فال پی ام سی – از 27 تا 2 اردیبهشت 1401

فال PMC :
فال هفتگی پی ام سی مورخ 27 تا 2 اردیبهشت 1401 منتشر شد

تیم فالوده برای شما دوست و یار همیشگی

آرزوی سلامت را از خداوند متعال خواستار است

 

 

فروردین : ‌‌‏انجام یک معامله خرید یا فروش کلافه تان می کند اما نهایتا به خیر می شود. شخصی با شما دردودل می کند و حرف مهمی به شما می زند. راز دار و خوددار و فقط شنونده باشید. مبادا حرفی بزنید که او را خجالت زده کنید و خودتان هم پشیمان شوید. قابلیت خود را در کاری تازه خواهید سنجید.

 

 

اردیبهشت : در یک مشاجره در محل کار یا خانه به یاد داشته باشید تا زمانی که صبر و شکیبایی خود را از دست نداده اید بارقه‌ی امیدی وجود دارد و حتی می توان از دل سنگین ترین و شدیدترین طوفان ها به سلامت بیرون آمد. شما اراده‌ی خوبی برای رسیدن به خواسته هایتان دارید اما نباید عجله کنید.

 

 

خـرداد :خبری از راه دور به گوشتان می رسد که باعث می شود در تصمیمی که به آن فکر می کنید تغییرات و اصلاحاتی صورت دهید که در نهایت به نفعتان خواهد بود. قدردان دوستان واقعی و وفادار خود باشید و پندها و توصیه های آن ها را به گوش جان بشنوید و به کار بگیرید. جلوی ضرر را از هر کجا که بگیرید به نفعتان است.

 

 

تـیـر : دودلی و شک فقط وقت شما را تلف و اعصابتان را خرد می کند. برای چیزی که تمام شده بیهوده تلاش نکنید و دست و پا نزنید، واقعیت را بپذیرید و با آن زندگی کنید و دنبال مقصر نگردید. عشق آدم را بی نیاز و بخشنده می کند، عاشق باشید و به دیگران محبت کنید.

 

 

مـرداد: برای انجام شدن کاری باید راه تازه ای را بروید که قبلا هرگز آن را نمی شناختید، نترسید و به جلو پیش بروید. بسته یا هدیه ای به دستتان می رسد. یک دوست برایتان خبری می آورد و خیالتان را نسبت به کسی راحت می کند. در جمعی حاضر می شوید و در بین حضار می درخشید.

 

 

شهریور : شخصی در اطرافتان یا در محیط کاری که خطایی کوچک و قابل اغماض انجام داده ببخشید و بیش از حد با او تند برخورد نکنید. انسان جایزالخطاست. پس فردا شما در موقعیت او قرار می گیرید. شخصی با نیتی خیر از شما برای انجام کاری یا رفتن به جایی دعوت خواهد کرد، این دعوت را بپذیرید.

 

 

 

مـهـر : انجام یک معامله کوچک بالاخره از نگرانی هایتان کم می کند. به یاد داشته باشید که زندگی بالا و پایین و فراز و نشیب بسیار دارد. رویاهایتان به حقیقت می پیوندند، به شرط آنکه، آنها را با عشق دنبال کنید و یاس و ناامیدی به دل راه ندهید. به خودتان باور داشته باشید.

 

 

آبـان : جسارت و جرات را سرلوحه و راهنمای خودتان قرار دهید و به خوش بینی و مثبت اندیشی به چشم بهترین و صمیمی ترین دوست خود بنگرید. قولی که به کسی داده اید و یک قرار کاری را فراموش نکنید. در حال حاضر در زندگی شما نظم و ترتیب باید حرف اول را بزند، وگرنه به شدت به مشکل بر خواهید خورد.

 

 

آذر : ‏‌‏‌‏برای کارهای خود بر اساس اهمیت شان برنامه ریزی کنید. بدون عینک بدبینی به شخصی جدید در محیط کار یا خانواده تان نگاه کنید. برای یک غریبه کاری انجام خواهید داد که برای همیشه سپاسگزار شما خواهد بود. با شخصی ملاقات می کنید که در بین مکالماتتان راه حلی به شما ارائه می کند.

 

دی : ‎ ‌رسیدن یک پیغام از نگرانی و دل شوره تان کم می کند. زمانی را به خودتان اختصاص دهید و از هیاهوی اطرافتان، ولو یک ساعتی فاصله بگیرید. آرامش به بهتر پیش رفتن کارهایتان کمک بزرگی می کند. این روزها هیچ کس به اندازه خودتان به داد شما نمی رسد. به خودتان کمک کنید.

 

 

بهمن : به تغذیه تان اهمیت بدهید و اقلا به پیاده روی بروید. برای انجام کاری که برای تان بسیار مهم است، ترس را از خودتان دور کنید. خودتان را دست کم نگیرید. شما از پس این کار بر می آیید. شکست اخیرتان درس مهم و بزرگی به شما داده، آن را به کار ببندید تا نتیجه اش را ببینید. از شکست ها نهراسید.

 

 

اسفند : ‌اگر دستی دهنده و سخاوتمند و نظری بلند داشته باشید، می توانید هر موقعیتی را در زندگی تان به فرصتی برای موفقیت تبدیل کنید. در مورد یک اختلاف خانوادگی و یا دوستانه به صراحت حرف دلتان را بیان کنید تا بحث را کوتاه و تکلیف خودتان را با دیگران، یک بار برای همیشه روشن کنید.

یک پاسخ به “فال پی ام سی – از 27 تا 2 اردیبهشت 1401”

  1. سورج گفت:

    لطفا شماره پشتيباني

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد