طالع رنگی رنگی – 27 شهریور تا 2 مهر

دوست فالوده ای من سلام
امیدوارم از خواندن طالع رنگی این هفته ات لذت ببری
طالع رنگی این هفته از تاریخ : 27 شهریور تا 2 مهر

 

 

فروردین : درسته که دلایل خوبی در دست هست که باعث بشه در مورد مسائل مالی فکر کنی یا درگیرشون باشی، اما همه چیز به خیر و خوشی پیش خواهد رفت و راحتی نزدیکه. در صورتی که داری تصمیمی می گیری اونی رو انتخاب کن که به قلبت نزدیکتره و از رد کردن عقل ترس نداشته باش. سیاره ونوس در کنار سیاره مشتری است و انتخاب هایی که قلب مرتبط باشن در این هفته شانس بیشتری برای پیروزی دارن. ناراحتی این هفته در اینه که ظاهرا پارتنر یا آدمی نزدیک از چیزی که تو بهش علاقه مندی دفاع نمی کنه یا جایی پشتت رو به اندازه کافی نمیگیره یا چنین چیزی. در صورتی که این شرایط پیش اومد حتما صحبت کن و خواسته هات رو بگو ولی بحث رو کش نده چون با بودن سیاره مریخ در خونه دوم گفتگو، حرف زدن خوبه ولی ادامه دادنش باعث بهتر شدن شرایط نمی شه. تعادل برقرار کردن بین عشق و کار ، درس مهم ترین فاکتوری است که باید بهش دست پیدا کنی و دقت کن که یکیش جای رشد اون یکی رو تنگ نکنه.

 

 

اردیبهشت : ماه برای متولد اردیبهشت در این هفته پر کاری به همراه میاره. انگار بار مسئولیت زیاد می شه یا خودت هم علاقه داری بیشتر کار کنی و از بعضی چیزها که هی تو فکرت بودن، نتیجه واقعی بگیری. شانس با توئه و کارهایی که شروع کنی راحت پیش میرن. فضای گفتگوی عاشقانه یا عاطفی یا مسائل مرتبط با عشق بسیار باز و فعاله. اگر به کسی می خوای قطع ارتباط کنی الان وقتشه و اگر می خوای رابطه ای وارد فازی جدید بشه هم نباید این فرصت رو از دست بدی. هر چیزی که بگی با حسن نیت برداشت می شه. برای جلب کردن طرف مقابل نیازی به خودنمایی نیست اتفاقا در این هفته کمی فضای تنفس دادن به طرف مقابل توجه بیشتری به سمتت سرازیر خواهد کرد.

 

 

خـرداد : باید از قدرت اراده ات کمک بگیری تا پرونده رو ببندی. چیزها اگر زیاد طول بکشن از طرف مقابل فراموش می شن پس بهتره زودتر کار رو تموم کنی. در صورتی که منتظر تصمیمی از طرف مقابل یا کسی دیگه هستی بهتره یک پی گیری بکنی یا چنین چیزی. تغييرات سريع منتظر هستن و بهتره قبل از وقوعشون چیزهایی که میخوای رو نهایی کرده باشی. چیزی مثل یک امتحان یا بررسی منتظرت است و از اونی که فکر می کنی سخت تر! بهتره آماده باشی براش. می گن خطر بزرگ زندگی اینه که به جای هدف گیری چیزی دور و شکست خوردن ، چیزی خیلی آسون به عنوان هدف انتخاب کنی. نگران سخت بودن هدفت نباش چون تو هم ارزشش رو داری. ماه داره بهت میگه که تو از نظر کسی هدف خیلی سختی هستی ولی اون فکر می کنه موفق می شه.

 

 

تـیـر : انرژی گرمی توی هواست. یکشنبه و دوشنبه رابطه با طبیعت به متولد تیر کمک می کنه ماموریتش رو انجام بده. به یک پارک سر بزن یا برای خودت گل بخر یا غذای طبیعی تر بخور یا هر کار مشابه. احساساتی که داری به خاطر تقارن ماه و سیاره اورانوس است. تصمیم مهمی توی فکرت می چرخه اما بهتره یک هفته هم دست نگه داری، البته اگر خیلی دیر نمیشه. در صورتی که با کسی در رابطه هستی و مشکلی هست باید این رو بهش بگی وگرنه هی کار بدتر می شه. ماه فضای عشق واقعی رو روشن کرده پس اگر عشق در نگاه اول رو تجربه کردی، بدون که واقعی است. آدم ها عشق رو پیچیده می کنن ولی در واقع خیلی ساده است.با بودن کسی شادی میشی و هیچ مشکلی رو نمیبینی. این حق متولد تیر هست که عاشق باشه پس اگر پیش اومده، ازش فرار نکن.

 

 

مـرداد: شروع پاییز فرصتی برای متولد مرداد است. کارهای تو زندگی رو نو می کنن. تمرین چیز جدیدی رو می کنی، شاید هم بهش فکر میکنی. توش استعداد داری و ادامه اش بده. کمی کینه یا ناراحتی قدیمی بین تو و آدمی هست که هنوزم می بینیش. اگر قراره دیدن ادامه پیدا کنه پیشنهاد می کنم بزرگواری کنی و ناراحتی رو کنار بذاری. کارهات رو به دیگران توضیح نده. کار خوت رو بکن و بذار هر چی می خوان فکر کنن. یکشنبه صبح یک زد و خورد رو شاهد خواهی بود، بهتره قاطی نشی. در دعواها دو طرف بازنده می شن. سیاره ساترن وارد خونه رمانس شده و از دوشنبه تا شنبه جذابیت غیرعادی داری. اگر هی در خواست دوستی شد تعجب نکن ولی جواب رو خیلی هم عقب ننداز

 

 

شهریور : در مورد یک کار جدید هیجان داری یا هیجان زده خواهی شد. حتی ممکنه بهت شغلی رو پیشنهاد بدن که منتظرش بودی. فراموش نکن که همیشه هر تغییری با خودش استرس به همراه داره و خطری که به نوعی متولد شهریور رو تهدید می کنه اینه که به خاطر استرس یا ترس از بلد نبودن چیزی، کل ماجرا رو کنار بذاری و سراغ زمین های تازه نری و اینکه چیزی رو از قبل بلد نیستی ولی مجبوری سراغش بری معنی اش اینه که فرصت رشد و یاد گرفتن چیزهای جدید برات بازه. یک دوستی ساده در این هفته به سمت عشق حرکت خواهد کرد و دو هفته ای هم هست که یک بدگویی یا شایعه پشت سرت جریان داره که نباید خیلی بهش اهمیت بدی چون خودش می گذره. در صورتی که با کسی در رابطه هستی حواست باشه که نه دوری زیاد خوبه نه هر لحظه باهم بودن، آدم ها به فضای تنفس نیاز دارن پس مواظب باش کسی در رابطه احساس خفگی نکنه.

 

 

 

مـهـر : ماه تولدت است و شانس های زیادی برای جمع و جور کردن خط ها و گرایش های مختلف در یک زندگی شاد وجود داره. حواست باشه که قول های جدید ندی و کارهای قبلی رو پیش ببری. ماه تا ده روز دیگه بالا سر تو کوچیک و بزرگ میشه و مثل یک چراغ چشمک زن، توجه زیادی به تو جلب می کنه. در صورتی که قولی دادی بهتره زودتر شروعش کنی و به اتمام برسونی. دوشنبه یک خبر غیر منتظره توی ذوقت میزنه ولی اشکال نداره. به هر حال شنیدنش بهتره. برای تولدت برنامه ریزی خوبی بکن چون خیلی ها دوست دارن اون روز بغلت کنن و بهت تبریک بگن. شاید خودت هیجان کافی نداشته باشی براش اما دو نفر هستن که هیجان زیادی نشون خواهند داد!

 

 

آبـان : دقت کن که ساختن و پیش بردن چیزها اگر به اندازه کافی عملیاتی نباشه فایده نداره. درسته که شاید آدم در ابتدای یک پروژه هیجان زده باشه ولی مشاوره با بقیه باعث می شه به شکل معقول تری بتونیم در مورد اهمیت کارها تصمیم گیری کنیم. در این سه شنبه تا پنجشنبه نظر خواستن از یک آدم بزرگتر یا با تجربه تر در موردی شدیدا توصیه می شه و ممکنه کلا نظرت رو نسبت به موضوع روشن کنه و باعث بشه به تصمیم نهایی ات برسی. آماده باش که از سه شنبه به بعد تا دوشنبه هفته دیگه قراره زندگی عاطفی/عشقی دچار یک دوپینگ بشه. همه چیز عمیق تر حس خواهد شد و هر حرفی تاثیر دو چندانی خواهد داشت. اعتماد به نفس بالاتر بهت کمک می کنه جذاب تر باشی. اگر دنبال دوستی یا فرد خاصی هستی، یک نشونه کوچیک بهش بده و بعد کنار بکش تا خودش جلو بیاد. قدرت هیپنوتیزم هر کسی رو داری پس ازش متعهدانه استفاده کن.

 

 

آذر : فضای ذهنی تو دو بخش شده یکی نیمه مطمئن و اهل عمل و یک نیمه مشکوک به ماجراها و اهل عقب انداختن چیزها. بد هم نیست چون با بودن ماه در خونه اول تصمیم های بزرگ بهتره در عین منطق کمی بازیگوشی رو هم لحاظ کنی. خوبی بازیگوشی اینه که ایده های جدید رو پرورش میده. بد نیست اگر اصلی ترین چیزی که می خوای بهش برسی رو بزرگ روی یک کاغذ بنویسی و یک گل هم کنارش بکشی و بذاریش توی کشویی که دم دستت است و گاهی بازش کنی و بهش نگاه کنی. اگر به دنبال کشف جدیدی هستی ، پارتنرت هم استقبال خواهد کرد از ماجرا. جمعه ماه در بخش عشق حقیقی است و آخر هفته هیجان انگیزی پیش بینی میشه. اگر با کسی در ارتباط نیستی زیاد معطلش نکن چون یک فرصت خوب در حال از دست رفتنه.

 

 

دی : انرژی خوبی در هوا هست اما انگار بخش کافي اون جذب متولد دی نشده. به اطرافت یک نگاه بنداز و ببین آیا گل و گیاه جدیدی لازم نیست؟ درسته که داره هوا رو به سردی میره اما هنوزم میشه گلی خرید و به هفته انرژی داد. اگر آدمی که برات عزیزه درگیر یک بیماری شده با همه وجود باهاش همراهی کن و این فراموش نخواهد شد. حتی یک زنگ مجدد یا گفتن اینکه «خواستم دوباره چک کنم» انرژی ای تولید می کنه که ماه ها ماندگار خواهد بود. در اطرافت خبری در جریان است، تو هم میدونی ولی انگار نمی خوای ازش حرف بزنی. اطلاعات کافی که جمع کردی نسبت بهش عکس العمل نشون بده که کنترل دست تو باشه. انگار کسی باید بهت پولی بده یا جوابی آماده کنه و بده که نداده، این نیاز به یادآوری داره.

 

 

بهمن : درسته ممکنه کمی احساس کسلی، خستگی یا بی علاقگی کنی ولی بازی در حال تغییره و چندان ادامه نخواهد داشت. بودن در رابطه ای که دائم باید توش از خودت مایه بذاری بدون اینکه انرژی متقابلی از طرفت دریافت کنی، درست نیست. شاید پایین بودن انرژی در این روزها ناشی از چنین چیزی است و اگر این طوره و مشغول چیزی هست که اونقدر که براش انرژی میذاری به تو برنمیگردونه، به این شرایط ادامه نده. روز چهارشنبه سیاره پلوتو در فاصله دوری است و انتظار میره کمترین مقاوت در مقابل هر پیشنهادی که بدی صورت بگیره. روز پنجشنبه سیاره ونوس وارد فضای عشق تو میشه و تا هفده روز همونجا می مونه. به عبارت دقیق تر، تو تنها کسی هستی که سیاره ونوس مدت ها قبل از روز عشاق به خونه اش میرسه و همونجا می مونه. در این فرصت هر چیزی که شروع بشه پایدار خواهد بود پس اگر کسی در انتظار است، می تونی در این مدت بهش جواب مثبت رو بدی.

 

 

اسفند : فعالیت های زیادی توی مغرت در جریان است که دوستان نزدیک می تونن حتی از چشم هات متوجه اش بشن. گاهی با خودت تمرکز می کنی و حواست از گفتگو پرت می شه و گاهی حتی ممکنه حرفی بی ربط به چیزی که بقیه دارن میگن، بگی. به فکرهات احترام زیادی بذار چون دارن به تو شکل میدن. دغدغه ها رشد دهنده هستن و زمان رشد متولد اسفند است. اگر با آدمی قدیمی هستی که دیگه رضایت سابق رو نداری یا کاری رو دیگه مناسب نمی بینی ، انجامش نده. سیاره مریخ در این هفته داره وارد خونه رمانس می شه و در نتیجه اش شور و حرارت زیاد در عشق پیش بینی می شه. اگر با کسی در رابطه هستی به فکر چیزهای جدید باشین و تجربه های نو. اگر تنها هستی حواست باشه که گزینه ها رو با عقل هم بسنجی! گاهی آدم ، زیادی هیجان زده می شه و تصمیم های زیادی هیجان انگیز می گیره!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد