فال پی ام سی – از 6 تا 12 شهریور 1400

فال PMC :
فال هفتگی پی ام سی مورخ 6 تا 12 شهریور 1400 منتشر شد

تیم فالوده برای شما دوست و یار همیشگی

آرزوی سلامت را در این روزهای بحرانی کرونا از خداوند متعال خواستار است

 

 

فروردین : اتفاقی افتاده یا بزودی می افتد که باورش برایتان مشکل است به خودتان فرصت بدهید، طول می کشد تا درک کنید این اتفاق می تواند به نفعتان باشد و نباید با مشاهده آن سریع برخورد کنید. از این هفته به مدت یک ماه راه های جدیدی که می خواهید را امتحان کنید و جز خودتان با هیچ کس مشورتی نکنید ، دری از این طریق برای شما باز خواهد شد. صبور باشید فقط صبور باشید و اجازه دهید جذب عالی شامل حالتان شود. سودی به شما تعلق خواهد گرفت. جواب سوالی را هم به زودی پیدا خواهید کرد.

 

 

اردیبهشت : برای برآورده شدن رویای ذهنی خود دست یاری تان را سوی کسی دراز نکند ، فرستاده ای خودش به سراغ شما خواهد آمد. درمدت زمان کوتاهی با یکی از دوستان خود اختلاف نظری پیدا خواهید کرد که اگر واقع بینانه با آن برخورد کنید، مشکل ایجاد شده به آسانی برطرف می گردد. برخی از شما این روز ها به شدت حساس شده اید، دلیل بروز عواطف ناگهانی تان همین است.گاهی اوقات پا فشاری برای چیزی شما را بیشتر با این حقیقت آشنا می کند که ارزش خودتان را زیر سوال برده اید ، در رابطه عاطفی تان این روزها مراقب ارزش های شخصی تان باشید

 

 

خـرداد : همه دار و ندارتان را پای یک تصمیم نگذارید بیهوده خودتان را سرخورده می کنید، شخصی به اصرار می خواهد با شما صحبت کند این فرصت را از او نگیرید ، اتفاق تازه ای از پس آن رشد خواهد کرد. از شنیدن خبری خوشحال خواهید شد و به شخصی تبریک خواهید گفت. بهتر است در نگه داری و حفظ آنچه که سخت به دست نیاورده اید بیشتر دقت کنید.ایده ای در سر دارید که اگر عملی شود زندگی تان را دگرگون خواهد کرد، اگر برایش مصمم هستید اجرایش کنید.

 

 

تـیـر : حسی اسرار آمیز شما را به سمت شناخت هر چه بهتر فردی سوق می دهد که تازه وارد زندگیتان شده. قوه تخیل خود را تقویت کنید. با عزت نفس و جسارت به سوی هدفتان پیش بروید. گیر افتادن در گذشته فقط به ناامیدی و سرخوردگی منجر می شود. به امور عاطفی خود با نگاهی تازه و متفاوت بنگرید.انتخابی می کنید و راهی شروع می کنید که انتها ندارد و نباید از قدم گذاشتن در این راه سیر شوید ، زیرا معجزه های زیادی برایتان رقم می زند..

 

 

مـرداد: اقتدارتان ثابت شده است اما از زبان شیرین تان برای رفع کینه و کدورتی کهنه استفاده کنید. مراقب باشید، این هفته تا می توانید از تنش های کاری دور بمانید و خود را درگیر هیچ بحثی نکنید. شخصی نزد شما برای درد دل خواهد آمد. بهتر است فروتن و متواضع باشید و ناخواسته با گفتن حرفی بار دلش را سنگین تر نکنید. نشانه ای برایتان در این هفته ظاهر می شود ، اگر بینش راحت اما در عین حال عمیقی داشته باشید متوجه حرفی از سوی خدا با خودتان می شوید که قلبتان را محکم تر می کند.

 

 

شهریور : اطرافیان تان گاهی فقط به یک شنونده احتیاج دارند. تا زمانی که از شما نظرتان را نپرسیده اند، نظری ندهید. قصد خریدی دارید اما خریدتان را بهتر است کمی به تعویق بیندازید ، اولویتی دیگر وجود دارد که از او غافل شده اید. اتفاقی در شرف وقوع است که ممکن است به پولتان نیاز داشته باشید. آنچه که می خواهید را بر اساس ارزش ، طبقه بندی کنید. انجام یک کار مهم را با سهل انگاری به تعویق انداخته اید. ادامه این روند پریشانتان می کند.عاطفه و عشق برای شهریور ماهی در شهریور دست آوردهای زیادی در این هفته ها خواهد داشت ، رابطه هایی شکل می گیرد ، رابطه هایی قطعی می شود و شادمانی هایی شکل خواهند گرفت.

 

 

 

مـهـر : تغییراتی را در رابطه عاطفیتان تجربه خواهید کرد که برایتان بسیار دلنشین است. ممکن است شخصی جدید وارد زندگیتان شود. در مورد چیزی که حق شماست کوتاه نیایید. کاری به حرف دیگران نداشته باشید. بدون اینکه خاطر کسی را آزرده کنید راه خودتان را بروید و کار خودتان را بکنید. یادتان نرود که شما فقط یکبار زندگی می کنید. ترس از نشدن مدتی است شما را تحت فرمان خود کرده ، این بار کاذب را بشکنید ، نوری به زندگی تان تابیده خواهد شد.

 

 

آبـان : برخی افراد برای غلبه بر حس نا آرامی که این روزها در عمق وجودتان احساس می کنید، وارد رابطه جدید نشوید ، شخصیت با ارزشی دارید که با اضافه شدن یک فرد بی ارزش می تواند شما را زیر سوال و تعجب ببرد. فکری برای اقدامی مهم دارید شاید این قدم وارد شدن به زندگی جدید تری باشد ، اراده کنید جایگاه با عظمتی به دست می آورید. بیش از حد برای نگه داشتن چیزی بها داده اید. رهایش کنید و ایمان داشته باشید که اگر سهم شما باشد به شما بر می گردد.یک وسیله یا اتفاقی بزرگ برای تعداد قابل توجهی از متولدین به تغییر در خواهد آمد.

 

 

آذر : در زمینه مسائل کاری یا سرمایه گذاری، اکنون زمان کسب نتایج مطلوب تمامی تلاش هایتان فرا رسیده است. وقت آن رسیده که به خودتان استراحت بدهید. فرصتی ناب در رابطه با روابط عاطفیتان در انتظارتان است، به شرط آنکه گوش شنیدن داشته باشید و حواستان به جزئیات باشد. رزق کائناتی شامل حال زندگی تان خواهد شد ، از سر عملی بی چشم داشت این را به دست می آورید.برای دیدن حقیقتی که از چشمتان مخفی مانده کافی است خلاف جهت خواسته ای در این ماه پیش بروید ، وقتش برسد این را خوب حسش می کنید.

 

 

دی : موضوعی از گذشته همراه فکر خود دارید ، آن را به فراموشی بسپارید ، راه اتفاقی جدید را این مرور گذشته برایتان بسته است رهایش کنید تا چیزی که باید سهمتان شود ، بشود. از بدو تولد شما برای انتظار کشیدن ساخته نشده اید ، به خودتان جرات بدهید و با اعتماد به نفس و جسارت بیشتری کنترل اوضاع زندگیتان را در دست بگیرید ، یا قدرتتان را فهمیده اید و یا می فهمید که چه توانی دارید. درب آشنایی تان را به روی کسی در این هفته باز نکنید، چند نفر که قلب و زبانشان یکی نیست اطراف شما هستند.

 

 

بهمن : بهتر است دست از تکرار بردارید و برای کاری که باید انجام دهید هر چه زودتر درخواستِ وام (به تعبیری کمک اضافی ) کنید. دست دست کردن فقط اوضاع را سخت تر میکند. چیزی یا کسی یا جوابِ سوالی را که به دنبالش می گردید پیدا خواهید کرد, کافیست اندکی صبورتر باشید. رویاهایتان را جدی تر بگیرید تا حسرتشان را نخورید.دو اتفاق مهم یکی پس از دیگری شما را معتقد می کند که رها نشده اید و از پس آن درخشش دارید

 

 

اسفند : پیش از آنکه در مورد فرد مورد علاقتان قضاوتی داشته باشید، با حفظ آرامش و خونسردی سوالی که مدتهاست ذهنتان را به خود مشغول کرده از او بپرسید. ایجاد تغییرات جزئی و آسان در برنامه های روزمره و یکنواخت زندگیتان به رضایت خاطر و آرامشتان کمک بسیاری می کند. سفر برای اکثر متولدین اسفند دیده می شود پیشنهاد سفر را حتما قبول کنید باب یک تغییر و فرصت را برایتان باز می کند.دو دستی به چیزی که جنس سُر خوردنی دارد نچسبید ، بیشتر از دستتان سُر می خورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد