فال پی ام سی – از 3 تا 9 مهر 1400

فال PMC :
فال هفتگی پی ام سی مورخ 3 تا 9 مهر 1400 منتشر شد

تیم فالوده برای شما دوست و یار همیشگی

آرزوی سلامت را در این روزهای بحرانی کرونا از خداوند متعال خواستار است

 

 

فروردین : برای برخی از شما این اواخر عشق دردسر آفرین بوده ، البته شاید این دردسرها اول شیرین و پرهیجان باشد ولی بعد ازمدتی مشکل ساز و مانع زندگی راحت خواهد شد. تمام تصمیمات خود را بر مبنای عشق بنا نکنید. یک تجربه را چند بار بدست آوردن هنر نیست.به اخلاقیاتتان پایبند .خوشبختانه در مورد مسایل مالی نگرشی مدبرانه دارید و نمی گذارید وسوسه ی خریدن چیزهای غیر ضروری بر شما غلبه کند. مراقب پیشنهاداتی که این روزها به شما می شود باشید ممکن است تشویق به انجام کارهایی شوید که بعدا باعث پشیمانی شما می شود. يأس را از خود دور کنید که یک تحول و شادی برایتان در راه است .

 

 

اردیبهشت : قدر فردی مهم در زندگی تان را بدانید و برای حفظ آن به اندازه کافی تلاش کنید.در حال حاضر ترجیح میدهید به جای حل کردن مسئله ای پیچیده ، از یک حقیقت موجود فاصله بگیرید.به مقصود خود خواهید رسید هر چند که گاهی مشکلات راهتان را سد میکنند اما شما جنگنده لحظات آخر برای سخت ترین هایتان هستید .یک جریان عاطفی ذهن شما را مشغول کرده است. تردید بیش از اندازه باعث به تعویق افتادن امور مهم میشود.تردیدی را که گرفتار آن هستید ترک کنید. تغییرات زیادی در زندگی شما بخصوص از لحاظ مالی بوجود خواهد آمد که باعث خوشحالی تان میشود.

 

 

خـرداد : مراقب اطرافتان باشید چرا که رقیب یا همکاری درصدد است تا شما را از میدان خارج کند.اجازه ندهید شما را عصبانی کند.در موقعیتی اضطراری با شما تماس گرفته میشود و خواهان کمکی از شما میشوند،خونسرد و خویشتن دار باشید .اخیرا به شدت وسوسه شده اید که ایده ها و طرح های خود را عملی کنید.وقت تلف نکنید همین روزها دست به کار شوید.یک تضاد چند وقت است شما را از نظر احساسی آشفته می کند و به عدم تمرکزتان منجر می گردد ، همان کاری را انجام دهید که ذهنتان را آرام میکند .یک شخص خودش به سوی شما بر می گردد و مجدد با شما هم قدم می شود بر او خرده نگیرید.

 

 

تـیـر : این هفته برای متولدین تیر دو چیز کاملا متضاد و متناقض در زندگی شان رخ می دهد، به راستی که این موقعیت کنجکاو کننده است. این هفته طالعتان می خواهد که شما دنیای پیرامون خود را گسترده کنید ، از این رو شما باید جا نزنید و به فقط به دنبال حرف عقلتان بروید . زندگی برایتان هدیه ای قابل توجه دارد که ارزش این روزهایتان را دارد . گذشت های بی دریغ شما این روزها به اعضای خانوادتان قابل تقدیراست.به خاطر داشته باشید که شما مهره اصلی و اساس خانواده هستید که آنها به شدت به شما تکیه دارند.نگران اختلافات پیش آمده درگذشته نباشید،خوشبختانه مسئله ای عاطفی برایتان از سر گرفته می شود و با شکل بهتری ادامه می دهید .اطمینان داشته باشید که برای یک شروع عاشقانه هرگز دیر نیست.

 

 

مـرداد: موسیقی برایتان این هفته حکم آرام بخش را دارد . از حضور در مهمانی یا مکانی تازه در این هفته لذت خواهید برد. حرفی از شما به خوبی درک نمی شود و این موضوع به اشتباه معنی پیدا می کند ، اما شما کار خودتان را بکنید. برای کاری این را بپذیرید که از پس انجامش به تنهایی بر نمی آیید و از فردی قابل کمک بگیرید. از اقبال مالی خوبی برخوردارخواهید شد. اتفاقی ناخواسته سبب تغییر فضایی برایتان می شود ،این اتفاقات به نفع شماست از آن استقبال کنید.مسئله عاطفی تازه ای درانتظارتان است.حرفی را نشنیده بگیرید ، صرفا برای بر هم ریختن تمرکزتان به زبان می آید .

 

 

شهریور : اتفاقی را به خودتان سخت نگیرید ، کم کاری از جانب شما نیست .شما خیلی جدی و نکته بین هستید و همین خصلت گاهی سبب فاصله گرفتن دوستان و نزدیکان از شما میشود . یک هزینه بزرگ پیش رو دارید که خوشبختانه صرف کار مثبتی خواهد شد.به یک عروسی دعوت میشوید.به واسطه شخصی خبری که تا چند وقت دیگر به گوشتان میرسد ، شتاب زده تصمیم گیری نکنید.بدهی در حال حاضر دارید که بزودی وسیله ای برای پرداخت آن به دست خواهید آورد. جریان رابطه ای بسته شده برایتان رو می شود ، گذشته را برای خود تکرار نکنید

 

 

 

مـهـر : شما آماده یک تغییر هستید و فقط میخواهید که این تغییر به روش شما انجام شود.نیازها و احتیاجاتی که اخیرا داشته اید اغلب تحت کنترل هستند،اما ممکن است دیگران نگران باشند که چگونه میخواهید از پس آنها بر بیایید. شما طرحی در ذهن دارید که فقط باید فرصت لازم را به دست آورید تا تلاشتان را شروع کنید.پرداختن به کاری نباید شما را از یک کار خوب دیگر باز دارد. از یک فرد مزاحم دور می شوید و این به واسطه لطف خدا برایتان است.برای رسیدن به حقوقتان بیش از این معطل نکنید و وارد گفتگو شوید.

 

 

آبـان : مجبور خواهید شد که با افراد مهمی به بحث بنشینید ، ممکن است این موضوع آنچنان که بنظر بیاید ساده نباشد اگر احتیاج به کمک دارید نگران درخواست آن نباشید هستند افرادی که علیرغم توقعتان با جان و دل حاضر به کمک و همکاری با شما هستند . در روابط عاشقانه بهبودی بیشتری احساس خواهید کرد . با وجود آنکه سعی دارید منطقی رفتار کنید،رفتار غیر منطقی در ذهنتان رشد میکند. تا زمانی که قصد ایجاد تغییری را در زندگیتان نداشته باشید این موضوع میتواند برایتان دردسر آفرین باشد.در راهی قرار دارید که احساس تنهایی میکنید فراموش نکنید که به هرکسی اعتماد نکنید. فردی در حرف هایش با شما گاف عجیبی می دهد ، خیلی باید نکته سنج باشید که آن را متوجه شوید.

 

 

آذر : شما بزرگ فکر می‌کنید ، اما بستر جایی که در آن قرار دارید اندازه فکرتان نیست ، آن را تغییر دهید . بخشی از نگرانی مربوط به خانواده و سلامتی برایتان از بین رفته ، بهتر است همه انرژی تان را صرف بهبودی موقعیت اجتماعی و رشته فعالیت تان نمایید.دلخوری‌ با یک دوست را کنار بگذارید و با او این روزها مهربان‌تر باشید. اگر دلتان می‌خواهد به شخصی حرفی بزنید این کار را این هفته انجام دهید.عشق همچنان بهترین پشتیبان شما خواهد بود و در روابط عاطفی آرامش بی نظیر دریافت خواهید کرد. از استعدادی بالقوه در درونتان کمال استفاده را ببرید.

 

 

دی : بعد از چند سال تلاش مداوم هنوز به نقطه نظر دلخواه خود نرسیده اید و این به معنی نا امیدی نیست بلکه باید تغییری را ایجاد کنید. به زودی خواهید توانست وقت بیشتری را برای علاقه هایتان بگذرانید. خیلی خوب است اگر چند روزی را با خودتان تنها باشید. اگر مجرد هستید امسال آخرین نگرانی تان در رابطه با عشق خواهد بود. اگر متأهل هستید این هفته سعی کنید در مقابل ناملایمات صبوری و تحمل بیشتری نشان دهید. در رابطه با مسائل مالی تغییرات مثبتی روی خواهد داد. منتظر یک مهمان ناخوانده باشید.کسی را دوست دارید که باعث آزارتان شده اما پشیمان است و قصد جبران اشتباهات خود را دارد.

 

 

بهمن : تکلیف موضوع مهم مالی که فکرتان را نگران ساخته،همین روزها کاملا روشن خواهد شد.دوست و یا یکی از اقوام خانواده راهی قانونی دارد و نتیجه مثبتی می گیرد . بهتر است برای مدتی در دسترس چند شخص نباشید و از ورود به خواسته هایشان خودداری کنید. گمشده ای را بعد از سالیان طولانی در عین ناباوری پیدا خواهید کرد.اگر احساس میکنید در زندگی عاطفیتان با استرس مواجه هستید حتما به فکر یک سفر باشید . اگر در رشته هنری فعالیت دارید بزودی منتظر موفقیتی در زمینه هنر خودتان باشید .شما فردی خود ساخته هستید این هفته از دست زدن به کارهای پر مخاطره اجتناب ورزید .بهتر است نسبت به حرف فردی نزدیک همدلانه تر برخورد کنید.

 

 

اسفند : باید از شخصی که با ایفای نقش جدیدی این روزها شما را از درگیری در یک رابطه بر حذر خواهد ساخت تشکر کنید . اگر گرفتار روابط احساسی چند گانه گشته اید ، ممکن است در ابتدا از این موضوع احساس غرور نیز بکنید اما اگر نتوانید در انتخاب جدی یکی از آنها مصمم باشید نه تنها برای خود بلکه برای دیگران نیز ناراحتی ایجاد خواهید کرد.امکان دوری به خاطر یک سفر شغلی برایتان وجود دارد . تمرکزتان روی کار را از دست ندهید. مراقب باشید نق زدنهای دائمی یک آقا شما را نسبت به کارهایتان دلسرد نکند. فردی از شما مهلت اثبات کردن می خواهد به او مهلت دهید تا بتواند ادعایش در مهر ورزی را به شما ثابت کند.گشایش مالی برایتان ایجاد خواهد شد، قدر آن را بدانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد