فال هفتگی فالوده – 9 تا 15 آذر

 

فروردین : حوادث غیر مترقبه اخیراً شما ر ا شوکه کرده است و امروز زمان از نو سازمان دهی کردن، استراحت و تجدید قوا کردن فرا رسیده است. همان طوری که قلبت را به سوی انرژی مثبت باز می کنی از آزادی ات لذت بر، دلگرمی وکمک دیگران اکنون به یاریت می آیند. خبرهای خوب را بدون مقاومت دریافت کن. خوشبختی شاید در خانه شما را بکوبد، اما مشارکت شما را می خواهد تا اتفاق مهمی برایت بیفتد. بهره یا سودی که از نظر مالی منتظرش بوده و یا هستید به شما خواهد رسید. یک معجزه احساسی و عشقی در زندگی شما به یکباره و ناگهانی پیش خواهد آمد که سعی کنید این فرصت را از دست ندهید.

 

 

اردیبهشت :در این هفته اخبار خوبی در رابطه با شغل و تحصیلات خود دریافت خواهید کرد. سعی کنید به کار و برنامه روزانه خود پایبند باشید. در کار خود مصمم باشید و به شانس وابسته نباشید زیرا ستاره ها پیش بینی می کنند که ممکن است از شانس کمک نگیرید. این هفته برای شما موفقیت آمیز خواهد بود. فرصتهایی استثنایی در زندگی در پیش روی شما قرار خواهد گرفت که خودتان از آن تعجب خواهید کرد. شما در آرزوی یک وصال عشقی یه سر میبرید و امکان رسیدن به یک آرزو برای شما وجود دارد. تغییر منزل دارید یا تغییر دکوراسیون یا تعمیرات در منزل خود خواهید داشت. از شخصی که بسیار او را دوست می دارید سخنی می شنوید که بسیار منتظر آن هستید.

 

 

 

خرداد :در محیط کار خبری می شنوید که نگرانتان می کند، این خبر را از این گوش بگیرید و از آن گوش به در کنید، در کارتان تاثیری نخواهد گذاشت. دوستی قدیمی به سراغ تان خواهد آمد با او سرد برخورد نکنید. او به شما پیشنهادی خواهد داد. ممکن است از برخوردهای زبانی اطرافیانتان خشمگین شوید، چراکه فکر می‌کنید مورد تهدید قرار گرفته اید. از جانب یک شخص مقام دار و که دارای موقعیت اجتماعی ویژه ای است در حق شما ارفاق بزرگی خواهد شد. دوری و بی خبر ماندن از کسی شما را آزار می دهد و باعث غم و غصه شما شده است.این دوری به زودی تمام خواهد شد. پیغام یا خبری شاد کننده و مثبت به شما خواهد رسید که شما را به اندازه یک عروسی خوشحال خواهد کرد.

 

تیر : سیاره حاکم شما کیوان،در این هفته روابط شما را مهار می‌کند و زمانیکه شما در حال صحبت با تحکم هستید لحن شما را آرام می‌کند. ممکن است شما با همه این موضوعات درگیر باشید با این حال تلاش‌های بی پایان شما حتما نتیجه خواهد داد. قوانین بازی را تغییر دهید تا انرژی تان نیز متحول شود. قدرت در دستان شماست تا با سخنان الهام بخش‌های خود رویاهای دیگران را پرورش دهید. تنوعی در زندگی شما ایجاد خواهد شد به گونه ای که سمت و سوی زندگی شما رو به بهبودی خواهد رفت.و زندگی را با طعمی بسیار شسرین تر از قبل خواهید چشید. یک سند یا قرار داد تجاری و قانونی بزرگ را امضا خواهید کرد و با امضای این سند یا قرارداد تغییرات مثبت زیادی را در زندگی خود مشاهده خواهید کرد.

 

مرداد : شخصی برای رسیدن به خواسته اش خواسته شما را نادیده می گیرد، این بار می گذرد اما ارتباطتان را با این شخص کم و کم تر کنید. در رابطه عاطفی تان قدر و جایگاه تان را بشناسید، شخصی با حضورش به زندگی تان نور و برکت می بخشد. برای رسیدن به نیتی که در دل دارید، بهتر است اول با خودتان و طرف مقابل تان صادق باشید و خواسته تان را به طور صریح بیان کنید. در این هفته، ممکن است حمایت لازم را از ستاره ها دریافت کنید تا درک عمیق تری از زندگی خود داشته باشید. شما متوجه خواهید شد که از تجربیاتی می توانید استفاده کنید تا در زندگی شخصی و حرفه ای خود سازنده تر باشید. مهارت ها و صبر شما هر دو احتمالا مورد آزمایش قرار می گیرند.

 

شهریور : اکنون متوجه شده اید که یکی از نزدیکانتان نگران یا مضطرب است اما تاکنون این موضوع را به خاطر سرگرم بودن به کارهای خود نادیده گرفته اید. اکنون اشتباه خود را می پذیرید . اگر مدتی است روابط اجتماعی تان کم شده است سعی کنید دوباره به اجتماع برگردید. به شخصی برای رسیدن به خواسته اش کمک خواهید کرد. شنیدن یک خبر شما را با انجام تصمیمی که گرفته اید امیدوارتر می کند اما بهتر است فعلا در مورد آن با دیگران صحبت نکنید. مراقب یک خسارت مالی یا گم شدن شی در خانه خود باشید. نگران پولی از دست رفته هستید . نگران نباشید این پول به شما خواهد رسید. شخصی ممکن است در یکی از کار هایی که شما انجام می دهید ، ایراد یا انتقادی نسبت به کار شما داشته باشد که باید به راحتی آن را پذیرا باشید.زیرا این موضوع به نفع شما خواهد بود.

 

 

 

مهر : یک اتفاق ساده شما را به یاد گذشته ای می اندازد که از آن فراری هستید. برای رفتن به یک سفر بهتر است هر چه زودتر برنامه ریزی کنید. شنیدن حرفی از یک دوست به هم تان می ریزد. برای عملی کردن تصمیمی دودل هستید. از شخصی در اطرافتان که پشت سر دیگران حرف می زند و مسائل مهم زندگی شان را برای شما تعریف می کند دوری کنید، او از شما هم پیش دیگران حرف می زند. در رابطه عاطفی تان شرایطی پیش خواهد آمد که مجبور به یک تصمیم گیری می شوید، این تصمیم را با عقلتان بگیرید و روزگار را به هردویتان سخت نکنید. بزودی مسیری را در زندگی انتخاب خواهید کرد که مثبت و روشن است و با نتیجه ای عالی همراه است.تردید به خود راه ندهید.

 

آبان : در رابطه احساسی تان یک هدیه کوچک، یک شاخه گل بخرید و دلخوری طرف مقابلتان را برطرف کنید. ار حساسیت‌تان کم کنید تا با شنیدن هر حرفی بهتان بر نخورد، ادامه این رفتار دوستان را از اطرافتان پراکنده می کند. در رابطه عاطفی تان شرایطی پیش خواهد آمد که مجبور به یک تصمیم گیری می شوید. اگر می خواهید دیگران در کارتان دخالت نکنند، بهتر است در کارشان دخالت نکنید. با اشخاص بزرگ و مشهور و صاحب نفوذ ملاقات می کنید و اتفاقات مهمی برایتان رخ می دهد. از صحبت ها و حرف های یکی از اعضای خانواده یا دوستان یا بستگان ناراحت می شوید که با مورد نوازش قرار گرفتن و مورد حمایت واقع شدن فردی ، این تیرگی و کدورت بر طرف خواهد شد.
 

 

آذر :متولدین 9 تا 15 آذر، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. انشاالله همیشه کنار کسانی که دوستشان دارید شاد و آرام باشید. در یک بحران و کشمکش روحی واقع خواهید شد که عامل این قضیه اطرافیان نزدیک یا دور شما هستند . اما این بحران خیلی زود تر از آنچه تصور می کنید برطرف خواهد شد. احساس می کنید یکی از دوستان نزدیکتان و یا حتی عشقتان از شما فاصله گرفته است و این موضوع باعث نگرانی و سردرگمی شما شده و دارید با خودتان فکر می کنید نکند او دیگر به ادامه رابطه خود با شما علاقه ای ندارد. اجازه ندهید که این احساس عدم امنیت عاطفی به شما غلبه کنید. به احتمال زیاد این شخص مشکلات دیگری دارد که او را درگیر خود کرده‌اند و او به زودی به تکیه گاهی نیاز خواهد داشت که به احتمال زیاد خود شما خواهید بود.

 

 

دی : یکی از اطرافیانتان خودش را مرکز این دنیا می داند و به این که کارها و رفتارهایش چه تأثیراتی روی دیگران، برنامه‌ها و زندگیشان می گذارد هیچ اهمیتی نمی دهد. به جای این که در سکوت نظاره گر این رفتارها باشید بهتر است پیش از آن که اوضاع از کنترل خارج شود با او روبرو شوید و خیلی رک و صریح و البته با ملایمت نظرتان را درباره این برخوردها بگویید. شاید او کمی از دستتان ناراحت شود، ولی خودتان و خیلی از اطرافیانتان از نتیجه ای که به دست خواهد آمد خوشحال و راضی خواهید بود. در مورد رابطه عاطفی تان به حرف مردم اهمیتی ندهید مهم دلتان است اما خودتان حواستان باشد تا دوباره در احساسات غرق نشوید. یک تلفن یا پیغام یا نامه بسیار خوشحال کننده از شخصی که به او علاقه مندید خواهید داشت و بسیار شاد می شوید.

 

 

بهمن :در مورد یک مسئله کاری بی صبرانه منتظر تماس تلفنی هستید، شما فعلاً باید کمی دیگر صبور باشید. به شخصی که چندبار عذرخواهی کرده و به دنبال جبران گذشته است فرصتی دوباره بدهید اما چشم و گوشتان باز باشد. دنبال یک مسئله مالی را بگیرید و با چند مشاور صحبت کنید. ممکن است در این هفته توانایی بهبود وضعیت مالی خود را داشته باشید. معاملات پولی انجام شده در این هفته احتمالا نتایج مثمر ثمری را برای شما به همراه خواهد داشت. برخی از مشکلات مالی گذشته حل خواهد شد. در برخورد با مشکلی در حال حاضر دارید ، بی احتیاط عمل نکنید . خداوند از شما حمایت خواهد کرد. در کاری که در پیش گرفته اید ، افراط و تفریط نداشته باشید با کمی صبر و حوصله موفق خواهید شد.

 

اسفند :ممکن است امروز موقعیت ناخوشایندی برای شما به وجود بیاید. اولین واکنش شما مخفی کردن مشکل به وجود آمده از نزدیکان و عزیزانتان به منظور حفظ آرامش آنها خواهد بود. شاید فکر کنید بهتر باشد به آنها دروغ گفته و حقیقت را مخفی کنید، اما سخت در اشتباهید. در این که شما از روی خیرخواهی این کار را می کنید هیچ شکی نیست، اما ممکن است برای خودتان و آنها دردسر درست کنید. شما نمی توانید همیشه همه را در برابر همه چیز مورد حفاظت قرار دهید، گاهی لازم است آنها خودشان با مشکلاتی که به وجود می آیند مواجه شوند. برای برطرف شدن یک سوتفاهم لازم است طرف مقابلتان را بیشتر درک کنید و خودتان را جای او بگذارید. از لحاظ روحی و جسمی این روزها بسیار خسته اید برای خودتان بیشتر وقت بگذارید. از دوستی مدتهاست بی خبرید اما مدام به او فکر می کنید، بیش از این وقت تلف نکنید با او تماس بگیرید او هم منتظر تماس شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد