فال ماهانه بهمن ماه ۱۳۹۸- متولدین فروردین

طالع بینی متولدین ماه فروردین : اگر خود شما م نام هستید در یک انتظار به سر می برید و دلتنگ و ناراحت هستید. بر سر دو راهی يا قرار دارید یا قرار می گیرید که این دوراهی فعلا هست و باید با مشاوره خودتان را از این شرایط بیرون بیاورید و اگر هم می خواهید تصمیمی بگیرید که بر سر دو راهی هستید.

با مشاوره این کار را بکنید و بی گدار به آب نزنید. اگر مجرد هستید چه اقا باشید و چه خانم باشید میزگردی برای ازدواج در پیش دارید که این میز گرد و دورهمی یک کم بحث و مشاجره دارد ولی اخر و عاقبت خوبی دارد و به نتایج خوبی می رسید.

در حال حاضر با فردی فاصله دارید يا دور هستید که به هر دلیل که هست خیر است و این دوری يا فاصله به نفع شماست و در این اوضاع همه چیز را به خداوند بسپارید و اصرار به ادامه رابطه نداشته باشید شاید این فاصله برای شما بهتر باشد. چند تا حرص و جوش دارید از دست یک فردی که در اسم يا فامیل دال یا م دارد ولی این فرد کار خودش را می کند و حرص و جوش های شما بی مورد است.

یک سری از افراد متولد این ماه جابجایی دارند که این جابجایی اصلا باب میل شما نیست ولی به هر حال جابجا می شوید و بعد از جابجایی یک سفر امام رضا (ع) دارید که یک دفعه راهی می شوید و از این سفر نفع زیادی نصیب شما می شود.

وسیله نقلیه شما اگر رنگ تیره است که هیچ اگر رنگ تیره نیست یک وسیله نقلیه رنگ تیره معامله می کنید که از انجام این معامله خیلی شاد و خوشحال هستید، یک فرد که حسین نام يا حسینی است چشمش دنبال شماست و خواهان شماست و دورادور زیاد به شما فکر میکند ولی فعلا دور هستید و شاید یک دیدار و یک ملاقات در یک جای شلوغ غیر منتظره با این فرد دارید و از دیدن شما خود این فرد راضی و خوشحال می شود.

چند تا مهماني دورهمی دارید که در این جمع ها خیلی به شما خوش می گذرد و شاد و خندان هستید. روزهای سختی را پشت سر می گذارید و دائم در استرس و دلهره هستید.یک فردی که راه دور است و از راه دور می آید با شما دیدار دارد و به خاطر این مسافر چند تا جمع دارید و شاید یک کادو يا سوغات از این فرد دریافت کنید.

تلفن راه دور دارید که مشکل از این تلفن راه دور حل می شود و يا خبری مهم است که دریافت می کنید. به زودی میهمان های زیادی به سمت شما می آیند و با شما دیدار و روبوسی دارند. خوش قلب و مهربان هستید ولی دست شما بی نمک است و نمک ندارد. اگر متاهل هستید همسرتان دوستتان دارد و جلوی شما مطیع است و این به خاطر علاقه و دوست داشتن شماست که به حرف شماست.

در یک مراسم ختم و فوت شرکت می کنید که خیلی به شما دور است و این ختم انجام وظیفه است. این ماه ماه روشنی برای متولدین این ماه است و اگر در فکر خرید یا فروش ملک هستید يا اجاره این کار صددرصد به انجام می رسد و این ملک هر چی باشد معامله می شود. اگر فردی بیمارستان است به عیادتش می روید که از دیدن شما خیلی مسرور می شود حتما به دیدنش بروید.

با یک فردی که ن دارد یک قطع رابطه دارید ولی این فرد شما را دوست دارد و به بودن کنار شما فکر می کند. دلتان گرفته است خلاء احساسی زیادی دارید و گاهی اوقات احساس تنهایی شدید می کنید و این تنهایی باعث غم و غصه شما می شود.

از چشم و نظر یک ضربه بد به شما می خورد و یک ضرر و زیان مالی دارید ولی این ضرر از چشم است. اگر سعید يا مسعود هستید یک خوشحالی بزرگ در رابطه با یک موضوع مالی یا کاری دارید. اگر دنبال کار هستید این کار برای شما درست می شود. خبر مریضی یک آقای راه دور را می گیرید که خیلی ناراحت می شوید ولی کاری از دست شما برنمی آید.

9 پاسخ به “فال ماهانه بهمن ماه ۱۳۹۸- متولدین فروردین”

  1. صبا گفت:

    سلام خوبین . مرسی از فعالیت و فال ها خوشگل . … ولی یکم ما فروردینی ها نگرانمون کردین . ?? . انشالله شادی باشه برای همه برای ما فروردینی ها هم همینطور .

    • Admin گفت:

      ممنون از نظرتون دوست عزیزم، نگران نباشید خدا کنار شماست

  2. فروزان گفت:

    فال مرداد ماه برای من واقعآ همینطور هست
    ممنونم ادمین جان ❤

  3. Mozhan گفت:

    اين فردي كه گفتيد ن نام قطع رابطه حتما طرف احساسيه يا نه؟

  4. مژان گفت:

    اونجايي كه گفتيد با يك ن نام قطع رابطه داريد حتما طرف احساسيه ؟!

  5. علیرضا گفت:

    واقعا واسه من فروردین دقیق بود و تو مراسم ختم شرکت کردم
    ممنون از فال خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد