فال نستراداموس – 31 مرداد

 
🔮✨ متولدین فروردین ✨🔮
توصیه های کلیدی:
سیاره حاکم شما امروز ونوس به مرزهای سیاره کارن وارد می‌شود و شما را از این آگاه می‌کند که چرا نمی‌توانید همه چیز را با هم در اختیار داشته باشید. اما این اوضاع ممکن است تحمیلی باشد، ‌چرا که ترس شما از آسیب پذیری و مواجهه با خطرات باعث می‌شود که نتوانید در خیلی کارها از جمله عشق موفق باشید. رفتار دلیرانه بهترین واکنش ما نیست، بلکه ظرافت و زیرکی سیاستمدارانه بیشترین تاثیر نسبت به زور و فشار خواهد داشت.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
به زودی وضعیت اقتصادیتان بهبود خواهد یافت و در این زمینه مشکلی باعث نگرانی شما نخواهد شد.در صورت تمایل برای از سر گرفتن روابط قدیمی، به دنبال ایجاد فرصتی برای ملاقات با شخص مورد نظر باشید.شما فردی مورد اعتماد برای اطرافیان خود هستید و این امر، شرایط مناسب برای انجام فعالیت های مورد نظرتان را برای شما فراهم خواهد کرد.
 
 
 
🔮✨ متولدین اردیبهشت ✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز روابط شما قدری پیچیده تر شده‌اند، چرا که نیازهای شما با نیازهای اطرافیان‌تان همخوانی ندارد. اگر شما سعی کنید حتی مواقعی که آنها تمایل ندارند بحث را ادامه بدهید، دوستی صادقانه تان باعث می‌شود درهایی که تابحال بسته بودند به رویتان گشوده شوند. پس تسلیم نشوید؛ شاید موفقیت و پیروزی‌ای که در جستجویش بودید همین نزدیکی‌ها باشد!
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
قبل از هرگونه تصمیم گیری، جوانب مختلف تصمیم خود و پیامد های آن را بسنجید تا بعد ها پشیمانی به سراغتان نیاید.خبر خوب برای شما این است که به زودی، تلاش هایتان برای جلب محبت شخصی خاص، نتیجه خواهد داد و امکان عمیق کردن روابطتان، بیشتر خواهد شد.
 
 
 
 🔮✨متولدین خرداد ✨🔮
توصیه های کلیدی:
ماه جدید در دهمین خانه شما یعنی خانه مسئولیت‌های اجتماعی واقع شده است و بر چیزهایی که در گذشته برای‌تان مهم بودند تاکید دارد و این موضوع می‌تواند به نفع شما باشد. لازم نیست حتماً بیشتر از قبل کار کنید. به شغل خود مثل یک مبادله نگاه کنید. فقط زمانی می‌توانید مسئولیت‌های بیشتری را قبول کنید که قبلش نظرات مخالف و موافق برای قبول کردن یک تعهد جدید را بررسی و سبک سنگین کرده باشید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید: 
در زمینه امور احساسی تان، رضایت خاطر فراوانی خواهید داشت، بنابراین در صدد تحکیم این روابط برآیید و به دنبال ایجاد صمیمیت بیشتری باشید.از سرزنش اطرافیان خود به خاطر اشتباهاتی که مرتکب شده اند خودداری کنید و گذشت بیشتری از خود نشان دهید.
 
 
 
🔮✨ متولدین تیر ✨🔮
توصیه های کلیدی:
اگرچه شما با وابستگی‌ها و تعلقات عاطفی آشنایی کامل دارید، ولی امروز این وابستگی شما را به مسیری کاملاً متفاوت می‌کشاند. شما فهمیده‌اید که حساسیت شدیدتان عملی خوب و قابل تحسین است، چرا که به دلیل مهربانی تان نمی‌توانید نسبت به ناراحتی‌های افراد دیگر بی اعتنا باشید. اگر شما قبول کنید که نباید انتظار تلافی و جبران داشت، آنوقت به این افراد یاد می‌دهید که چگونه نوع تازه ای از دوست داشتن را تجربه کنند.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
برای مدیریت بودجه خود برنامه ریزی کرده و از هزینه های غیر ضروری خودداری کنید.رفتن به مسافرتی چند روزه همراه با شریک زندگیتان، این فرصت را به شما می‎دهد که برای تحکیم روابطتان تلاش کنید.برای رسیدن به خواسته هایتان عجله نکنید در غیر اینصورت ممکن است به بیراهه بروید.
 
 
 
🔮✨ متولدین مرداد ✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز وقت این رسیده که از انزوا بیرون بیایید. امروز شما به راحتی می‌توانید خودتان را با دوست‌هایتان سرگرم کنید، چراکه احساس می‌کنید از نظر احساسی تامین هستید. اگر شما جرات و شهامت تغییر کردن را داشته باشید، ابراز کردن نظریات‌تان شما را در مسیر غیر قابل پیش بینی‌ای قرار می‌دهد. ارتباط برقرار کردن کلیدی است که درهای عشق و دوست داشتن را به رویتان می‌گشاید
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
اگر متاهل هستید، زندگی عاشقانه و بدون وجود هیچگونه مشکلی را تجربه خواهید کرد و اگر مجرد هستید، امکان آشنایی با شخصی خاص و ایده آل برای شما فراهم خواهد شد.در صورت عدم توجه لازم به زندگی شخصیتان، احتمال متزلزل شدن روابط زناشوییتان افزایش پیدا خواهد کرد.
 
 
🔮✨ متولدین شهریور ✨🔮
توصیه های کلیدی:
وقتی نتوانید احساسات خود را کنترل کنید، به خصوص اگر دیگران هم ناراحتی‌های شما را تشدید کنند، اوضاع خیلی ناراحت کننده و استرس زا می‌شود. حتی اگر از این شرایط جدید ناراضی هستید ولی خودتان را نگران نکنید. شما می‌خواهید بیشتر داشته باشید و حتی شاید خودتان هم دقیقا ندانید که چه می‌خواهید. شما فقط به زمان احتیاج دارید، روزهای آینده اوضاع بهتر خواهد شد.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
از عصبانی شدن بخاطر موضوعات بی اهمیت خودداری کرده و سعی در کنترل اعصاب خویش داشته باشید.در روابطتان، مراقب حرف ها و سخنان خود باشید در غیر اینصورت، امکان بروز برخی سوءتفاهمات و دلخوری ها در روابطتان افزایش خواهد یافت.

 

 

 

 
🔮✨متولدین مهر ✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز باید چشمتان به روی حقایق باز باشد و اگر اینگونه شد می‌فهمید که حقایق آنقدر که فکر می‌کردید بد نیستند. حالا فرصت این را دارید که جهان را آنگونه که هست ببینید، نه آنگونه که دوست دارید باشد. وقتی که رویاهایتان از حقیقت فاصله می‌گیرند، پس مجبور می‌شوید تمام جزئیات را بفهمید تا بتوانید تصمیمی ‌منطقی بگیرید. در عین حال که به قدم بعدی خود فکر می‌کنید به مسائل جزئی و پیش پا افتاده هم دقت کنید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
در روابط خود با دیگران انعطاف پذیر تر باشید تا از ایجاد درگیری های بی فایده خودداری شود.در حرفه خود، بدون هیچگونه مشکل و تردیدی به جلو خواهید رفت و با انجام معاملات مالی پر سود موفق به بهبود وضعیت مالی خود خواهید شد.به راحتی به کسی اعتماد نکنید، در غیر اینصورت از اعتمادتان سوءاستفاده خواهد شد.
 
 
 
🔮✨متولدین آبان ✨🔮
توصیه های کلیدی:
یک روش عملی برای ارتباط برقرار کردن اکنون باعث شده است که شما کمی‌آرام تر حرکت کنید، اما واقعیت زندگی فقط تفریح کردن و سرگرمی‌ نیست. شما امروز باید رفتاری جدی داشته باشید و بسیار مهم است که با هر کسی که به شما نزدیک می‌شود صادق باشید. فرضیه پردازی نکنید؛ اگر شما از اینکه بتوانید روی شخص دیگری حساب کنید اطمینان کافی ندارید، فقط نظریات خود را با او در میان گذاشته و ببینید که بحث به کدام سمت هدایت می‌شود.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
به زودی روابط متزلزل شده تان با عزیزانتان، بهبود خواهد یافت و سوءتفاهمات برطرف خواهد شد.نسبت به احساسات خود نسبت به شخص مورد علاقه تان و دو طرفه بودن این احساس، اطمینان حاصل کنید.
 
 
🔮✨ متولدین آذر ✨🔮
توصیه های کلیدی:
بیشتر وقتها نگاه کردن به جلو راحت تر از تجزیه و تحلیل کردن گذشته است، برای اینکه شما بیشتر تمایل دارید چیزهای جدید را تجربه کنید. اما هم اکنون شما به خاطر اینکه از زمان حال فرارکنید روی آینده تمرکز کرده‌اید. زمان کافی برای کار و فعالیت‌های جدید خود اختصاص بدهید و قبل از اینکه دیر بشود کارهایی که لازم است را انجام دهید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
ایده ای که در سر دارید، ایده ای بسیار کارآمد است، بنابراین در عملی کردن آن تعلل نکنید.جذابیت شما در نظر اطرافیانتان چندین برابر خواهد شد و و از محبوبیت بالایی برخوردار خواهید بود.از اهمیت دادن به افرادی که توجهی به شما ندارند خودداری کنید و به اندازه لیاقت هر کسی به او اهمیت دهید.
 
 
 
🔮✨ متولدین دی ✨🔮
توصیه های کلیدی:
شما امروز به طور کامل توانایی دفاع کردن از خودتان را دارید، برای اینکه کاملاً آماده کار کردن هستید و فقط باید بلند شده و دست به کار شوید. خوشبختانه شما با دنیای معنوی درونتان ارتباط برقرار کرده‌اید، بنابراین طبیعت پرشور و حرارت شما می‌تواند منبع الهامی‌ برای افراد دیگر نیز باشد.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
در صورت قرار گرفتن در شرایطی که پیشرفتی در آن حاصل نمی‎شود، شرایط را تغییر داده و به دنبال ایجاد موقعیتی بهتر برای خود باشید.به زودی با افراد جدیدی آشنا خواهید شد و به لطف منافع مشترکتان، روابط دوستانه ای با یکدیگر برقرار خواهید کرد.
 
 
 
🔮✨متولدین بهمن ✨🔮
توصیه های کلیدی:
خوشبختانه شما امروز فرصتی خواهید داشت که استعدادهای سیاستمدارانه خود را نشان دهید. ظاهراً شما بدون داشتن حس رقابتی محدودیت‌های افراد دیگر را می‌شناسید و می‌توانید با توجه به این محدودیت‌ها بهشان انگیزه بدهید که از نهایت توانایی شان استفاده کنند. از عمل گرا بودن نترسید، چرا که در نهایت باعث می‌شود تاثیرگذاری بیشتری داشته باشید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
برای بهبود وضعیت مالی خود، برنامه ریزی مدونی داشته باشید و تحت هر شرایطی به این برنامه پایبند باشید.به زودی موفق به برطرف کردن مشکلات عاطفی و سوءتفاهمات به وجود آمده در روابط خود با شریک زندگیتان خواهید بود.یک رابطه عاشقانه سالم، باعث دور شدن شما از اهداف ها و برنامه ریزی هایتان نخواهد شد، بنابراین بهتر است از مناسب بودن فرد مورد نظر برای خود اطمینان حاصل کنید.
 
 
 
🔮✨ متولدین اسفند ✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز حتماً به نصیحت دوست و یا همکارتان گوش بدهید، چرا که در صحبت‌های این فرد حقایقی نهفته است. شاید شما با تمام جزئیات سخنان او موافق نباشید، ولی باید کاملاً گوشی شنوا داشته باشید، برای اینکه این سخنان چیزهایی که درحال حاضر بدانها نیاز دارید را بهتان خواهد آموخت.
 
📝نستراداموس به تو می گوید:
انجام معامات مالی پر سود، نیازمند صبر و شکیبایی بالایی است، بنابراین در این زمینه عجله نکنید.امکان بروز برخی ناراحتی های مرتبط با پا، در این روزها برای شما افزایش خواهد یافت.از بروز هرگونه بحث و درگیری خودداری کرده و سعی در کنترل اعمال و گفتار خود داشته باشید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد