فال پی ام سی – از 20 تا 26 شهریور 1400

فال PMC :
فال هفتگی پی ام سی مورخ 20 تا 26 شهریور 1400 منتشر شد

تیم فالوده برای شما دوست و یار همیشگی

آرزوی سلامت را در این روزهای بحرانی کرونا از خداوند متعال خواستار است

 

 

فروردین : خواسته خود را بدون هیچ تعارفی به موضوعی که به آن اعتقاد دارید بدون هیچ خجالتی بیان کنید . به زودی یک تعهد یا قرار باعث می شود تا زندگی را از جایگاهی متفاوت تر تجربه کنید. از یک یاس و نا امیدی خارج می شوید . برخی متولدین امیدواری تان را نسبت به یک خواسته عاطفی بیشتر کنید . برای خرید در این هفته بی گدار به آب نزنید. برخی خانم ها تا کمتر از یک ماه آینده راهی در پیش دارید که خستگی را از تن و روح به در می کنید. عهدی که بسته اید را به آن وفا کنید .

 

 

اردیبهشت : این روزها با وجود برخی حرف ها و انرژی ها که در اطرافتان موج می زند در حال و هوایی کلافه به سر می برید و این خوب است و شما را با مرحله ای جدید آشنا می کند. در مورد موضوعی مالی تنها خود شما قادرید شرایط تان را بهبود ببخشید و دلخوش به کسی نباشید. مانعی از سر راه تان برداشته شده است و کاری مجدد برایتان به جریان افتاده است. شاید در این هفته تحت تاثیر شخصیت مرموز و اسرار آمیز یکی از اطرافیانتان قرار بگیرید. مراقب باشید که از روی حیرت و هیجان دست به هیچ گونه اقدام نسنجیده و عجولانه ای نزنید.

 

 

خـرداد : با تغییر و تحولات تعیین کننده و سرنوشت سازی مواجه خواهید شد . از اظهار نظرهای خود هراس به دل راه ندهید و حرفتان را بیان کنید . تا کوتاه مدتی ، یک چرخش بزرگ و به موقع از طرف شما زندگیتان را در جهت مثبت به تحرک وا می دارد . مراقب رفتار خانمی در اطرافتان باشید ؛ اگر لازم است از او دوری کنید . پیشنهادی به شما می شود که ابتدا چندان قابل توجه به نظر نمی رسد؛ به جوانب آن دقت کنید تا متوجه شوید چه راهی برایتان باز شده است.

 

 

تـیـر : به زودی به یک مراسم دعوت می شوید خوب است در آن شرکت کنید ، سبب برخی فرصت ها برای شماست. برخی متولدین با شخصی بسیار منعطف و دوست داشتنی روبرو خواهید شد. یک مرد به راحتی و با هر حرکتی شما را به هر طرفی که می خواهد به حرکت در می آورد و احساس و عاطفه تان را با عقل و منطق شما در می آمیزد. برای یک موضوع خانوادگی خیلی در فشار هستید و به زودی ثبات و استحکام بیشتری از خود نشان می دهید و حد و مرز هایی را مشخص می کنید. این روزها نگران به پایان رساندن به موقع کارهایتان هستید ، همه چیز خوب پیش خواهد رفت کمی خونسرد باشید.

 

 

مـرداد: این هفته وقت شناس تر باشید و به هیچ عنوان بد قولی نکنید. کارهای نیمه تمام متعددی در اطرافتان وجود دارند که می توانید با اتخاذ روشی آرام و پیگیر به تکمیل و اتمام آن بپردازید. خودتان را آماده یک مسافرت کنید. به ارتباطات خود بیشتر توجه کنید. خانمی در اطرافیان شماست که ظاهر و باطن متفاوتی دارد ، دلسوزی بیجا برایش نکنید. این ماه یا ماه آینده فرصتی خوب و دلخواه عایدتان می شود تا در آخرین لحظات به حل و رفع مشکلاتتان بپردازید .

 

 

شهریور : تا می توانید به کند و کاو در دنیای اطرافتان بپردازید ، چیزی برایتان قرار داده شده که فقط مختص به خودتان است . این روزها به نحو غیرمتعارف و بی سابقه ای درون گرا و در خود فرو رفته خواهید شد و این برایتان لازم است. اتفاقات جدیدی پیش رویتان قرار میگیرد. با دقت و احتیاط تمام انتخاب نهایی تان را صورت دهید. دوستی جدید وارد زندگیتان می شود که حال و هوای زندگی را تغییر میدهد. در قبال امکانات و یا پیشنهادهای جدیدی که به شما میشود سعه صدر داشته باشید بخصوص اگر مطلب درباره ی شخص دیگری باشد.

 

 

 

مـهـر : مشکل اخیرتان مرتبط با کار یا تحصیل به نحو غیر منتظره ای حل میگردد . آماده پذیرایی یا همنشینی با فردی بی نظیر باشید که درک خوبی از شما خواهد داشت . رسیدن خبری باعث میشود که از زاویه دیگری به کارها بنگرید یک اتفاق ساده باعث میشود به توانایی ها و قابلیت های بالقوه تان از دریچه دیگری به خود نگاه کنید و شناخت بهتری از خود پیدا کنید. این روزها در حال و هوای احساسی به سر خواهید برد.

 

 

آبـان : اوضاع بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت . فرصتی نصیبتان می شود تا با فردی تاثیر گذار آشنا شوید که بعدا قادر است تغییر و تحولات بسیار مثبتی را در زندگیتان ایجاد کند. این روزها سخت مشغول و درگیر حل برخی مسائل خانوادگی و یا فرزندانتان هستید.تا جای ممکن نگذارید جاذبه های فریبنده برخی چیزها حواستان را از خواسته های حقیقی تان پرت کند . فردی قصد گفت و گوی مهمی با شما را دارد ، اما برای بیانش خیلی مردد است.

 

 

آذر : وضعيت مالى و اقتصادى شما تغییرات خوبی خواهد داشت . شما به زودی از راهى ساده تَر كسب درآمد خواهید کرد پس به نحو احسن از اين فرصت بهره بردارى كنيد و تغییرات جدید در پیش را بپذیرید . یک لجبازی و اختلاف خانوادگی پایان می یابد. در ميان دوستان شخصى هست كه ميتواند به شما در موردى كه نیت تان كمك كند.در این هفته برای انجام کارتان یا گفتن حرفی وقت بیشتری بگذارید ، اطرافیان تان کم توجه شده اند . برای یک جا به جایی و تحولات بهتر است خونسرد باشيد ، چیزی به ضررتان تمام نمی شود.

 

 

دی : برداشت اشتباهی برایتان حاصل شده است که اگر حقیقت را درک نکنید وقت و انرژی تان هدر خواهد رفت .در قبال یک مشکل بغرنج مالی شیوه ای مستقیم و صادقانه ای اتخاد نمائید تا به دردسرهای بعدی ناشی از آن گرفتار نشوید از یک معمای خانوادگی انگشت حیرت به دهان خواهید گرفت . با وجود سخت کوشی و جدیت فراوانی که در طی این مدت از خود نشان داده اید هنوز هم با پروژه های نیمه تمام متعددی مواجه هستید که مدام در فکرشان خواهید بود. به جای دستپاچه شدن اوقاتی را به تکمیل کارها اختصاص دهید.یک جوان کینه توز در نزدیکی شماست ، راه ارتباط را با هر شخصی که در اندازه شما نیست باز نکنید.

 

 

بهمن : مدتی است برای برخی خواسته هایتان وضعیت خوبی نداشته اید و برایش به هر کاری دست زده اید نتیجه دلخواهتان را نداده ، بهتر است فعلا این امر را نیمه تمام رها کنید و به سراغ خواسته ای جدید بروید. از کارهای ماجراجویانه در این ماه پرهیز کنید تا بیشتر به سمتی که متعلق به شماست کشیده شوید. برخی افراد در خانه شاهد اختلاف نظر خواهید بود و احتمال دارد با میانجی گری هایی روبرو شوید. اگر چیزی را از دست داده اید آرام باشید ، چیزی که برای شما باشد بر خواهد گشت. رک گویی خود را این روزها کنار بگذارید. از مطلبی خبردار می شوید که احتمالا در تصمیم گیری شما نقش مهمی داشته باشد.

 

 

اسفند : فرد عزیزی که از شما دور شده و دلخور بوده به زودی به سوتفاهم پیش آمده پی خواهد برد و با شما ارتباط دوستانه را مجددا برقرار خواهد کرد. فعلا هزینه های کم اولویت تر را کنار بگذارید تا بتوانید تعادل مالی خود را همچنان حفظ کنید. اهداف و ایده های بیش از حد دست نیافتنی داشتن و مطرح کردن آنها می تواند به راحتی یک فرصت تازه را از شما دور کند. قدری کوتاه بیایید. فرصتی به دست می آوردید تا شخصیت خود را به عنوان یک مدیر نشان دهید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد