فال هفتگی فالوده – از 8 تا 14 بهمن

فال هفتگی متولدین فروردین

اگرچه شما از موقعیتی که در آن قرار دارید خشنود و راضی نیستید،  با این وجود باید برای چند روز دست از جنگ و ستیز بردارید زیرا ممکن است شرایط با شما همراهی نکند، به این ترتیب شما نیاز خواهید داشت که به فکر حل مشکلات و مسائل غیر قابل انتظار باشید. اخیرا زنده شدن برخی احساسات تلخ و آزاردهنده ی گذشته باعث شده که حال و روز چندان خوبی نداشته باشید و زیاد سرحال نباشید. با وجود اینکه شما در حال حاضر از اعتماد به نفس نسبتا بالایی برخوردار هستید اما برخی از ترس ها و نگرانی های مربوط به دوران کودکی در وجودتان زنده شده و روی رفتارتان تأثیر گذاشته اند.سعی کنید در این هفته از مسائلی که در اطرافتان رخ خواهد داد عصبانی نشوید.

 

فال هفتگی متولدین اردیبهشت

شما به دلیل مسائلی احساس کسالت و بی حالی می کنید و دلتان نمی خواهد هیچ کاری انجام بدهید، اما باید تکانی به خودتان داده و از این شرایط خارج شوید، در غیر این صورت تمام ماهتان به همین حالت خواهد گذشت. ذهنتان را از هر احساس ناخوشایند و رخوت آمیزی پاک کرده و سعی کنید هرچند سخت اما روزهایتان را با انرژی شروع کنید تا در انجام کارهایتان موفق باشید. به نظر می رسد با مسیری که به شما پیشنهاد شده موافقت ندارید، از این که به پیشنهاد او پاسخ مثبت دهید نترسید، اتفاقاً تجربه ی یک کار جدید می تواند به نفع تان باشد و انگیزه جدیدی در شما به وجود آورد. شما می‌خواهید افراد دیگر دقیقا بفهمند که شما چه احساسی دارید، اما نمی‌خواهید خیلی خودتان راگرفتار کرده و همه چیز را برای آنها شرح دهید.

 

فال هفتگی متولدین خرداد

شما همیشه سعی دارید به دیگران کمک کنید و مشکلاتشان را حل کنید، ولی مواظب باشید این کارها شما را از عشقتان غافل نکنند. درست است که کمک کردن به دیگران همیشه جزء اولویت های اصلی شما در زندگی است، ولی خودتان و عشقتان را باید در درجه اول قرار دهید. استعدادهای هنری شما که برای مدتی غیر فعال شده بودند دوباره به کار افتاده اند و نه تنها خودتان، بلکه اطرافیانتان را نیز از این توانایی های خود بهره مند خواهید کرد. همین که دست به کار شوید اطرافیانتان نیز وسوسه شده و در انجام این کارها با شما همراه خواهند شد. لزومی ندارد که از خواسته های تان کوتاه بیایید. می دانید که چه می خواهید، پس هوشمندانه ترین راهکار این است که خواسته های تان را بیان کنید.

 

فال هفتگی 6 تا 12 خرداد

 

فال هفتگی متولدین تیر

شریک و یا همکارتان برای انجام کاری آنقدر به شما اصرار خواهد کرد که رد کردن تقاضای او برای شما بسیار مشکل خواهد بود. با این حال چند نفس عمیق کشیده و به آنچه از شما خواسته می شود خوب فکر کنید و به انجام کاری که بعدا از آن پشیمان خواهید شد رضایت ندهید. برای به دست آوردن محبوبیت و مورد تایید دیگران قرار گرفتن خودتان را به دردسر نیندازید. با مثبت اندیشی در جاده ی موفقیت قرار گرفته اید، اما ممکن است که دوستان تان انگیزه های شما را درک نکنند. حس و حال شما مدام در حال تغییر کردن است و به خاطر همین پیام‌های درهم برهم و پیچیده ای دریافت می‌کنید و همچنین در پنهان کردن احساسات‌تان زیاد موفق نیستید.

 

فال هفتگی متولدین مرداد

از جاه طلبی و بلندپروازی هیچ هراسی نداشته باشید؛ شما قدرت درونی فوق العاده ای دارید که به شما اعتماد به نفس داده و خود باوریتان را بیش از پیش می کند. این باور و ارزشمند دانستن خودتان شما را قادر می سازد که حتی کوه ها را هم جابجا کنید. باید حواس تان به همه ی اطلاعاتی که به دست می آورید باشد، زیرا حقایقی در آن ها نهفته است. کاری انجام دهید که بیشترین اهمیت را برای تان دارد، پس تا کارتان به انتها نرسیده آن را رها نکنید. از گرفتن تایید و تصدیق دیگران بپرهیزید؛ در عوض به وجدان و غریزه تان اعتماد کرده و اجازه دهید آنها شما را راهنمایی کنند.

 

فال هفتگی متولدین شهریور

اوضاع در این هفته کمی آشفته خواهد بود و مجبور خواهید شد با برخی پستی و بلندی ها روبرو شوید. به عنوان مثال در برقراری ارتباط با یگران با مشکلاتی روبرو خواهید شد و یا مشکلات اینترنتی و کامپیوتری حساب و کتاب های مالیتان را تحت تأثیر قرار خواهند داد و در انجام کارهایتان ایجاد مشکل خواهند کرد. به راحتی میدان را خالی نکنید و پشتکار لازم را از خودتان نشان بدهید تا به موفقیت دست پیدا کنید.به زودی به نیتی که در سر دارید خواهید رسید به شرط آن که صبور باشید و در کارهایتان عجله نکنید.از نظر احساسی بر سر یک دو راهی قرار گرفته اید و نمیدانید کدام راه درست است. به ندای قلب خود گوش کنید و به حسی که دارید ایمان داشته باشید.

 

فال هفتگی 6 تا 12 خرداد

 

فال هفتگی متولدین مهر

شما و شریک کاری و یا همسرتان دارید روزهای سختی را می گذرانید و با مشکلات مالی نسبتا زیادی دست و پنجه نرم می کنید که کنار آمدن با آنها دشوار به نظر می رسد. این وضعیت شما را مجبور کرده است که خریدهایی که قرار بوده بکنید را به تعویق انداخته و یا برنامه هایی که برای سرمایه گذاری داشته اید را تا زمان به دست آوردن پول کافی برای عملی کردن آنها کنسل کنید. خبر خوبی که برایتان داریم این است که الان زمان بسیار خوبی برای پیدا کردن یک راه حل مناسب برای این مشکلتان است.پس نا امید نشوید و با توکل به خداوند سعی کنید بستگی ها را از کار خود باز کنید. یادتان باشد خداوند پشت و پناه شماست و هرگز شما را تنها نمی گذارد.

 

فال هفتگی متولدین آبان

چند روز آینده برای شما بسیار هیجان انگیر خواهد بود. شما از طریق جستجو در اینترنت، تماشای تلویزیون و یا مطالعه ی مجلات مختلف، اطلاعات جدید و جالبی در مورد موضوعات مورد علاقه ی خود کسب کرده اید و با شور و اشتیاق فراوان به دنبال گسترش این اطلاعات خود و یادگیری بیشتر هستید. درست است که این کار برای شما از جذابیت بالایی برخوردار است، اما کارها و مسئولیت های مهم دیگری نیز دارید که باید انجام شوند؛ پس برای هر کار واجبی به اندازه ی لازم وقت بگذارید و زمان آزادتان را همان طوری که خودتان می خواهید بگذرانید.مراقب نیش و کنایه های یک نفر در اطرافتان باشید. زیرا نباید اجازه دهید این کنایه ها باعث شود واکنش ها عصبی داشته باشید.اصلا به نفع شما نیست.

 

فال هفتگی متولدین آذر

نسبت به ایده های خلاقانه ای که به سرتان می زنند بی توجه نباشید و اگر میل به انجام کارهای هنری مانند نوشتن، نقاشی کردن و یا حتی آواز خواندن در خود احساس می کنید به جای سرکوب کردن آن استفاده ی کافی را از این توانایی خود ببرید. نگران کارها و مسئولیت هایی که به عهده دارید و باید به آنها رسیدگی کنید هم نباشید، با یک برنامه ریزی خوب و دقیق خواهید توانست برای هر دو وقت کافی بگذارید. شاید تحت تاثیر ترس‌هایتان قرار گرفته باشید و شاید این حس طبیعی باشد. به هر حال سعی کنید به ندای قلب خود گوش داده و اگر قلبتان بهتان گفت که چیزی درست نیست با استدلالات عقلی آن را توجیه نکنید.

 

فال هفتگی 6 تا 12 خرداد

 

فال هفتگی متولدین دی

شما به حدی دلسوز شده ايد كه سعی می‌كنيد تمام خواسته‌های اطرافيانتان را برآورده كنيد. اما اين كاری كه می‌كنيد اصلاً كار درستی نيست. چرا كه پايان خوشی برای شما نخواهد داشت. اگر سعی در مخفی کردن چیزی دارید باید این را بدانید که این مسئله می تواند اثرات منفی روی رابطه عاطفی شما داشته باشد. فراموش نکنید که اولویت هایتان را در نظر داشته باشید و کارها را بر اساس اهمیتی که برای شما دارند پیش ببرید تا بعدا دچار پشیمانی نشوید و خودتان را سرزنش نکنید. از صحبت ها و حرف های یکی از اعضای خانواده یا دوستان یا بستگان ناراحت می شوید که با مورد نوازش قرار گرفتن و مورد حمایت واقع شدن فردی ، این تیرگی و کدورت بر طرف خواهد شد.

 

فال هفتگی متولدین بهمن

متولدین 8 تا 14 بهمن تولدتان مبارک . فالوده براى شما آرزوى تندرستى و لحظات خوب در زندگى را دارد، انشالله ١٢٠ ساله شويد. در محل کارتان به خاطر مشکلاتی که به وجود آمده اند و سرعت پایین پیشرفت کارها، همه حساس و عصبی شده اند و شما باید سعی کنید در این گیر و دار خونسردی خود را حفظ کرده و رفتاری منطقی داشته باشید. شما این توانایی را دارید که کنترل اوضاع را در دست گرفته و زمینه را برای مکالمه ی منطقی و سازنده بین سایرین فراهم کنید. اگر نتوانید احساسات خود را کنترل نکنید حرف هایی به زبان خواهید آورد که بعدا از گفتن آنها پشیمان خواهید شد. البته باید در نظر داشته باشید که این وضعیت موقتی است و خیلی زود همه چیز به حالت عادی باز خواهد گشت و مشکلات نیز حل خواهند شد.

 

فال هفتگی متولدین اسفند

اگر نسبت به نقشه ها و برنامه های قبلی خود دچار شک و تردید شده اید، به جای این که خودتان را عقب کشیده و تسلیم شوید سعی کنید یک بار دیگر با نگاهی منطقی و بیطرفانه شرایط را بسنجید. اجازه ندهید نگرانی در مورد مسائل مادی شما را به فکر کنسل کردن تمام برنامه هایتان بیندازد. به احتمال زیاد تمام این نگرانی هایتان بی اساس هستند و کارها بدون مشکل خاصی پیش خواهند رفت. مطمئنا شما اصلا علاقه ای به درگیر شدن با اطرافیانتان ندارید، پس تمام سعی خود را به کار بگیرید تا خونسردیتان را حفظ کنید. یک معجزه احساسی و عشقی در زندگی شما به یکباره و ناگهانی پیش خواهد آمد که سعی کنید این فرصت را از دست ندهید.

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

 

فال هفتگی 8 تا 14 بهمن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد