فال هفتگی فالوده – از 20 تا 26 خرداد

فال هفتگی متولدین فروردین

یک پیشنهاد برای مدتی فکرتان را درگیر میکند ولی باید با صبر و حوصله به آن پاسخ بدهید و سعی کنید در قبول این پیشنهاد عجله نکنید عجله کار شیطان است. در یک مرحله سخت در زندگی یا کار یا هر چه هست قرار دارید این مرحله را با موفقیت پشت سر میگذارید. در یکی دو ماه آینده یک کسب مقام دارید و به یک پست و مقام در رتبه عالی میرسید یا تحصیلی و کاری است یا عاطفی ولی هر چه هست بسیار خوب است. لجباز و یکدنده هستید و حرف حرف خودتان است و اطرافیان شما از این موضوع رنج میبرند و شما را گاهی اوقات تحمل میکنند. یک قرار عاطفی دارید که برای آن دلشوره زیادی دارید ولی اگر سر این قرار بروید بسیار پربار است و به یک نتیجه دلخواه عاطفی خواهید رسید. اگر به گفتن ذکری متوسل شده اید به زودی از گفتن آن حاجت روا میشوید. یک خطر از سرتان رد میشود صدقه بدهید. یک مشکل مالی با یک عده دارید که این مشکل شاید کارتان را به دعوا و ناراحتی بکشاند ولی حل خواهد شد. گاهی اوقات دروغ میگویید و این دروغ پاگیر زندگیتان میشود سعی کنید دست از این اخلاق بردارید مخصوصا در کارهای مالی زیادی به دروغ متوسل میشوید. از ناحیه زیر دل یک درد یا ناراحتی دارید که کارتان به دکتر و دوا کشیده میشود. از کسی که متولد مهر ماه است یک خوشحالی دارید با صحبت و گفتگویی که با او دارید و این گفتگو طی یک دیدار است. دشمنان زیادی دارید که همه از نزدیکان هستند و قصد ضربه زدن به شما را دارند مراقب باشید.

 

فال هفتگی متولدین اردیبهشت

پر توقع هستید و به زندگی فعلی تان قانع نیستید و به دنبال چیزهای بزرگ هستید که شاید یکی از آنها را بدست بیاورید. از یک فرد خودی یک لطمه یا یک نیش میخورید که بخاطر این موضوع در یک گره قرار میگیرید و یک چه کنم چه کنم برایتان پیش می آید. بدنبال هر کار یا شغلی هستید یک قرارداد در این رابطه امضا میکنید که بسته شدن این قرارداد یک تحول بزرگ در زندگی شماست. از فردی دور هستید ولی هر دو دائم در فکر هم هستید و هر دو به هم فکر میکنید و شاید به زودی یک تماس بین شما و این شخص برقرار شود. یک مسیر اداری یا قانونی را به زودی طی میکنید که مرحله سختی را از این بابت در زندگی میگذرانید و دردسر زیادی در این راه متحمل میشوید. اگر با جمعی کار میکنید و شاغل هستید افراد دوروبر کاریتان یکم با شما دورو هستند حواستان را جمع کنید و زیاد برای آنها از زندگیتان حرف نزنید و با سیاست باشید. چند تا پول پشت سر هم به دست شما میرسد ولی بابت بدهی آنها را میدهید و از دست شما میرود. شرایط ازدواج اگر مجرد هستید برای شما مهیاست ولی خودتان زیادی سختگیر هستید و افراد زیادی را زیر پا میگذارید ولی ممکن است در آینده از این کارتان پشیمان شدید و افسوس بخورید و زیادی ایراد میگیرید یک تجدیدنظر در رفتارتان بکنید به نفعتان است.

 

فال هفتگی متولدین خرداد

یک مسافرت کاری یا اجباری دارید که به دنبال کارهای این سفر هستید یا به دنبال کارهای این سفر میروید ولی سفر پر خیر و برکت و خوبی است.خبری به زودی دریافت میکنید که از شنیدن آن هیجان زیادی دارید ولی سعی کنید خودتان را کنترل کنید و عکس العمل نشان ندهید. افراد کنجکاو زیادی دارید مخصوصا نزدیکان شما دائم در کنجکاوی شما هستند و میخواهند از لحظه لحظه زندگی شما باخبر باشند. اگر وسیله نقلیه دارید یک خطر تصادف دارید مراقب باشید و صدقه بدهید. درکاری استعداد فراوانی دارید که این استعداد کمک زیادی به زودی به شما خواهد کرد و در انجام کاری به باور میرسید و خودتان را باور میکنید. یا خودتان یا یکی از اطرافیان از ناحیه چشم مشکل پیدا میکنید و یا خودتان کارتان به مداوا و معالجه کشیده میشود در هر صورت احتیاط کنید. از یک الف یا ب نامی یک خوشحالی بزرگ دارید که از این خوشحالی برای چند روز مسرور هستید. یک پیشرفت بزرگ در برج ۷ دارید که از این پیشرفت در چشم و نظر می افتید مراقب باشید و این چشم و نظر ممکن است برای شما یک ضرر و زیان داشته باشد زیاد صدقه بدهید تا از شما دور شود. اگر فردی به شما قول کاری را داده است کاری برای شما نمیکند و فقط بر سر دوراهی شما را قرار میدهد. یک درگیری و جروبحث دارید که با یک عده است و این دعوا و اختلاف باعث یکسری قطع رابطه برای متولدین این ماه میشود در هر صورت مراقب باشید.به زودی مهیای یک عمل زیبایی در صورت خواهید شد و تغییر خوب و دلنشینی برایتان خواهد داشت

 

فال هفتگی 6 تا 12 خرداد

 

فال هفتگی متولدین تیر

چند روزی در این هفته دلتنگی به سراغتان خواهد آمد و شاید بخاطر آن چند قطره اشک بریزید و آرامشتان بهم بریزد. گاهی از شانس ناله دارید ولی به زودی یک شادی بزرگ دارید که بخاطر به دست آوردن یک شانس است و یک موقعیت جدید در زندگیتان پیدا میکنید که خواست خداوند است. اگر اولاد دارید از دست یکی حرص و جوشهای زیادی در پیش دارید که شاید کارتان به بحث های طولانی کشیده بشود. به زودی یک سند مهم امضا میکنید که این امضا اهمیت زیادی برای شما دارد. یک ادامه تحصیل برای متولدین این ماه هست که شاید هیچ نفعی در آینده از آن نبرید ولی این ادامه تحصیل را دارید. از یک تلفن یک خبر دریافت میکنید. بنده ای ناشکر هستید سعی کنید همیشه خداوند را شکر کنید و به چیزی که دارید قانع باشید چون روزی شما همین است و بلندپروازی برای شما نفعی ندارد. مهربان و دلسوز هستید ولی گاهی اوقات چوب این مهربانی و دلسوزیتان را زیاد میخورید. به یک مکانی دعوت میشوید که در این مکان با فردی یک مشکل قدیمی دارید ولی ورود شما اطرافیان را هیجانزده خواهد کرد و همه تعجب میکنند. اگر دنبال کسی هستید که دوستش دارید یا به فردی علاقمند هستید به زودی به او میرسید و او را به دست می آورید یا به تازگی به دستش آورده اید ولی سعی کنید از دست شما نرود و قدرش را بدانید.

 

فال هفتگی متولدین مرداد

یک ترقی و پیشرفت دارید که مال رفته به دست شما برمیگردد. یک خطر از سرتان رد میشود صدقه بدهید و از چشم است. در یک بی تفاوتی طولانی قرار دارید یا قرار میگیرید که شاید این حال برای مدتی در شما تاثیرگذار باشد و لحظه های زندگی شما را تحت تاثیر قرار بدهد. ییک اختلاف نظر با کسی در این هفته دارید که شاید با این اختلاف کارتان به بگو و مگو و دلخوری کشیده بشود و این اتفاق شاید برای مدتها طول بکشد. یک درد پای شدید دارید که شاید این درد پا شما را در بستر رختخواب بیندازد از ناپرهیزی است مراقب باشید. یک حرفی یا خبری از شخصی دریافت میکنید که شاید این خبر باعث تحول شاد برای شما بشود و برای چند ساعت یا چند روز خوشحال بشوید. کارهای نیمه کاره زیاد دارید و با یک دست میخواهید چند هندوانه بردارید پس سعی کنید کم کم قدم بردارید تا بتوانید تمام کارهایتان را به سرانجام برسانید. با دوستان زیادی رفت و آمد دارید ولی دوستان خوبی ندارید و آنها با شما هم حسادت دارند و همه دائم در حال رقابت با زندگی و کار شما هستند و میخواهند از شما جلو بزنند. از یک ع یا غ نام یک ناراحتی و دلخوری چند روزه برای شما پیش می آید که اعصابتان را این فرد خرد میکند. گفتن ذکر برای شما مفید است و درهای بسته به روی شما باز خواهد شد

 

فال هفتگی متولدین شهریور

از یک خون دل و ناراحتی و غم بیرون می آیید و دوباره لبخند شادی روی لبتان نقش میبندد. هفته پر کار و تلاشی دارید باید پر انرژی باشید تا بتوانید این هفته را پشت سر بگذارید. از دست شخصی زیاد حرص میخورید و زبان تلخ این شخص شما را آزار میدهد ولی اهمیت ندهید بهتر است. از کسی که دوستش دارید برای مدتی دور میشوید و این دوری یا از سمت شماست یا از سمت او ولی شاید برای هفته ای از هم دور باشید ولی این دوری سبب میشود که قدر همدیگر را بدانید. یک فرصت از دست رفته در برج ۷ و ۸ را به دست می آورید و این خواست خداوند است. به یک مراسم دعوت میشوید که انرژی مثبت و خوبی برای دارد حتما شرکت کنید. توسط یک شخصی یک ترقی و پیشرفت در زندگی شما ایجاد میشود. خودتان یا شخصی که به شما نزدیک است یک جراحی دارید که چه خود شما باشید و چه اطرافیان شما باشند این جراحی با موفقیت انجام میشود و سلامتی این شخص برمیگردد. فردی دل شما را شکسته است یا میشکند که نفرین میکنید و پای نفرین شما را میخورد و این فرد آدم دورویی با شما است مراقب این افراد باشید. یک تلفن شماره ۲ یا ۴ دارید که خبری مهم که انتظارش را میکشید دریافت میکنید و این خبر یک تحول بزرگ در سمیر زندگی یا کار شما به همراه دارد و شرایط جدیدی را برای شما مهیا میکند. از یک الف نام یک اتفاق مثبت برای شما می افتد که دعاگوی این فرد میشوید.

 

فال هفتگی 6 تا 12 خرداد

 

فال هفتگی متولدین مهر

از کسی که قطع رابطه داشتید یک برگ برنده دارید و به یکی از خواسته هایتان میرسید طوریکه باورتان نمیشود. در یک خون دل و حرص و جوش برای گرفتن یک تصمیم قرار میگیرید ولی تصمیم خوبی میگیرید. چشم و نظر دارید و اطرافیان حسرت زندگی شما را میخورند. افراد کنجکاو در دخل و خرجتان زیاد دارید. یک جایی با ماشین میروید که صحبت و گفتگو با شخصی دارید که به قدرت میرسید و با غرور برمیگردید. یک نذری کردید و چیزی از خداوند طلب کردید که حاجت روا میشوید. دو تا از مشکلات اساسی شما رو به حل شدن است که حل شدن آنها زندگی شما را متحول خواهد کرد و خوشحالی زیادی در پیش دارید. یک خبر تلفنی دارید و از این خبر تلفنی یا پیامک تلفنی به شادی درمی آیید. چند هدیه دریافت میکنید مسرور میشوید و یکی از آنها خیلی غیرمنتظره است. یک تلفن شماره ۲ یا ۸ دارید که خبری مهم که انتظارش را میکشید دریافت میکنید و این خبر یک تحول بزرگ در مسیر زندگی یا کار شما به همراه دارد و شرایط جدیدی را برای شما مهیا میکند. از یک شخصی یک اتفاق برای شما می افتد که دعاگوی این شخص میشوید.

 

فال هفتگی متولدین آبان

یک تغییر و تحول در زندگی شما اتفاق می افتد در این هفته که ثمره خیلی خوبی برای شما و آینده شما دارد. به شخصی علاقمند هستید و دوستش دارید که وجود او در کنارتان باعث آرامش تان میشود. افراد زیادی از لحاظ عاطفی در زندگی شما رفت و آمد داشتند ولی دلتان پیش یک نفر است و بقیه بیهوده هستند. هفته اول مهر ماه روز خوبی برای شماست. اگر قصد تعویض وسیله نقلیه دارید صددرصد این کار صورت میگیرد و چیزی که دلخواه شماست معامله میکنید. یک فرد دورو اطرافتان است که ظاهر خوبی دارد سعی کنید از این فرد دوری کنید. برای خانواده، عزیز و محترم هستید. با دوستان و آشنایان قدیمی یک گپ چند ساعته دارید که خاطره شیرینی برای شما دارد. یک دری به روی شما بسته میشود که این مسئله اعصابتان را خرد میکند و در یک چه کنم چه کنم قرار میگیرید. اگر کاهل نماز هستید سعی کنید نمازهایتان را سروقت بخوانید و همیشه به خداوند بزرگ تکیه کنید. این روزها از لحاظ مالی برای شما روزهای پر درآمد و پر کاری است. اگر شاغل هستید یک ترقی تا آخر شهریور دارید که این ترقی همراه با رتبه و مقام است ولی از این بابت دشمنان زیادی دارید. از فردی که ی دارد یک خبر مهم دریافت میکنید که از ته دل میخندید و قهقهه میزنید. راه امام رضا در آینده ای خیلی نزدیک در پیش دارید که یکدفعه راهی این سفر میشوید و رفتن شما غیرمنتظره است. ولخرجی زیاد میکنید باید مراقب دخل و خرجتان در فصل تابستان باشید چون بخاطر ولخرجی ممکن است به چه کنم چه کنم مالی بیفتید.

 

فال هفتگی متولدین آذر

یک گره در کارتان افتاده است که این گره از دشمنی است در هر صورت سعی در باز کردن آن داشته باشید تا درهای بسته به روی شما باز شود. با مسافری که از راه دور می آید یک دیدار و روبوسی دارید و شاید یک سوغات دریافت کنید. یکسری برنامه های جدید برای محیط زندگی شما یا محیط کاریتان دارید که این نقشه ها به نحو احسن انجام میشود و این موضوع قلب شما را شاد میکند. از یک چشم انتظاری بزرگ که مدتهاست در آن قرارداشتید بیرون می آیید و انتظارتان برطرف میشود و یکسری از بلاتکلیفی های شما پوچ خواهد شد. یک پول بزرگ در راه است که برای بدست آوردن آن تلاش و دوندگی زیادی کردید ولی بدست شما خواهد رسید. با هر کس که اختلاف و ناراحتی داشتید تا برج ۸ امسال آشتی دارید و یک ارتباط خوب بین شما و او برقرار خواهد شد و جوی عاطفی برای شما بوجود خواهد آمد. این روزها از لحاظ مالی برای شما خوب است و روزهای پردآمدی دارید و اگر کاری را به تازگی شروع کرده اید به زودی به آن هدف مالی یا کاری میرسید و همه چیز بر وفق مراد شما میشود. اگر موتورسوار یا دوچرخه سوار هستید یک صدقه بدهید خطر از سرتان رد میشود. اگر آقا هستید و مجرد هستید فردی جدید به زندگی شما قدم میگذارد که قدمش مبارک است ولی این فرد را خیلی دوست دارید و جلوی او مطیع هستید و دوست دارید با او به آرامش برسید ولی از این بابت مخالفان زیادی دارید ولی بالاخره به این فرد خواهید رسید.

 

فال هفتگی 6 تا 12 خرداد

 

فال هفتگی متولدین دی

کارت دعوت به یک عروسی دارید که شرکت در آن در این زمان به خودتان بستگی دارد. بن بستهای فکری زیادی دارید طوریکه شما را از زندگی خسته کرده است و قصد فرار از لحظات زندگی دارید. یک خرید و فروش دارید که از این معامله سود خوبی عایدتان میشود. اگر فرزند دارید یک خطر از سرش رد میشود برایش صدقه بدهید. چند داد و بیداد از خستگی در این هفته میکنید که شاید بعد از آن پشیمان بشوید ولی از خستگی روحی است. یک مسافرت کوتاه بروید که حالت یک پیک نیک دارد حتما دلتان باز میشود. به دنبال یک هدف هستید و فقط سعی در رسیدن به آن را دارید که صددرصد به این هدف خواهید رسید فقط پشت کارتان را تقویت کنید و دست از تلاش برندارید یک هدیه زیبا و غیرمنتظره در این هفته از کسی که دوستتان دارد دریافت خواهید کرد که ارزش زیادی برای شما دارد. اگر در فکر معامله برای یک چهاردیواری هستید و یا شرایط خرید یک چهاردیواری برای شما پیش آمد حتما این کار را انجام بدهید چون این یک شانس بزرگ است که سر راهتان قرار میگیرد و این شانس را از دست ندهید. از ناحیه فک یا دهان یک ناراحتی دارید که کارتان به دکتر کشیده میشود و ممکن است از ناحیه دندان باشد. چند تا اتفاق جدید پست سر هم در زندگی شما رخ میدهد و چه عاطفی و چه کاری و یا مالی باشد در آن به سربلندی میرسید و این اتفاقات برای شما خیلی شیرین است و لذت خاصی برای شما دارد.

 

 

فال هفتگی متولدین بهمن

یک ناراحتی یا یک بی انگیزگی در پیش است که برای این مسئله برای مدتی در هیجان و تکاپو قرار میگیرید یا برای خود شماست یا برای اطرافیان در هر صورت برای شما دردسر و حرص و جوش دارد ولی با توکل به خداوند بزرگ حل خواهد شد فقط امیدتان را از دست ندهید. یک میزگرد کاری یا خانوادگی در مهر ماه دارید که در این میزگرد محور اصلی شما هستید و باید این میزگرد را جدی بگیرید و در زدن هر حرفی حواستان را جمع کنید. اگر کسی از زندگی شما رفته است و دوری او شما را آزار میدهد دیگر برنمیگردد و از او قطع امید کنید و انتظارتان را پوچ کنید. یک جابجایی دارید که شاید مربوط به زندگی یا کار باشد در هر صورت این جابجایی بسیار پر اهمیت و مهم است و یک آرزوی شما را برآورده خواهد. اگر قصد دارید چیزی را به کسی ببخشید این کار را زودتر انجام بدهید تا افسوس نخورید. روزهای خوبی دارید و باید برای هر روز خداوند را شاکر باشید ولی ناشکری زیاد میکنید که اصلا برای شما خوب نیست. معده دردهای شدیدی در این ایام دارید که ناشی از یک ناراحتی است و باید به دنبال معالجه این درد و ناراحتی باشید و آن را سرسری نگیرید. یک فرد که عینک میزند خیلی در زندگی شما سرک میکشد و میخواهد از همه کارهای شما باخبر شود و قدری فضول است حواستان را بیشتر جمع کنید. اگر با فردی از نزدیکان اختلاف دارید و دچار مشکل هستید این فرد از زندگی شما پوچ خواهد شد و دوباره درهای شادی به روی شما باز میشود و از یک غم خلاص میشوید.

فال هفتگی متولدین اسفند

در یک شرایط و موقعیت جدید قرار میگیرید که این شرایط از لحاظ روحی و مالی برای شما بسیار مناسب و پربار است. یک تلفن دارید که از این زنگ تلفن یک شانس بزرگ را به دست می آورید. با خبری که دریافت میکنید با کسی قرار ملاقات دارید که ترس و دلهره این ملاقات را دارید ولی به خیر و خوشی انجام میشود. یک خبر زندان میشنوید که از تعجب جا میخورید. یک خبر بیماری میشنوید ناراحت میشوید و ممکن است به عیادت این فرد بروید. دست به خیر هستید و کار خیر در این هفته انجام میدهید که فردی دعاگویتان میشود. یک راه روزی به روی شما باز میشود و پولهای زیادی پشت سر هم به دست شما میرسد طوری که فکرش را نمیکنید یا از جایی که فکرش را نمیکنید ولی می آید. اگر کسی را دوست دارید و قصد زندگی و شروع جدید را دارید باید عجله کنید تا فرصت هست دست از غرور بردارید تا بتوانید به خواسته تان برسید و در قدم اول پیش قدم باشید. یک برنامه ازدواج در خانواده دارید یا برای خودتان است یا اطرافیان که تا هفته آینده به خیر و خوشی صورت میگیرد ولی این ازدواج برای شما مخارج زیادی به همراه خواهد داشت. اگر متاهل هستید اختلافات خانوادگی زیاد دارید و بحثهای زیادی میکنید ولی پشت این اختلافات مقصر خود متولدین این ماه هستند باید در رفتارتان قدری تجدیدنظر کنید چون لجباز و مغرور هستید و این غرور شما اسباب ناراحتی برای خانواده میشود و سعی کنید همیشه به همسرتان محبت داشته باشید و قدرش را بدانید چون همسر خوبی دارید. دلشوره های زیادی دارید که هم مالی است و هم مربوط به خودتان میشود.

 

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

 

فال هفتگی 20 تا 26 خرداد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد