طالع مِری تی تِسْ برای نام های با حرف دوم ” ل,ط,پ,ج,ح,ذ,ض”

طالع بینی مصری مری تی تس: هفت يا هفده نفر از آقايانى كه دومين حرف اسمتان از حروف ذكر شده بالاست (تعداد دقيق مشخص نيست) به زودى يک معامله دارید که با این معامله یک پول نسبتا خوب به دست شما میرسد و خيال شما را تا حدودى آسوده ميكند .
خانم هاى مجردى كه شامل حروف بالا ميشوند در مدار آزيرس (الهه عشق آفرينى ) قرار گرفته ايد و از یک سرگردانی عاطفی در این مدت بیرون می آیید که با ورود یک شخص تازه به زندگی شماست اين فرد يك مرد درشت اندام و هيكلى و چهارشانه است يا قدرت بدنى بالايي دارد و از خصوصيات اخلاقي مردانه و خوبي برخوردار است اما چالش هاى خاص خودتان را داريد ولى هرچه كه هست خير است.

همچنين تعدادى از خانم ها یک جایی با کسی که دوستش دارید می روید که خاطره شیرینی برای شما دارد و حرف هایی که منتظر شنیدن آنها هستید به گوش شما می رسد. براى مردان مجرد هم كه در مدار آزيرس قرار دارند بايد گفت كه یک موفقیت در زمینه بخت و ازدواج دارید که یک شخصی در این راه شما را كه حمایت خواهد کرد ممكن است از طرف خانواده مادرتان باشد.

حرف و سخن زیادی در این مدت میشنوید که از اطرافیان است و تعجب می کنید. یک گره به زودی از کارتان باز می شود که خواست خداوند است.مسخنت (الهه زايمان و تولد) نزديك به ٦ خانم سفيد يا گندمى پوست و چندين زن سبزه رو را كه در دوم حرف اسمشان (ج ،ح ،ل )دارد را در مدار فرزند دار شدن قرار خواهد داد ، اين يك اتفاق يمن و مبارك است به شما تبريك ميگوييم.

چند آقا كه شاغل هستند به زودى در کارشان صاحب یک رتبه و مقام می شوید و از نظر مالی کارتان رو به افزایش ميرود.چند تا پول در این روزها به دست افرادى كه شامل اين حروف در دوم اسمشان است می رسد که این پول ها باعث یک سری ترقی و پیشرفت می شود و برنامه های مالی و پولی شما را جفت و جور می کند. در ماه آينده به عیادت یک فرد مریض می روید و برای چند روز نگران این فرد مریض می شوید ولی حالش خوب می شود و از جا بلند می شود.

سث (الهه رعد و برق و بارش ) رحمتش را از شما دريغ نخواهد كرد ، شكر گزار خداوند باشيد و خاطر جمع باشيد كه اين بارش ها به زندگيتان بركت خواهد داد.افرادى كه دومين حرف اسمتان (پ ،ط ،ح )است یک دلبستگی دارید و او واقعا شما را دوست دارد و به شما علاقه مند است و شما ناباور هستید شما در مدار آپيس (الهه راستگويي و صداقت ) قرار گرفته ايد و ستاره شما در اين مدار بسيار درخشان است ، تعبير شما اين است كه فردى بسيار صادق و رو راست و مهربان هستيد ولى دلتان زود ميشكند ، شخصى در طالعتان افتاده كه يكى از نزديكان شماست و اين شخص شمارا با زخم زبان خيلى آزار داده ولى به خداوند واگذارش كنيد ، پاى تمام كار هاى بدى كه در حق شما كرده است را ميخورد ،چندين شانس خوب سر راهتان قرار ميگيرد كه شما را به سمت بالا و جايگاه عالي ميبرد، به شرطى كه از كنارشان به سادگى نگذريد،يك هدیه از کسی که فکرش را نمی کنید دریافت می کنید و خوشحال می شوید.

يك زن در نزديكانتان كه م ، ف ، ل دارد، خيلى مشكلات دارد و گويا كسى توجهى به او نميكند ، به سمتش برويد و به او كمك كنيد، در آينده تغييرات زيادى را شاهد خواهيد بود و اين زن به شما كمك هاى بزرگى خواهد كرد، رابطه تان گرم تر خواهد شد.

مرد مهربان و دلسوزی با صورت گرد و پر و موهاى كوتاه مشكى يا جو گندمى در نزديكى شماست و یک خبر خوشحال کننده از سمت اين مرد دریافت می کنید که از ته دل شادتان ميكند و ميخنديد.

تعدادى از افرادى كه دومين حرف اسمشان (ج ،ح ،پ )است شكست عشقي در يك رابطه داشته اند يا اين شخص برگشته يا برميگردد، ولى همچنان بالا پايين هاى زيادى داريد و اين شخص باز هم ميرود و دوباره برميگردد، شما به او علاقه زيادى داريد و هركارى كه ميكنيد نميتوانيد اين شخص را فراموش كنيد، مرى تيتس به شما نويد ميدهد كه رابطه شما با اين شخص به جاهاى خوبى ختم ميشود و پاداش دلتان را ميگيريد ، فقط صبورى نياز داريد.

چندين فرد از ناحیه صورت یک درد و ناراحتی دارید که بايد مراقب باشید. یک اتفاق غیرمنتظره در پیش است که شاید از هیجان شاخ دربیاورید یا این موضوع برای خودتان است یا برای اطرافیان نزدیک شماست.متولدين بارامودا ( آبان) و امشبر (شهريور) در مدار شادى قرار داريد و به یک مهمانی دعوت می شوید که با رفتن در آن به شما خوش میگذرد. یک پیشرفت بزرگ در انتظار شماست و این پیشرفت مالی است و یک کم حسادت و چشم و نظر به شما می خورد نگران نباشيد به لطف خداوند اثر گذار نيست.

از لحاظ درآمدی یا مالی روزهاى پر از روزی دارید و پر برکت است این ماه برای شما و پول های خوبی به دست شما می رسد که از لحاظ مالی در شرایط خوبی يا قرار دارید یا قرار می گیرید. متولدين هنت هاوج (دى) و كاهركا(تير) و طوبه (مرداد) با یک فرد لجباز زیر یک سقف هستید يا در رابطه ايد که این فرد گاهی اوقات با رفتارش شمارا کلافه می کند ولی مجبور به تحمل این فرد هستید و صبوری کنید با صبورى اوضاعتان بهتر ميشود . برنامه ریزی برای یک مسافرت كرده بوديد که رفتن به این سفر به خودتان بستگی دارد ولی اگر نرويد بهتر است چون بهتان اصلا هرش نميگذرد. 

متولدين مسرا (اسفند) و تخ (فروردين) از يك مرد كوتاه قامت ميانسال یا تقريباً جوان يك خوشحالى داريد و پولى از اين شخص به دست شما ميرسد و از گرفتن اين پول خوشحال می شوید.تعدادى از خانم هاى اين دو ماه مدتهاست كه حاجتى داشته اند ، كه به زودى خداوند به آنها نظر ويژه اى كرده و حاجت دلشان را خواهد داد.در روزهاى 21 و 7 و 11 اين ماه و ماه بعد شما در بالاترين سطح انرژي مثبت هستيد و تا ميتوانيد يك روز قبل از اين روزها كامل تخليه بار منفي كنيد.

راهنمای ماه ها و الهه های مصر باستان

طالع بینی مصری مری تی تس

طالع بینی مصری مری تی تس

طالع بینی مصری مری تی تس

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این طالع بینی داشتید

میتوانید از طریق آیدی های زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

nikeeonlinee

طالع بینی مصری مری تی تس

21 پاسخ به “طالع مِری تی تِسْ برای نام های با حرف دوم ” ل,ط,پ,ج,ح,ذ,ض””

  1. Farzaneh گفت:

    چقدرررررر ک شما خوبین مرسی ک وقت میزارین برای افراد داخل پیج امیدوارم تمام عمرتون سرشارررر از خوشی و ارامش و دعای افراد باشه و این ک بی منت برای مدم وقت میزارین خیلی ارزشمنده خیلی عشقین😍😍😍🥰🥰🥰

  2. ali گفت:

    چرا برای بعضی حروف اینقد کمه و بعضی زیاد؟؟
    تازه برای این حروف که نصف مطالب کپی قسمت اول هست و برای متولدین اسفند هیچی نداره.

  3. محمد گفت:

    سلام وقت بخیر اگر اسم یکنفر مثلا نیره سادات یا محمد هاشم هست چگونه اعمال میشود

  4. Ali گفت:

    آره، الان درست شد.
    خیلی خیلی ممنون از وقتی که میذارید…
    اگه یه کم بین جملات و موارد ذکر شده، نقطه و کاما بهتر استفاده بشه، در فهمش کمک خوبی میشه.
    مثلاً تا کجا مال اونایی هست که فلان حرف رو دارند و از کجا به بعد مال تمام این حروف هست…
    خیلی ممنون و سپاسگزار.

  5. Mahnaz گفت:

    سلام
    تشکر،خیلی جالب بود برام،اولین بار این طالع میخوندم،خدا کنه همش اتفاقهای خوب برای من و بقیه بیافته.

  6. نسرین گفت:

    پس حروف دیگه چی؟!

  7. نسرین گفت:

    پس حروف دیگه چی؟! چرا واسه من نبست

  8. نسترن گفت:

    سلام خسته نباشید مرسی از زحماتی که میکشین…من طالع مری تی تس با حرف دوم الف رو برای 15 اسفند پیدا نکردم :(((((

  9. الهه گفت:

    فقط پاراگراف اخر🙏🌸 ان شاءالله که بزودی خدا حاجت دلمو بده ….. ممنون از تمام زحماتی که میکشین 😘

  10. محدثه گفت:

    عالی بود🌷🌷👄👄👄👄👄

  11. Simin69 گفت:

    وقت بخیر .عالی بود.واس این حروف ج. واس خودم و همسر میخونم.که اغلب درسته .ولی برای حروف ی یکم مهربونتر پیش بینی کنید ممنون

  12. عظیمه گفت:

    سلام ببخشید چرا حرف ظ نیستش؟

    • Admin گفت:

      سلام تمام حروف موجود هست دوست عزیز . دوباره چک بفرمایید

  13. محمد گفت:

    سلام پس خرداد چی؟:(الهه رو خردادیا نظری ندارن؟

  14. عاطفه گفت:

    چرابرای بهم ماهی ها هیچی ننوشته بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد