فال ماهانه بهمن ماه ۱۳۹۸- متولدین شهریور

طالع بینی متولدین ماه شهریور: افراد فضول زیاد دور وبرتان هستند که دائم دارند در زندگی شما سرک می کشند و میخواهند از تمام مسائل زندگی شما سر در بیاورند همه از نزدیکان يا بستگان هستند به هر حال مراقب باشید و سعی کنید برای این افراد سفره دلتان را باز نکنید و حرف از زندگیتان نزنید.

اگر در بلاتکلیفی هستید برای انجام کاری فعلا دست نگه دارید و انجام ندهید بهتر است چون به دردسر می افتید. یک جروبحث یک دفعه برای شما پیش می آید که این بگو مگو را می کنید و یک دفعه هم تمام می شود ولی در این جروبحث خیلی حرص و جوش می خورید و عصبانی می شوید طوری که شاید چند تا داد و بیداد بکنید.

فردی دور وبرتان است و می خواهد دائم لج شما را در بیاورد و با روح و روان شما بازی کند و از این کار لذت می برد عکس العمل نشان ندهید خیلی بهتر است. شما به زودی صاحب یک مقام می شوید این مقام در هر زمینه می تواند باشد یامالی یا کاری يا تحصیلی يا معنوی به هر حال این مقام مال شماست.

به ذکر يا صمد زیاد متوسل شوید و زیاد بگویید به نیت باز شدن های درهای بسته و حل شدن مشکل خیلی مجرب است و حاجت روا می شوید. اگر دختر یا پسر دم بخت دارید این فرزند شما در یک شرایط ازدواج قرار می گیرد يا قرار دارد که بابت این موضوع چند میزگرد در محیط زندگی شما تشکیل می شود که این میزگردها همراه با استرس و بحث است اما آخر و عاقبت آن خوب است و به نتایج خوبی خواهید رسید.

خیلی نقشه دارید که در فکر شماست و شما به این نقشه ها زیاد فکر می کنید ولی اگر تلاش کنید تمام این نقشه ها جفت و جور می شود فقط توکل به خداوند را فراموش نکنید و فقط امیدتان به خداوند بزرگ باشد چون لطف خداوند همیشه شامل حال شما و خانواده شماست.

زياد حسود دارید و اطرافیان حسرت زندگیتان را می خورند ولی خودتان همیشه از زندگی فعلی تان ناراضی هستیدو چیزهایی دارید که دیگران برای داشتن آنها حسرت می خورند پس خداوند را همیشه شکر کنید و سپاس بگويید. یک رازی از یک زری يا زهرا نام برای شما فاش می شود که شاید برای چند روز از فاش شدن این راز هیجان زده باشید وجا بخورید. اگر متاهل هستید خیلی با گذشت هستید و همسرتان را با تمام ایرادها تحمل می کنید و به این خاطر موفق هستید.

اگر صاحب دختر هستید يک پولی را برای دخترتان در این ماه هزینه می کنید. سفری کوتاه دارید که برای دو یا سه روز است ولی راهی می شوید و خیلی با این که کوتاه است به شما خوش می گذرد. مجردین این ماه اگر فردی سرراهتان قرار گرفت و به شما ابراز علاقه کرد.

این فرد را زود قبول نکنید تا شناخت روی این فرد پیدا نکردید چون ممکن است ضربه بخورید و به شما دروغ بگوید پس حواستان را جمع کنید و از روی احساس گول این فرد را نخورید. اگر هم با کسی در رابطه هستید یک دلخوری چند روزه با این فرد دارید سریک دروغ است که برای چند روز بهم میریزید.

اگر از ناحیه گلو يا حنجره مشکل دارید حتما به دکتر مراجعه کنید چون شاید یک جراحی از این ناحیه بشوید. میزگرد ارثی دارید اگر در گیر مال ارثی هستید که در این میزگرد خیلی اعصابتان خرد می شود و ناراحت می شوید یا از دست وراث می رنجید ولی آینده خوبی دارید و به یک قدرت در آینده که فکرش رانمی کنید می رسید که این قدرت باعث آخر و عاقبت خوبی برای شماست.

 

 

طالع بینی متولدین ماه شهریور

یک پاسخ به “فال ماهانه بهمن ماه ۱۳۹۸- متولدین شهریور”

  1. زهرا گفت:

    درماه مرداد چشم خوردن چیکار کنیم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد