فال هفتگی فالوده – 24 تا 30 خرداد

 

 

فروردین :دوست یا عضوی از خانواده تان با اشکال‌ها و ایرادهای مداومی که از شما می‌گیرد، باعث دلسردی و دلزدگی شما شده است، اگر صحبت‌های دیگران باعث ناراحتی و نا‌امیدی شما از زندگی تان می‌شوند به صحبت‌هایشان اهمیتی ندهید. زندگی که در حال حاضر دارید متعلق به شماست فقط شما نه هیچ شخص دیگری. شما باید خودتان به تنهایی زندگی‌تان را اداره کنید. اگر مجرد هستید و با فردی در حال حاضر مشکل دارید و رابطه تان دچار مشکل شده است و یا قهر هستید یا دلخوری بین شماست این قطع رابطه شاید خیلی وقت طول بکشد اما دوباره شما به سمت هم برمی گردید. و رابطه ای که دچار مشکل بوده و قطع شده وصل می شود ولی خودتان هم در این دوری و قطع رابطه مقصر هستید و این تقصیر دوطرفه است اگر لجباز هستید دست از لجبازی برداريد و اجازه دهيد كارهايتان تسريع بگيرد.

 

 

اردیبهشت :شما در رابطه با کار کردن با دیگران مشتاق پیشرفت و تحول هستید با این حال یکی از دوست جدید یا همسرتان ممکن است پیشنهاد کند که اکنون زمانی برای هردونفرتان است که کاری به میل و روش خودتان انجام بدهید. این پیشنهاد را به عنوان عدم پذیرش تعبیر نکنید؛ این فقط بخشی از یک تغییر در یک رابطه طولانی مدت است. زمانیکه شما دوباره تمرکز و شخصیت خود را برقرار کنید برای کارتان مفید تر خواهد بود و می توانید تجارب خود را با یکدیگر تقسیم کنید. اگر برای انتخاب این فرد دچار شک هستید برای انتخاب شما مناسب است فقط باید خودتان بخواهید و مورد پسند شما باشد. پولی به دست متولدین این ماه می رسد که این پول گره های زیادی را از سر راهتان برمی دارد و با این پول یک سری از بدهی و قسط های شما پرداخت می شود.

 

 

خرداد :متولدین 24 تا 30 خرداد ، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. انشاالله همیشه کنار کسانی که دوستشان دارید شاد و آرام باشید. باید از انرژی قدرتمند ماه جدید که امروز در نشان شما قرار گرفته است نهایت استفاده را ببرید و آن را برای مقاصد مالی خود بکار بگیرید به خاطر اینکه اتصال ماه-خورشید با ونوس مقتدر در دومین خانه از “پول” شما به ترتیب قرار گرفته اند. خوشبختانه شما نقشه ای دارید؛ و اکنون وقت آن است که طرح و نقشه خود را اجرا کنید. اما به یاد داشته باشید که مجبور نیستید که برای بالا بردن درآمد و سود خود ریسک کنید. فقط با حالت مثبت حاضر شوید و کاری را انجام دهید که می‌دانید شما را در راه تان موفق تر می‌کند. فردی به شما زیاد دروغ می گوید و شما را دور می زند و خودتان شاید متوجه شوید ولی به روی خودتان نمی آورید.

 

تیر : شما درباره تصمیماتی که باید بگیرید زیاد مطمئن نیستید اما نگرانی اوضاع را بهتر نمی‌کند. فقط سعی کنید تا آنجا که درتوان دارید و با استفاده از اطلاعاتی که بدست آورده اید بهترین تصمیم را بگیرید. شما به شدت از دیگران انتفاد می‌کنید و توقعات بیش از حدی را از اطرافیانتان دارید. شما به خاطر این افکاری که دارید به سادگی نمی‌توانید تصمیمی‌را بگیرید.به جای این که با افکار منفی و امواجی منفی که از خود ساطع می‌کنید و به تمام اعضای خانواده و اطرافیانتان برخورد می‌کند بهتر است مثبت اندیشی را جایگزین ان کنید تا نه تنها خودتان و نیز عزیزانتان را نیز کمتر اذیت کنید.به خودتان قول دهید به جای این کارها از زندگی تان لذت ببرید. سر یک دوراهی برای انجام کاری يا قرار دارید یا قرار می گیرید ولی در این دوراهی عجله نکنید و هر تصمیمی که می گیرید با مشورت و با حوصله باشد و بی گدار به آب نزنید.

 

مرداد : شخصی که برای شما خیلی عزیز است و دوستش دارید در شرایط فعلی خود و در رویارویی با مشکلی که برایش پیش آمده است به جای سخنرانی و نصیحت های شما به حمایتتان نیاز دارد. به او نشان دهید که آماده اید در صورت نیاز در کنارش باشید و هر کاری که از دستتان برمی آید را برایش انجام دهید. فكر و خيال زیاد داريد و اين فكر و خيالها شما را کلافه و نگران کرده است و بیشتر این فکر و خيال ها ، مالی است ولی یک پول به دست شما مى رسد که از این دست بستگی اوضاع اقتصادی که در آن قرار دارید بیرون می آیید ولی این پولها تندتند از دست شما مى رود و خرج می شود. اگر صاحب فرزند هستید از دست یکی از فرزندان زیاد حرص می خورید ولی آینده خوبی دارد اما در حال حاضر از دستش حرص و جوش دارید.

 

شهریور : ثروت و درآمد بیشتر خیلی زود به سراغ شما خواهد آمد، مخصوصا حالا که یاد گرفته اید منابع مالی خود را مدیریت کرده و از آنها به درستی استفاده کنید. خیلی زودتر از انچه فکرش را بکنید مبلغ قابل توجهی به دستتان خواهد رسید، البته این پول از عالم غیب به دستتان نخواهد رسید و برای آن زحمت بسیار کشیده و مدتی طولانی انتظار کشیده اید. از توانایی های خود استفاده کرده و این پول را به درستی و از روی آگاهی سرمایه گذاری کنید. منافعی که با این کار در دراز مدت به دست خواهید آورد برای شما کاملا رضایت بخش خواهد بود. وسیله نقلیه جدید يا مى خريد يا اگر داريد تعویض می کنید.

 

 

 

مهر : قراری که داشته اید و خیلی هم برایتان مهم بوده و امیدوار بوده اید که حسابی به شما خوش بگذرد، ممکن است به دلیل بروز شرایطی که کنترل آنها کاملا از دست شما خارج است کنسل شود. ممکن است فرصت های جالبی برای کسب درآمد بیشتر در اختیارتان قرار بگیرند که در آینده ی خیلی نزدیک به ثمر خواهند نشست. شاید وقت آن رسیده باشد که شغل جدیدی را برای خودتان انتخاب کنید، شغلی که زمینه ی کسب ثبات مالی بیشتر و پیشرفت سریعتر را برای شما فراهم کند. از یک تماس تلفنی که شماره ٢ دارد خبرى دریافت می کنید که خیلی تعجب می کنید و این خبر برای چند ساعت يا چند روز برای شما هیجان دارد.

 

آبان : کارهایی که در این اواخر انجام داده اید باعث شده اند که شما تجارب بسیار و فوق العاده‌ای را از زندگی بدست بیاورید، این تجارب شما را در مسیر زندگی بسیار یاری می‌دهند. تجاربی که به دست آورید مانند یک جهش در زندگی شما می‌باشند به شرط این که ترس‌های خود را کنار بگذارید و با جرات بیشتری به راه تان ادامه بدهید. حسود و جاسوس زیاد دارید و افراد زیادی در زندگی شما سرک می کشند و فضول و خبرچین شما هستند مخصوصا روی عشقتان و روی فردی که دوستش دارید. معجزه ای بزرگ در زندگی مجردین این ماه اتفاق می افتد که باورشان نمی شود و از ته دل می خندید ولی باید در این شرایط خداوند را زیاد شکر گزار باشید و شکرانه به جا آورید.
 

 

آذر :عصبانی شدن به خاطر دلایل واهی فقط تلف کردن انرژی است، اما شما قادر نیستید با پنهان کردن فشارها و سختی‌های زندگی احساسات خود را بروز ندهید. مخفی کردن احساسات منفی شاید عکس العمل‌های بد را به تاخیر بیندازد، اما این تاخیر در دراز مدت تاثیر بدتری خواهد گذاشت. بهترین کار این است که به تحولات درونی خود اعتراف کنید و تاجایی که امکان دارد با نرمش و مهربانی سفره دلتان را باز کنید. دو تا مسافرت در پیش دارید که چه کاری باشد و چه تفریحی باشد راهی می شوید و در این سفرها استرس دارید ولی می روید. یک جای کوهستانی می رويد شايد برای چند ساعت يا چند روز ، ولی رفتن به این مکان روحیه تان را عوض می كند و براى تغییر روحیه تان جای خوبی است.

 

 

دی :شما در رابطه با اتفاقاتی که با زندگی شخصی تان پیش می‌آید بیش از حد با دیدی احساسی می‌نگرید علی رغم این که ذاتا انسان موفقی هستید، این خصیصه شما در بسیاری از موارد و مسائل زندگی تان شما را به مسیری اشتباه سوق داده است. شما از لحاظ بار علمی و برآوردهای دانش دارای اطلاعات وسیعی هستید، از این اطلاعات استفاده کنید. به یک جراحی زیبایی فکر می کنید و اگر تصمیم به جراحی زیبایی دارید انجام بدهید مبارک است و روی ظاهر شما تاثیر زیادی این جراحی می گذارد. فردی قصد دادن هدیه به شما دارد و این هدیه را دریافت مى كنيد ، شاید غیر منتظره باشد ولى از گرفتن این هدیه دلتان شاد می شود.

 

 

بهمن : تلاش های اخیر شما برای رسیدن به هدف تان بی نتیجه بوده است. شاید بهتر است که راه دیگری را انتخاب کنید اما در این راه باید با احتیاط قدم بردارید زیرا ممکن است برایتان دردسرساز شود. راههای ساده تر و سریع تری نیز وجود دارند به شرط آن که با یک برنامه ریزی منطقی جلو روید. اگر مجرد هستید و به دنبال عشق زندگی تان می گردید، به زودی همان رویایی که همیشه در سر می پروراندید، به واقعیت تبدیل خواهد شد، به شرط آن که به اطراف تان با دقت بیشتری نگاه کنید. افراد بی چشم و رو زیاد دوروبرتان است و دست شما بی نمک است و وجود این افراد و رفتارشان شما را اذیت می کند و آزارتان می دهد و کسی از محبت شما قدردان نیست و همه وظیفه شما می دانند و این شما را کلافه می کند ولی شما اجر کارتان را از خداوند بگیرید و به او توكل كنيد.

 

 

اسفند : یکی از نزدیکان تان در مقابل اختلاف نظرهایی که با او دارید، به شدت عکس العمل نشان می دهد و این شما را دلگیر کرده است. بهتر است به او بگویید که اکنون زمان خوبی برای دعوا نیست وهر کسی زاویه دید مخصوص به خود را دارد. حتی اگر برای چندمین بار به بن بست خورده اید، ناامید نشوید. کمی دست نگه دارید و کار دیگری را آغاز کنید تا در زمان مناسب دوباره به آن رجوع کنید. شما و شریک زندگی تان تصمیم گرفته اید تغییراتی به زندگی خود بدهید، تصمیم شما هر چه باشد، از عوض کردن خانه گرفته تا خرید وسایل مورد نیاز، همه چیز همان گونه که انتظارش را دارید پیش خواهد رفت. پس به راهی که انتخاب کرده اید شک نکنید. روزهای پراسترس را پشت سر می گذارید اما خوشحالی زیادی منتظر شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد