فال نستراداموس – 25 شهریور

 
🔮✨متولدین فروردین ✨🔮
نشان های کلیدی:

شانسی کوتاه مدت
ریسک
امید
بدست آوردن فرصتی

📝 نستراداموس به تو می گوید:

این بار توصیه‌های خانواده‌تان را در نظر بگیرید ؛ در واقع توصیه‌آن ها بدون شک منطقی است ، به‌خصوص تا جایی که‌به‌پول و بودجه‌ای مربوط شود .زبان خود را کنترل کنید . تغییراتی در زندگی عاطفیتان دارند به وجود می آیند که ذهن شما را به پیچیدگی های رابطه تان مشغول کرده اند.
 
 
 
🔮✨متولدین اردیبهشت ✨🔮
نشان های کلیدی:
وقوع چیزی غیر منتظره
خوش بینی
شادی
روشنفکری
📝 نستراداموس به تو می گوید:

با وجود مشکلات اخیر ، همه‌چیز کمی آرام می‌گیرد . از همه‌مهم تر ، دلسرد نشوید ؛ به‌جنگیدن ادامه‌دهید.برخی افراد کمی عصبی خواهند شد در رابطه‌عاشقانه‌، رویکرد مستقیم بهترین است . پس صادق باشید و احساست خود را بیان کنید و بروز دهید.
 
 
 
 
 
🔮✨ متولدین خرداد ✨🔮
نشان های کلیدی:
شور و هیجان
یک ملاقات اتفاقی
اهداف
خوش بینی
📝 نستراداموس به تو می گوید:
امروز شما از انرژی خود بهتر استفاده‌را خواهید کرد و در یک پروژه‌دشوار موفق خواهید شد . امروز لازم خواهد بود که‌برای روابط نزدیک خود کاری کنید ، در غیر این صورت شما در معرض خطر دوری بزرگی از دایره‌خانوادگی تان قرار خواهید داشت .
 
 
🔮✨ متولدین تیر✨🔮
نشان های کلیدی:
رویا
شهرت
اعتبار
حرکت به سمت جلو
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
در جبه‌مالی ، بی طرف و بی خیالی شما می‌تواند باعث شود شما برخی فرصت های عالی را از دست بدهید ، در نتیجه‌بهتر است که‌از یک فرد واقعی تر و واجد شرایط کمک بگیرید . با کمی استفاده‌از استعدادتان ، شما به‌راحتی در حل مسائل عملی و مادی موفق خواهید شد . با دوستی که‌با توصیه‌ناخواسته‌به‌شما فشار می‌آورد احساس راحتی خواهید کرد .
 
 
🔮✨متولدین مرداد ✨🔮
نشان های کلیدی:
تنبیه و مجازات
خشم و عصبانیت
سرزنش خود
فعالیت بدنی
📝 نستراداموس به تو می گوید:
امروز شما نسبت به‌کسانی که‌اغلب نسبت به‌مهربانی شما اعتراض می‌کنند ، آسیب پذیر خواهید بود . یک بار دیگر احساس نگرانی و ناراحتی خواهید کرد.امروز یک روز خوب برای انجام کارهایی است که‌بیش ترین لذت را از آنها می‌برید . این می‌تواند حتی به‌معنای لم دادن در خانه‌با لباس های راحتی باشد. 

 
 

 

 
 
🔮✨ متولدین شهریور ✨🔮
نشان های کلیدی:
سوء استفاده و آزار
خشونت
رنج و عذاب
مردی جوان با موهای تیره
 
📝نستراداموس به تو می گوید:
امروز از لحاظ عشقی اتفاقات خوبی برایتان خواهد افتاد، اما آن ها نسبتا ً زودگذر خواهند بود .تماس با یک دوست قدیمی نتایج غیر منتظره‌ای را برایتان به‌همراه‌می‌آورد . به‌دقت جزئیات هر گونه‌قرارداد قانونی یا نگرانی های شراکت را در نظر بگیرید . احساسات پنهان ممکن است به‌عنوان یک نگرش ناخودآگاه‌نسبت به‌بخشی از کسی که‌دوستش دارید ظاهر شود .
 
 
🔮✨ متولدین مهر ✨🔮
نشان های کلیدی:

تعهدات
قرارداد
ازدواج
توافق

 

📝 نستراداموس به تو می گوید:
همکاری کنید ، اما بیش از حد با چرخه‌خانوادگی تان کار نکنید؛ به‌هر کسی اجازه‌دخالت در زندگی خصوصی تان را ندهید ، و به‌شدت در مقابل مزاحمان ایستادگی کنید . زندگی عشقی شما می‌تواند یک روز کمی بدی را تحمل کند .هر رابطه‌ای که‌به‌شدت کنترل شود، قطعا جواب مثبتی نخواهد داشت . 

 

 

 
🔮✨ متولدین آبان ✨🔮
نشان های کلیدی:
چرخیدن در یک سیکل یا چرخه
طلا و جواهرات
چیزی قابل پیش بینی
📝 نستراداموس به تو می گوید:

دوستان شما توصیه‌های مفیدی درباره‌کارتان به‌شما خواهند داد . پیشرفت حرفه‌ای قابل توجهی در دسترس شما وجود دارد اگر شما تلاش های خود را بی بهانه‌کم می‌کنید ؛ برای برخوردهای احتمالی با همکاران خود مراقب باشید . در مورد عشق سعی کنید دقیقا ً بدانید چه‌می‌خواهید ، و با احساسات افراد دیگر بازی نکنید . 
 
 
 
 
 🔮✨متولدین آذر ✨🔮
نشان های کلیدی:

اسرار و رموز
تحقیق و پژوهش
کتاب یا نسخه خطی
فردی تحصیل کرده

📝 نستراداموس به تو می گوید: 
شما باید همه‌کارها را خودتان انجام دهید . نقطه‌نظرات دیگران را ببینند . در مورد پرخوری یا نوشیدن بیش از حد خود محتاط باشید .ممکن است بعد از امضای یک قرارداد بسیار سودآور ، احساس پرواز کنید؛ مراقب باشید هنگام رانندگی با اتومبیل بیش از حد هیجان زده‌نشوید .

 

 
🔮✨ متولدین دی ✨🔮
نشان های کلیدی:
عشق
شور و اشتیاق
احساسات عاشقانه
مراقبت از دیگران
📝 نستراداموس به تو می گوید:

 امروز اتفاقات عاشقانه‌شما خوب خواهد بود.امروز می‌تواند روز بسیار هیجان انگیزی باشد و شما ممکن است تمایل بیشتری برای پیدا کردن راه‌هایی برای بیان دیدگاه‌خلاقانه‌خود در روش های عملی یا مادی داشته‌باشید . دعوت دوستانتان را برای بیرون رفتن قبول کنید .

 
 
 
 
🔮✨ متولدین بهمن  ✨🔮
نشان های کلیدی:
خانواده
خانه
امنیت
آسایش و راحتی

📝 نستراداموس به تو می گوید:
ترس شما در رابطه‌با درآمد مادی تان تجدید خواهد شد ، با این حال ، می‌توانید خود را از خطر نجات دهید ؛ در مورد آینده‌بسیار دور فکر نکنید . یک باد از تغییرات بر شما خواهد وزید شما می‌خواهید در محل کار خود و خانواده‌تان دست به‌نوآوری بزنید . در عشقتان حسادت وجود دارد. 

 
 
 
 
🔮✨ متولدین اسفند ✨🔮
نشان های کلیدی:
ثبات و سکونت
مکانی گرم
آشنایی
آرامش خاطر

📝 نستراداموس به تو می گوید:

از این نیت که کرده ای باید صبر کنی تا مرادت حاصل شود. اگر قصد سفر داری برو، نفع خوبی از آن خواهی برد. اگر قصد انجام کار خیری داری به آن عمل کن. به زودی مشکل ات برطرف میشود اما نباید از کسی توقع خیر و راحتی داشته باشی. چیزی را از دست داده ای که به زودی به دست می آوری. اگر با کسی دعوا و مخاصمه داری عاقبت به نفع تو تمام می شود. اگر چنین قصدی را اکنون دارید چند روزی صبر کنید و سپس به آن اقدام کنید. به زودی گشایش و توفیقی نصیب تو می شود و کارت بالا می گیرد.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد