فال نستراداموس – 3 مهر

 
🔮✨متولدین فروردین ✨🔮
نشان های کلیدی:

سلامتی
ارتباط با کارمای اعمال
رشد
پایه و اساس

📝 نستراداموس به تو می گوید:

 از طرف كسی برخوردها و عكس‌العملهایی می‌بینی كه حاوی پیام مهمی است اما تو به همه آنها بی‌اعتنایی و درگیر كارهای خودت هستی!! تا وقت هست از این موقعیت بی‌نظیر استفاده كن. در وعده‌های غذایی‌ات از سبزیجات، بیشتر استفاده كن. سبزیجات بهترین میان غذا هستند.پس از تلاش زیاد به یك سود تجاری مهم خواهی رسید. هوشیاری خود را حفظ كن و وظایف اصلی خود را در نظر داشته باش تا این سود همیشگی شود.
 
 
 
🔮✨متولدین اردیبهشت ✨🔮
نشان های کلیدی:
گذشته
تکامل فردی
معنویات
مسائل فلسفی
📝 نستراداموس به تو می گوید:

تمایل داری خبری را پیش از اینكه تحقیق كرده باشی، باور كنی. این شتابزدگی خطرناك خواهد بود و باید در مورد هر خبری كاملا تحقیق كرده و سپس تصمیم گرفت. به این ترتیب مشكلات كمتری پیش می‌آید. یك سهل‌انگاری تو را دچار بحران خواهد كرد. باید مراقب باشی و از فرصت‌های خوب كاری یا تحصیلی به نفع خودت استفاده كنی.
 
 
 
 
🔮✨ متولدین خرداد ✨🔮
نشان های کلیدی:
تعهدات
قرارداد
ازدواج
توافق
📝 نستراداموس به تو می گوید:
 از دوستی‌هایی باید ترسید كه هر روز به رنگی است. كسانی مقاصدی را پشت دوستی‌های خود پنهان می‌كنند، كه شناخت آنها دشوار خواهد بود. به هر حال باید همیشه مراقب بود. اگر وضع مالی تو خوب است. می‌توانی با احسان و بخشش مادی این شادمانی را تكمیل كنی. در راه خیر هر كس به اندازه توان خود كمك می‌كند و از منافع مادی و معنویش بهره می‌گیرد.
 
 
🔮✨ متولدین تیر✨🔮
نشان های کلیدی:
چرخیدن در یک سیکل یا چرخه
طلا و جواهرات
چیزی قابل پیش بینی
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:

 همیشه زندگی عاطفی انسانها در حال تغییر و دگرگونی است. اگر این تحولات نباشد، زندگی ما شكل نمی‌گیرد پس به جای گله و شكایت و غصه خوردن خودت را با این تحولات هماهنگ كن و سعی كن خودت در تغییرات عاطفی زندگیت نقش داشته باشی.به جاهای مختلفی می‌روی و در هر كدام با دوستان تازه‌ای آشنا می‌شوی. هم در زندگیت تغییرات خوبی ایجاد می‌شود و هم این آشنایی‌ها باعث می‌شود به تجربه و شناخت‌هایی می‌رسی كه برای آینده‌ات بسیار مفید است.
 
 
 
🔮✨متولدین مرداد ✨🔮
نشان های کلیدی:
یک دشمن
تقلب
خیانت
بدگویی
📝 نستراداموس به تو می گوید:
بهتر است كار تو با علاقه و خواسته‌های درونیت هماهنگ باشد. فقط سود مالی مهم نیست. می‌توانی راه‌ها و كارهای مختلفی را امتحان كنی و در نهایت كاری را انتخاب كنی كه با روحیه تو سازگار باشد. اینكه تو نگران آینده هستی خوب است اما حساسیت بیش از حد، تو را از فكر كردن درست و دقیق بازمی‌دارد. باید اول این استرس و نگرانی بیهوده را از خود دور كنی تا بتوانی با آرامش فكر كنی. این تصمیم بزرگی است و احتیاج به فكر عمیق همراه با آرامش دارد.

 
 
🔮✨ متولدین شهریور ✨🔮
نشان های کلیدی:
زنی دیگر
توافق
انعطاف پذیری
فردی خودخواه
 
📝نستراداموس به تو می گوید:
باید هر كسی و یا هر چیزی را كه زندگی عاطفی تو را دچار تنش می‌كند، از خودت دور كنی. در راهی قدم بگذار و به كسی عشق بورز كه قابل اعتماد باشد. تا در مورد قصد و نیت كسی مطمئن نشدی، او را به قلبت راه نده. اخبار خوشحال كننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض كن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.
 
 
 
🔮✨ متولدین مهر ✨🔮
نشان های کلیدی:

یک تصمیم
فرصت های متعدد
جاده، سفر
جدایی

📝 نستراداموس به تو می گوید:
ممكن است در حال حاضر بحران مالی داشته باشی اما نباید بترسی چون این بحران كوچك به زودی حل خواهد شد. اینگونه مشكلات در حدی نیستند كه بتوانند اراده تو را به شكست بكشانند. با تلاش و اعتماد به نفس قطعا به نتیجه مطلوب خواهی رسید. افكار پراكنده و بی‌برنامه بودن تو نه تنها مشكلی را حل نمی‌كند بلكه بحران مالی‌ات را افزایش می‌دهد. با یك تصمیم و نگرش درست و بررسی اوضاع كنونی، می‌توانی راه‌حلی برای این مشكل بیابی.

 

 

 
🔮✨ متولدین آبان ✨🔮
نشان های کلیدی:
عدم وابستگی
تردید
📝 نستراداموس به تو می گوید:

 برای تحقق خواسته‌هایت به پشتوانه مالی و مادی نیاز داری. پس باید در درجه اول امكانات آن را فراهم ساخت و سپس دست به كار شد.اگر متاهل هستی روابط تو با همسرت بسیار ایده‌آل و خوب خواهد شد و اگر با كسی دوست هستی روابط حسنه است! با بعضی رفتارها و حرفهای خود نباید این رابطه را از بین برد. باید مراقب بود كه این چینی نازك عشق ضربه نخورد و نشكند!
 
 
 
 
 🔮✨متولدین آذر ✨🔮
نشان های کلیدی:
سفر
کسب و کار
سفرهای داخلی و خارجی
وسایل نقلیه

📝 نستراداموس به تو می گوید: 

نباید هر چه كه می‌شنوی باور كنی چون در این صورت به كسی ستم خواهی كرد كه شدیدا تو را دوست دارد. به چشمهایی كه از زندگی عزیزتر هستند باید اطمینان داشت و فریب شیطان را نخورد.در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید. باید تغییراتی اساسی در زندگیت ایجاد كنی. ركود و یكنواختی خلاقیت تو را از بین می‌برد. همیشه باید به فكر پیشرفت باشی.
 

 

 
🔮✨ متولدین دی ✨🔮
نشان های کلیدی:
واردات و صادرات
رفتن به نزدیک دریا
مسافت های طولانی
📝 نستراداموس به تو می گوید:

در سایه یك رفاقت و دوستی خوب و صمیمانه می‌توان سال‌ها آرامش داشت و خوش بود. مواظب باش با بی‌توجهی و سربه‌هوایی‌ات این موقعیت را از خودت نگیری.با حركت و پویایی وجودی، تو همیشه در حال انجام دادن كار تازه‌ای هستی. این مساله زندگی تو را از حالت یكنواخت و كسل‌كننده درمی‌آورد و تنوع را به زندگیت برمی‌گرداند.پس از این بحران، وضعیت مادی تو بهبود خواهد یافت. گرچه تا آن زمان هنوز راه درازی در پیش خواهد بود اما مطمئن باش كه آینده درخشانی در انتظار توست و به آن دست خواهی یافت.

 
 
 
 
🔮✨ متولدین بهمن  ✨🔮
نشان های کلیدی:
حصول اهداف
ثبات
ماندگاری طولانی
حل و فصل شدن

📝 نستراداموس به تو می گوید:
دوستی تو را دعوت می‌كند اما امكان پاسخگویی برای آن وجود ندارد. فاصله‌ای كه بین تو و او برقرار شده مانع از آن می‌شود كه بتوان پاسخ مثبتی داد. باید صبر كرد تا با تغییر اوضاع و احوال این فاصله برداشته شود.موفقیتی بدست می‌آید كه سود مادی خوبی راه به همراه خواهد داشت. با این موفقیت می‌توانی به بخشی از آرزوهای خود برسی و برای بخش دیگر تدبیر تازه‌ای اندیشید.

 
 
 
 
🔮✨ متولدین اسفند ✨🔮
نشان های کلیدی:
وفاداری
یک فرد مسن
پدر شما یا فردی مانند پدرتان
بازنشستگی

📝 نستراداموس به تو می گوید:

 اگر این فرصت ادامه داشته باشد به یك بن‌بست می‌رسی. پس تا هنوز فرصت باقی مانده، باید راههای تازه‌تری را تجربه كرد. شاید به نفع تو باشد.باید سعی كنی از نظر اقتصادی خودكفا باشی. با كمی تلاش و استفاده از استعدادهایت می‌توانی موفق شوی.در تدارک یک میهمانی هستی. دیدار یك دوست قدیمی و تداعی خاطرات با او جالب و سرگرم كننده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد