فال نستراداموس – 11 شهریور

 
🔮✨متولدین فروردین ✨🔮
نشان های کلیدی:
شروعی تازه
چیزهای جدید
چیزی کوچک
یک کودک یا کودکان
نابالغ
📝 نستراداموس به تو می گوید: به آنچه كه نيت كرده اي مي رسي ، ولي بايد صبر كني نه اينكه تعجيل كني . اگر تعجيل كني از كارت پشيمان مي شوي . از قصدي كه داري دور شو . با كسي نزاع نكن . راز دل خود را به كسي نگو . از شخصي گندمگون كه قدي متوسط دارد و روي او يك نشان است دوري كن .
 
 
🔮✨متولدین اردیبهشت ✨🔮
نشان های کلیدی:
بحث و جدل
ورزش و سرگرمی
تمرین دادن
مذاکره
تنبیه و مجازات
خشم و عصبانیت
سرزنش خود
📝 نستراداموس به تو می گوید: اگر صبر داشته باشي به مقصود ميرسي گشايشي در كارت ديده ميشود بايد براي رسيدن به مقصود خود نيز همت و كوشش كني كسي با تو دشمني ميكند مراقب خودت باش اگر گم شده اي داري آن را پيدا ميكني اگر مسافر يا غايبي داري از او خبر به دست مي آوري.
 
 
 
 
🔮✨ متولدین خرداد ✨🔮
نشان های کلیدی:
معصومیت
فردی ریزه اندام
فردی خوش گذران
فردی غیر متعهد
مراقبت
📝 نستراداموس به تو می گوید: قصد و نيت بدي داري از آن دوري كن وگر نه پشيمان ميشوي بهتر است در پي كار خودت بماني و منتظر باشي . سعي كن با پرورش افكار و نيات خوب در سر ،سعادت را به روي خود باز كني و از الطاف خداوند در همه ي امور برخوردار شوي.
 
 
 
🔮✨ متولدین تیر✨🔮
نشان های کلیدی:
سردرگمی
غم و غصه
شرایط سخت و پیچیده
اوضاع بد
📝 نستراداموس به تو می گوید: از خصومت دست بردار اگر قصد انجام كاري ناصواب داري ، يا فكري بد در سر داري از آن دست بردار . از كسي كه چشماني كبود و رنگي سرخ دارد دوري كن . كسي از تو رنجور شده بايد از او دلجويي كني . اگر خواسته و آرزويي داري تا ده روز آينده به آن ميرسي .
 
 
 
🔮✨متولدین مرداد ✨🔮
نشان های کلیدی:
فرصت های متعدد
جاده، سفر
جدایی
عدم وابستگی
تردید
📝 نستراداموس به تو می گوید: حاجت و آرزويي داري كه بر آورده ميشود گشايشي در كارت پيدا ميشود و ايام خوشي خواهي داشت اگر مشكلي داري به زودي برطرف ميشود اگر اين مشكل مالي باشد موقعيت مالي خوبي پيدا ميكني .در طالعت فرزند زياد ديده ميشود .
 
 
🔮✨ متولدین شهریور ✨🔮
نشان های کلیدی:
حسادت
ایده های جدید
یک راز
حقیقت
📝 نستراداموس به تو می گوید: نيت خوبي كرده اي طالعت با تو يار است و به توفيق و نشاط مي رسي . شكر خدا را در همه وقت به جا بياور اگر قصد ازدواج و يا معامله اي داروي و يا قصد شراكت و سرمايه گذاري داري بخت بت تو يار است ، به شرط انكه خود نيز همت كني . اگر با كسي در گير هستي عاقبت به نفع تو خاتمه مي يابد.
 
 
 
🔮✨ متولدین مهر ✨🔮
نشان های کلیدی:
نتیجه مثبت
شادی و خوشحالی
گرم و صمیمی
انرژی بالا
📝 نستراداموس به تو می گوید: طالعت روشن است . تشويش را از خودت دور كن . كارها بر وفق مراد تو خواهد شد اگر چيزي را از خدا طلب كردي به آن مي رسي . اگر قصد سفر و يا انجام معامله اي داري ، آن را انجام بده برايت سودبخش است.
 
 
🔮✨ متولدین آبان ✨🔮
نشان های کلیدی:
دو راهی
مسافرت
رسیدن به نیت
شک و تردید
📝 نستراداموس به تو می گوید: نيت خوبي كردي قصد انجام هر كاري را داري ،در آن به توفيق مي رسي ، به زودي از رنج و غم رهايي مي يابي . عيب تو اينست كه راز دلت را به همه ميگويي از اين كار پرهيز كن .
 
 
 
 🔮✨متولدین آذر ✨🔮
نشان های کلیدی:
خسارت و زیان
تعمیرات مورد نیاز
نق زدن
ترس
📝 نستراداموس به تو می گوید: اين قصد و نيتي كه داري موجب تشويش و نگراني تو ميشود . پس آن را از ذهن و فكرت بيرون كن اگر ديگران با تو موافق نيستند . تو دلتنگي مكن و خويشتندار باش آنان عاقبت پشيمان خواهند شد . اگر مسافر داري و برايش دلتنگ هستي ، به سلامت باز ميگردد . در عبارت كوتاهي مكن و بدان كه خداوند ناظر و حافظ توست اين را بدان كه عاقبت كارها به نفع و دلخواه تو پيش ميرود و تو به مقصود مي رسي.
 
 
🔮✨ متولدین دی ✨🔮
نشان های کلیدی:
یک دوست
قهر و دعوا
فردی قابل اعتماد
فردی که شما می شناسید
📝 نستراداموس به تو می گوید: به نظر ميرسد اهل فتنه هستي و فتنه بر پا ميكني . دست از خصومت بردار تا به غم مبتلا نشوي زبانت را نگه دار وگرنه دوستان و آشنايان از تو رنجيده و تو را ترك ميكنند . چند وقت ديگر گشايشي در كارت پيدا ميشود . از جايي كه انتظار نداري سود و نفعي به تو ميرسد براي آنكه به رفاه و سعادت برسي بايد كوشش و همت كني در چند روز آينده خبر خوشي به تو ميرسد و در پيش بعضي عزيز ميشوي.
 
 
 
🔮✨ متولدین بهمن  ✨🔮
نشان های کلیدی:
سرعت و شتاب
غیر قابل تغییر
برداشت محصول
هشدار
 
📝 نستراداموس به تو می گوید: اگر قصد رفتن به جایی را داری که مردد هستی لحظه ای شک نکن. خیر ومصلحت خوبی در این جا به جایی است و در مقصد با روی گشاده و باز از تواستقبال خواهد شد. گاهی مواقع اگر خاستگاری داری که تردید میکنی خیلی خوب و خوش یمن است.
 
 
🔮✨ متولدین اسفند ✨🔮
نشان های کلیدی:
خوبی و خوشی
بازگشت سلامتی
درمان
رقیب در کار
 
📝 نستراداموس به تو می گوید: طالع نيكي داري كارت به زودي بالا ميگيرد و به توفيقاتي دست پيدا ميكني اگر مسافري داري به زودي خبر خوشي از او به تو ميرسد اگر گم شده اي داري آن را پيدا ميكني دوستي داري كه در پي راحتي توست با توكل به خداوند به كار و زندگيت ادامه بده تا به آنچه كه براي تو مقرر شده دست بيابي.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد