فال پی ام سی – از 20 تا 26 فروردین 1401

فال PMC :
فال هفتگی پی ام سی مورخ 20 تا 26 فروردین 1401 منتشر شد

تیم فالوده برای شما دوست و یار همیشگی

آرزوی سلامت را از خداوند متعال خواستار است

 

 

فروردین : ‌‌‏حرفی شنیده اید یا می شنوید که به نظرتان گنگ و نامفهوم می آید ولی بهتر است آن را شوخی نگیرید و در مورد آن بیشتر فکر یا پیگیری کنید . برای بهبود روند زندگی عاطفی تان باید حرف دلتان را به زبان بیاورید . نسبت به یک فرد خیلی مدارا و گذشت می کنید و خودتان را اذیت می کنید . یک خوشحالی غیر منتظره خواهید داشت.اگر صاحب وسیله نقلیه ای هستید تا چند روز آینده هزینه را صرف این وسیله می کنید.

 

 

اردیبهشت : معجزه ای زیبا در زندگیتان به وقوع می پیوندد که روند زندگی شما را به کلی متحول می کند. برای انجام یک کار بزرگ اقدام کرده اید تا وقتی که رویاهایتان را دنبال می کنید در مسیر درست هستید. غرورتان را حفظ کنید و علی رغم نیازتان به پیشنهادی که به شما می شود جواب رد بدهید . یک خوشحالی عاطفی دارید .

 

 

خـرداد : ‌در یک مورد مهم مالی و یا حقوقی ، اگر نکته ای را درست متوجه نشده اید بهتر است حتما از کسی کمک بگیرید . به یک جشن بزرگ دعوت خواهید شد، به سر و وضع خود بیشتر برسید.انرژی وافر خود را با دیگران تقسیم کنید.یک تغییر ظاهری در پیش دارید که نتیجه خوبی از آن می گیرید. فردی با ندانم کاری هایش شما را در یک چالش قرار می دهد.

 

 

تـیـر : در کارهای گروهی لذت و موفقیت بیشتری نهفته است، کارگروهی را تمرین بکنید. از روبرو شدن با موضوعی یا فردی می ترسید، بیهوده واهمه دارید . نه شما آن فرد گذشته که بودید هستید و نه چیزی که از آن واهمه دارید مانند قبل است ،بهتر است با آن روبرو شوید . برای حفظ کنترل اموری که در حال حاضر در دست دارید،بیشتر تلاش کنید . یک خبر خوب مالی دارید.در کارهای گروهی لذت و موفقیت بیشتری نهفته است، کارگروهی را تمرین بکنید. از روبرو شدن با موضوعی یا فردی می ترسید، بیهوده واهمه دارید . نه شما آن فرد گذشته که بودید هستید و نه چیزی که از آن واهمه دارید مانند قبل است ،بهتر است با آن روبرو شوید . برای حفظ کنترل اموری که در حال حاضر در دست دارید،بیشتر تلاش کنید . یک خبر خوب مالی دارید.

 

 

مـرداد: نسبت به یک شخص یا یک حرف موضوعی را فراموش کرده اید یا در نظر نگرفته اید و اگر به این امر آگاه نباشید به ضرر شما خواهد بود .خواسته یا نیتی در دل دارید که شدنی است فقط حالا زمانش نیست و باید دست از پافشاری روی آن بردارید . بار یک مسئولیت بر روی دوش شما افتاده است و از این بابت چند فرصت را می سوزانید .

 

 

شهریور : یک فرصت جدید و ناب در اختیارتان قرار خواهد گرفت.جنبه جاه طلب و بلند پرواز شخصیت تان بزودی خودش را نشان می دهد از این طریق شما می توانید به نحو دلخواهتان فرد مورد علاقه تان را تحت تاثیر قرار دهید. حالا وقت فروتنی نیست، به جایی دعوت می شوید جواب رد ندهید، بروید اما هوشیار باشید . از یک استرس و نگرانی که چند روزی است همراه دارید دور می شوید .

 

 

 

مـهـر : بیهوده خودتان را به آب و آتش می زنید، اتفاقی که افتاده حالا دیگر تمام شده ، با غضه خوردن و مرور کردن چیزی به سر جای اولش بر نمی گردد.بهتر است بگذارید و بگذرید وگرنه فرادیتان را هم از دست می دهید. با شما تماسی گرفته خواهد شد، بی تفاوت از کنارش نگذرید و جواب را به تاخیر نیاندازید.یک اتفاق خوب مالی دارید که خیلی برایتان قوت قلب خواهد بود.

 

 

آبـان : آنچه که دلتان برایش شور می زند،فقط و فقط در ذهن شما اتفاق می افتد.این همه بیهوده برای خودتان فکر نسازید.در مورد مشکلی که در فضای کار پیش آمده بهتر است از زاویه ی دیگری به مسئله بنگرید تا بتوانید راه حلی پیدا کنید. مدتیست برای شنیدن خبری خوش لحظه شماری می کنید، یقین داشته باشید بزودی پیغامی دریافت می کنید که باعث حیرت و شگفت زدگی شما می شود، فقط این را از یاد نبرید که لزومی ندارد همگان از این موضوع باخبر شوند.

 

 

آذر : ‏‌‏‌‏فردی وارد زندگیتان خواهد شد آن هم وقتی که هیچ انتظار ندارید، او محاسبات شما را به سادگی برهم خواهد زد البته در جهت مثبت و خوب و این اتفاق در نهایت به نفع شماست و باعث خوشحالی تان می شود.برای یک کار مالی یا امضای قراردادی مهم محتاط باشید و جوانب امر را با دقت سبک و سنگین بکنید،نکته ای در متن باید تغییر کند.

 

دی : ‌در مورد یک مسئله مالی بهتر است به انتخابتان اطمینان کنید که مرتکب خطا نشده اید. یک خبر را از زبان دو نفر و به دو شکل متفاوت خواهید شنید.تا به صحت اتفاق مطمئن نشده اید، هیچ عکس العملی نشان ندهید. بهتر است فعلاً خوددار باشید.مهمانی عزیز و ناخوانده از راه دور خواهید داشت. او با خودش اتفاقات خوبی را به خانه تان می آورد.

 

 

بهمن : با وجود آنکه ممکن است شیوه قدیمی تان هنوز هم راهگشا باشد اما می توانبد با اندکی تغییر به بهبود هرچه بیشتر روند زندگی تان کمک بکنید. وقت آن رسیده به خودتان کمی استراحت بدهید. با ذهن و جسم خسته به جایی نمی رسید. در حال حاضر تصور هرگونه دگرگونی از نظرتان ترسناک است. به سرنوشت اعتماد کنید.

 

 

اسفند : ‌در ملاقاتی که پیش خواهد آمد مخاطبتان را به هیچ وجه دست کم نگیرید وگرنه خودتان را سبک می کنید. با آگاهی کامل به جلسه بروید. در مورد به راه انداختن کار تازه فکر می کنید، پیرو دلتان نباشید .شخصیت شما آرام و صلح جوست. پشتکار بالایی دارید و به آموختن مطالب جدید علاقمند هستید. برای آموختن هیچ وقت دیر نیست، به حرف دیگران اهمیتی ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد