فال هفتگی فالوده – 10 تا 16 خرداد

 

 

فروردین :مسائل کاری و تجاری به یکباره شروع به تغییر در جهت مثبت کرده اند و این موضوع برای شما بسیار هیجان انگیز خواهد بود. شاید مجبور باشید کمی دوندگی کنید و به ادارات مختلف سر بزنید، اما نتیجه نهایی ارزش این تلاش ها را دارد. اعتماد به نفس تازه ای که شما در وجود خود احساس می کنید می تواند زمینه ساز اصلی این پیشرفت ها باشد و هر چقدر هم که موفقیت هایتان بیشتر می شوند اعتماد به نفستان نیز افزایش می یابد. رابطه عاطفی تان نیاز به کمی تغییر دارد، در این مورد با شریک زندگی تان مشورت کنید. از زبان شیرین تان برای رفع کینه و کدورتی کهنه استفاده کنید. مراقب باشید این ماه تا می توانید از تنش‌های کاری دور بمانید و خود را درگیر هیچ بحثی نکنید.

 

 

اردیبهشت :ممکن است فرصتی برای رفتن به سفر برای شما فراهم شود و به احتمال زیاد هم این سفر به مسائل کاری مربوط می شود. شاید این سفر کاری در برخی برنامه هایی که برای زندگی شخصیتان داشته اید اختلال هایی ایجاد کند، اما اجازه ندهید که این موضوع باعث شود برنامه سفرتان را کنسل کنید. الان شما در مرحله ای قرار گرفته اید که نباید هیچ یک از فرصت هایی که در اختیارتان قرار می گیرند را به راحتی از دست بدهید. فردی از روی انتقام و دشمنی می خواهد به شما ضربه بزند و می زند و این فرد از خودی شماست و این فرد شما را بهم می ریزد و این فرد آدم خیلی با سیاستی است و ظاهر خوبی با شما دارد ولی باطن چشم ندیدتان را دارد به هر حال مراقب باشید. شخصی نزد شما برای درد و دل خواهد آمد، بهتر است فروتن و متواضع باشید و ناخواسته با گفتن حرفی بار دلش را سنگین تر نکنید.

 

 

خرداد :متولدین 10 تا 16 خرداد ، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. انشاالله همیشه کنار کسانی که دوستشان دارید شاد و آرام باشید. یک نفر که به احتمال زیاد از آشنایانتان نیز هست با پیشنهادهایی برای افزایش درآمد و بهبود وضعیت زندگیتان به سراغ شما خواهد آمد. شاید او موقعیتی برای سرمایه گذاری در یک فعالیت تجاری جدید را به شما پیشنهاد کند که در نگاه اول نسبت به آن اطمینان چندانی ندارید، اما بهتر است بلافاصله این پیشنهاد را رد نکنید و برای فکر کردن به آن وقت بگذارید. اگر مجرد هستید یک خلاء احساسی دارید و در این روزها احساس خوبی ندارید و دلتنگ و بی حوصله هستید و خودتان بیشتر به این دلتنگی دامن می زنید به جاهای شاد بروید و این غم و دلتنگی را از خودتان دور کنید و شاد زندگی كنيد.

 

تیر : برخی کارهای خسته کننده و تکراری که هیچ علاقه ای به انجام آنها ندارید بیشتر وقت شما را خواهند گرفت. در حین انجام این کارها شما به سادگی تمرکز خود را از دست داده و وسوسه می شوید به جای این کارهای مسخره به دنبال چیزهایی بروید که برایتان از جذابیت و اهمیت بیشتری برخوردار هستند، اما مواظب باشید در دام این وسوسه های خود گرفتار نشوید. اگر می خواهید روند موفقیت های اخیرتان به همین صورتی که در این مدت بوده است ادامه پیدا کند به نفعتان است که حس وظیفه شناسی خود را در اولویت قرار داده و کارهایی که به عهده دارید را حتی اگر برایتان چندان خوشایند نباشند به انجام برسانید. یاد گرفتن مهارت های جدید اعتماد به نفس شما را بالا می‌برد و تلاش‌هایی که طی هفته‌های گذشته برای رسیدن به اهدافتان کرده‌اید با موفقیت به نتیجه می رسد و شما مورد تحسین شدید اطرافیانتان قرار خواهید گرفت.

 

مرداد : صبر شما در تمام کارهایی که انجام می‌دهید به نمونه و الگوی بارز و قابل تمجید برای همگان تبدیل شده است. شما با صبر خود توانسته اید بسیاری از سختی‌هایی را که حتی تا چندین سال بعد نیز گریبان گیر شما بودند در عرض مدتی کوتاه حل نمایید. فقط گاهی با دیدی منفی به زندگی نگاه می‌کنید. بهتر است دید منفی تان را کنار بگذاری زیرا همین صبر و بردباری شما در تمام مسائل پاسخ گوی است. به زودی پولی به دستتان می رسد که می توانید با آن کمی خوش بگذرانید. شما سختی‌های بسیاری را متحمل شدید و حالی خوش شایسته شماست. چند تا دیدار و ملاقات احساسی دارید که هم می خندید و هم بحث می کنید اما بیشتر خنده است و شاد می شوید. دنبال گرفتن یک مدرک هستید که این مدرک برای شما خیلی اهمیت دارد و یک کم دوندگی دارد ولی این مدرک را به دست می آورید.

 

شهریور : بدون شک شما موفقیت را به چشم خود خواهید دید و اطرافیانتان با دیدن این موفقیت ها و پیشرفت های شما به شدت تحت تأثیر قرار خواهند گرفت و این موضوع باعث افزایش احترام و اعتبار شما خواهد شد. تمام سعی خود را به کار بگیرید تا از این موقعیت فوق العادهای که در اختیارتان قرار گرفته است حداکثر استفاده را ببرید؛ اگر این فرصت را از دست بدهید ممکن است مجبور شوید مدتی بسایر طولانی به انتظار یک موقعیت دیگر بنشینید. در یک جشن شرکت خواهید کرد که ابتدا برای رفتن به این جشن مردد هستید اما بسیار به شما خوش خواهد گذشت. برای خودتان خرجی می کنید که بسیار خوشحالتان می کند. به حرف های شخصی در اطرافتان خوب گوش کنید، شما می توانید از حرف های او به موقع و به نفع خودتان استفاده کنید.

 

 

 

مهر : شاید کمی گیج باشید و ندانید که مراحل بعدی کارهایتان چطور پیش خواهند رفت، اما باید سعی کنید خودتان را جمع کرده و بیشترین بهره را از فرصتی که در اختیارتان قرار گرفته است ببرید. درهای جدیدی در این راه به روی شما گشوده خواهد شد. حسی اسرار آمیز شما را به سمت شناخت هرچه بهتر فردی سوق می‌دهد که تازه وارد زندگی‌تان شده است. فرصتی برای تان فراهم می شود که می توانید توانایی های خود را بالا ببرید. اگر متاهل هستید در این روزها جر و بحث زیادی با همسرتان دارید طوری که شمارا کلافه می کند و حرص از دست شریک احساسی تان زیاد می خورید. اگر به جدایی فکر می کنید و می خواهید از همسرتان جدا شوید فعلا دست نگه دارید چون با عصبانیت زود اقدام به تصميم مى گيريد و بعد امکان دارد پشیمان بشوید و افسوس بخورید.

 

آبان : شما به سختی برای بهبود وضعیت مالی خود و پیشرفت فعالیت های تجاریتان تلاش کرده اید و انگار قرار است بالاخره این زحمت هایتان به ثمر بنشینند. پول و یا قراردادهایی که تضمین کننده ی به دست آوردن مقادیر زیادی از آن هستند به زودی سر راهتان قرار خواهند گرفت. علاوه بر این، فرصت های بی نظیری برای کسب موفقیت در عرصه های مختلفی که برایتان از جذابیت زیادی برخوردار هستند برای شما فراهم خواهند شد. این ماه زمان فوق العاده ای برای یادگیری است پس آن را از دست ندهید. یک دشمن پنهان دارید که به زودی دستش برای شما رو می شود و شاید این فرد را از زندگیتان کنار بگذارید ولی ظاهر خوبی با شما دارد.
 

 

آذر :قدرت تخیل و انرژی درونی شما در سطح بسیار بالایی قرار دارند، پس با خیال راحت به آنچه ندای درونتان به شما می گوید اعتماد کنید، مخصوصا اگر پای آغاز پروژه های جدید و یا مسائل مادی در میان باشد. حس ششم شما خیلی خوب کار می کند، اما کمی وقت نیاز دارید تا با به کار گرفتن فکرتان اهمیت فوق العاده ی این موضوع را احساس کنید. همه دار و ندار تان را پای یک تصمیم نگذارید چرا که بیهوده خودتان را سر خورده می کنید. شخصی به اصرار می خواهد با شما صحبت کند این فرصت را از آن نگیرید، پشیمان می شوید. از شنیدن خبری خوشحال خواهید شد و به شخصی تبریک خواهید گفت. شما بر هر موضوعی بیش از حد اصرار می کنید بد نیست گاهی همه چیز را رها کنید و به سرنوشت اجازه دهید تا شما را به آن سمتی که می خواهد ببرد.

 

 

دی :شما مدام در فکر منفعت‌های مالی هستید، بهتر است این افکار را از خود دور کنید زیرا تا زمانی که در این افکار به سر می‌برید نمی‌توانید به جایگاه مناسبی برسید. زیرا برای شروع هر گامی‌در ابتدا به نتیجه‌های مالی که در آینده برای شما در بر خواهد داشت می‌اندیشید و این طرز فکر درستی نمی‌باشد زیرا در این صورت شما هیچگاه، هیچ کاری را آغاز نمی‌کنید.با تمام احساساتی که در دل دارید برایتان سخت است که بتوانید خودتان را با واقعیت تطبیق دهید اما این ماه باید این کار را بکنید تا مشکلی برایتان پیش نیاید. منتظر فرصتی هستید تا هدفی که در سر دارید را پیش ببرید، یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که بر ترس‌هایتان غلبه کنید و آنها را به شیوه ای مثبت و درست به کار گیرید. مطمئنا در این راه موفق خواهید بود.

 

 

بهمن : ممکن است در رابطه با یک موضوع خانوادگی بسیار نگران باشید و این مشغولیت ذهنی می‌تواند شما را از فعالیت‌های کاری تان بازدارد. موضوع این نیست که احساس شما اشتباه است؛ بلکه این است که شما می‌توانید حس روشن بینی خود را از دست بدهید. پیشرفت های خوبی در زمینه مالی دارید و دیدگاه بهتری پیدا می کنید. شرایطی را که فکر می کردید رو به رو شدن با آن ها مشکل است به خوبی درک می کنید و به راحتی به اهدافتان دست می یابید.در حال حاضر شخصی مایل است که ازشما مراقبت کند و از شما حمایت کند.حتی ممکن است آنها به دنبال شغل بهتری برای شما باشند و یا به طریقی بخواهند که اعتماد به نفس شما را بالاتر ببرند.شما عاشق پیشرفت هستید و دوست دارید در تمام جنبه های زندگی حتی رابطه عاطفی هر روز یک قدم به جلو بگذارید.

 

 

اسفند : شما دید جدیدی نسبت به زندگی پیدا کرده‌اید و یا پیدا خواهید کرد، نظراتی که در سابق راجع به زندگی برایتان ارزش داشته‌اند دیکر برای تان رنگی ندارند. شما ذاتا انسانی هستید که تمایل دارید همیشه و در همه صحنه‌های زندگی اول باشید، تغییر مسیرتان نیز به همین دلیل است زیرا احساس می‌کنید در جایگاهی که باید باشید نیستید. بر سر دوراهی قرار می‌گیرید، مهم راهی که انتخاب می‌کنید نیست مهم تلاش شما برای گذراندن موانع است هر راهی را در پیش بگیرید سختی‌هایی دارد پس بجای معطل کردن اولین قدم را با اراده‌ای بالا بر دارید.به زودی به یک جشن عروسی یا نامزدی خواهید رفت و اوقات خوشی را در این جشن سپری می کنید.شحصی در مورد یک مسئله مالی به شما دروغ می گوید و قصد فریبتان را دارد.مراقب باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد