طالع رنگی رنگی – 22 تا 28 آبان

دوست فالوده ای من سلام
امیدوارم از خواندن طالع رنگی این هفته ات لذت ببری
طالع رنگی این هفته از تاریخ : 22 تا 28 آبان

 

 

فروردین : یک فروردینی در این ماه چی میخواد به جز آرامش و موفقیت؟ تقریبا همین پیش روت هست ولی از اونی که فکر می کنی آروم تر. در یک جمع مورد توجه خواهی بود ولی این توجه به یک رابطه نزدیک ختم نمی شه.توی این هفته آرزوها و خیال هات خیلی رنگی هستن ولی این اصلا به این معنی نیست که از واقعیت فاصله دارن.در سه روز دوشنبه،سه شنبه و چهارشنبه به چیزی که دوست داری فکر کن و به زودی به واقعیت خواهد پیوست، حداقل تا حدودی که ممکنه. تاثیر مغز روی اتفاقات اطراف خیلی زیاده و با حضور سیاره زحل در خونه اول سرنوشتت ، خیالاتت حتی بیشتر از قبل به واقعیت جهت میدن. در این هفته خیلی نزدیک شدن کسی که دوست داری با یکی از دوستان ایده خوبی نیست و بهتره جمع ها رو خیلی باهم قاطی نکنی چون ممکنه رابطه ای شکل گرفته بشه که تو بهش علاقه مند نیستی. این رو بدون که اگر کسی حاضره به یک نفر دروغ بگه، اصلا بعید نیست که دروغ گفتن به دیگران هم براش راحت و عادی باشه. حرف ها رو تا ازشون مطمئن نشدی باور نکن ولی از اون طرف هم مته به خشخاش نذار چون در این هفته برای متولد فروردین هیچ چیز مهم تر از آرامش و موفقیت نیست و اصلا لازم نیست با فکر و خیال منفی خرابش کنی.

 

 

اردیبهشت : حالا که سیاره مرکوری با قدرت ترکیبی وارد خونه رمانس و عاشقانه تو شده، اتفاقات عجیبی در پیش رو است. سعی نکن وارد کارهایی بشی که به تو ربط ندارن چون خودت اونقدر کار داری و اونقدر وقت کم خواهی داشت که قبول کردن هرجور مسئولیت دیگه، حماقت هست. همچنین وقت رو روی چیزهای غير مفید هدر نده. اگر امتحان داری نمونه سوال حل کن و فرمول ها رو یاد بگیر چون یاد گرفتن مفاهیم پایه ای کار شب آخر نیست. متاسفانه در دوره ای که فکر می کنی همه چیز داره مرتب پیش میره، اتفاقات عجیبی در پیشه. نگاه کردن به ماه در روز سه شنبه باعث میشه انرژی ای بگیری که حسابی در این هفته و هفته بعد لازمش خواهی داشت.

 

 

خـرداد : اوہ! بله! پرواز در آسمون لذت بخشه و اتفاقا برای متولد خرداد حسابی هم لازمه. یا داره بهت خیلی خوش میگذره یا می دونی با چه فکرهایی می تونی حسابی کیف کنی. هر دو حالت مثبت است و اتفاقا هر دو حسابی توصیه می شه. به خودت توی دنیای واقعی با توی خیالات خوش بگذرون چون این بدن و مغزت رو حسابی پر انرژی میکنه . خارج شدن ماه از خونه تو همراه شده با ورود زحل به خونه ششم نقشه ها و این یعنی حداقل تا یک هفته حق داری هر طور که میخوای خیال پردازی کنی چون یک روز به این آرزوها خواهی رسید. یک دوست علاقه مند هست در موضوعی نظر تو رو بدونه و خیلی مناسبه اگر وقت بذاری و باهاش گپ بزنی. چون داره تلاش می کنه ازت کمک بخواد. ابراز علاقه به یک نفر از اونی که فکر می کنی پر انرژی تر خواهد بود چون جوابش با انتظار تو کاملا متفاوت است. سر زدن به یک مکان جدید تقریبا بهترین کاری است که متولد خرداد می تونه در حضور سیاره زحل توی آسمونش انجام بده. تجربه جدید به نفعت تموم می شه. مثلا رفتن به یک تئاتر خنده دار یا هر کاری که قبلا نکردی۔

 

 

تـیـر : راهی در حال تغییر است. ماه در خونه اول مسیرهای پیش رو است و سه شنبه اگر بهش نگاه کنی ممکنه چیزی به فکرت برسه یا مسئله ای رو حس کنی که باعث بشه یکی از تصميم هات رو تغییر بدی. در طول هفته یک نظر غیرعادی می شنوی. اگر به نظرت مهم نیست یا اشتباهه بهتره بار دوم بهش فکر نکنی چون شاید اصولا هدفش اذیت کردن تو باشه نه راهنمایی واقعی. در صورتی که امتحان ها در پیش است بهتره تقلب نکنی و مراقب باشی چون ممکنه دردسر بزرگی برات درست بشه. نور ماه مسیرها رو روشن کرده. به قلبت اعتماد کن. به چیزی بیش از حد فکر نکن و با جمعیت حرکت کن تا هفته بگذره. در این هفته سیاره زحل در آسمونه و به هرچی فکر کنی به واقعیت تبدیل خواهد شد.

 

 

مـرداد: تو حق داری شاد باشی و مسيرت هموار باشه و توش پیش بری. حتی به نظر می رسه که زیر ساختش رو هم آماده کردی ولی در جایی از این ماجرا یک چیزی درست کار نمی کنه. به جای تلاش در مسیر قبلی، سعی کن این رو ببینی و حل کنی. روز دوشنبه و سه شنبه تغییری در رابطه رو توی خودشون دارن. اگر دوست داری با شخص جدیدی که چند وقته میشناسی اش قرار بذاری، این دو روز گزینه خوبی هستن. حواست باشه که همکاری یعنی هر دو نفر پیروز می شن و در مقابل جنگ یعنی شکست هر دو نفر. کاری که این هفته باهاش درگیر می شی رو با همکاری پیش ببر. عشق واقعی رو داری می بینی، و بهتره از کنارش سرسری رد نشی. چشم هات رو دقیق تر بچرخون.

 

 

شهریور : چیزی هست که دوستش داری ولی چند وقتی است سراغش نرفتی. این برای متولد شهریور خیلی خوب نیست. ببین چی هیجان زده ات کرده بود و سری مجدد بهش بزن. این افول در هیجان حتی ممکنه در مورد یک آدم هم باشه. ولی آدم مسئله اش پیچیده تر است. دوشنبه با خودت کمی خلوت کن. نیروی سیاره نپتون خوبه و بهت میگه «آره» یا «نه». چیزی که مثل یک برخورد ساده شروع شده اخيرا پیش تر رفته و به زودی تبدیل چیزی جدی تر می شه. اگر در رابطه هستی به حجم خواسته ها و داده ها توجه کن. بار زیاد که بر دوش یک نفر باشه عدم تعادل جدی می سازه. در صورتی که به زودی درگیر امتحان، انجام پروژه یا چیزی مشابه هستی بهتره بیشتر روش کار کنی چون کمی که پیش بریم، زمان به ناگهان کمتر خواهد شد. چیزی به زودی وقت خالی ات رو حسابی پر می کنه.

 

 

 

مـهـر : وقت گذرانی های امروز می تونن باعث استرس های فردا باشن. به نظر می رسد که دنیا سخت نمی گذره ولی چیزی پس ذهنت هست که کمی تو رو نگران آینده می کنه. آماده یک هفته نسبتا شلوغ باش هر چند دوشنبه هر قدمی که برداری انگار به جایی نمی رسه اما بعد از دوشنبه یکهو همه چیز به هم وصل می شه و به حرکت در میاد. این رو برای رابطه ات هم مهم بدون. تخم هایی هست که کاشته می شن و آب داده می شن و آدم برای مدت ها چیزی نمی بینه. ولی جوونه که بیرون بیاد می شه با سرعت به رشد کردنش نگاه کرد. حواست باشه که گاهی «بعدا» تبدیل به «هیچ وقت» می شه. اگر چیزی هست که اون رو می خوای همین الان بهش بچسب و روش وقت و سرمایه و انرژی بذار. متولد مهر آدم بسیار جالبی است و این هفته مثل یک جادوگر به هر چیزی که دست بزنه طلا خواهد شد. پس دستت رو دراز کن.

 

 

آبـان : اعتماد به نفست باید بهت کمک کنه که از مسیر سخت بگذری. مطمئن باش که می تونی از لابلای پیچ ها با موفقیت رد خواهی شد. داشتن همه جواب ها برای موفقیت لازم نیست بلکه تصمیم گرفتن و عمل کردن مهم تر از هر چیزیه. مرکوری در خونه یازدهم شبکه سازی تو در کنار خورشید قرار گرفته و زمان مناسبی است برای کمک گرفتن از دیگران. در صورتی که امتحان ها در پیشه، از کمی کمک گرفتن با کمک کردن دریغ نکن. یادت باشه که دونستن ضعف ها، یکی از مهم ترین قدم های موفقیت است. اگر در رابطه ای هستی ممکنه برای تغییر عقیده، نظر یا دیدگاهی تحت فشار باشی، این رو نپذیر. اگر قراره تو راه بیای، طرف مقابل هم باید راه بیاد.

 

 

آذر : بعضی حرف ها زدنش آسونه ولی عمل کردن بهشن غیر ممکنه. «بیخیال» و «راحت تر بگیر» و اینجور چیزها رو خواهی شنید اما نگران نباش که نمی تونی بهشون عمل کنی. خیلی چیزها خارج از زندگی تو تصمیم گیری می شه و در نتیجه تغییر دادن شون به این راحتی ها هم نیست. اگر در کنار کسی بودن بهت آرامش و لذت نمیده، مجبور نیستی کنارش باشی. آدم دوست هاش رو خودش انتخاب می کنه و اتفاقا وقتی جای یک دوست خالی باشه، فرصتی پیش میاد تا کسی دیگه وارد زندگی بشه. ماه توی آسمون بهت بینش میده، پس به قلبت اعتماد کن چون در این هفته به سادگی میتونی خوب و بد رو از هم تشخیص بدی. زندگی عاشقانه گرم خوبه و اگر حرفی هست که فکر می کنی هر دو نفر سعی میکنن به زبون نیارنش، بهتره فعلا واقعا هم به زبون آورده نشه. بودن سیاره زحل در خونه اول اهداف، بهت میگه اگر چیزی رو در این هفته هدف بگیری، حتما بهش خواهی رسید پس مواظب باش چه چیزی افتخار پیدا می کنه هدف تو باشه.

 

 

دی : حالا که ماه داره وارد خونه دوم منابع شخصی می شه، مسائل مالی برات عمده تر خواهد شد. ممکنه یک بدهکاری در جریان باشه یا لازم باشه با یک نفر در مورد پول حرف بزنی. کسی هست که اگر دقيق بدونه چی میخوای بهت کمک می کنه و بهتره روز چهارشنبه به بعد این مسئله رو مطرح کنی. در صورتی که به یک سوال «بله/خیر» فکر می کنی بهتره سه شنبه یک ساعت بعد از غروب به ماه نگاه کنی و جواب سوالت رو توی قلبت حس خواهی کرد. اورانوس که سیاره تغییرات ناگهانی است وارد سکتور عشق تو شده و اگر اتفاقات عجیبی بیفته اصلا نباید تعجب کنی، بخصوص که این سیاره از دوشنبه تا پنجشنبه در زاویه ای تند با ونوس زیبا و عاشق است.

 

 

بهمن : اینجوری به نظر میاد که سرنوشت داره کار خودش رو می کنه. تو هم تاثیرگذار هستی ولی در چیزی که پیش میاد، اتفاقات و دست سرنوشت تاثیری بالاتر از تلاش تو داره. کارها به جای اینکه سبک بشن در حال سنگین تر شدن هستن ولی کم نیار و ادامه بده چون تموم کردن یک چیز در اینطرف سال باعث خوشحالی اساسی در اونطرف سال خواهد بود. نگرش مثبت بهترین سلاحی است که داری و اگر کسی سعی کرد دلسردت کنه، با مثبت اندیشی به خودت امید بده. مخفی کردن احساسات درست نیست و بهتره اگر کسی ناراحتت کرده، این موضوع رو براش روشن کنی. یادت باشه که هیچ کس حق نداره یک بهمنی رو اذیت کنه و بی سر و صدا از میدون خارج بشه. کسی که روز سه شنبه و چهارشنبه بهش فکر کنی، به زودی در زندگی ات نقش پررنگی به عهده خواهد گرفت.

 

 

اسفند : قولی که آدم در زمانی می ده، در آینده براش به مسئولیت واقعی تبدیل می شه. سخت قول بده تا بتونی راحت تحویل بدی. در صورتی که لازمه در مورد پول یا چیزی مشابه چونه بزنی همین هفته این کار رو بکن چون عقب افتادنش در ذهن طرف مقابل به معنی توافق است. نگاهت به یک مسئله تا حدی دچار مشکل است، اگر دیدت رو عوض کنی شاید ببینی که مشکل خیلی هم بزرگ نیست. بد قولی یک نفر در این هفته بخصوص دوشنبه ممکنه تو رو اذیت کنه. شاید اگر بهش یک یادآوری بکنی بهتر جواب بگیری. متولد اسفند شرایط عشقی خوبی داره ولی باید برای بردنش به سمتی که خودش دوست داره، زودتر آستین بالا بزنه. ستاره ها گاهی به تنهایی نمی تونن اتفاق خوب بیافرینن و کمک خودت رو هم لازم دارن!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد