فال هفتگی فالوده – از 19 تا 25 آذر

فال هفتگی متولدین فروردین

یک تماس تلفنی شما را خوشحال می کند و خبری مهم از این تلفن دریافت می کنید .اگر فرد مریض دوروبرتان دارید ، حالش رو به بهبود است و دوباره سلامتی اش را به دست می آورد. بعضی از متولدین این ماه دردهای شدید از ناحیه معده دارید که حتما پشتش را بگیرید و به دکتر مراجعه کنید چون از این ناحیه دچار ناراحتی هستید و این بیماری را سرسری نگیرید. یک فرد که به شما نزدیک است، یا خود شما اگر مجرد هستید موقعیت ازدواج خوبی دارید ولی خودتان دست دست می کنید که اگر بله را بگویید یک ازدواج بسیار خوب دارید و به چند تا از خواسته ها و آرزوهایتان می رسید فقط باید خودتان بخواهید. هفته آینده برای شما بسیار خوب و شادی آفرین خواهد بود  و چند خبر خوشحال کننده دریافت می کنید.

 

فال هفتگی متولدین اردیبهشت

اگر شاغل هستید، در محیط کاریتان چند تا جر و بحث دارید که این بحث ها شما را دچار مشکل می کند و شاید باعث یک جابجایی بشود پس  بهتر است این کارا نکنید .اگر فردی را برای ازدواج در نظر دارید سعی کنید بیشتر با او معاشرت کنید و کور کورانه برای ازدواج جلو نروید.زیرا موضوعاتی ازآن شخص وجود دارد که هنوز نمیدانید و باید بیشتر با او مراوده داشته باشید. یک قرارداد مهم کاری یا مالی برای شما در این روزها به ثبت و امضا می رسد که از این امضا خیلی راضی و خوشحال هستید. خیلی زودرنج و حساس هستید ولی چیزی توی دلتان نیست و فقط گاهی زود از کوره در می روید و ممکن است برخی ها از شما ناراحت شوند. پس سعی کنید واکنش های هیجانی به موضوعات بی ارزش نداشته باشید.

 

فال هفتگی متولدین خرداد

اگر متاهل هستید چند اختلاف و ناراحتی بین شما و همسرتان پیش می آید که شاید در این مشاجره ها خود شما مقصر باشید سعی کنید اگر مقصر هستید در رفتارتان یک تجدید نظر کنید و یک تغییر روش در زندگیتان بدهید تا بتوانید زندگی تان را بهتر کنید و از این اوضاع بیرون بیایید.شما نباید مدام یه چیز های سطحی همسرتان پیله کنید، یادتان باشد که دلیل سرد شدن رابطه همین اختلافات کوچک است.پس به جای ادامه دادن و بزرگ کردن آنها سعی کنید با گفتگو و با آرامش مسئله ها را حل کنید. از یک فردی که در اسم يا فامیلش حرف (ن) دارد یک ضربه کاری یا روحی یا مالی دارید به هر حال مراقب باشید تا دچار آسیب و ضرر و زیان نشوید. یک یا دو در بسته یا مشکل که مدتی است گریبان گیر شما شده به کمک یک شخص و تلاش خودتان بر طرف خواهد شد .پس نگران نباشید.

 

فال هفتگی 6 تا 12 خرداد

 

فال هفتگی متولدین تیر

اگر نذرى از امام رضا (ع) داشتيد یک حاجت از اين امام بزرگوار دارید که یک دفعه برايتان برآورده میشود و شكرش را بجا بياوريد. اگر متاهل هستید و قصد باردار شدن را دارید این بارداری صورت می گیرد فقط در بارداری باید مراقب سلامتی تان باشید چون کمی در این دوران از لحاظ جسمی به مشکل می خورید ولی مراقب باشید رفع می شود. یک فرد كه در نام خود حرف (م) دارد،در این هفته مطیع شما می شود که به هر دلیل برای شما مشکل گشاست و به واسطه این فرد یک راهی به روی شما باز می شود که دعا گویش می شوید.یک مسئله قدیمی که شما را آزار می دهد و هنوز حل نشده باقی مانده دوباره برایتان دردسر ساز خواهد شد. بهترین توصیه برای شما این است که به کاری که می کنید ایمان داشته باشید و صبور باشید تا به خواسته های خودتان برسید.

 

فال هفتگی متولدین مرداد

اگر در فكر تغییر ظاهر هستید یا روی اندامتان می خواهید تغییری ایجاد کنید، به آن ظاهر دلخواه که میخواهید می رسید. اگر مجرد هستید و فردی را دوست دارید یا به کسی علاقه مند شده اید این فرد برای شما ۵۰-۵۰ است و سعی کنید بیشتر روی این شخص شناخت پیدا کنید و بیشتر با این فرد معاشرت کنید تا بهتر و بیشتر با هم آشنا شوید. اگر متاهل هستید با همسرتان در این هفته روزهای خوبی را پشت سر می گذارید و دیدارهای عاطفی زیادی دارید و چند قدم برای همسرتان بر می دارید که این قدم ها در هر رابطه که باشد باعث سربلندی در زندگی خانواده شما می شود. شادی های قلبی شما ، از عشق خودتان روزبروز بیشتر و بیشتر خواهد شد و به رضایت کامل می رسید.

 

فال هفتگی متولدین شهریور

یک قرارداد در رابطه با یک چهاردیواری امضا می کنید که این قرارداد یا کاری است یا ملکی است ولی هر چه که هست این امضا شما را به یکی از آرزوها و رویاهایتان می رساند.چند تا خبر خوش برای شما در راه است و این اخبار شما را به وجد می آورد. اگر خانمى كه در اسمش حرف (س) دارد دوروبرتان است برایش صدقه بدهید یک خطر از سرش رد می شود. سعی کنید کمی بیشتر برای دنبال کردن ایده های خود وقت بذارید.شما آدم باهوش و منطقی هستید و در بیشتر مواقع با منطق خود تصمیم می گیرید. اما به زودی در مورد یک شخصی به دو راهی می رسید که آنجا باید احساس خود را ملاک تصمیم گیری قرار دهید. آینده ای روشنی پیش رو شماست و اگر علاقه مندی های خود را دنبال کنید قطعا احساس خوشبختی بیشتری خواهید کرد.

 

فال هفتگی 6 تا 12 خرداد

 

فال هفتگی متولدین مهر

دور و اطرافتان افراد فضول و خبرچین زیاد دارید باید خیلی دقت داشته باشید تا این موضوع به خیر و شادی به سرانجام برسد و آینده خوبی با فردی که مناسب شماست دارید و خوشبخت خواهید شد.از دست یک علی نام چند دلخوری و ناراحتی برای شما پیش می آید که صبوری کنید و مطمئن باشید که اگر سکوت کنید بهتر است و حل می شود. برخى از متولدين مهر یک خبر زایمان می شنوید و خوشحال می شوید و یک نوزاد به خانواده شما قدم می گذارد که قدم این نوزاد مبارک است. به خرید یک وسیله نقلیه فکر می کنید که اگر خودتان بخواهید و قدم بردارید سریع این معامله صورت می گیرد و این وسیله نقلیه را می خرید فقط باید اراده خودتان باشد. 

 

فال هفتگی متولدین آبان

اگر صاحب فرزند هستید  از دست یک اولاد حرص می خورید ولی درون خودتان می ریزید و سکوت می کنید.به جايى دعوت می شوید که در آنجا شرکت می کنید و اين حضور شما خیلی خوب است ولی شخصی در این مهمانی حضور دارد که دارای انرژی های منفی است و احتمال دارد شما یا یکی از افراد خانواده‌تان را چشم بزند، پس حتما بعد از بازگشت از مهمانی اسفند دود کنید یا صدقه بدهید. اگر مجرد هستید و آقا هستید آینده کاری و شغلی خوبی دارید و صاحب مقام و منصب می شوید و تمام نقشه هایی که برای آینده از لحاظ مالی دارید برآورده می شود و جفت و جور است. در مسائل عشقی با دقت و مراقبت بیشتری عمل کنید تا نتیجه مطلوب و دلخواه را بدست آورید.

 

فال هفتگی متولدین آذر

متولدین 19 تا 25 آذر تولدتان مبارک . فالوده براى شما آرزوى تندرستى و لحظات خوب در زندگى را دارد، انشالله ١٢٠ ساله شويد.یک شخصی با یک تماس تلفنی شما را خوشحال می کند و خبری شاد را به شما می دهد. یک گره در کارتان افتاده است که در هر صورت سعی کنید این گره را باز کنید تا دوباره راهها به روی شما باز شود. بعضی از متولدین این ماه به ازدواج فکر می کنند و قصد يک شروع جديد را دارند که اگر تصمیم جدی در این رابطه را بگیرند به ازدواج ختم می شود و این تحول را خواهند داشت ولی یک کم از آینده ترس و وحشت دارید اما باید برای این شروع به خداوند توکل کنید. یک کادو دریافت می کنید که احتمالا  عطر یا ادکلون باشد.تا چند روز دیگر یک اتفاق مهم دارید که این اتفاق نقش زیادی در مسیر زندگی شما دارد و باعث هیجان و شادی برای شما می شود،طوری که خودتان باورتان نمی شود. یک خبر ازدواج می شنوید که خیلی تعجب می کنید و شاید برای چند لحظه جا بخورید و دهانتان باز بماند.

فال هفتگی 6 تا 12 خرداد

 

فال هفتگی متولدین دی

تا دو وعده ديگر یک مسافر راه دور دارید که این مسافر به دیدن شما می آید و برای شما یک سوغات می آورد و از دیدنش هم تعجب می کنید و هم خوشحال می شوید. اگر ستايش و عبادت خداوند را به جاى نمى آوريد، اين كار را كنار بگذاريد چون برای شما بد یمن است. سفرى به منطقه اى بارانى  داريد که یکدفعه راهی می شوید ولی سفر پر خاطره ای برای شما می شود. از لحاظ مالی یا درآمدی، خیلی در این هفته شادی دارید و پولهای خیلی زیادی به دست شما می رسد که باعث حل شدن مشکلات مالی شما می شود. انتظار روشن شدن مساله یا مشکلی خانوادگی یا شغلی را دارید که با نتیجه ای مثبت به پایان خواهد رسید و آنچه را که در این باره انتظارش را داشتید ، برای شما به خوبی تمام خواهد شد.

 

 

فال هفتگی متولدین بهمن

اگر حرف (م) در اسم داريد خبرى خوب دريافت خواهيد كرد كه مدتها انتظارش را مى كشيديد . آقایان این هفته یک کم مشکلات مالی دارند و برای چند روز برای جور کردن یک پول به این در و آن در می زنند ولی با حمایت یک فرد دست به خیر این پول برای شما جفت و جور می شود و مشکل شما حل خواهد شد. به زودی یک مهمانی خواهید گرفت و افرادی را به این مهمانی دعوت می کنید که برای شما عزیز هستند و آن ها را دوست دارید. در این هفته یک شی یا کاغذ مهم در منزل شما گم خواهد شد و آن را پیدا نمیکنید. این برای شما خیر است و باید وقفه ای در یک کارتان بیفتد. پس نگران نباشید و به جای سرزنش کردن خود و دیگران شاکر خداوند متعال باشید.

 

فال هفتگی متولدین اسفند

یک تیری برای شما به هدف می خورد و به یک چیز مهم که دوست دارید می رسید.به یک سرمایه گذاری فکر می کنید و این به خاطر پس اندازی است که دارید ولی روی این سرمایه گذاری عجله نکنید و با دقت بیشتری گام بردارید تا افسوس نخورید و پشیمان نشوید.گاهى لجباز و یک دنده مى شويد و گاهی اوقات هم از این لجبازی ها متضرر می شوید و همیشه برنده نیستید. مراقب رفتارتان باشید.در چند روز آینده یک خبر مهم دارید که این خبر تاثیر زیادی در زندگی شما می گذارد. اگر قصد سفر خارجی دارید و می خواهید بروید راه این سفر فعلا بسته است فقط اين مدت با هر شخصی در مورد سفرتان صحبت نکنید  چون حسودان زیادی دارید و تا قبل از مهيا شدن شرايط با سیاست رفتار کنید بهتر است.

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

 

فال هفتگی 19 تا 25 آذر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد