فال نستراداموس – 12 شهریور

 
🔮✨متولدین فروردین ✨🔮
نشان های کلیدی:
حصول اهداف
ثبات
ماندگاری طولانی
حل و فصل شدن
وفاداری
📝 نستراداموس به تو می گوید:
طالع نيكي داري كارت به زودي بالا ميگيرد و به توفيقاتي دست پيدا ميكني اگر مسافري داري به زودي خبر خوشي از او به تو ميرسد اگر گم شده اي داري آن را پيدا ميكني دوستي داري كه در پي راحتي توست با توكل به خداوند به كار و زندگيت ادامه بده تا به آنچه كه براي تو مقرر شده دست بيابي.
 
 
🔮✨متولدین اردیبهشت ✨🔮
نشان های کلیدی:
تغییر
فرد یا چیزی بلند قد
نقل مکان
حرکت و جنبش
خوش اندام یا لاغر
📝 نستراداموس به تو می گوید: به زودي از غمها رها ميشوي زيرا فالت نويد خير و سعادت ميدهد در كارهايت همچنان كوشا باش تا موفقيت و پيروزي نصيب شود مراقب بدخواهان باش و رازت را به هركس نگو با كسي خويشي يا دوستي خواهي كرد كه بسيار خوبست . در یک دوراهی قرار میگیری که باید به سمت احساس بروی.
 
 
 
 
🔮✨ متولدین خرداد ✨🔮
نشان های کلیدی:
عشق
شور و اشتیاق
احساسات عاشقانه
مراقبت از دیگران
بخشیدن
📝 نستراداموس به تو می گوید: اين نيت كه كردي خوب نيست . چندي است كه دلت يكجا نيست . به چه كنم چه كنم گرفتار شده اي براي رفع اين حالت به خدا توكل كن مدتي است كه به كسي دل بسته اي و از خيال او بيرون نمي ايي از او بگذر . خداوند بهتر از آن نصيب تو خواهد كرد . در كارها صبور باش . آينده ي روشني داري و از همه ي غمها دور ميشوي اگر قصد سفر يا معامله اي داري انجام بده از آن نفع خواهي برد.
 
 
 
🔮✨ متولدین تیر✨🔮
نشان های کلیدی:
سلامتی
ارتباط با کارمای اعمال
رشد
پایه و اساس
گذشته
تکامل فردی
معنویات
📝 نستراداموس به تو می گوید: فكري را كه در سر داري ترك كن . صبر پيشه كن تا گشايشي در كارت ايجاد شود قال و قيل و تلاش بيهوده مكن از بد دوري كن و به امرو مشيت الهي تسليم شو و جز در راه او كوشش و عمل نكن . از دروغ بر حذر باش ، چون عده اي قصد تهمت زدن به تو را دارند تا دوازده روز ديگر گشايشي در كار تو ايجاد ميشود .
 
 
🔮✨متولدین مرداد ✨🔮
نشان های کلیدی:
خسارت و زیان
گرانی
تعمیرات مورد نیاز
تغییر وضعیت
نق زدن
📝 نستراداموس به تو می گوید: قصد و نيتت خوبست . در رحمت به سويت باز ميشود از چشم زخم مردم ترسي به خود راه نده ،از آن در امان خواهي بود در هر كاري با اهلش مشورت كن در همه حال رضاي خدا و خلق خدا را در نظر داشته باش . بخت با تو يار است.
 
 
🔮✨ متولدین شهریور ✨🔮
نشان های کلیدی:
تغییر
رابطه عاطفی
حسادت از طرف یک زن
پیشرفت
📝 نستراداموس به تو می گوید: به زودی گره از کارت باز می شود، دوستی از تو طلب کمک خواهد کرد که باید به او کمک کنی. در یک مسئله احساسی به مقصود خود خواهي رسيد. از چيزي در تشويش هستي به زودي تشويشت بر طرف ميشود كسي در فكر حيله و صدمه زدن به شماست به خداوند توكل كن تا حيله اش برطرف شود.
 
 
 
🔮✨ متولدین مهر ✨🔮
نشان های کلیدی:
تهمت
کسب اعتبار
مراقبت از آبرو
دوراهی
قهر و آشتی
📝نستراداموس به تو می گوید: طالع خوبي داري چيزي را كه از دست داده اي دوباره به دست خواهي آورد ، به تو تهمت يا طعنه ميزنند ولي آسيب به تو نميرسد چون كسي نميتواند به آساني به تو صدمه بزند به زودي گشايشي در كارت پيدا ميشود.یک نفر از تو ناراحت است باید از او دلجویی کنی.
 
 
🔮✨ متولدین آبان ✨🔮
نشان های کلیدی:
وفاداری
پول و ثروت
اختلاف نظر
چشم زخم و حسادت
📝 نستراداموس به تو می گوید: از جايي كه انتظار نداري سود و نفعي به تو ميرسد براي آنكه به رفاه و سعادت برسي بايد كوشش و همت كني در چند روز آينده خبر خوشي به تو ميرسد و در پيش بعضي عزيز ميشوي. به خاطر یک مسئله چند روزی ناراحت و غمگین میشوی ولی زود آنرا فراموش میکنی.
 
 
 
 🔮✨متولدین آذر ✨🔮
نشان های کلیدی:
تشخیص
تعریف و ستایش
توجه
تخیل
نوسانات خلقی یا احساسی
📝 نستراداموس به تو می گوید: از چيزي دلخور يا غمگين هستي . فكرش را از سر ت بيرون كن . در روزي به رويت گشوده است به زودي از يكي از خويشان چيزي به تو ميرسد متواضع باش و تكبر را كنار بگذار . در چند روز آينده خبر خوشي به تو ميرسد . اگر قصد سفر داري برو زيرا هم موجب شادي خودت و هم دوستان و آشنايان ميشود . به زودي كارها بر وفق مراد تو ميشود.
 
 
🔮✨ متولدین دی ✨🔮
نشان های کلیدی:
پدر شما یا فردی مانند پدرتان
تلافی یک کار
خواب های آشفته
کمک به یک غریبه
زنی زیر 40 سال
📝 نستراداموس به تو می گوید: مراقب خرج کردنت هایت باش و بیهوده خرج کردن را کنار بگذار زیرا به زودی ممکن است به آن نیاز داشته باشی. دل مهربانی داری و مورد سواستفاده قرار میگیری. کسانی خیر تو را نمی خواهند ولی به آن ها اعتماد داری. مراقب فردی کوتاه قد در اطرافت باش.
 
 
 
🔮✨ متولدین بهمن  ✨🔮
نشان های کلیدی:
تنبیه و مجازات
خشم و عصبانیت
سرزنش خود
فعالیت بدنی
سوء استفاده و آزار
📝 نستراداموس به تو می گوید: باید در مسیرت ثابت قدم باشی تا موفق باشی. از مشورت های بیهوده پرهیز کن. کسانی قصد صدمه زدن به تو را دارند که باید مراقبشان باشی. تا 21 روز دیگر تغییر اساسی در زندگی تو به وجود خواهد آمد. در مورد یک زن باید احتیاط کنی وگرنه تو را فریب خواهد داد.
 
 
🔮✨ متولدین اسفند ✨🔮
نشان های کلیدی:
خوبی و خوشی
لذت و خوشی
توجه مطلوب
زنی جوان با موهای تیره
دعوت
📝 نستراداموس به تو می گوید: طالعت نيكست با توكل به خداوند به خواسته ات مي رسي تغييراتي در پيش داري به خداوند توكل كن تا زودتر به مقصود برسي . به همه اعتماد نكن . چيزي يا خبري به تو ميرسد كه ممكن است خيلي با ارزش نباشد . ولي تو را خوشحال ميكند، آينده ي روشني داري ،براي رسيدن به آن راه زيادي نمانده اما بايد مراقب اعمال و رفتارت باشي.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد