طالع رنگی رنگی – 15 تا 21 مرداد

دوست فالوده ای من سلام
امیدوارم از خواندن طالع رنگی این هفته ات لذت ببری
طالع رنگی این هفته از تاریخ : ۱۵ تا ۲۱ مرداد ۱۴۰۱

 

 

فروردین : ساکت موندن سخته . چیزی هست که باید بگی یا کاری هست که باید بکنی ولی بدون که حرکت مستقیم به سمت هدف ، در این هفته به نفع متولد فروردین نیست . اگر هدفی طولانی مدت داری حواست باشه که باید با حوصله و قدم به قدم به سمتش بری و یک جهش بزرگ کارا نیست و اگر می خوای چیزی رو به کسی بگی بهتره اول خوب مقدمه چینی کنی و حتی در اون صورت هم شرایط و موضوعات دیگه ای ممکنه بحث رو از اصل جریان منحرف کنن . پول در این هفته دیده می شه. اگر قراره کار جدیدی رو شروع کنی حتما سراغش برو یا اگر قراره خریدی بکنی حتما بخر. نقل قولی قدیمی میگه اگر می خواین چیزی رو بخرین فقط وقتی اقدام کنین که دو برابر اون چیز پول داشته باشین اما در این هفته خاص، اگر لازمه خودت رو تا آخرین قطره بچلون و خرید کن . روز جمعه سیاره ونوس و ساترن روبروی هم هستن و این یعنی می تونی جواب محکمی به یک نفر بدی و بدونی که روی حرفت خواهی ایستاد و چیزی که می خوای خواهد شد .

 

اردیبهشت : نقشه های مرتبط به پول یا درآمد نیاز به بررسی مجدد دارن چون چیزی هست که در نظر گرفته نشده . از خرج بزرگ توی این هفته دوری کن – حداقل قبل از اینکه دقیق بهش فکر کرده باشی . اعتماد به نفس داشته باش و حرفی رو در جایی مهم بزن . یکشنبه یا چهارشنبه گفتن چند جمله میتونه روند یک صحبت رو تغییر بده ؛ بهشون فرصت بده . گاهی عشق سخته ولی این سختی که بگذره نتایج خیلی خوبی از خودش به جا خواهد گذاشت . ماه داره کامل میشه و کمی گیجی در حوزه عاطفی قابل پیش بینی است . اعتمادت رو به طرف مقابل از دست نده چون دلش خواهد شکست . یک تعریف از پارتنرت بهش انرژی میده کوه ها رو جابجا کنه ، توان متولد اردیبهشت برای به حرکت درآروردن انرژی های ساکن قابل تحسینه .

 

 

خـرداد : رسیدن به موانع زندگی اصلا جذاب نیست و کسی دوست نداره توی قسمت های سخت مسیر راه بره ولی بازگشت ماه به خونه مقابل تو بهت قدرت و شجاعت جدیدی داده که اینکار رو بکنی . به جای اینکه نگران این باشی که چرا بهت خوش نمی گذره ، وقت بذار و به بقیه نشون بده که براشون اهمیت قائلی ؛ یک اشاره کوچیک تو می تونه خیلی ها رو خیلی زیاد خوشحال کنه . روزهای سه شنبه ، چهارشنبه و پنجشنبه قدرت خوبی داری در تحلیل وقایع و بخصوص روابط . اگر کسی ازت نظر خواست با حوصله باهاش حرف بزن و اگر خودت در مورد رابطه ای به نتیجه ای رسیدی بدون که نظرت درسته .

 

 

تـیـر : فضا داغه ! شانس تو برای اتفاق های خوب بیشتر و بیشتر میشه . تا پنجشنبه این هفته اوج خوش شانسی تو خواهد بود . اگر قرعه کشی هست شرکت کن و اگر باید دست به ریسکی بزنی حتما بزن . حال و احوال پرسیدن از یک آدم مسن در دستور کار است ! حتی شاید یک استاد قدیمی با فامیل دور . مسائل مالی در این هفته مثبته ، چه خرید چه فروش . اگر کسی ازت فاصله گرفته یا فکر میکنی باید از کسی فاصله بگیری اینکار رو بکن . دو سه روز یا حتی یکی دو هفته حرف نزدن ممکنه خیلی چیزها رو روشن کنه . گاهی از بیرون ماجراها بهتر می شه داخل داستان ها رو دید و فهمید .

 

 

مـرداد: با اینکه رابطه مهمه ولی در این هفته باید اولویت اصلی رو به اهداف بلند مدت بدی و قبول کنی که آدم گاهی باید صبر کنه و با حوصله باشه . یادت باشه که تلاش زیاد برای رسیدن به یک خواسته یا رابطه عشقی ، بدترین چیز برای اون رابطه عشقی است . این چیزها باید با سرعت معقول خودشون و به موقع خودشون اتفاق بیافتن و پیش برن . تو همونقدر که نباید جلوش رو بگیری ، نباید هم زیاد هلش بدی . از تعطیلی های این هفته که فاکتور بگیریم ، سه شنبه و چهارشنبه برات روزهای اصلی این هفته هستن که ممکنه توشون اتفاق خوبی بیافته . اگر دنبال تصمیمی هستی یا لازمه جایی پولی خرج کنی یا به کسی جواب بدی ، تا سه شنبه صبر کن چون از عصر یکشنبه به بعد تا شب سه شنبه بهترین توان استدلال منطقی و آینده بینی رو داری . تصميم گرفتن باید درست در زمان مناسب اتفاق بیافته وگرنه ضرر خواهی کرد.

 

 

شهریور : مقاومت در مقابل خواسته های دیگر سرلوحه این هفته است . مواظب باش به کاری که خودت دوستش نداری و برای خودت مفید نمی دونیش «بله» نگی . کمک کردن به دیگران خوبه ولی در این هفته کارهای مهمتری هست . کنار کشیدن مناسب نیست و اگر چیزی شروع شده ، بهتره ادامه اش بدی تا به نتیجه ای برسه . یک نقشه در پشت سرت جریان داشته که کاری نکرده ولی شاید کمی ناراحتی باقی گذاشته باشه . یکشنبه یادوشنبه زمان خوبی برای فراموشی یا بستن یک پرونده است . تغییری سریع در زندگی عشقی برای بعضی متولدین دیده میشه . اگر فکر میکنی اتفاقی که قراره بیافته ، نیافتاده ؛ دیگه هم اونجوری که باید نمی افته ولی نگران نباش چون چیزهای جالب تری در پیش هستن .

 

 

 

مـهـر : قدمهای واقعا محکمی رو می تونی برای عشق و ساعت هایی مفید و لذت بخش برداری ولی توی این کار تعلل می کنی . یک سفر کوتاه شدیدا به نفعت تموم می شه ولی از این هم فراری هستی . برای تغییر شرایط بهتره با قدرت بیشتری عمل کنی و به جای صبر کردن برای هر کار تا زمانی که دیگه نمی شه از انجامش فرار کرد ، خودت شخصا در اولین فرصت سراغش بری و انجامش بدی . این هفته سیاره ژوپیتر ، پلوتو و اورانوس انقلابی کنار هم قرار می گیرن که به این معنی هست ؛ اوایل هفته بعد برات ساعت هایی بسیار رمانتیک پیش بینی می شه . هدیه ای می گیری که خوشحالت می کنه .

 

 

آبـان : سورپرایز؟ اتفاق جديد؟ هیجان؟ به هم زدن؟ نمی دونم دقیقا چی ولی حضور سیاره مریخ و ساترن و اورانوس توی آسمون و ترکیبی که با هم ساختن اصلا معمولی نیست . نکته اینه که سیاره ساترن توی خونه دوم زندگی شخصی است و در نتیجه ممکنه اصولا اتفاقی که می افته رو نبینی ولی یک چیز بزرگ در مورد تو در جریانه . در صورتی که می خوای کار بزرگی بکنی حتما انجامش بده و نترس و اگر اتفاقی افتاد که فکر میکنی می تونی ازش به نفع خودت استفاده کنی اینکار رو بکن . خرید یا یک تغییر هم عالیه در این هفته . حتی چیزهای بزرگ ! به هر حال این ماه و این روزا برات مثبت و خوب هست . سعی کن ازش بهره لازم رو ببری .

 

آذر : پر از انرژی و خواستن هستی و این حواست رو از کاری که دوست داری انجام بدی پرت می کنه . خوشبختانه ماه برج اسد بالا سرت است و درخشانه و بهت کمک می کنه که عکس العمل سریعی در مقابل یک مشکل نشون بدی و نذاری به مرحله بحرانی برسه . اگر نقشه ای داری توش پیش برو و سعی کن از نگاهت خارجش نکنی چون در این هفته اگر برنامه ای رو عقب بندازی احتمالا هیچ وقت سراغش نخواهی رفت . عشق این روزها ساده نیست و اگر چشم هات رو خوب باز کنی و به اطرافت نگاه کنی ، می بینی که چیزهایی نیازمند تغييرن . آدم ها همیشه اونطوری که به نظر می رسه نیستن و برای متولد صادق آذر ، دیدن بدجنسی و نقشه کشیدن آدمها راحت نیست .

 

 

دی : در اکثر موارد آدمی هستی که آدم ها دوست دارن باهات مشورت کنن . این هفته اما سعی کن وقت زیادی به مشورت با دیگران نذاری و به جاش به خودت و کارها فکر کنی . چیزی هست که داری انجام میدی ولى اگر واقعا یکی دیگه می کرد بهش می گفتی «نکن» . چرا اینو به خودت نمیگی؟ چون ماه داره کامل میشه و متولد دی تمایل داره به ادامه هر کاری که مشغولش بوده . یک متولد نیمه اول سال توجه خاصی بهت خواهد کرد که خوبه تحویل اش بگیری . آدم خوبیه! یکی دو بزرگتر در کاری که میخوای بکنی مقاومت نشون میدن . اشتباه می کنن ولی اشکال نداره ؛ دنیا همینه دیگه تو بزن به حساب خیرخواهی شون و خیلی روی این چیزا استپ نکن .

 

 

بهمن : حالا که ماه به سیاره کاپریکورن عملگرا برگشته ، وقتشه که به چیزی که مدت ها بوده بهش فکر می کردی دست پیدا کنی ، تعبیرش به این معنی هست که وقتشه با تمام قوا این روزها رو بیدار بمونی و کارهایی که شروع کردی رو به انتها برسونی . اگر تو عنفوان جوانی هستی این روزها یک نفر حسابی منتظرته و بهت فکر می کنه . احوالش رو اگر بپرسی بسیار خوشحال می شه ولی اگر هم به هر دلیلی موفق نشی اینکار رو بکنی ، خودش از دیدن موفقیتت حسابی خوشحال می شه . این هفته رو با هیچ چیزی کمتر از حال خوب و موفقیت کامل تموم نکن چون همه شرایط موفقیت رو داری . یک دو راهی روی کاری برات پیش میاد اما خیلی نگرانش نباش ، بهش کمی زمان بده تا خودش بهت جهت درست رو نشون بده.

 

 

اسفند : چیزی از قدیم دوباره ظاهر خواهد شد. امیدوارم موضوعات درسی نباشه و مساله به عشق ختم بشه چون ظاهر شدن اتفاقات خیلی خوب خواهد بود و حیفه که اگر موضوع عشقی این وسط باشه به اون ختم نشه پس کلی انرژی خوب بفرست . آدم خوش قلب معمولا نتایج خوبی می گیره پس سعی کن این هفته با نیت خوب و انرژی مثبت وارد کارها بشی مخصوصا میتونی از موج انرژی مثبتی که این روزها مردم خالصانه برای نیت هاشون دارن استفاده کنی و تو هم یک نیت مهمت رو بخوای . اگر به دنبال یک جواب «بله» و «خیر» هستی ، شاید برات جالب باشه که جواب سومی هم هست . نمی تونی راحت بله و خیر بگی در حالی که سیاره ساترن در خونه اول تصمیم ها ظاهر شده . دنیای عشق به آرومی پیش میره و باید حوصله داشته باشی . هیجان بزرگ کمی ازت فاصله داره اما می یاد .آستین ها رو بالا بزن که همین که ظاهر شد سریع بگیریش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد