فال هفتگی فالوده – 3 تا 9 اسفند

 

 

فروردین :در مقابل شما راههای متفاوتی دیده می‌شود که می‌توانند شما را به سرنوشت مطلوبتان برسانند.شما نگران عزیزتان هستید و افکار و خیالات او از ذهنتان خارج نمی شود. دوستی با دعوت نکردن شما به یک جمع شما را آزار می دهد و غافلگیرتان می کند.در مورد نیت قلبی تان شادی زیادی به شما روی خواهد آورد. تغییرات مثبت و جدیدی در حال شکل گرفتن در زندگی شماست. یک خبر خوش و خوب از طرف شخصی دریافت خواهید کرد، یک پیشنهادی مثل پیشنهاد سفر در راه دارید. فعالیت های جدیدی اگر در شرف انجامش هستید و یا به فکر کسب و کاری تازه و نو هستید براتون موفقیت، سود و منفعت دیده می شود. در کارهای خودتان با مهارتی که دارید به خوبی پیش می روید.

 

 

اردیبهشت :ماه کامل برج عقرب امروز مقابل خورشید برج ثور قرار گرفته است و شما را تشویق می‌کند که عمیقاً به فکر کردن در مورد روابط دوستانه اخیرتان بپردازید.باوجود اینکه می‌دانید هر فکری که در سرتان دارید را باید همین الان اجرا کنید، درباره یک مسئولیتی که نمی‌توانید حفظش کنید با احتیاط عمل می‌کنید. اعتماد به نفس شما با واقع بینی همراه شده است و همین بهتان اجازه نمی‌دهد خیلی خیال پردازی کنید! اما خیلی هم جدی نشوید، وگرنه فرصت خیلی خوبی که همین الان جلوی رویتان قرار دارد را از دست می‌دهید! یادتان باشد برای اینکه بتوانید به اهداف عالی خود برسید باید فراتر از آسایش و راحتی خود قدم بردارید. بهره یا سودی که از نظر مالی منتظرش بوده و یا هستید به شما خواهد رسید.سخت دلی عشقتان شما را می آزارد ، اما او پشیمان خواهد شد و به سوی شما باز خواهد گشت.

 

 

 

خرداد :شما کاملاً قادر هستید برنامه‌هایتان را مدیریت کنید، تا آنجایی که می‌توانید هر کاری را که لازم است انجام دهید، اما اکنون ادامه دادن این روش مشکل شده است. این مشکل به این دلیل نیست که هم چیز برای شما پیچیده‌تر شده است. فقط شما چیزهای بیشتری از زندگی می‌خواهید.مسائل بسیار مهم و خصوصی و عاطفی تان احتیاج به تمرکز و تلاش دارد. خودتان را وادار کنید تا چیزی نو یاد بگیرید، فرقی نمی کند هنری یا فرهنگی یا علمی، مهم این است که ذهنتان را فعال نگه دارید و به جلو پیش بروید.همه از شما تعریف و تجمید خواهید کرد مخصوصا کسانی که با شما در ارتباط اند. شخصی قصد داره یک پیشنهاد دوستی بده که ممکن است شما آن را قبول نکنید. در روابط احساسیتان منتظر خبر هستید و در حال حاضر بینتان فاصله، دوری و دلتنگی دیده می شود ولی به زودی رفع خواهد شد.

 

تیر : سیاره حاکم شما کیوان امروز روابط شما را مهار می‌کند و زمانیکه شما در حال صحبت با تحکم هستید لحن شما را آرام می‌کند. ممکن است شما با همه این موضوعات درگیر باشید با این حال تلاش‌های بی پایان شما حتما نتیجه خواهد داد. قوانین بازی را تغییر دهید تا انرژی تان نیز متحول شود. قدرت در دستان شماست تا با سخنان الهام بخش‌های خود رویاهای دیگران را پرورش دهید. فقط تعهد نکنید همه آن رویاها را یکباره تحقق می‌بخشید.نذر و نیازی دارید که کمی نیاز به زمان داره ولی برآورده خواهد شد نگران نباشید. این روزهای سعی کنید کمتر عصبی شود، زیرا عصبی شدن برای شما اصلا خوب نیست.مراقب باشید که زیاد از اطرافیانتان جاسوسی نکنید. فقط به فردی که بیش از حد سوال می پرسد بگویید که موضوع مربوط به او نیست.روشنی و شادی و نشاط به زندگیتان سرازیر می شود. با آینده نگری و سنجش همه جانبه امور می توانید در هر کاری موفق شوید.

 

مرداد : بهرام حساس وارد ششمین خانه‌تان شده و مدت شش هفته ماندگار می‌شود و قتی این سیاره نگران وارد اولین خانه تان یعنی خانه ” خود” می‌شود خونتان به جوش می‌آید!! با همه این احوال پیدا کردن راهی برای تخلیه کردن انرژی تان خیلی اهمیت دارد، البته قبل از اینکه به خشونت و عصبانیت منجر شود! در این ماه چیزی را که مدت ها به دنبال آن بوده اید، خواهید خرید. در زندگی شما عزیزی وجود دارد که با او احساس آرامش و راحتی خواهید داشت. با تغییر دکوراسیون منزل تنوع در محیط خانه ایجاد خواهید کرد. کارمندان حقوق بگیر برای رفع اهداف خود دچار مشکل خواهند شد. البته خبر خوب اینکه در این هفته کارمندانی که منتظر انتقال به مکان مورد نظر خود هستند، به آرزوی دیرینه خود خواهند رسید! سعی کنید در این هفته درگیر بحث و گفتگوی بیهوده با والدین تان نشوید، چرا که هر چه بیشتر برای متقاعد کردن آن ها تلاش کنی کمتر نتیجه می گیرید، در نتیجه بهتر است کلا از این فاز خارج شوید.

 

شهریور : اکنون متوجه شده اید که یکی از نزدیکانتان نگران یا مضطرب است اما تاکنون این موضوع را به خاطر سرگرم بودن به کارهای خود نادیده گرفته اید. اکنون اشتباه خود را می پذیرید . اگر مدتی است روابط اجتماعی تان کم شده است سعی کنید دوباره به اجتماع برگردید.دیگران جذب عقل سلیم و روحیه با نشاط و هم چنین طبیعت مهربان شما می شوند.بهتر است هر چه زودتر به زندگی خصوصی خود سر و سامان ببخشید و با جرات مسئولیت های بزرگتری را به عهده بگیرید. از شخصی که حقیقت را از شما پنهان می کند همین امروز فاضله بگیرید. کمک به دیگران خوب است اما تا جایی که خودتان محتاج کمک گرفتن نشوید. حادثه ای از سرتان می گذرد حتما صدقه بدهید.به هدف و مقصودی که دارید ، روز به روز و لحظه به لحظه نزدیک تر خواهید شدمانعی سر راه شماست که با بردباری موفق خواهید شد آن را ازسر راهتان بردارید و به مقصود خود برسید.

 

 

 

مهر : شما حس تازه ای درباره اهدافتان دارید اما آن به جای اینکه یک ایده محسوس و معقول باشد مبتنی بر احساسات غیر شفاف است. شما می‌دانید که چه چیزی به نظر خوب می‌رسد با این حال مطمئن نیستید که چگونه می‌توانید رویاهای خود را عملی کنید.خوشبختانه نیازی نیست که با فشار و اجبار رویا و تصورات خود را محقق سازید. از شادی‌های موجود لذت ببرید و اجازه دهید آنها شما را به هر کجا میخواهند ببرند. از چاپلوسی و ریاکاری بعضی از دوستان خود بهراسید. آنها با چرب زبانی و زرنگی می خواهند از شما سوء استفاده کنند. اگر مراقب نباشید به دردسر و گرفتاری می افتید. وارد دوره جدی از زندگی که با تغییر و تحولاتی مثبتی است خواهید شد. برای مجردین ازدواج، کسانی که تنها هستند یک شروع احساسی تازه خواهند داشت. اگر بیکار هستید، کار و فعالیت جدید برای شما دیده می شود. اگر موقعیتی دارید در آن پیشرفت مالی خوبی خواهید کرد. اگر اشتباهی کردید با پیشمانی قلبی اشتباهات خود را جبران کنید.

 

آبان : با وجود اینکه شما طوفانی از ایده‌های جدید در ذهن دارید یکی دو تا از بهترین‌های آن را انتخاب کنید و بعد آنها را عملی کنید. گفتن حقیقت به دیگران سخت‌تر شده است، برای اینکه به نظر می‌رسد که آنها نسبت به همیشه بیشتر غیر قابل پیش‌بینی شده‌اند. با وجود این در نظر داشته باشید که بخشی از این انرژی نا آرام از خود شما برخاسته و شما را مجبور می‌کند که آن را به سمت دیگران هم هدایت کنید. ترفیع در کار و جا به جایی در محیط کاریتون دارید این روزها حال و حوصله شلوغی را ندارید دلتان آرامش و امنیت می خواهد، به زودی شاهد تغییرات مالی و کاری در زندگی تان خواهید بود. درسته افرادی در اطرافتون به شما حسادت می کنند ولی کاری از پیش نمی تونند ببرند به هر حال شما در معرض دید دیگران هستید. در رابطه احساسی، طرف مقابلتان و شرایطش را بدون غرض نگاه کنید تا کمتر دچار بحث شوید. بحث رابطه تان را سرد می کند.
 

 

آذر :به نظر می رسد که دیگران مشغول لذت بردن از زندگی شان هستند ،اما نظر شما در تنگنای سختی گرفتار شده اید. اگرچه این موقعیت ممکن است دارای پیچیدگی های نامحسوسی باشد،اما شما باید تصمیم بگیرید که در این شرایط باقی بمانید یا اینکه آن را تغییر دهید. اگرچه نشانه ها حاکی از این هستند که مسایل در حال حل شدن است، اما برای تان سخت است که از آن وضعیت نجات یابید. به یاد داشته باشید که لازم نیست زندگی تان را خراب کنید؛ فقط با گام های کوچک اما پی در پی رو به پیش روید. اتفاقی می افتد که دیدتان را به شخص یا مسئله ای عوض می کند. کسی در کار شما مخالفت می کند یا با عقیده شما در باره موضوعی به تعارض می پردازد . اما نهایتا پیروزی و برد برای شماست. برای مجردین نشانه هایی از سروسامان گرفتن آن ها دیده می شود، اواسط اسفند ماه پولی به دستان می رسد با آن یک مسافرت راه دور بروید و از آن لذت ببرید.

 

 

دی : به جای اینکه بین ایده‌های جدید و مختلف در ذهن تان مدام گردش کنید روی طرحی که در روزهای گذشته آغاز کرده بودید کار کنید و آن را به جایی برسانید. اگر اکنون در میان افکارتان غرق شدید نگران نشوید به خاطر اینکه سیاره حاکم شما عطارد بوسیله پلوتون تیره و کدر سایه دار و مبهم شده است و تمرکز کردن را برای شما مشکل کرده است. با وجود اینکه رویاهای شما بسیار دور به نظر می‌رسند اما آنها بیشتر از آنکه فکرش را بکنید به شما نزدیک هستند. زمان خود را از دست ندهید؛ به این ترتیب زودتر از آنچه فکرش را بکنید به اهداف تان می‌رسید. خرید یا فروش چیزی برای شما خیر و برکت خواهد داشت. در مورد یک مسئله دائم از دیگران ایراد نگیرید، به جای این کار بهتر است کمی به خودتان بیشتر سخت بگیرید. در اواسط ماه ممکن است بخاطر شرایطی که پیش می آید کمی احساس دلتنگی کنید و نا امید شوید اما خب این هم مثل سایر مشکلات گذشته می گذرد و شما آن را فراموش می کنید.

 

 

بهمن : اگر بخواهید ایده‌هایتان را برای فرد دیگری توجیه کنید، این کار بیشتر از آن چیزی که ارزش دارد از شما انرژی می‌گیرد. اتفاقاتی که برای شما می‌افتد به خودتان مربوط می‌شود نه به دیگران. از بصیرت و روشن بینی خاصی برخوردار هستید که می تواند راهنمای شما در کارهایتان باشد. این خصوصیت را در خود تقویت کنید تا به موفقیت برسید و پیشرفت کنید. به مراد و نیتی که دارید خواهید رسید، در کنج تنهاییتان با خدای خود خلوت کرده اید و دعاهایتان استجابت خواهد شد. در مورد مسئله ای به توانایی های خودتان ایمان داشته باشید. شما از پس این کار بر می آیید. داوری و قضاوت نادرست و غیر عادلانه ای در باره شخص شما می شود، اما فورا از شما دلجویی خواهد شد. در یک مسابقه یا امتحان ، یا در یک قرعه کشی بزرگ شانس بسیاری همراه با شما خواهد بود.

 

 

اسفند :متولدین 3 تا 9 اسفند، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. انشاالله همیشه کنار کسانی که دوستشان دارید شاد و آرام باشید. شما می‌خواهید در کارتان موفق شوید، اما آن صبر و حوصله‌ای که باید در انجام کارها داشته باشید را ندارید. اگر حواس پرتی و آشفتگی در کارتان نداشته باشید موفق خواهید شد و حالا که آنها را در اختیار ندارید، ناامید شده‌اید. متاسفانه، نزدیکان تان به نظر می‌رسد آنقدر که باید، به محیط اطراف شان توجهی ندارند. شاید بهتر باشد که برای خودتان حدو و مرزی تعیین کنید یا اینکه برای اثبات درستی و حقانیت خودتان رابطه‌ای را پایان ببخشید. مشکلاتی باعث بهم ریختگی و بلاتکلیفی در زندگی شما شده است، برای حل این مشکلات باید پیش شخصی قابل اعتماد بروید و از او مشورت های خوب دریافت کنید .در مورد مسئله ای به این در و آن در نزنید و خود را آواره و سرگردان نکنید و به کار خود امیدوار باشید که شانس با شما یار است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد