فال هفتگی PMC – از شنبه 12 بهمن تا جمعه 18 بهمن

? فال هفتگی PMC متولدين فروردين :

?مدتهاست که به چیزی علاقمند شده اید و می خواهید آن را بدست بیاورید، باید بیشتر تلاش کنید موفقیت در چند قدمی شماست. ارزش واقعی خود را نمی شناسید. تغییر شغل و مکان فعلا برایتان مقدور نیست. هدیه ای در یافت می کنید. پیامی به شما داده می شود که برایتان هیجان فراوانی با خودش به همراه دارد. کمی استراحت کنید و بیشتر به فکر سلامتی خود باشید

? فال هفتگی PMC متولدين ارديبهشت :

?از نظر مالی شرایط تان بهتر می شود. در کاری مهم حتما با دیگری مشورت کنید او با تجربیاتش به شما کمک خواهد کرد، ریسک کنید و آماده ی مقابله باشید، اگر طالب کسی یا چیزی هستید باید صبر و تحمل از خودتان نشان دهید، یادتان باشد که از روی ظاهر در مورد افراد قضاوت نکنید. فکرهایی که در سر دارید خوب هستند، به شرط آنکه عجله نکنید.

? فال هفتگی PMC متولدين خرداد :

?به مسائل مادی بیش از حد توجه می کنید، در دنیا مسائل دیگری هم وجود دارد. برای حل مشکلات تان از دوستی کمک بگیرید، شما بهتر از هر کس می دانید که به تنهایی از پس آن برنمی آیید. تلفن مهمی که مربوط به کار است باعث خوشحالی تان می شود. آرامش را هیچ کس نمی تواند به شما هدیه دهد، خودتان باید آن را در وجودتان پیدا کنید.

? فال هفتگی PMC متولدين تير :

?کمی در روابط با دوستانتان تجدید نظر کنید. از کسی که برای شما خبرهای ناراحت کننده می آورد دوری کنید. برای رسیدن به نیتتان تلاشتان را بیشتر کنید. در کار یا تحصیل موفقیتی به دست خواهید آورد. شما دوست ندارید از شما انتقاد شود اما این دلیل نمی شود که دیگران حق نداشته باشند از شما انتقاد کنند، کمی آرام تر با مردم برخورد کنید.

? فال هفتگی PMC متولدين مرداد :

?خودتان را بی جهت وارد مسائلی که به شما مربوط نیست نکنید. در مورد تصمیمی که در زمینه کاری گرفته اید شاید بهتر باشد تجدید نظر کنید. حالا شرایط فرق کرده، بهتر است هوشیار باشید و از این شرایط بهترین استفاده را ببرید. خواسته ای که در دل دارید با کمی دردسر همراه است اما بالاخره عملی می شود. بیشتر کتاب بخوانید و مهارت های خودتان را بالا ببرید

? فال هفتگی PMC متولدين شهريور :

?حیف است که لحظات عمرتان را به تلخی بگذرانید. نگران نباشید آنچه که از آن می ترسید اتفاق نخواهد افتاد. بیشتر مواظب حرف هایتان باشید و نیتتان را با عشق و علاقه بیشتری دنبال کنید. با آن چیزی که شما را نگران می کند روبرو شوید به جای آنکه تمام مدت با آن زندگی کنید، هدیه ای دریافت می کنید و قهری طولانی مدت به آشتی بدل می شود.

? فال هفتگى PMC متولدین مهر :

?نیتی که در دل دارید موجب سرگردانی و دل نگرانی تان شده، با فردی مشورت کنید اما بهتر است از آن چشم پوشی کنید. سعی کنید بیشتر با عقل خود زندگی کنید تا با احساستان. به اطراف خود درست نگاه کنید فردی به کمک شما نیازمند است او را کمک کنید. چیزی را که چند وقت پیش گم کرده بودید پیدا می کنید. به زودی ملاقاتی خواهید داشت و پیشنهادهای خوبی می شنوید.

? فال هفتگى PMC متولدین آبان :

?سعی کنید در اطراف خود از رنگ سبز استفاده کنید. یک سفر کاری پیش رو دارید. در کار خود مصمم و با اراده هستید، فقط بدانید که برای هر کاری مقدماتی لازم است، به نتیجه دلخواهتان خواهید رسید. در مورد مشاجره پیش آمده نگاهتان را به موضوع تغییر دهید. از غرورتان کم کنید اما راز دل خودتان را به کسی نگویید پشیمانتان می کنند.

? فال هفتگى PMC متولدین آذر :

?به دلیل فشارهای کاری این اواخر عزیزی را با بداخلاقی تان رنجانیده اید هرچه زودتر دلش را بدست آورید. با شخصی ملاقات خواهید کرد که بیش از شما به نفع او خواهد بود. پیغام خوشحال کننده ای به دستتان می رسد. شخصی سعی دارد به شما کمک کند به حرف او گوش کنید. مشکلی با پادرمیانی شخصی حل خواهد شد شما هم اگر دنبال دردسر نمی گردید دیگر پی اش را نگیرید.

? فال هفتگى PMC متولدین دى :

?عجولانه و بدون فکر اسرار و رازهای خود را فاش می کنید، این کار به سودتان نیست. در مورد نیتی که در سر دارید اگر کمی صبر کنید بهتر است، هرچیز زمانی دارد. در انتخاب دوستان خود بی دقت هستید. برنامه ریزی کنید و هدفهای مشخصی برای خودتان تعریف کنید، از همین امروز به چیزهای نو بیندیشید و شاکر نعمت هایی که دارید باشید.

 

? فال هفتگى PMC متولدین بهمن :

?عشق بازوهای خود را به سوی شما می گشاید اما شما همچنان تردید دارید و یک قدم به جلو و دو قدم پس می کشید، عشق می تواند شما را از خامی به پختگی برساند. رویداد های هفته های اخیر را به دقت بررسی و تجزیه و تحلیل کنید، راه حل بیرون رفت از این بحران را می توانید از این طریق پیدا کنید. نگاه خود را نسبت به مسائل تغییر دهید. خودتان را برای شنیدن یک خبر خوش آماده کنید.

 

? فال هفتگى PMC متولدین اسفند :

?نیتی که در دل دارید به واقع گری بیشتری احتیاج دارد با دور اندیشی اقدام کنید. از هر روزتان انتظارهای شگفت آور نداشته باشید. قدری خوددار و زیرک باشید. تغییر شغل یا مقام اداری برایتان پیش می آید. به سفری شاد می روید روی پای خود بایستید اوضاع مالی تان روبراه می شود دنیا را هر جور بگیرید همون جور می گذرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد