فال هفتگی فالوده – از 23 تا 29 دی

فال هفتگی متولدین فروردین

در مورد یک مسئله نگران هستید و دوست دارید آن را با دوستانتان مطرح کنید اما نگران این هستید که قضاوت شوید به همین دلیل این مسئله را برای شخصی بازگو نمی کنید. چندین سیاره به سوی نشانه ی شما در حرکت اند و شما را وامی دارند تا خطر کنید و هر طور که هست احساسات تان را بروز دهید. اما نکته ی مهم این است که  به تاثیر حرف هایی که می زنید بر کسانی که دوست شان دارید توجه کنید، زیرا ممکن است حرفی بزنید که اشتباه برداشت شود. از این که حقیقت را با کسی در میان بگذارید نترسید. کمی فشار ذهنی را کنار بگذارید و سعی کنید این هفته را  به تفریح و خوشگذرانی بگذارنید. بهتر است که زمان تان را به دیگران اختصاص دهید، به ویژه اگر کسانی در اطراف تان هستند که مدام می خواهند شادی و تفریح داشته باشند.

 

فال هفتگی متولدین اردیبهشت

اختلاف نظرهایی باعث شده که کنترل احساسات تان کمی سخت شود. شاید مجبور شوید برنامه ریزی های تان را تغییر دهید، زیرا موقعیتی که اکنون در آن گیر افتاده اید خارج از کنترل شماست و باید خودتان را با آن سازگار کنید. به جای این که پا به فرار بگذارید و بیشتر به مشکلات دامن بزنید، بهتر است دست به کار شوید و آن چه را پیش روی شما قرار گرفته به طریقی حل کنید.یک محمد نام در نزدیکی شماست که فکرتان را بسیار درگیر کرده و شما نمی توانید تصمیم درستی در مورد او بگیرید. زیرا ممکن است با تصمیم اشتباه یک سری چیزها را از دست بدهید.اما باید با خودتان صادق باشید و از چالش ها و موانع نترسید و کاری را انجام دهید که حس بهتری را در شما ایجاد می کند.

 

فال هفتگی متولدین خرداد

مدت زمانی است که احساس کلافگی دارید و پیامد هایش را می بینید. این بی حوصلگی و بی حالی ممکن است شما را از کارهایتان عقب بندازد.تحرکتان کم شده و این موضوع باعث تشدید بی حالی شما خواهد شد. می توانید مسائل گیر افتاده در ذهنتان را با یک روانشناس در میان بگذارید و اگر نیاز به مصرف دارو دارید هرگز از آن صرف نظر نکنید. اگر در محیط کاری خود مشکلاتی دارید باید آن را حل کنید و با خود خوری کاری را از پیش نمی برید. حتی اگر احساس می‌کنید مشکل بسیار جدی است بهتر است محیط کار خود را عوض کنید. فردی حسود ، خود خواه و بد خواه در حق شما یک بدی و نا مهربانی می کند.اما کاری از پیش نخواهد برد. خواسته و حاجتی از خداوند دارید که براورده خواهد شد و شما به مراد و مقصود خود خواهید رسید.

 

فال هفتگی 6 تا 12 خرداد

 

فال هفتگی متولدین تیر

یک تصمیم یا مسئله خانوادگی زندگی عاشقانه شما را در ابهام قرار داده است. اگر متاهل هستید ممکن است همسرتان با یکی از اعضای خانواده شما رابطه زیاد خوبی نداشته باشد و شما احساس می کنید این مشکل حل نشدنی است. گاهی اوقات باید مسائل را رها کرد تا خودشان حل شود و پیگیری بیش از اندازه نتیجه معکوس می دهد. اگر مدت هاست که روی یک پروژه کار می کنید، در این هفته باید سرعت تان را زیادتر کنید و کار را به سرانجام برسانید، اما شاید متوجه شوید که پایان کار هنوز خیلی از شما دور است. برای این که تا رسیدن به مقصد نهایی تحمل داشته باشید باید مثبت فکر کنید و با قدرت به کار خود ادامه دهید. به جای این که مدام خشمگین باشید، بهتر است به احساس خوبی فکر کنید که بعد از پایان کار به شما دست خواهد داد و می توانید بعد از آن به جشن و پایکوبی بپردازید.

 

فال هفتگی متولدین مرداد

به نظر می رسد که اطرافیان تان تمایلی به مسئولیت پذیری ندارند و نمی خواهند وظایف شان را به درستی انجام دهند. این وضعیت می تواند اعصاب شما را به هم بریزد، زیرا همکاران شما اصلاً به نظم و ترتیب توجهی ندارند. اما حواس تان باشد که مسیر غلط را انتخاب نکنید، درست است که شما با این وضعیت مشکل دارید، اما عاقلانه نیست دعوا راه بیندازید، زیرا نمی توانید با جنگ و جدل به هدف تان نزدیک تر شوید. اندوخته شما ممکن است تمام شود و از نظر مالی با فشار بسیاری مواجه شوید و حتی نیاز به گرفتن وام و قرض داشته باشید.پس بهتر است تا یه مدت، کنترل شده خرج کنید. منتظر یک سوپرایز بزرگ باشید. اگر مجرد هستید احتمال دریافت پیغام تلفنی از کسی که به او علاقه دارید را داشته باشید. این باعث افزایش اعتماد به نفس شما می شود .

فال هفتگی متولدین شهریور

در این هفته از نظر روحی و جسمی بسیار پرانرژی و قوی هستید. حتی جذبه و جذابیت خاصی هم دارید که می توانید از آن برای جلب توجه فرد مورد علاقه تان استفاده کنید. پس خیلی تعجب نکنید اگر همه توجه ها به شما جلب بشود. این جذبه حتی در فرصت ها و موقعیت های کاری هم تاثیر می گذارند و می توانید نوع جدیدی از زندگی را تجربه کنید. رابطه عاشقانه‌تان واقعا خوب پیش می رود و می توانید برای آینده بهتری با یکدیگر برنامه ریزی کنید. اگر موضوعی هست که ذهنتان را آزار می دهد، بهتر است راهی برای فرار از آن بیابید تا این همه انرژی خوب از بین نروند. در این هفته سعی کنید که در برخورد با خانواده تان صبور باشید و اجازه ندهید برخی مسائل باعث شود خودخوری کنید یا احساس بدی نسبت به خانواده خود پیدا کنید.

 

فال هفتگی 6 تا 12 خرداد

 

فال هفتگی متولدین مهر

در این هفته ذهن شما بسیار فعال است زیرا از موضوعی به موضوع دیگری می روید. شما به آسانی نمی‌توانید وقت خود را آزاد کرده و به شادی و تفریح کردن مشغول شوید، مگر اینکه از قبل برای آن برنامه‌ریزی کرده باشید. این روزها شما دوست دارید چند ساعتی را بیکار باشید و به استراحت کردن بپردازید، اما شاید این کار به این سادگی که به نظر می‌رسد نباشد. به کسی علاقه مند هستید و با او در ارتباطید اما او از علاقه ای که شما به او دارید باخبر نیست و شما را دوست معمولی خود می داند و از رابطه عاطفی با شما حرفی نمی زند. شما باید روح این شخص را تسخیر کنید تا او به داشتن رابطه عاطفی با شما فکر کند.در این هفته مراقب گم شدن یک شی با ارزش در منزلتان باشید.

 

فال هفتگی متولدین آبان

شما در روزهای گذشته دچار حالت‌هایی از افسردگی شده بودید البته در حال حاضر نیز کمی این حالت را حفظ کرده‌اید اما خوشبختانه نسبت به روزهای گذشته‌تان بسیار این حالت در شما کاهش پیدا کرده است. شما به صحبت‌ها و نصیحت‌های دیگران که می‌شنوید عمل می‌کنید و موفقیت‌هایی که تا کنون کسب کرده بودید نیز تا حدودی به همین دلیل است.اما گاهی برخی ها بر اساس سلیقه شخصی خود نظر می دهند و نباید در همه ی مسائل نظر دیگران را در نظر بگیرید و گاهی باید با قاطعیت خودتان تصمیم نهایی را بگیرید. در شروع این هفته، شما محبوب همه خواهید شد! دیگران می خواهند که شما در همه جا حضور داشته باشید. اطرافیان می خواهند که بیشتر با شما ارتباط برقرار کنند.

 

فال هفتگی متولدین آذر

معمولاً از آن دسته افرادی هستید که سعی می کنید وقت بگذارید و احساسات دیگران را بفهمید، حتی اگر این موضوع باعث شود که تصمیم گیری برای تان سخت تر شود. در مقابل وسوسه‌هایی که شما را غرق خود کرده اند ایستادگی کنید.زیرا برخی موضوع ها در ظاهر بسیار جذاب هستند اما ممکن است شما را به دردسر بندازند و باعث ضرر شما شود. در مورد یک مسئله عاطفی بسیار نگران هستید و شک و تردید زیادی برای گرفتن یک تصمیم دارید. از یک حسین نام به زودی پیشنهادی به شما خواهد رسید که در ابتدا کمی تعجب می‌کنید اما در ادامه این پیشنهاد می تواند باعث خوشحالی شما باشد. در یک بحران و کشمکش روحی هستید که عامل این قضیه اطرافیان نزدیک یا دور شما هستند . اما این بحران خیلی زود تر از آنچه تصور می کنید برطرف خواهد شد.

فال هفتگی 6 تا 12 خرداد

 

فال هفتگی متولدین دی

متولدین 23  تا 29 دی تولدتان مبارک . فالوده براى شما آرزوى تندرستى و لحظات خوب در زندگى را دارد، انشالله ١٢٠ ساله شويد. یک هفته ی فوق العاده پیش و رو خواهید داشت! زیرا مریخ آتشین در نشانه شماست و تا پایان هفته با مشتری خوش شانس روبه رو خواهد شد. در کاری که در پیش گرفته اید ، افراط و تفریط نداشته باشید با کمی صبر و حوصله موفق خواهید شد. نگرانی در رابطه با مشکل کوچکی که دارید بزودی برطرف خواهد شد. شخصی که در نامش حرف م وجود دارد بسیار دلتنگ شماست و منتظر است که خبری از او بگیرید. نگران پولی از دست رفته هستید .با این که موانع و چالش های زیادی وجود دارد اما نگران نباشید زیرا این پول به سمت شما بازخواهد گشت.

 

فال هفتگی متولدین بهمن

پوسته محافظ شما شکسته است و ممکن است آن جور که دوست دارید احساس آرامش و امنیت نکنید. به زودی شخصی به شما ابراز علاقه می کند که انتظارش را ندارید و جواب شما به این شخص منفی است زیرا شما به شخص دیگری علاقه مند هستید.اگر متاهل هستید بر سر یک مسئله ای با همسر خود اختلاف دارید ولی می توانید این اختلاف را به راحتی با گفتگو و آرامش حل کنید. یه بسته سوغات و یا هدیه از دست یکی از دوستان و یا نزدیکان خود دریافت خواهید کرد. در کاری بیش از اندازه بر خود سخت گرفته اید .اگر در این مورد خاص انعطاف بیشتری داشته باشید، کارهایتان به خوبی پیش خواهد رفت و سریعتر به مقصود خود خواهید رسید.

 

فال هفتگی متولدین اسفند

برای این که کاری را ﺁغاز کنید به دنبال هیچ محرکی نباشید، شما باید خودتان این محرک را در خودتان بیدار کنید. نباید اجازه دهید که هیچ چیز شما را از اهداف تان بازدارد. عقب نشینی نکنید، حالا که بیشتر مسئولیت ها به عهده ی شماست باید توجه تان را به مقصد و هدف معطوف کنید. در نهایت خواهید دید که دیگران این توجه و پشتکار شما را تحسین خواهندکرد. در مسائل عشقی با دقت و مراقبت بیشتری عمل کنید تا نتیجه مطلوب و دلخواه را بدست آورید. کودک یا بچه ای در کنارتان یا نزدیکانتان هست ، به او کمک کنید تا نسبت به شما و مسایل اطرافش حس بهتری داشته باشد.در این هفته از تنش ها و استرس ها بپرهیزید و سعی کنید خشم و غضب خود را کنترل کنید.

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

 

فال هفتگی 23 تا 29 دی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد