فال پی ام سی – از 9 تا 15 بهمن 1400

فال PMC :
فال هفتگی پی ام سی مورخ 9 تا 15 بهمن 1400 منتشر شد

تیم فالوده برای شما دوست و یار همیشگی

آرزوی سلامت را در این روزهای کرونایی از خداوند متعال خواستار است

 

 

فروردین : ‌‌‏در مورد نیت مالی تان صبر پیشه کرده و کمی بیشتر تلاش کنید . این چند روز پیش رو را حواس جمع باشید و چشمتان را باز نگه دارید تا از جریانی دست پر برگردید ، شرایطی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که بوسیله آن می توانید کامیابی را تجربه کنید . روی تصمیمی بیش از اندازه دست دست می کنید و فرصت می سوزانید ، همه چیز با شما خوب پیش خواهد رفت.

 

 

اردیبهشت : اگر دوست دارید در زندگی خصوصی تان موفق باشید، بهتر است با افرادی ارتباط داشته باشید که علاقمندی های مشترک با آنها دارید. وقت تان را بیهوده با دوستی که انرژی تان را می گیرد ، تلف نکنید. این فرد ارزش همنشینی با شما را ندارد. با انرژی مثبت بهترین ها را جذب خودتان کنید. تا مدتی دیگر با اتفاقی غیر منتظره روبرو خواهید شد. به استقبال این فرصت بروید که پیروزی از آن شما خواهد بود.

 

 

خـرداد : ‌‏بهترین زمان است که برای یک روز وقت خود را با جمع یا دوستی سپری کنید. هم حال و هوایی عوض می کنید و هم با خط حرفی و فکری آشنا می شوید که از نظرتان درست هستند. از آینده تصویر مبهم و ترسناک نسازید . اتفاقات خوشایندی را تجربه خواهید کرد. فریب زبان بازی و دو رویی خانمی را نخورید و با خانواده و نزدیک ترین هایتان رو راست باشید. نهایتا آنطور عمل کنید که وجدان خودتان راضی باشد.

 

 

تـیـر : شما تا جایی که می شده وقتتان را صرف حرف زدن و نصیحت شخصی که برایتان مهم است کرده اید. از حالا به بعد پافشاری نکنید. شما نمی توانید کسی را به زور خوشبخت کنید.شخص قولی برای انجام کاری به شما می دهد که بهتر است روی آن زیاد حساب نکنید و خودتان دست به کار شوید. سعی کنید کمی استراحت کنید تا بتوانید به خوبی روی کارها تمرکز داشته باشید.

 

 

مـرداد: از کسب علم غافل نشوید. شما قرار بوده یادگیری چیزی جدید را شروع کنید که دائم به دلایلی به تأخیر افتاده، اکنون شما آمادگی آن را دارید که در مورد آینده خود فکر و برنامه ریزی کنید. ضمنا توان درست دیدن مسایل و تصمیم گیری های مناسب را هم دارید. از امروز شروع کنید. شما به اندازه کافی وقت صرف چیزهای دیگر کرده اید . دلتنگی عاطفی برایتان رفع می شود .

 

 

شهریور : ‌ جواب سوالی که اینقدر در موردش کنجکاو هستید را خواهید شنید، به شرط آنکه سوالتان را درست و واضح بیان کنید. در مورد مشکلات احساسی خود با او حرف بزنید. منطق شما بیش از هر زمانی راهگشای شماست. در حال حاضر وضعیت مالی تان ثباتی ندارد. باید به خودتان فرصت بدهید تا از طریق سرمایه گذاری، وضعیت مالی تان دوباره سر و سامان بگیرد.

 

 

 

مـهـر : شهامتی که برای ایجاد تغییر در زندگی خود نیاز داشته اید که آن را پیدا می کنید . بهترین کار این است که برای انجام آن با دیگران وارد گفت و گو شوید و نظرات همه آنها را بررسی کنید تا بتواند بهترین راه را انتخاب کنید . حتی اگر این راه آنچه شما از ابتدا انتخاب کرده اید نباشد. یک خانم غریبه مسبب یک شادی و رفع مشکل برای زندگی تان می شود .

 

 

آبـان : سر تصمیمی که به تازگی گرفته و حرفی که زده اید بایستید. شخصی با حرفی آتش به جانتان می زند ضعف نشان ندهید و موضوع را حتی در خلوتتان هم دیگر مرور نکنید. شما نمی توانید زمان را به عقب برگردانید، اما می توانید مراقب حالتان باشید و آن را خراب نکنید. آنچه اتفاق افتاده چیزی از ارزشهای شما کم نمی کند.خبری مهم را دریافت خواهید کرد .

 

 

آذر : ‏‌‏‌‏توقعی برایتان شکل می گیرد که به جا و درست است و نباید اجازه دهید حقتان نادیده گرفته شود . شما فرد باهوشی هستید و سریع همه چیز را یاد می گیرید. از این خصوصیت ذاتی استفاده کنید و برای یادگرفتن چیزی تازه مانند زبان جدیدی در زندگیتان تلاش کنید که روی آن یک دست آورد مهم دارید . در رابطه عاطفیتان با مشکلاتی روبرو هستید ولی نسبت به آن بی توجهی می کنید .

 

دی : ‌‏یک آقایی که دروغ زیاد می گوید در اطرافیان شماست ، رابطه تان را با این فرد کم کنید وگرنه شما را هم برای نیتش به دروغی می کشاند و یک خیر و شر از سمت او برایتان می افتد . تا اواسط ماه آینده احتمال موفقیت در رسیدن به هدفی که مدتهاست به فکر آن بوده اید افزایش می یابد. از جمله ای که می شنوید نهایت استفاده را ببرید و از کمک دیگران غافل نشوید. این هفته روزی شما پربرکت است .

 

 

بهمن : در محیط کاری با مشکلاتی دست به گریبان هستید. این اولین بار نیست که این مشکلات پیش می آید. شاید بهتر باشد برای یکبار تصمیم بگیرید تا از شر این مسئله برای همیشه راحت شوید. اگر افکار مزاحم را از خود دور کنید، بهترین نتیجه را خواهید گرفت. خبر خوشی به شما می رسد که شروع یک ماجراجویی جدید است. خودتان را برای تجربیات تازه آماده کنید. یک غافل گیری عاطفی دارید.

 

 

اسفند : ‌از بی وفایی یکی از نزدیکان خود گله مندید، اگرچه حق با شماست ، اما جای گله ندارد. هر کس گرفتاری های خاص خودش را دارد. در انتظار کسی هستید که مدتها از او دور بوده اید. شما ذهنی باز و پذیرش بالایی دارید. همین آمادگی باعث می شود تا برای بحث با دیگران در حوزه های مختلف حضور ذهن داشته باشید. توانایی های خودتان را نشان خواهید داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد