فال هفتگی فالوده – 5 تا 11 بهمن

 

فروردین :یک نیروی مثبت تازه ای وارد زندگی شما شده است، به همین دلیل شما سلامتی، شادی سابق خود را باز یافته اید.شما کارها و فعالیت‌هایی که انجام می‌دهید کاملا درست و بر اساس منطق می‌باشد، اما فرد یا افرادی با شیطنت‌ها و بد جنسی‌هایشان شما را از راه درستی که انتخاب کرده اید منحرف می‌کنند توصیه می‌کنیم که راه خود را تا انتها بدون تغییر ادامه بدهید. برای تغییر آماده باشید. در مورد رابطه عاطفی خود به یاد داشته باشید، کلمات باید با عمل یکی باشند. کسی که فقط حرف می زند و عمل نمی کند، رابطه را سرد می کند. دلتان را برای انجام کارهای خوب پاک کنید و از کسی که به او کمک می کنید انتظاری نداشته باشید. شما نتیجه کار خوب خود را بعدا و از جای دیگری دریافت خواهید کرد. یک نفر با رفتاری غیرقابل انتظار شما را غافلگیر می کند.

 

 

اردیبهشت :اغلب مسائل جزیی می‌توانند یک موقعیت بزرگ را تحت تاثیر قرار دهند. بخاطر همین، مطمئن شوید که براحتی از هر مسئله ای نگذرید. حتی اگر وسوسه شدید که از موضوعی صرف نظر کنید، به این فکر کنید که شاید این غفلت شما باعث بوجود آمدن مشکلات بزرگی شوند. در رابطه احساسی با دیدی متفاوت و مثبت به زندگی و اتفاقات اطرافتان نگاه کنید. اتفاق خوبی در راه است. با چسبیدن به حاشیه ها صرفا خودتان را خسته و دلزده می کنید.شما احساس می‌کنید که همه کارهایتان به هم گره خورده است. متاسفانه احساس تان به شما درست می‌گوید زیرا تمام برنامه‌هایی را که در دراز مدت برای آنها نقشه کشیده بودید به هم ریخته است، به همین دلیل تمایل دارید که کارهای جدیدی را آغاز کنید اما باز هم مانند سابق با مانع مواجهه خواهید شد. الان زمان مناسبی برای تصمیم گیریهای شما نمی‌باشد بهتر است برنامه ریزی‌هایتان را به تعویق بیندازید.

 

 

 

خرداد :خیالتان راحت، درگیری که به شما مربوط نیست تمام می شود و شما از شنیدن خبرش خوشحال می شوید. در برخورد با دیگران حواستان به موقعیتتان باشد. بیخود در مورد مسائل پیش پا افتاده اعصابتان را به هم نریزید.شما دوست ندارید در کارتان عجله کنید و می خواهید سرفرصت انتخاب کنید و به کسی که شما را مجبور می کند شتاب زده تصمیم بگیرید واکنشی نشان نمی دهید. ممکن است حتی وقتی دارید از حق خودتان دفاع می کنید پرخاشگر شوید و دوست دارید خودتان به تنهایی راه تان را انتخاب کنید نه اینکه دیگری نظر خودش را به شما تحمیل کند. اما سعی کنید تا این اختلاف نظر واضح به یک مسئله پیچیده تبدیل نشود چرا که شما را در رسیدن به خواسته قلبی تان کمک نمی کند. مراقب باشید؛ واکنش شما به عوامل بیرونی می تواند موقعیت دشواری ایجاد کند که شما را از رسیدن به اهداف تان باز دارد.

 

تیر : ممکن است تصمیم بگیرید کمی اضافه کار و یا یک پروژه اضافه را به منظور به دست آوردن پول بیشتر قبول کنید. شاید احساس می کنید آنقدر قدرت و انرژی دارید که می توانید کوه ها را هم جابجا کنید، اما کمی از سرعتتان کم کنید.زیرا باید کیفیت کاری که انجام می دهید را در نظر بگیرید.مدتی است که ایده های مالی خوبی در ذهن می پرورانید. اگر با دقت و صبر این اید ها را پیش ببرید حتما نفع زیادی برایتان خواهد داشت. یک مسئله حقوقی و قانونی ذهن شما را مشغول کرده، بهتر است در این رابطه با وکیل مشورت کنید. در این هفته با چند دوست خوب خود تجدید دیدار و از گذشته ها یاد می کنید. بحثی پیش می آید که بهتر است به جای نشان دادن عکس العمل تند و صریح، آرامشتان را حفظ کنید و حرف های دیگران را هم بشنوید.

 

مرداد : شما احساسات خود را به شدت کنترل می‌کنید که مبادا حرکت یا گفتار احساساتی از شما سر نزند اما در اشتباه به سر می‌برید زیرا هیجاناتی که آنها را سرکوب می‌کنید، می‌توانند باعث شاد شدن هر چه بیشتر شما می‌شوند. احتیاج به انجام هیچ کاری نیست تنها اجازه دهید احساسات واقعیتان ابراز شوند.الان وقت حرکت کردن است! شما چند روز گذشته را به فکر کردن در مورد احساسات‌تان و کارهایی که پیش رو دارید گذرانده‌اید و حالا دیگر وقت بیکار نشستن نیست. به جای اینکه در انتظار یک فرصت زمان عالی باشید، همین حالا اولین قدم را به سوی اهدافی که برای خودتان تعیین کرده بودید بردارید.نگران مشکلات مالی که پیش آمده نباشید زیرا خیلی زود این مشکلات از سر راهتان کنار خواهد رفت. پیشنهادی به شخصی داده اید که جواب درستی به شما نداده، بهتر است فعلا صبر کنید.

 

شهریور : در مورد هر مساله‌ای با شفافیت کامل صحبت نکنید زیرا رک گویی شما گاهی برایتان مشکل ساز خواهد شد.سعی کنید افراد را در حسرت شنیدن صحبت‌هایتان بگذارید نه این که در رابطه با هر مسائله‌ای هر چیزی را که در دلتان دارید بازگو می‌کنید.باید حواستان به مسائل مالی باشد، از هیچکس جز خودتان انتظار نداشته باشید وگرنه دلسرد خواهید شد. برخی از آدم های زندگی شما بی تکرار هستند پس مراقب رفتار و زبان خود باشید تا به آن ها چیزی نگویید که بعدا پشیمان شوید.مسئله ای پیش می آید که به شما زمان کافی می دهد تا در مورد نوع رابطه خود بیشتر فکر کنید و تصمیمات عاقلانه تری بگیرید. در یک مسابقه یا امتحان ، یا در یک قرعه کشی بزرگ شانس بسیاری همراه با شما خواهد بود.

 

 

 

مهر : به نظر می‌رسد همه می‌دانند شما دقیقا چه احساسی دارید، به خاطر اینکه ماه نشانه شما قلب شما را مورد هدف گرفته تا همه آن را به وضوح مشاهده کنند.باید حواستان را جمع کنید تا در مورد یک شخص یا یک مسئله، احساسی و هیجانی تصمیم نگیرید تا بعدا پشیمان نشوید. در این هفته اخباری را می شنوید که به شما در تصمیم گیری مهم کمک می کند. به زودی خبر خوشحال کننده ای دریافت می کنید. ممکن است از راه دور پیامی برایتان برسد که مدت هاست منتظرش هستید. یا شاید برای شرکت در جلسه ای مهم از شما دعوت به عمل آید. احتمال دارد ترفیع مقام بگیرید. به واسطه جذابیتی که دارید مورد توجه دیگران قرار می گیرید. از این فرصت استفاده کنید.

 

آبان : این هفته روزهای عجیبی در پیش رو دارید و روز بروز هم عجیب تر می‌شود. ممکن است امواج شادی و شادمانی را احساس کنید که به شکل آشنایی با افراد جدید در زندگی شما بوجود می‌آیند. بی خبری از شخصی کلافه تان کرده، راهی پیدا می کنید تا با این وضع کنار بیایید. در مورد تصمیم های لحظه ای بیشتر احتیاط کنید و اگر در مورد گام بعدی تان مطمئن نیستید، حتما در تمام زمینه ها تحقیق کنید. از نظر عاطفی به یک تغییر بزرگ دست خواهید یافت. با آشفتگی و اغتشاش های فکری خود را درگیر نسازید ، زیرا جسم و روح شما بسیار حساس و شکننده است.آرامشی را که در انتظار دارید در زندگیتان حاکم شود ، این آرامش را بزودی در اوضاع و شرایط زندگی خود شاهد خواهید بود.
 

 

آذر :می‌توانیم بهتان توصیه کنیم که کاری را که فکر می‌کنید مهم تر است انجام دهید. وقتی برای تجزیه و تحلیل کردن و برنامه ریزی کردن باقی نمانده است. پس از بازی کردن دست بردارید و همین الان اقدام کنید. شما باید روحیه شوخ طبعی خود را حفظ کرده و در عین حال کارهایتان را انجام دهید.ایده خوب و تازه ای که دارید، به شما کمک می کند از مشکلات به راحتی عبور کنید تا جایی که به برداشتن قدم های بعدی فکر می کنید. در کار حساس و دقیقی شرکت می کنید و به خوبی از عهده انجام آن بر می آیید. به همین خاطر نیز مورد تشویق و ستایش دیگران قرار می گیرید.از نظر احساسی کمی دچار تشویش نگرانی هستید و مسئله ای ذهنتان را مشغول کرده. در مورد این مسئله باید کمی صبور باشید و کارهای غیرعقلانی نکنید.

 

 

دی : عموماً شما توانایی این را دارید که با یک رفتار معقول با دیگران همکاری متقابل برقرار کنید. با وجود این کمی برایتان سخت است که تعادلی منطقی بین الهامات درونی و عمل کردن به برنامه‌های خود ایجاد کنید. در حالی که شما از اصول خود پیروی می‌کنید عاقلانه‌ترین راهبرد این است که همه چیز را رها کرده و به خدا واگذار کنید. در این هفته یک گره مالی از شما باز می شود و ذهنتان از یک مشکل راحت می شود. شرایط طبق انتظار شما پیش خواهد رفت فقط کافیست صبر داشته باشید. شما از پاسخ دادن دائم به کسی فرار می کنید. به این وضعیت کودکانه پایان دهید و کاری را که باید انجام دهید انجام دهید. دلتنگی برای کسی شما را آزار می دهد ولی باید بدانید که عامل این دلتنگی خودتان هستید.

 

 

بهمن : متولدین 5 تا 11 بهمن، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. انشاالله همیشه کنار کسانی که دوستشان دارید شاد و آرام باشید. زیادتر شدن کارها و وظایف شغلیتان، شما را به سمت ارتباط برقرارکردن با یک شریک پرجنب و جوش و یا یک دوست جدید جلب می‌کند. اما این کار چندان هم ساده نیست، برای اینکه شما می‌توانید موانعی را که پیش رویتان است را ببینید. لازم نیست زیاد عجله کنید؛ آرامش داشتن و خونسرد بودن از عجله داشتن مفیدتر است. از وقت خود به درستی استفاد کنید وگرنه بعداً انتقاد کردن از موانع و مشکلات هیچ فایده‌ای نخواهد داشت. بهره یا سودی که از نظر مالی منتظرش بوده و یا هستید به شما خواهد رسید و آن را برای چند وسیله یا یک کار مهم خرج خواهید کرد.

 

 

اسفند :شما بسیار باهوش هستید و می‌توانید حتی بدون اینکه متوجه باشید نظرات دیگران را تغییر دهید. متاسفانه، ممکن است از تاثیر خود کاملا آگاه نباشید. شما می‌توانید تاثیر مثبتی بر دیگران داشته باشید، بنابراین قبل از اینکه دهان تان را باز کنید و حرفی بزنید درباره چیزی که می‌خواهید بگویید کاملا بیندیشید.از ضرر و زیانی که ممکن است عاید شما شود جان سالم به در می برید. که باید به خاطر این موضوع خدا رو شکر بگویید..منتظر این هستید که به ساحل آرامش خود برسید ، این آرامش را بزودی در اوضاع و شرایط زندگی خود شاهد خواهید بود. خواسته و حاجتی از خداوند دارید که براورده خواهد شد و شما به مراد و مقصود خود خواهید رسید.مطمئن باشید. فرصتهایی استثنایی در زندگی در پیش روی شما قرار خواهد گرفت که خودتان از آن تعجب خواهید کرد. ولی باید قدر این فرصت ها را بدانید تا به راحتی از دستتان نرود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد