فال نستراداموس – 14 شهریور

 
🔮✨متولدین فروردین ✨🔮
نشان های کلیدی:

اتفاقی ناگهانی

تصمیم گیری سریع

حوادث

خطر

بریدن

📝 نستراداموس به تو می گوید:
برای اين نيت كه كرده اي بايد صبر كني تا مرادت حاصل شود .اگر قصد سفر داري برو ، نفع خوبي از ان خواهي برد. اگر قصد انجام كار خيري داري به آن عمل كن ولی مراقب باش تا گناه نكني . براي بهتر شدن كارها به خداوند توكل كن.

 
 
🔮✨متولدین اردیبهشت ✨🔮
نشان های کلیدی:
یک تصمیم
فرصت های متعدد
جاده، سفر
جدایی
عدم وابستگی

📝 نستراداموس به تو می گوید: به زودي نحوست طالعت بر طرف ميشود و به مقصود خود خواهي رسيد از چيزي در تشويش هستي به زودي تشويشت بر طرف ميشود كسي در فكر حيله و صدمه زدن به شماست به خداوند توكل كن تا حيله اش برطرف شود.یک گره مالی به زودی باز می شود و آسوده میشوی.

 
 
 
 
🔮✨ متولدین خرداد ✨🔮
نشان های کلیدی:
تعهدات
قرارداد
ازدواج
توافق
چرخیدن در یک سیکل یا چرخه

📝 نستراداموس به تو می گوید: سمت مال حرام نرو و کسانی که از این مال استفاده میکنند.پیغام یا خبری شاد کننده و مثبت به تو می رسد که از شنیدنش خوشحال می شوی. شخصی بدخواه قصد نزدیک شدن به تو را دارد.

 
 
🔮✨ متولدین تیر✨🔮
نشان های کلیدی:
بحث و جدل
ورزش و سرگرمی
تمرین دادن
مذاکره
تنبیه و مجازات
خشم و عصبانیت
نستراداموس به تو می گوید:
در مسایل عشقی با دقت و مراقبت بیشتری عمل کن تا نتیجه مطلوب و دلخواه را بدست آوری. در مورد مسئله ای باید جانب احتیاط را رعایت کنی ، مراقب جوانب کار باش و با اندیشه عمل کن . بی گدار به آب نزنی بهتر است. با آشفتگی و اغتشاش های فکری خود را درگیر نساز.
 
 
🔮✨متولدین مرداد ✨🔮
نشان های کلیدی:
خود فرد مورد نظر (اگر مرد است)
شریک، شوهر یا نامزد فرد مورد نظر
تاثیر مهم یک مرد در زندگی
رفتارهای مردانه
برادر

📝 نستراداموس به تو می گوید:از طرف يكي از خويشان و نزديكان مال يا كمكي دريافت ميكني و يا مورد حمايت او قرار ميگيري . متواضع باش و خودخواهي را ترك كن . نيتت خوبست كاري را كه در نظر داري با توفيق همراه خواهد بود اگر قصد سفر داري برو خوب است دلت را به چيزي مشغول كرده اي فكرش را نكن . طبيعي است كه همه چيز بر وفق مراد تو خواهد بود

 
 
🔮✨ متولدین شهریور ✨🔮
نشان های کلیدی:
دو راهی عاطفی
شادی و خوشحالی
تعویض چیزی
نستراداموس به تو می گوید: نيت خوبي كرده اي طالعت با تو يار است و به توفيق و نشاط مي رسي . شكر خدا را در همه وقت به جا بياور اگر قصد ازدواج و يا معامله اي داروي و يا قصد شراكت و سرمايه گذاري داري بخت بت تو يار است ، به شرط انكه خود نيز همت كني . اگر با كسي در گير هستي عاقبت به نفع تو خاتمه مي يابد.
 
 
🔮✨ متولدین مهر ✨🔮
نشان های کلیدی:

نیکی و دوستی

دفع چشم زخم

رقابت بر سر ملک

ارث و میراث

📝 نستراداموس به تو می گوید:  گشايش خوبي در كارت ايجاد ميشود . به زودي به چنان توفيق و سعادتي ميرسي كه بر تو حسودي كنند.شخصی در کارت مانع ایجاد می کند، او را از خود دور کن. از نجام نیتی که در سر داری هراس نداشته باش و دلت را به دریا بزن.اگر صبور باشي و به خدا توكل كني ،به مراد خواهي رسيد.

 
 
🔮✨ متولدین آبان ✨🔮
نشان های کلیدی:
شادی
هدیه
فردی زیبا
جذابیت
📝 نستراداموس به تو می گوید: نيت خوبي كردي به خواسته و آرزويت مي رسي . در روزي به رويت گشوده ميشود وبه سعادت و خوشي دست مي يابي . اگر قصد سفر يا معامله اي داري به آن عمل كن به نفع تو خواهد بود به ديگران اعتماد كني اما رازت را به هر كس مگو به زودي خبر خوشي به تو ميرسد.
 
 
 
 🔮✨متولدین آذر ✨🔮
نشان های کلیدی:

صلح طلبی
قهر و آشتی
پشت سر گویی
غلبه و پیروزی
📝 نستراداموس به تو می گوید: طالعت روشن است موفقيت خوبي در پيش داري بر بدخواهان و مخالفان پيروز ميشوي و به مراد و مقصود ميرسي تا چند روز آينده خبري خوشحال كننده به تو ميرسد اگر قصد ازدواج يا معامله اي داري به آن عمل كن با زنان گفتگو يا بگو مگويي خواهي داشت اما رنجي به تو نميرسد.

 
 
🔮✨ متولدین دی ✨🔮
نشان های کلیدی:
تاخیر
موانع
مشکلات
یک دشمن
وقفه، گیر افتادن
📝 نستراداموس به تو می گوید: بزودی ترفیع مقام اداری و یا اجتماعی پیدا می کنی. از اتفاقات و تغییرات غیر منتظره و مشکلات زیاد نهراس و صبور باش. یک دوره شادی و شادمانی بزرگ در پیش رو خواهی داشت. یک پیشنهاد عشقی به تو خواهد شد، در پاسخ دادن عجله نکن.
 
 
 
🔮✨ متولدین بهمن  ✨🔮
نشان های کلیدی:
یک دوست
وفاداری
فردی قابل اعتماد
حیوانی خانگی
📝 نستراداموس به تو می گوید: قصد و نيت بدي داري از آن دوري كن وگر نه پشيمان ميشوي بهتر است در پي كار خودت بماني و منتظر باشي . سعي كن با پرورش افكار و نيات خوب در سر ،سعادت را به روي خود باز كني و از الطاف خداوند در همه ي امور برخوردار شوي.
 
 
🔮✨ متولدین اسفند ✨🔮
نشان های کلیدی:
فرد یا چیزی بلند قد
نقل مکان
حرکت و جنبش
خوش اندام یا لاغر
فردی با پاهای بلند
📝 نستراداموس به تو می گوید: هر نيت و قصدي كه داري بر آورده خواهد شد ، چه مادي و چه معنوي . به زودي پول ، ملك يا مقامي به دست مي آوري . كسي قصد صدمه زدن به شما را دارد ، موفق نمي شود ولي مراقب باش چون آدم حيله گري است اگر چيزي را از دست داده اي دوباره به دست مي اوري اگر قصد انجام كاري داري ،دودل نباش ،آن كار را انجام بده چون به مقصود مي رسي.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد