فال هفتگی فالوده – 28 دی تا 4 بهمن

 

فروردین :شما در این روزها چشمان تان را بیشتر باز کرده اید و به زندگی تان دقیق تر می‌نگرید، تا جزییات زندگی را نیز دریابید.باید سعی کنید بین زندگی شخصی و روحیات تان یک تعادلی برقرار کنید زیرا روحیه شما با زندگی گه در حال حاضر تجربه می‌کنید سنخیتی ندارند به همین دلیل کمی برایتان مشکل به نطر می‌رسد.هر انتخابی که انجامی می‌دهید خودتان در درستی ﺁن مطمئن شوید و بعد ﺁن را انجام دهید زیرا گاهی افراد دیگر برای شما تصمیم می‌گیرند و انتخاب‌هایی را انجام می‌دهند که شما راضی به اجرای ﺁنها نیستید.از یک ضرر و زیان مالی عبور خواهید کرد.

 

 

اردیبهشت :اگر می خواهید در زندگی خصوصی خود موفق باشید، بهتر است با افرادی که با آنها علایق مشترک دارید ارتباط برقرار کنید، وقت خود را بیهوده با انسان های اشتباه تلف نکنید، همه ارزش نشستن و بلند شدن را ندارند.قلب شخص مورد علاقه و کسی که به او عشق می ورزید به سمت شما متمایل است و قلب او به یاد شما می تپد ، هم اکنون در فکر شماست و به شما بسیار فکر می کند.اما مسائلی بین شما و این شخص وجود دارد که نباید آن ها را شوخی بگیرید و حتما باید این مسائل را حل کنید. تصمیمات شما ممکن است به دلیل شرایط غیرمنتظره و پیش بینی نشده لغو شود. یک دوست و آشنا ممکن است منتظر کمک شما باشد. مراقب باشید هنگام بیان نظرات شوخ طبعی خود را حفظ کنید تا بعداً پشیمان نشوید.

 

 

 

خرداد :بادی از تغییرات بر فراز آسمان زندگی‌تان در حال وزیدن است، اما برای شما سخت است که دست به کار شوید چرا که هنوز آمادگی این کار را در خود نمی‌بینید. بازگشت عطارد به سیاره شما نشان دهنده این است که باید هدف خود را در زندگی مشخص کنید. درباره سفری که در آینده خواهید داشت بیندیشید، اما تا زمانیکه تصمیم درستی نگرفته اید راه نیفتید. به همه راه ها فکر کنید تا بتوانید بهترین آنها را انتخاب کنید.به خود فرصتی دیگر برای داشتن یک رابطه عاطفی بدهید. طرف مقابل تان هم ظاهر خوبی دارد و هم انسان خوبی می باشد. از بی وفایی یکی از اقوام خود خیلی آزرده خاطر هستند، هرچند حق با شماست اما ناراحتی خود را نشان ندهید. هرکسی مشکلات خودش را دارد و نباید از دیگران انتظار جبران محبت داشته باشید.

 

تیر : شما رابطه دوستانه خاصی با یک نفر برقرار کرده‌اید، و الان فکر می‌کنید که اگر بخواهید به این رابطه پایان دهید باید همه زندگیتان تغییر کند و از این رو به آن رو بشود. بنابراین این موضوع خیلی شما را ناامید و همچنین خسته کرده است. اعتماد بیش از اندازه شما به دیگران باعث شده که خیلی بی‌احتیاط عمل کنید. اما اگر شما بخواهید با تکیه کردن به دیگران درگیر احساسات خود بشوید، امکان دارد یک نفر دیگر به شما خیانت کند.اگر در شرایط ازدواج قرار دارید،خانواده شما زیاد با این ازدواج موافق نیست و همین امر باعث شده بین شما و شریک عاطفی تان فاصله ای ایجاد شود. در نزدیک ترین زمان ممکن همراه با خانواده و معشوقتان به یک مشاوره مراجعه کنید و نظر آن را در مورد رابطه تان جویا شوید. ممکن است کاری کنید که از انجام آن پشیمان شوید. قبل از انجام هرکاری خوب فکر کنید زیرا ممکن است همسر آینده تان را دلخور و عصبی کنید، نگران نباشید عشقتان به شما متعهد است و فقط به شما فکر می کند.

 

مرداد : رابطه متقابل شما با دیگران ممکن است به خاطر ترس غیر منصفانه باشد. اگر شما از این می‌ترسید که شخصی سعی کند تا شما را تحت کنترل خودداشته باشد بعد ممکن است شما به روشنی انگیزه درست او را متوجه نشوید. با وجود اینکه نگرانی‌های اخیر شما ادامه نخواهد داشت هنوز بهتر است که سئوال‌های ضروری را بپرسید تا هر گونه شک و شبهه‌ای را از بین ببرید.روز فرخنده ای که منتظر آن هستید به زودی فرا می رسد ، این پاداش صبر و امید شماست. در موقعیتی قرار دارید که ازدواج برای شما ریسک به حساب می آید، به خوبی و با ذهنی آزاد به شرایطی که دارید فکر کنید و تصمیمی را بگیرید که کاملا به نفع شما می باشد. باید خیلی محتاط باشید در غیر اینصورت ممکن است نتیجه برعکس شود و شما افراد زیادی را از دست بدهید.

 

شهریور : از تنبلی دوری کنید و انتظار نداشته باشید که دیگران کارهای شما را انجام دهند. فردی باهوش هستید و همه چیز را به سرعت یاد می گیرید، از این ویژگی ذاتی استفاده کنید و سعی کنید چیز جدیدی در زندگی خود به دست آورید. اگر از شر افکار مزاحم خلاص شوید بهترین نتیجه را خواهید گرفت. خبر خوب این است که شما در حال شروع یک ماجراجویی جدید هستید، خود را برای تجربیات جدید آماده کنید.ممکن است فکر کنید آنچه می گویید ناچیز و کوچک است و تأثیر آن بر دیگران ناچیز به نظر می رسد اما واقعا اینطور نیست و باید در گفته های خود تجدید نظر کنید، در غیر این صورت ممکن است همان کلمات را علیه شما به کار ببرند. رازی در دل دارید که حاضر نیستید آن را برای کسی افشا کنید. بر سر راه خود موانعی را می یابید که باید با تلاش آنها را از سر راه بردارید.

 

 

 

مهر : دوری کردن از تنش‌ها به خصوص اگر از آنها خسته شده باشید، ایده خوبی به نظر می‌رسد. اما این کار زیاد هم ساده نیست، برای اینکه صلح و آرامش درونی که قبلاً تجربه کرده‌اید،ممکن است اجازه ظهور پیدا نکند. شما با تخیل خود بیش از حد از مجاز پیش می روید و این باعث سقوط شما خواهد شد. اکنون زمان آن است که جهشی به سوی آینده ای بهتر بردارید. شخصی وارد زندگی شما شده است و با شما صحبت خواهد کرد، تا به او اعتماد ندارید راز قلب خود را به او نگویید.مسائلی هستند که شما دوست دارید در مورد آنها با شریک عاطفی خود صحبت کنید. هر قدر که شما بیشتر در مورد افکارتان صحبت می‌کنید، راه حل‌های خیلی خوبی برای مشکلاتتان کشف می‌شوند.

 

آبان : شما بین دو احساس سردرگم شده اید، قلب تان به شما می‌گوید بله این کار را انجام بده اما ذهن و منطق تان به شما می‌گوید نه این کار را نباید اینجام بدهید و شما را دچار یک سردر گمی‌گرده‌اند. شما اگر تصمیمات و انتخاب‌های دیگری را بگیرید و به ﺁنها نیز عمل کنید، هیچ اتفاق ناگواری برایتان رخ نمی‌دهد، بهتر است زندگی تان را از یک نواختی که دچار ﺁن شده است خارج سازید.گاهی نیز کارهای هیجان انگیز انجام دهید تا روحیه‌تان عوض شود.انسان های دروغگو را از خود دور نگه دارید وگرنه وقتی به خودتان می آیید که دیگر دیر شده است . شانس موفقیت در رسیدن به هدفی که مدت هاست به آن فکر می کردید افزایش می یابد.پس از این فرصت استفاده کنید.
 

 

آذر :اتفاق غیر منتظره‌ای برایتان می‌افتد و شما نمی‌توانید دلیل موجهی برای آن پیدا کنید. تصورات وخیالات تازه ای از ضمیر ناخودآگاهتان سر بیرون می‌آورند و بهتر است به جای نادیده گرفتن شان به آنها توجه کنید. به رویاهاتان اجازه پرواز دهید و ببینید شما را به کجا می‌برند. شاید مقصد نهایی شان را ندانید، اما حداقل می‌توانید احساسات خفته خود را بیدار کرده و بهتر آنها را بشناسید.اجازه ندهید که سخنان یک شخص حسود روحیه شما را ضعیف کرده و عملکرد شما را تحت تأثیر قرار دهد. راز خود را به کسی نگویید و مراقب وسوسه های شخصی باشید که شما را احاطه کرده اند. نیتی که در قلب خود دارید بسیار خوب است ، اما تحقق آن صبر و تلاش بیشتری می طلبد.

 

 

دی : متولدین 28 دی تا 4 بهمن، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. انشاالله همیشه کنار کسانی که دوستشان دارید شاد و آرام باشید. اگر شما به خاطر اینکه وارد مرحله جدیدی شده‌اید و توانایی‌هایتان دگرگون شده است کمی ‌احساس یأس می‌کنید، زیاد نگرانی به دلتان راه ندهید. به جای اینکه دوران گذشته را بازسازی کنید و یا اینکه با عجله به سوی آینده حرکت کنید، به لحظه حال توجه کنید. اما تا وقتی که خودتان کاملاً آمادگی ندارید لزومی ‌ندارد که احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید.اتفاقات زیادی برای شما پیش خواهد آمد که برخی از آنها ممکن است شما را شگفت زده کند. این روزها خیلی به چیزهایی فکر می کنید که اهمیتی ندارند و خود را دچار اضطراب و بی خوابی می بینید، مشکلات خود را بنویسید تا ببینید چندان ترسناک نیستند.

 

 

بهمن : کمی احتیاط اکنون برای شما لازم است به خاطر اینکه بتوانید روی زخم روحی که بر اثر مشکلات مالی در شما ایجاد شده مرهم بگذارید. خوشبختانه هر مشکل مالی راه حلی دارد.یک نفر با یک کلمه شما را به آتش می کشد، ضعف نشان ندهید و موضوع را حتی در خلوت خود مرور نکنید. با پرخاشگری و عصبی بودن، ناخواسته به کسی که خیلی دوستش دارید آسیب رسانده اید. دوست و دشمن خود را بشناسید بدون اینکه متوجه شوید کسی با شما بازی می کند تا از موقعیت به نفع خود استفاده کنید. بی دلیل به کسی باج ندهید وگرنه به آن عادت می کند.باداشتن تجربه هست که میتوانید مشکلات بزرگ راپشت سربگذارید. هرگز بدون تحقیق و مشورت اقدام به کاری نکنید و خودسرانه دست به کاری نزنید.

 

 

اسفند :به نظر می‌رسد شخصی به طرز غیر قابل تحملی شما را آزرده خاطر می‌کند و بی هیچ دلیل مشخصی با شما مخالفت می‌کند که این کار باعث بوجودآمدن لحظات سختی برای شما می‌شود. اما احتمالا ماجرا بیش از چیزهایی است که چشم شما آن ها را می‌بینند.اتفاقاتی رخ خواهد داد که شما را در معرض دید افراد جدید قرار دهد ، این افراد می توانند فرصت های بزرگی را جلوی پای شما بگذارند و شما را بیش از هر زمان دیگری شاد کنند.فصل زندگیتان در حال تغییر است و باید منتظر یک شرایط تازه باشید که به احتمال زیاد از آن رضایت خواهید داشت. شانس با شما یار است و در برخی موارد درست در زمان و مکانی که به آن نیاز دارید با شما همراه خواهد بود. فرصت های بسیاری در انتظار شما هستند، آنها را از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد