فال نستراداموس – 29 دی

 
 
🔮✨متولدین فروردین ✨🔮
توصیه های کلیدی:
شما امروز اصلا نمی‌خواهید دیگران شما را به زحمت بیندازند، به خاطر اینکه به هیچ وجه دوست ندارید با مسائلی روبرو شوید که خارج از برنامه‌تان باشد. متاسفانه ممکن است واقعیت با آرزوهای شما هماهنگ نباشد و نتوانید هرچه می‌خواهید داشته باشید. توجه کردن به مسائل احساسی افراد دیگر به خودتان نیز کمک می‌کند و لازم است بهتان یادآوری کنیم که باید به این احساسات از دید جدی تری رسیدگی کنید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
نباید هر چه كه می‌شنوی باور كنی چون در این صورت به كسی ستم خواهی كرد كه شدیدا تو را دوست دارد. به چشمهایی كه از زندگی عزیزتر هستند باید اطمینان داشت و فریب شیطان را نخورد. باید تغییراتی اساسی در زندگیت ایجاد كنی. ركود و یكنواختی خلاقیت تو را از بین می‌برد. همیشه باید به فكر پیشرفت باشی.

 

 
 
🔮✨متولدین اردیبهشت ✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز باوجود حضور ماه در پنجمین خانه تان یعنی خانه عشق و خلاقیت، شما می‌خواهید تفریح کرده و خوش بگذرانید. اما شاید قادر نباشید دید منفی‌ای که از شرایط قبلی‌تان هنوز در شما باقی مانده را کنار بگذارید. به جای اینکه به پشت سر خود نگاه کرده و برپایه تصمیمات گذشته خود که منجر به شکست شده بود تصمیم گیری کنید، روی پتانسیل‌هایی که جلوی روی شما قرار دارد تمرکز کنید. لزومی ندارد اشتباهات گذشته را دوباره تکرار کنید!
 
📝 نستراداموس به تو می گوید: 
اگر متاهل هستی روابط تو با همسرت بسیار ایده‌آل و خوب خواهد شد و اگر با كسی دوست هستی روابط حسنه است! با بعضی رفتارها و حرفهای خود نباید این رابطه را از بین برد. باید مراقب بود كه این چینی نازك عشق ضربه نخورد و نشكند!برای تحقق خواسته‌هایت به پشتوانه مالی و مادی نیاز داری. پس باید در درجه اول امكانات آن را فراهم ساخت و سپس دست به كار شد.

 

 
 
🔮✨ متولدین خرداد ✨🔮
توصیه های کلیدی:
شما امروز سعی می‌کنید که شکست‌های خود را جبران کنید، اما مشکل واقعی مربوط به اتفاقاتی که در زمان حال رخ داده نیست. عقده‌های روحی مربوط به گذشته می‌تواند کاملاً مانع به وجود آمدن جریان‌های عاطفی در زندگی‌تان شود. پس همین حالا افکار و رویاهای قدیمی را به زمان حال آورده و بهشان فکر کنید. شما که نمی‌خواهید به خاطر مشکلات گذشته لذت بردن از زمان حال را از خودتان دریغ کنید؟!!
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
باید هر كسی و یا هر چیزی را كه زندگی عاطفی تو را دچار تنش می‌كند، از خودت دور كنی. در راهی قدم بگذار و به كسی عشق بورز كه قابل اعتماد باشد. تا در مورد قصد و نیت كسی مطمئن نشدی، او را به قلبت راه نده. ممكن است در حال حاضر بحران مالی داشته باشی اما نباید بترسی چون این بحران كوچك به زودی حل خواهد شد. اینگونه مشكلات در حدی نیستند كه بتوانند اراده تو را به شكست بكشانند. با تلاش و اعتماد به نفس قطعا به نتیجه مطلوب خواهی رسید.

 

 
 
🔮✨ متولدین تیر✨🔮
توصیه های کلیدی:
قرار گرفتن بر سر دوراهی کار خیلی مشکلی است، اما امروز شما بین عقل و احساس گیر کرده‌اید. شما نگران افرادی که دوستشان دارید هستید، اما حتی اگر آنها گرفتار مشکل هم بشوند، باز نمی‌توانید از نیازهای خودتان چشم پوشی کنید. اگر شما پنهانی کارهایی که برای خودتان مهم هستند را انجام دهید، اگرچه باعث می‌شود از قرار گرفتن در شرایط مشکل دور بمانید، اما در درازمدت باعث ناراحتی اطرافیان‌تان می‌شود. صداقت داشتن کار راحتی نیست، اما هنوز هم می‌تواند بهترین سیاست باشد.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
در سایه یك رفاقت و دوستی خوب و صمیمانه می‌توان سال‌ها آرامش داشت و خوش بود. مواظب باش با بی‌توجهی و سربه‌هوایی‌ات این موقعیت را از خودت نگیری.پس از این بحران، وضعیت مادی تو بهبود خواهد یافت. گرچه تا آن زمان هنوز راه درازی در پیش خواهد بود اما مطمئن باش كه آینده درخشانی در انتظار توست و به آن دست خواهی یافت.

 

 
 
🔮✨متولدین مرداد ✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز یکی از دوستان‌تان یا شریک زندگی تان به خاطر دلیل نامشخص و پنهانی از دست شما عصبانی می‌شود. از دیدگاه شما عصبانی شدن و ناراحتی او بی مورد است. حتی اگر شما برای دور شدن از این درگیری تلاش کنید، ولی باز هم این مشکل به وجود می‌آید. حالا تکیه کردن به دلیل و منطق بهتان کمکی نمی‌کند؛ درعوض تا جایی که می‌توانید مهربان و دلسوز باشید و بیشتر به او توجه کنید. دلسوزی و مهربانی- و نه آشفتگی و دستپاچگی- دوباره صلح و آشتی را برقرار می‌کند.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
 افكار پراكنده و بی‌برنامه بودن تو نه تنها مشكلی را حل نمی‌كند بلكه بحران مالی‌ات را افزایش می‌دهد. با یك تصمیم و نگرش درست و بررسی اوضاع كنونی، می‌توانی راه‌حلی برای این مشكل بیابی.

 

 
 
🔮✨ متولدین شهریور ✨🔮
توصیه های کلیدی:
شما امروز خیلی ناراحت هستید، چرا که دوستان صمیمی و خانواده‌تان احساسات و علایق شما را درک نمی‌کنند. اما سرزنش کردن آنها به خاطر عدم توجه‌شان کاری اشتباه است. خواه شما به خاطر ترس از واکنش دیگران به اندازه کافی آنها را در جریان احساسات خود قرار ندهید و خواه بیش از حد در مورد احساسات خود صحبت کنید تا جایی که این بی پرده گویی‌ها جنجال به پا کند، هیچ فرقی نمی‌کند، شما الان فقط باید نقش خود را در شرایط اخیر به خوبی نشان داده و وظایف خود را انجام دهید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
دوستی تو را دعوت می‌كند اما امكان پاسخگویی برای آن وجود ندارد. فاصله‌ای كه بین تو و او برقرار شده مانع از آن می‌شود كه بتوان پاسخ مثبتی داد. باید صبر كرد تا با تغییر اوضاع و احوال این فاصله برداشته شود.موفقیتی بدست می‌آید كه سود مادی خوبی راه به همراه خواهد داشت. با این موفقیت می‌توانی به بخشی از آرزوهای خود برسی و برای بخش دیگر تدبیر تازه‌ای اندیشید.

 

 
 
🔮✨ متولدین مهر ✨🔮
توصیه های کلیدی:
شما امروز بر سر دوراهی قرار گرفته‌اید. شاید دلتان بخواهد که با عجله از این دوراهی بگذرید، بنابراین می‌توانید از شر آن خلاص شده و مسیر دیگری را برگزینید. اما وقتی که شروع می‌کنید، می‌بینید که راه‌های بسیار زیادی از آنها منشعب می‌شود و آن راهی که شما در زندگی تان برمی‌گزینید تاثیرات طولانی مدتی خواهد داشت. بنابراین چیزی که ابتدا بر اساس حس و غریزه آغاز می‌کنید تا مدت‌ها می‌تواند تاثیرات خود را داشته باشد. مهم نیست که چقدر از کارتان لذت می‌برید؛ فقط نباید عجله کنید. همه چیز را به حال خود بگذارید، زمان آن را حل می‌کند.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
همیشه زندگی عاطفی انسانها در حال تغییر و دگرگونی است. اگر این تحولات نباشد، زندگی ما شكل نمی‌گیرد پس به جای گله و شكایت و غصه خوردن خودت را با این تحولات هماهنگ كن و سعی كن خودت در تغییرات عاطفی زندگیت نقش داشته باشی.

 

 
 
🔮✨ متولدین آبان ✨🔮
توصیه های کلیدی:
شما امروز اشتیاق دارید که دوباره به دوستان‌تان بپیوندید، چرا که کاملا برای چیزهای جدید که در زندگی‌تان هستند شور و هیجان دارید. خوشبختانه هم اکنون متعادل کردن آرزوهایتان به منظور فعالیت‌های اجتماعی با احساس نیاز برای استقامت داشتن برای شما به اندازه کافی اهمیت دارد. اگر از تعطیلات‌تان خوب استفاده نکرده‌اید، اعتماد کردن به غریزه‌تان اهمیت بیشتری دارد. بعد از گذشت مدت زمان زیادی شاید به یاد نیاورید که یک مهمانی را از دست داده‌اید، برای اینکه در عوض وظایف‌تان را انجام داده‌اید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
از دوستی‌هایی باید ترسید كه هر روز به رنگی است. كسانی مقاصدی را پشت دوستی‌های خود پنهان می‌كنند، كه شناخت آنها دشوار خواهد بود. به هر حال باید همیشه مراقب بود.وضع مالی تو خوب است. می‌توانی با احسان و بخشش مادی این شادمانی را تكمیل كنی. در راه خیر هر كس به اندازه توان خود كمك می‌كند و از منافع مادی و معنویش بهره می‌گیرد.

 

 
 
 🔮✨متولدین آذر ✨🔮
توصیه های کلیدی:
اگر شما وقت خیلی زیادی را با دوستان و خانواده‌تان گذرانده‌اید، الان خیلی واجب است که زمان بیشتری برای خود بگذارید. حتی اگر ساعات خیلی کمی‌هم در خانه باشید، باز هم کاملاً آمادگی دارید که به طور نسبی در رفتارهایتان بازنگری کنید. اگرچه وسوسه شده‌اید پروژه جدیدی را آغاز کنید، ولی حالا تمام کردن کارهایی که نیمه کاره رهایشان کرده بودید از اهمیت بیشتری برخوردار است، آن وقت شما برای هفته‌های آینده که در پیش رو دارید آماده خواهید شد.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
 تمایل داری خبری را پیش از اینكه تحقیق كرده باشی، باور كنی. این شتابزدگی خطرناك خواهد بود و باید در مورد هر خبری كاملا تحقیق كرده و سپس تصمیم گرفت. به این ترتیب مشكلات كمتری پیش می‌آید.یك سهل‌انگاری تو را دچار بحران خواهد كرد. باید مراقب باشی و از فرصت‌های خوب كاری یا تحصیلی به نفع خودت استفاده كنی.

 

 
 
🔮✨ متولدین دی ✨🔮
توصیه های کلیدی:
حالا که ونوس زیبا در هفتمین خانه شما یعنی خانه دوستان حضور دارد، تا انواع دوستی‌ها و روابط در دسترس شما هستند! اما شما همان دوستی‌های پیشین خود را داشته باشید، چرا که بیش از اندازه به همه اعتماد کرده و از اعتماد شما سوء استفاده می‌شود. اول تصمیم بگیرید که چه می‌خواهید و بعد برای رسیدن به هدف خود دست به کار شوید. خوش بینی شما در این راه بهتان کمک خواهد کرد. با این وجود قبل از اینکه به طور کامل نفهمید به کجا قرار است بروید، برای دادن جواب مثبت انقدر از خودتان اشتیاق نشان ندهید.
 
📝نستراداموس به تو می گوید:
 اینكه تو نگران آینده هستی خوب است اما حساسیت بیش از حد، تو را از فكر كردن درست و دقیق بازمی‌دارد. باید اول این استرس و نگرانی بیهوده را از خود دور كنی تا بتوانی با آرامش فكر كنی. این تصمیم بزرگی است و احتیاج به فكر عمیق همراه با آرامش دارد.

 

 
 
🔮✨ متولدین بهمن  ✨🔮
توصیه های کلیدی:
شما امروز احساس شلوغی و همهمه می‌کنید، انگار که دنیا به آتش کشیده شده است!! با این وجود هر چه که می‌گذرد اطمینان‌تان به خودتان کمتر می‌شود. حس و حال شما مدام در حال تغییر کردن است و به خاطر همین پیام‌های درهم برهم و پیچیده‌ای دریافت می‌کنید و همچنین در پنهان کردن احساسات‌تان زیاد موفق نیستید. بااین وجود به نفع‌تان است که بین مسائلی که سریع باید بهشان رسیدگی شود و اهداف بلند مدتان تعادل برقرار کنید. شما بیشتر از آنچه فکر کنید وقت دارید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
 این عشق نهایتا ثمر می‌دهد و به كسی كه دوستش داری می‌رسی. به شرط آنكه از هیچ كوشش در راه آن دریغ نكنی. كسی را دوست بدار كه تو را فقط به خاطر خودت بخواهد.

 

 
 
🔮✨ متولدین اسفند ✨🔮
توصیه های کلیدی:
لزومی ندارد درباره جایگاه و موقعیت خود زیادی مبالغه کنید؛ چراکه کمتر حرف زدن از زیادی حرف زدن بیشتر تأثیر می‌گذارد. فراموش نکنید که سستی‌ها و ضعف‌هایتان شما راگول زده و شما وسوسه می‌شوید بیشتر از آن چیزی که حس می‌کنید به خودتان اطمینان کنید و برایتان مانع ایجاد می‌کنند. مغرور بودن به خود باعث عقب گرد شما می‌شود. باوجود اینکه اگر به روشنی خود را مطرح کرده و خودتان باشید دیگران هم شما را خواهند دید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
به جاهای مختلفی می‌روی و در هر كدام با دوستان تازه‌ای آشنا می‌شوی. هم در زندگیت تغییرات خوبی ایجاد می‌شود و هم این آشنایی‌ها باعث می‌شود به تجربه و شناخت‌هایی می‌رسی كه برای آینده‌ات بسیار مفید است.بهتر است كار تو با علاقه و خواسته‌های درونیت هماهنگ باشد. فقط سود مالی مهم نیست. می‌توانی راه‌ها و كارهای مختلفی را امتحان كنی و در نهایت كاری را انتخاب كنی كه با روحیه تو سازگار باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد