فال رنگی رنگی جدید هفته – [ از 6 تا 12 آبان 1402]

دوست فالوده ای من سلام
امیدوارم از خواندن طالع رنگی این هفته ات لذت ببری
طالع رنگی این هفته از تاریخ : ۶  تا  ۱۲  آبان ۱۴۰۲

.

.

فروردین : با اینکه سعی میکنی روی کارهای حرفه ای و چیزهایی که ازت انتظار میره تمرکز کنی ولی در عمل خودت اهداف دیگه ای داری . هدف های خودت رو به اندازه وظایفت جدی بگیر تا بتونی از زندگی لذت ببری . بدون که برآورده کردن نیاز دیگران با اینکه کار خوبیه ولی وظیفه اصلی تو نیست . خودت باش و اگر بقیه از تو خوششون نمیاد میتونن برن پی کارشون . در صورتی که با کسی به تازگی آشنا شده ای یا مدتی است همدیگه رو می شناسین ولی چندان پیش نرفته وقتشه که قدم های بعدی رو بردارین ، ممکنه دیر بشه . شروع کردن یک کار مشترک دو نفره خیلی خوبه . به خصوص اگر یاد گرفتن چیزی جدید باشه . مغزها که با هم رشد کنن ، قلب ها هم با هم نزدیکتر میشن . کد این هفته متولد فروردین برای جذب عوامل موفقیت به سمت خودش دو رقم ۷۸۸-۸۴ یا ۳۸۹-۴۷ هست  . هر کدوم رو که انتخاب کردی کامنتش کن تا انرژیش بازتاب داده بشه و جذبش آسون شه .
.


.

اردیبهشت : شاید به خودت شک کرده باشی و شاید فکر کنی که کارها سخت شدن ؛ واقعا هم اینطوره ولی نگران نباش چون شانس هم با توئه . تغییرات آهسته و پیوسته هستن و کارها در طول زمان خیلی بهتر خواهند شد . ماه به سمت نیمه شدن پیش میره و خونه هشتم تغییرات تو رو روشن میکنه . کلمه کلیدی تو در این هفته « حوصله » است . حوصله کن که همه چیز به نفعت تموم میشه . در مسائل مربوط به رابطه خبرها خوب هستن و چیزی داره شکل می گیره که هیچ وقت گسسته نخواهد شد . تا جمعه – اگر پارتنر داری – حرف مهمی رد و بدل میشه ، انتظار هیجان جدیدی رو داشته باش . کد این هفته متولد اردیبهشت برای جذب فرد خاص یا تصاحب موقعیتی خاص که منجر به تغییرات بزرگ میشه دو رقم ۳۷-۳۴۴ یا ۳۷۶-۳۴۸ هست . هر کدوم رو که انتخاب کردی رو کامنتش کن تا انرژیش بازتاب داده بشه و جذبش برات آسون شه .
.

 

.

خـرداد : ادامه دادن به کارهای قدیمی به همون شکل های قدیمی چیزی نیست که در این هفته تو رو راضی کنه . لازمه یک چیزی رو عوض کنی . حالا یا کل موضوع رو یا روشی که باهاش برخورد می کنی رو . شجاع باش و بدون که تغییرات معمولا به نفع آدم ها تموم میشن . اگر قراره اتفاقی عاشقانه بیفته ، جریان از طرف یکی از دوستانت کلید خواهد خورد پس اگر کسی گفت میخواد باهات حرف بزنه حتما وقت بذار . در مقابل شانس و احتمال عقب نکش و کمی قمار کن این احتمال هم هست که در طول سه هفته آینده کشف کنی . یکی از دوستانت به شکلی متفاوت از اون چیزی که قبلا دوستت داشت دوستت داره . کد این هفته متولد خرداد برای رفع بستگی و جریان داشتن کارهای سنگین دو رقم ۷۸۹-۱۵ یا ۴۷۸-۲۴۵ هست  . هر کدوم رو که انتخاب کردی کامنتش کن تا انرژیش بازتاب داده بشه و جذبش آسون بشه .
.

 

.

تـیـر :  قلبت میگه برو خوش بگذرون ولی وقتی کسی از بیرون بهت نگاه میکنه این رو نمی فهمه . شاید شرایط خوش گذرونی فراهم نیست ولی به هر حال لازم نیست خیلی هم روی حرف قلبت پافشاری کنی . ماه به زودی نیمه میشه و توی خونه پنجم ، نور زیادی ساطع می کنه . کنترل هر جزء زندگی مهم نخواهد بود و باید کمی با جریان اطرافت همراه بشی . گرفتن یک هدیه کوچیک بهترین اتفاقی است که این هفته میتونه بیفته . شاید کسی به تو چیزی داده که منظورش چیزی بیشتر از یک هدیه بوده ؛ شاید می خواسته محبتش رو نشون بده . حواست به این باشه اگر با کسی در رابطه هستی احتمال یک سفر خیلی خوب هست ؛ دو نفره و عالی . کد این هفته متولد تیر برای جذب فرصت و شانسی طلایی که بتونه اون رو از عوامل بازدارنده رها کنه و به سمت خوشبختی دنیوی هدایت کنه دو رقم ۶۹-۳۴۶ یا ۴۷۸-۴۶ هست  . هر کدوم رو که انتخاب کردی کامنتش کن تا انرژیش بازتاب داده بشه و جذبش آسون شه .
.

 

.

مـرداد: مواظب سلامتی ات باش . اگر میخوای هفته رو به خوبی سپری کنی اولین فاکتورش اینه که مریض نشی . خبر خوش اینه آخر هفته خوبی در پیشه برات . بازی و خنده و شادی در تمام آخر هفته . اجازه نده یک سوء ظن و شک روحیه ات رو خراب کنه . شغل تو ، نجات مردمی که خودشون ترجیح میدن غمگین باشن نیست و حداقل توی این هفته سعی کن اولویت اول سلامت و اولویت دوم شادی خودت باشه . همیشه زیبا هستی ولی این هفته حتی گیراتر . دیدن کسی که قبلا باهاش حرف زدی حتی به صورت آنلاین – میتونه به ماجراهای جالبی منجر بشه . آدم ها گاهی از اونی که توی مواظب باش ها میگن با حال ترن . کد این هفته متولد مرداد برای جذب وفور نعمت و سلامتی به سمت خودش دو رقم ۲۳۲-۶۶ یا ۵۵۶-۳۳ هست  . هر کدوم رو که انتخاب کردی کامنتش کن تا انرژیش بازتاب داده بشه و جذبش آسون شه
.

 

.

شهریور :در صورتی که مدتی است منتظر یک فرصت خوب برای انجام یک کار سخت یا زدن یک حرف مشکل بوده ای این هفته که ماه داره وارد خونه پنجم خود اظهاری میشه بهترین فرصتشه . زمان رو از دست نده و با یک « راستی … » حرف رو شروع کن . در صورتی که در حال درس خوندن هستی از جایی که حدس نمی زنی سوال خواهد اومد و اگر با کسی در رابطه ای احتمال اینکه چیزی ببینی که انتظارش رو نداشتی زیاده . خرید یا فروختن در این هفته کار خوبیه . حتی اگر بتونی چیزی رو با کسی مبادله کنی برنده ای . به طور کلی هفته خیلی خوبه در پیشه به شرط اینکه به توانایی هات باور داشته باشی . کد این هفته متولد شهریور برای جذب فرصتی خوب و تغییر دادن اوضاع سخت به سمت آسونی و خوشبختی دو رقم ۵۶۶-۷۷ یا ۷۶۰-۴۵ هست  . هر کدوم رو که انتخاب کردی کامنتش کن تا انرژیش بازتاب داده بشه و جذبش آسون شه

.

.

مـهـر : خیلی با حوصله نیستی و انگار یک چیزی داره انرژی ات رو ازت می گیره . شناسایی اش کار سختی نیست و می تونی سریع بهش غلبه کنی . در امور رمانتیک تو این هفته فرصت های خوبی هست . پنجشنبه یا جمعه این هفته با وجود برخی شرایط در آسمون ، هفته برات خوب تموم می شه و تا روز یکشنبه هفته بعد انرژی خوبی برای یک هفته فعال جمع خواهی کرد . روز چهارشنبه ژوپیتر خوش شانس وارد فضای عشق می شه و این فرصت خیلی خوبیه برای پیدا کردن عشق . خوبه از این فرصت استفاده بشه چون می تونه زمان زیادی صرف بشه تا دوباره این اتفاق بیفته . تو جمع شرکت کن تا بیشتر دیده بشی . کد این هفته متولد مهر برای جذب انرژی های واقعی و دور شدن از اتفاقات بی سر و ته و حرکت به سمت چیزایی که به دست آوردهای بزرگ ختم میشن دو رقم ۴۵۴-۷۸۷ یا ۷۸۹-۸۰۰ هست  . هر کدوم رو که انتخاب کردی کامنتش کن تا انرژیش بازتاب داده بشه و جذبش آسون شه .
.

.

آبـان : مسائل مربوط به رابطه در این هفته اهمیت زیادی پیدا می کنن ، حتی اگر در رابطه نیستی این مساله نقش پر رنگی تو این هفته بازی خواهد کرد . شاید جایی دعوت بشی که لازمه با پارتنرت بری و کمی بهش فکر کنی و تصمیم بگیری . از رو به رو کردن آدم ها نترس چون عمیق تر کننده روابط است . ماهی که داره کوچیک میشه می تونه مغز رو گمراه کنه ؛ از قلبت کمک بگیر . این هفته ، بخصوص روز پنجشنبه – سیاره مریخ توی خونه چهارم شخصیت تو است . یک جور جادوی جذاب پیدا می کنی و بهتره استفاده اش کنی . حتی میتونی توی چیزهای مربوط به بیزنس ازش کمک بگیری و راهت رو باز کنی اما چه بهتره اگر توی عشق استفاده بشه . کد این هفته متولد آبان برای جذب عوامل موفقیت به سمت خودش دو رقم ۲۲۱-۳۳ یا ۱۱۴-۱۲ هست  . هر کدوم رو که انتخاب کردی کامنتش کن تا انرژیش بازتاب داده بشه و جذبش آسون بشه .
.

.

آذر : یک هفته پر از کار داری ولی خوشبختانه از انجامشون خسته نخواهی بود . این فعالیت ها دقیقا همون چیزهایی است که دوستشون داشتی و منتظرشون بودی و حالا پیش اومدن . در مقابل وسوسه تنبلی مقاومت کن و کارها رو ادامه بده تا تموم بشن . در چهارشنبه و پنجشنبه دچار یک شک میشی خیلی جدی اش نگیر چون بیشتر از اونی که تاثیر اتفاقات بیرونی باشه به وضعیت ستاره ها مربوطه ، فقط اگر تا شنبه و یکشنبه بعدی ادامه داشت پیگیری اش کن ، با چشم های باز پیش برو که هفته جالبی در فضای عشق پیش رو است . کد این هفته متولد آذر برای جذب عواملی که کارهای کند و سخت رو توی زندگی براش تسریع و آسون می کنن دو رقم ۳۴۵-۷۶ یا ۸۹-۴۶۶ هست  . هر کدوم رو که انتخاب کردی کامنتش کن تا انرژیش بازتاب داده بشه و جذبش آسون بشه .
.

 

.

دی : شاید فکر کنی میدونی چه اتفاق هایی در پیشه ولی اینطوری نیست تغییرات بزرگی اتفاق خواهد افتاد و برنامه هات عوض خواهد شد . اصلا بد هم نیست چون در نهایت به نفع خودته . ماه داره به سمت نیمه شدن پیش میره و وارد خونه نهم ایده های بزرگ میشه ولی حواست باشه که بودن سیاره اورانوس در همین خونه ؛ باعث عدم اطمینان به تصمیم ها خواهد شد . انتظار نداشته باش چیزی مطمئن پیش بره . از بالا و پایین شدن نترس و خودت رو به تغییرات بسپار . چالش ها می تونن زاویه دید جدیدی بهت بدن اما اگر به کمک نیاز داشتی حتما درخواست کن ، آدم ها دوست دارن بهت کمک کنن . کد این هفته متولد دی برای جذب انرژی الهی و کیهانی به سمت خودش دو رقم ۶۸۸-۹۰- یا ۵۵۵-۴۵۳ هست  . هر کدوم رو که انتخاب کردی کامنتش کن تا انرژیش بازتاب داده بشه و جذبش آسون شه . شاید یکی از بهترین کدهای جذب هفته از آن متولد دی شده باشه با این وجود تا می تونی ازش بهره ببر .
.

 

.

بهمن : انگار ارتباطت با واقعیت ضعیف شده به نظر میرسه . تحت تاثیر نور ماه داری به چیزی فکر میکنی که واقعی نیست . شاید سفری رو بری که برات خوبه ولی دقت کن که اگر به چیزی فکر میکنی ؛ حتما مبتنی بر واقعیت های قابل سنجش باشه . در این هفته و هفته بعدی صحبت های مهمی اتفاق میافته و شاید در گیر یک معامله هم بشی . اگر پول بزرگی قرار نیست جابجا بشه سریعا انجامش بده چون شانس در امور اقتصادی با توئه . خریدن چیزی که چند وقتی است بهش فکر می کنی هم انتخاب خوبیه . برات یک ازدواج نزدیک یا یک جشن بزرگ دیده میشه که شادی ای طولانی رو در پی داره به خودت ایمان داشته باش و بدون که جذابیتت میتونه خیلی از کارها رو ساده کنه . کد این هفته متولد بهمن برای جذب فرصت و شانسی طلایی که بتونه اون رو از عوامل بازدارنده رها کنه و به سمت خوشبختی دلخواهش هدایت کنه دو رقم ۹۰۰-۹۰ یا ۱۰۱-۶۳۰ هست  . هر کدوم رو که انتخاب کردی کامنتش کن تا انرژیش بازتاب داده بشه و جذبش آسون بشه .
.

 

.

اسفند :جایی هستی که باید خیلی ها آرزوش رو بکنن اما انگار مدتی هست که خودت بهش آگاه نیستی . نسبت به این نگران نباش چون افق های بهتری هم در پیشه . آدم گاهی خیلی اهداف بزرگی داره و این برای متولد اسفند خیلی هم خوب و طبیعی است . جلوتر خواهی رفت . اگر جایی میری وسایلت رو خیلی دقیق چک کن بخصوص پنجشنبه ، ممکنه یک چیز جزئی گم یا فراموش بشه یادت باشه که ماه داره کوچیک میشه و این ممکنه ازت کمی انرژی بگیره . غر زدن یعنی کشف کردن مشکلات ، در حالی که چیزی که آدم رو موفق میکنه کشف کردن راه حل ها است . مسائل عاشقانه رو خصوصی نگه دار تا بتونی بهتر تنظیم شون کنی . کمی کمتر گفتن باعث میشه کنترل بسیار بهتری داشته باشی . متولد اسفند زرنگه و باید زرنگ بمونه .  کد این هفته متولد اسفند برای رفع گرفتاری و به جریان افتادن کارهای نیمه تموم دو رقم ۷۰۷-۶۶ یا ۳۳۳-۱۱ هست  . هر کدوم رو که انتخاب کردی کامنتش کن تا انرژیش بازتاب داده بشه و جذبش آسون بشه .
.

صادقانه بخوای بهمون بگی خودت رو چطور آدمی توصیف می کنی ؟ برامون کامنتش کن .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد