فال هفتگی فالوده – 10 تا 16 اسفند

 

 

فروردین :اگرچه شما می‌دانید که در عشق چه چیزی را جستجو می‌کنید، اما هنوز هم نیازهای خودتان را سرکوب می‌کنید. متولدین فروردین به یاد داشته باشید که بین عشق ایده‌آل و استرسهایی که هنگام قرار گرفتن در یک رابطه دوستی واقعی به وجود می‌آید تفاوتی بسیار عظیم وجود دارد. با جلب اعتماد افراد یا فرد مهم زندگی، به تمام نیتهایتان دست میابید. برگشت از راه نادرست در هر لحظه به نفع شماست. در روزهای پایانی ماه به یک جشن تولد یا نامزدی و یا جشن دورهمی و عالی دعوت خواهید شد. در روابط کاری تان این روزها بهتر است بی صبری خود را کنترل نموده و در برخورد با مشکلات تنها همکاران را مقصر به حساب نیاورید. گاهی تقصیر هیچ کس نیست. در رابطه احساسی، طرف مقابلتان و شرایطش را بدون غرض نگاه کنید تا کمتر دچار بحث شوید.

 

 

اردیبهشت :ماه کامل برج عقرب در پنجمین خانه شما قرار دارد و شما را تشویق می‌کند که احساسهایتان را ابزار کنید. به دلیل اینکه احساسات شما راحت و واضح نیستند شاید احساس شکست خوردگی داشته باشید. اما امیدواری که ناگهان ظاهر می‌شود شما را قادر می‌سازد که تا حد لازم خوش بین باشید و بتوانید تشخیص بدهید که چه چیزی لازم است. از رابطه برقرار کردن با دیگران دوری نکن؛ این ارتباط برقرار کردن با دیگران در نهایت به شما کمک خواهد کرد. شما شخص بسیار حساسی هستید و از قلب پاکی برخوردارید و اطرافیان از این شرایطتان سو استفاده میکنند. سعی کنید با نه گفتن به برخی مسائل دردسرهای خودتان را کم کنید.

 

 

 

خرداد :برنامه ریزی اخیر شما ممکن است از بهترین نوع برنامه ها باشد، ‌اما هنوز کامل نیست. زمانیکه شرایط تغییر می‌کنند،‌ شما نیز باید خود را با آنها تطبیق دهید یا حداقل در برابر شان مقاومت نکنید. توجه کنید که دارد چه اتفاقی می‌افتد تا بتوانید هوشمندانه در برابر آن واکنش نشان دهید، به جای اینکه به یک رویای پوچ و توخالی تکیه کنید. نذر و نیازی کرده اید که برای شما حاجت روایی خوبی دیده می شود. شخصی به شما قولی داده که شرایط عمل کردن به آن را ندارد.بهتر است او را سرزنش نکنید. پولی به دستتان می رسد که ممکن است کم باشد ولی برای شما کمک مالی خوبی محسوب می شود. کمی دچار غرور و تکبر شده اید. این موضوع باعث می شود که از راه درست منحرف شوید. مواظب رفتار و اعمال خود باشید.

 

تیر : درحالیکه شما سعی می‌کنید توجهتان را روی چیزهایی که برایتان از همه چیز مهم ترند متمرکز کنید، با ضد و نقیض‌هایی روبرو می‌شوید. اتفاقات زیادی رخ می‌دهند که شما را از مسیر اصلی تان دور می‌کنند. قسمتی از مشکل شما مربوط به این می‌شود که شما نسبت به زمانی که در اختیار دارید می‌خواهید کارهای بیشتری انجام بدهید. سعی نکنید که که همه مردم را راضی کنید! کمتر کار کنید، اما کارتان را خوب انجام دهید. در ارتباط با نیت خود شادی زیادی خواهیدداشت و رسیدن به این نیت یا خواسته زندگی فردی یا اجتماعی شما را بطوری کلی به سمتی مثبت دگرگون خواهد کرد. بر اثر لجاجت و تندخویی شما جر و بحث شدیدی در زندگیتان رخ می دهد. مواظب حرف زدن خود باشید.

 

مرداد : در رابطه با آرزوهایتان تغییرات کوچکی صورت می گیرد. شاید یک مسئله را کاملاً‌ ساده گرفته اید و اکنون متوجه اهمیت آن شده اید. سعی کنید در رابطه با یک فرصت خیلی مردد نباشید زیرا ممکن است آن را از دست بدهید.اگر در رابطه احساسی هستید،طرف مقابلتان از شما مقداری ناراحت و دلگیر می باشد، سعی کنید او را شاد و از دلش ناراحتی را بیرون کنید. در این ماه پولی رو دریافت می کنید یا پولی را در مورد کاری برای کسی هزینه می کنید، برای مجردین تا شش وعده زمانی دیگر پیشنهاد ازدواج دیده می شود. نذر و نیازی کرده اید که باید کمی صبر کنید و در بهترین زمان برایتان اجابت خواهد شد.

 

شهریور : خیلی سخت است که بخواهید توضیح دهید چه منظوری دارید به خاطر اینکه افکار شما در اطراف سرگردان است و شما نمی‌توانید آنها را تحت فرمان خود داشته باشید. بهتر است هر چه زودتر به زندگی خصوصی خود سر و سامان ببخشید و با جرات مسئولیت های بزرگتری را به عهده بگیرید. یقین داشته باشید آنچه در آرزوی بدست آوردنش هستید ، بدست خواهید آورد.بزودی تغییراتی ایجاد خواهد شد که باعث خوشحالی و خشنودی شما خواهد بود. نگرانی در رابطه با مشکل کوچکی که دارید بزودی برطرف خواهد شد. روشنی و شادی و نشاط به زندگی سرازیر می شود. با آینده نگری و سنجش همه جانبه امور می توانید در هر کاری موفق شوید. آینده از آن شماست.

 

 

 

مهر : به نظر می‌رسد شخصی به طرز غیر قابل تحملی شما را آزرده خاطر می‌کند و بی هیچ دلیل مشخصی با شما مخالفت می‌کند که این کار باعث بوجودآمدن لحظات سختی برای شما می‌شود. اما احتمالا ماجرا بیش از چیزهایی است که چشم شما آن ها را می‌بینند. مسائل بسیار مهم و خصوصی و عاطفی تان احتیاج به تمرکز و تلاش دارد. بابت انجام کاری دو دل هستید که می تواند در مورد حرفه، کار یا کسی که دوستش دارید باشد که بهتر است در این مورد کمی صبور باشید. اگر پیشنهاد ازدواج دارید حتما در مورد کسب و کار آن شخص تحقیق کنید و زود جواب مثبت ندهید چون ممکن است مسائلی باشد که شما از آن آگاهی نداشته باشید. یک دلواپسی و نگرانی از شما می گذرد. خدا به شما کمک خواهد کرد.

 

آبان : اطرافیان تان‌ارزش و حد شما را نمی‌دانند اما در روزهای آینده موضوعی پیش می‌آید تا دیگران به ارزش شما در زندگی پی ببرند. البته شما از این که اطرافیان تان شما را نادیده می‌گیرند دچار ناراحتی‌ها و حساسیت‌های زیادی شده اید اما نگران نباشید زیرا ارزش شما بر همگان فاش خواهد شد. مانند همیشه به راه خود ادامه دهید، سعی کنید تمجید دیگران از شما یا حضورشان در زندگی برایتان ارزش کمتری پیدا کند. وقت آن رسیده است که کمی به خودتان استراحت بدهید و بگذارید دیگران کارهای سخت را انجام دهند، قرار نیست که همیشه شما دیگران را حمایت کنید، گاهی هم به خودتان استراحت بدهید.در مورد گرفتن تصمیمی دودل هستید که باید در مورد این مسئله به قلب خود رجوع کنید و با قلبتان تصمیم بگیرید.
 

 

آذر :برای افراد دیگر خیلی سخت است که بتوانند کاری کنند تا شما کمی‌تغییر عقیده بدهید، چراکه اکنون شما به چیزهایی که می‌خواهید کاملا مطمئن هستید. حتی برای اینکه به بهترین نحو به اهدافتان برسید، برنامه‌ای نیز ترتیب داده اید. اما اگر باور کنید که استراژی شما تنها و بهترین استراتژی ممکن است، به مشکل هم برخواهید خورد. افرادی را که می توانند حتی کوچکترین اثر مثبتی در زندگیتان داشته باشند از دست ندهید. شخصی برای شما قدم خیری خواهد برداشت که در زندگی فردی و اجتماعی شما بسیار موثر است و شما را به آرامش لازم خواهد رساند و باید قدر دان لطف و محبت او باشید.در مورد شخصی قضاوت اشتباه دارید و این شخص آنطور که شما فکر می کنید نیست و کاملا برعکس آن است.

 

 

دی : شما به دنیای جدیدی وارد شده اید اما هنوز متوجه این موضوع نشده اید و فکر می‌کنید که هنوز در زندگی سابق خود به سر می‌برید به همین علت هیچ گونه تلاشی را آغاز نکرده اید. اما چشمان خود را با دید جدیدی به زندگی باز کنید. در این صورت افراد جدیدی نیز به شما می‌پیوندند که زندگی شما را دچار تغییرات اساسی خواهند کرد. هر چه زودتر شانس خود را تا دیر نشده است امتحان کنید. از موانع و مشکلاتی که احیانا از آنها هراس دارید با بردباری و پایداری خود با موفقیت گذر خواهید کرد.ترس از مشکلی شما را بسیار مضطرب و آشفته می کند ولی توانایی حل این مشکل را دارید و مطمئن باشید از آن عبور خواهید کرد.کمی بیشتر باید به روابط عاطفی و احساسی خودتان بها بدهید زیرا قلبتان نیاز به دریافت عشق و محبت دارد و اگر این محبت را نداشته باشید روحتان دچار تشویش می شود.

 

 

بهمن : در مورد رفتارهای دیگران زود قضاوت نکنید فقط رفتارها و گفته های دیگران را در ذهن تان نگه دارید و بعد راجع به آنها نتیجه گیری کنید. پیشرفت های خوبی در زمینه مالی دارید و دیدگاه بهتری پیدا می کنید. شرایطی را که فکر می کردید رو به رو شدن با آن ها مشکل است به خوبی درک می کنید و به راحتی به اهدافتان دست می یابید.در حال حاضر شخصی مایل است که ازشما مراقبت کند و از شما حمایت کند.حتی ممکن است آنها به دنبال شغل بهتری برای شما باشند و یا به طریقی بخواهند که اعتماد به نفس شما را بالاتر ببرند. یک پروژه بزرگ کاری را با موفقیت عالی به اتمام خواهید رساند.شاید برخی مسائل در این ماه باب میل شما نبوده باشید به خصوص در زمینه عاطفی و احساسی، اما به زودی شرایط برایتان بهبود خواهد یافت.

 

 

اسفند :متولدین 10 تا 16 اسفند، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. انشاالله همیشه کنار کسانی که دوستشان دارید شاد و آرام باشید. علاقه شما به مستقل بودن به نهایت خود خواهد رسید و دوست دارید کارهایتان را به تنهایی پیش ببرید ولی فعلا شرایط این موضوع برایتان پیش نمی‌آید و شما همچنان نیاز به حمایت خواهید داشت. یکی از مشکلاتی که با آن مواجه خواهید بود این است که میان گزینه های موجود، یکی را انتخاب کنید. با عشقتان مکالمه های صادقانه داشته باشید و هر موضوعی که میان شما بلاتکلیف باقی مانده است را حل و فصل کنید. داوری و قضاوت نادرست و غیر عادلانه ای در باره شخص شما می شود، اما فورا از شما دلجویی خواهد شد. اگر در تصمیمی تردید و دو دلی داید ، در انجام آن کمی درنگ و تاخیر نمایید. و در زمانی مناسب تر و در شرایطی آرام تر تصمیم خود را بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد