فال پی ام سی – از 13 تا 19 شهریور 1400

فال PMC :
فال هفتگی پی ام سی مورخ 13 تا 19 شهریور 1400 منتشر شد

تیم فالوده برای شما دوست و یار همیشگی

آرزوی سلامت را در این روزهای بحرانی کرونا از خداوند متعال خواستار است

 

 

فروردین : در هفته ای که پیش رویتان است مراقب باشید حضور شخصی شما را از مسیر اصلی تان دور نکند. مسئولیت پذیری شما بالا است اما هر کسی یک ظرفیتی دارد اجازه ندهید بیش از حد به شما فشار وارد شود . در مورد پیشنهادی که به شما شده دوباره فکر بکنید و نکات مثبت و منفی اش را بررسی کنید، نکته مهمی است که در نظر نگرفته اید. برای روبرویی با شخصی خودتان را آماده بکنید.

 

 

اردیبهشت : این روزها از دست کسی در رنج و یا دلخوری هستید. زندگی منزلگاه صد دام و حادثه است زیاد برخی اتفاقات را بر خود سخت نکنید . اعصاب و انرژی تان را حفظ کنید. خبری که منتظرش هستید این هفته خواهید شنید. یک خرید کوچک خوشحالتان می کند و ضمنا خاطره خوبی را به یادتان می آورد و این اتفاق محتمل است تا چند روزه آینده رقم بخورد.حقیقت پنهان نمی ماند ، برای برخی اطرافیان تان که مدعی هستند خیلی چیز ها گران تمام می شود.خودتان را از قرار دادن در جمع برخی دوستان خارج کنید .

 

 

خـرداد : در این هفته نادیده گرفتن مسائل کوچک می تواند مشکلات مهمی برایتان ایجاد کند ، حتی در محیط کارتان حواستان را جمع کنید و به جزئیات توجه کنید. هزینه ای برای یک تغییر انجام خواهید داد . کاری که قصد انجامش را دارید دیگر برای کسی بازگو نکنید.دوستی دارید که قابل اعتماد است ، در صورت همکاری با او موفقیت های خوبی برایتان در پیش است.شخصی قصد دارد همه چیز را بزرگ جلوه دهد به حرف هایش بها ندهید.

 

 

تـیـر : احتمال فراموش کردن قراری یا وعده ای در این هفته برایتان زیاد است. خریدی را قسطی انجام می دهید و کارتان راه خواهد افتاد. یک تصویر شما را یاد خاطراتی در گذشته های دور خواهد انداخت و تا مدت ها فکرتان درگیر آن خواهد شد. برای انجام یک کار مهم به مکانی مراجعه خواهید کرد. کارها همانطور که می خواهید پیش خواهد رفت .ذهنتان در این روزها خیلی مشغول است کمی به فکر خودتان هم باشید.

 

 

مـرداد: مالی وارد زندگی تان می شود که برایتان خیر زیادی به همراه دارد . این روزها نگران وقوع اتفاقی هستید. بنا نیست به محض آنکه با یک مشکل مواجه شوید، دست و پای خود را گم کنید ، هر اتفاقی برای شما سبب ایجاد تغییرات بهتر است . چشم انتظار شخصی هستید و این انتخاب خودتان است .برخی متولدین برایتان سفر کوتاهی دیده می شود . پیگیر کار دوستی می شوید و از جانب شما راهی برای او باز می شود ، این انرژی به خودتان در کوتاه مدت برخواهد گشت.

 

 

شهریور : اگر متحمل شکستی در کار و یا سرمایه خود شده اید خوش خبر هستید و برایتان راهی هموار شده و به زودی از آن با خبر خواهید شد.یک غافلگیری در این هفته خواهید داشت . دیدارهایی با برخی دوستان دارید که برایتان مسبب خاطرات خوش خواهد شد . برای رفتن به یک سفر تا مدت زمان کوتاهی دیگر راهی و یا شرایطی برایتان فراهم می شود . سایه یک شخص سخت گیر در زندگی تان کمرنگ می شود و راهی برای ورود برخی جریانات برای شما باز خواهد شد

 

 

 

مـهـر : شخصی که برایتان عزیز است ، انجام کار مهمی را از شما خواسته یا می خواهد ، حواستان باشد خواسته اش را به تعویق نیندازید این یک امتحان است . مبلغی به دستتان خواهد رسید و گره ای کوچک از کارهایتان باز خواهد شد . برای انجام یک کار قانونی به سازمانی مراجعه خواهید کرد و کاری برایتان به جریان می افتد. به شخصی که در اطرافتان فقط به عنوان نصیحت کننده عمل میکند گوش ندهید و به جلو پیش بروید.

 

 

آبـان : شخصی با آمدنش به زندگی تان با خود خیر و شادی می آورد. تدارک یک میهمانی را خواهید دید. به کاری یا چیزی دلبستگی پیدا کرده اید و از سختی های رسیدن به آن هراس ندارید. اگر می خواهید موفق شوید پشتکارتان را زیاد کنید. حرف دلتان را فقط با کسی که خودش را به شما ثابت کرده مطرح کنید. از دوستی قدیمی سراغ بگیرید و جویای حالش شوید

 

 

آذر : به زودی برای انجام کاری که در آن بسیار با سلیقه و صاحب نظر هستید به شما سپرده خواهد شد. وابستگی شما به شخصی شما را به مسیری کاملا متفاوت می کشاند. در مورد مسئله ای اگر قبول کنید که نباید از دیگران انتظار داشته باشید، کمتر غافلگیر و ناراحت می شوید. شخصی با بی تدبیری اش سبب ناراحتی شما می شود ، حواستان باشد از ناراحتی اجر کارهای خوبتان را از بین نبرید.

 

 

دی : فکر علاج واقعه قبل از وقوع بکنید. بهتر است پشت تصمیمی که گرفته اید بایستید و به هر سوالی جواب درست و قانع کننده ای بدهید. شنیدن خبری احساسات تان را تحت تاثیر قرار می دهد.جواب نیت تان بله است.هفته شلوغ و پر سر و صدایی پیش رو دارید.برای پس گرفتن قرض تان بهتر است عجله نکنید.

 

 

بهمن : راه تازه ای را امتحان کنید و به شخصی که دوستش دارید یاد بدهید که چگونه نوع تازه ای از دوست داشتن را تجربه کند . شما هر چه قدر هم که صاحب تجربه باشید باز نیاز به رشد و بزرگتر شدن دارید ، این هفته شرایطی برای بلوغ و رشد فراهم می شود. برای انجام کاری به زودی مشکل تان حل می شود و وقت استراحت شما هم فرا می رسد. اگر در رابطه دچار اختلاف شده اید حرفتان را کامل بزنید و نیمه تمام نگذارید.

 

 

اسفند : به یک میهمانی دعوت خواهید شد، حواستان باشد هر حرفی را بر حسب اعتمادتان به کسی نگویید. خودتان را برای کارهای مهم در روزهای آینده آماده کنید زیرا مقدمات آن فراهم شده و فقط به درایت شما نیاز دارد. مشکل مالی تان بزودی حل می شود. از نگرانی بیرون می آیید و به خواسته تان می رسید.انرژی تان را صرف گرفتن رضایت کسی در نزدیکان خود نکنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد