خوب هستی هفته رو آروم و بی خطر بگذرون و نگران نشو اگر طرف مقابل کمی کم توجه است. روز جمعه لینک خوبی بین سیاره مرکوری و مارس هست که کمک میکنه هفته بعد رمانتیک تر باشه و این فقط یک شروعه برای چند هفته خوب پیش روی تو هست .

 

 

آبـان : در این هفته باید به چیزی خاص برسی. شاید منتظر یک جواب هستی یا تموم کردن یک تصمیم یا انجام یک حرکت. در این هفته شرایط خاصی در آسمان داریم. تقریبا هر چیزی که شروع بشه تا ۲۰ روز ادامه پیدا می کنه یا اثرش باقی می مونه یا تقویت می شه. اگر لازمه دونه ای بکار. یا حرفی رو بزن. رابطه طبیعت برای متولد آبان شدیدا توصیه می شه چون انرژی اش رو در اواخر هفته و هفته بعد احتياج داره. سفر، پیاده روی و حتی خوندن چیزی یا دیدن فیلمی مرتبط با طبیعت بسیار خوبه. تغيير جدیدی در ذهن داری که بهتره فعلا بر اساسش زندگی ات رو عوض نکنی. کمی بیشتر در موردش تخیل کن و فضاسازی. اتفاق خوب بعد از صبر پیش میاد. اگر مجرد هستی و دنبال دیدن کسی یا عشقی در حال رشد داری، رابطه ای داره شکل می گیره. کمی دیگه بهش فرصت بده تا شکوفه هاش غرق شادی ات کنه.

 

آذر :با احتیاط حرکت می کنی. شاید یک چیزی رو شروع نمی کنی یا شاید هم می ترسی شروعش کنی. از برخورد فرار نکن و وقتی لازمه با کسی که لازمه درگیر شو، حتی اگر شکست بخوری! یک انرژی مثبت پشت سرت خواهد بود که بهت کمک می کنه در روز جمعه انرژی ای بسیار زیاد رو خالی کنی. شانس هم داری چون تمام این هفته حداقل دو نفر از سر خیرخواهی بهت کمک می کنن. تیپی هستی که اگر کمی بهت فرصت بدن، به خودت خوش می گذرونی اما در این هفته درگیری بزرگتری تو رو از خوشگذرونی دور نگه می داره و اشکال هم نداره؛ طولانی مدت برنامه ریزی کن و شادتر خواهی بود.

 

 

دی : معمولا چیزهایی که لازمه رو برای دیگران فراهم می کنی و سرویس های ضروری ای رو می دی که حتی شاید بعضی ها متوجه اهمیتشون نشن اما این هفته سعی کن زمان بیشتری رو برای خودت صرف کنی. از امروز تا پنجشنبه حرف یک نفر ناراحتت می کنه و بهتره سریع در موردش سوال بپرسی تا توضیح بده و چیزی توی دلت نمونه. امکان دریافت کمک بسیار زیاده پس اگر در چیزی نیاز به کمک داری حتما اینو با دیگران مطرح کن. بقیه ممکنه در رابطه هاشون مشکل داشته باشن ولی اجازه نده این به تو سرایت کنه. با گروه برنده ها بچرخ و بذار حس خوبشون فضای تو رو هم مثبت کنه. بالاترین سطح احساس عاطفی در این هفته روز جمعه صبح است که خورشید به بالای سرت می رسه و به آرومی از کنار سیاره ساترن رد میشه. سعی کن برای خودت برنامه داشته باشی چون انرژی های مصرف نشده گاهی آدم رو دچار دردسر می کنن.

 

 

بهمن :ایستادن بر سر دوراهی جاده کار سختی است. فکر کردن به دو مسیر مختلف پر دردسر است. به طور خاص به این دلیل که نمی دونیم در هر کدوم دقيقا با چه چیزی روبرو می شیم و به کجا می رسه. آسمان این هفته نشون هایی برای کسانی که در این شرایط هستن داره. یکشنبه صبح تا ظهر كافيه ده دقیقه با خودت تنها بشینی و آروم باشی و قلبت مسیر صحیح رو حس خواهد کرد. سختی هایی در اطراف هست ولی این ها در طول شش ماه دیگه محدودیت نخواهند بود. تنها محدویدت اون چیزی است که خودت به خودت اعمال می کنی. متولد بهمن فکرش درگیر یه آدم می شه که هنوز به نقطه اوج خودش نرسیده. بد نیست که باهاش مطرح کنی ولی باید صبر هم داشته باشی. آدم ها اگر فکر کنن گیر افتادن، در میرن. فضا بده و رشد کردن رابطه رو نگاه کن.

 

 

اسفند :رفتار خودمحورانه یک نفر تو رو توی دردسر می ندازه و دوست داری جوابی دندون شکن بهش بدی ولی اینکار رو نکن. در این هفته کشمکش به نفع تو نیست و بهتره از جریان اتفاقات لذت ببری و از فرصت های متفاوتی که پیش روته برای داشتن تجربه های جدید و امتحان کردن گزینه هایی که قبلا سراغشون نرفتی استفاده کنی. در صورت احساس نیاز به فضای شخصی و آروم، به جایی پناه ببر که قبلا توش نبوده ای یا حداقل این شکلی نبوده ای . فانتزی هات قابل پیاده شدن هستن به شرطی که خوب در موردشون حرف بزنی و بدونی چی می خوای .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد