فال نستراداموس – 22 شهریور

 
🔮✨متولدین فروردین ✨🔮
نشان های کلیدی:

یک دشمن
وقفه، گیر افتادن
فاصله دور
فردی لجوج

📝 نستراداموس به تو می گوید:
در این زمان طالعت خوب نیست بهتر است از قصد و نیت خود منصرف شوی. کسی قصد فریب دادن تو را دارد مراقب باش فریب او را نخوری. نمی توانی همه را دوست خود بدانی بعضی ها افکار فتنه انگیز دارند. اگر کسی نصیحتی به تو کرد آن را بپذیر تا صدمه نبینی. اگر قصد انجام کاری داری چند روزی صبر کن تا شرایط بهتر شود.

 
 
🔮✨متولدین اردیبهشت ✨🔮
نشان های کلیدی:
تشخیص
تعریف و ستایش
توجه
تخیل
📝 نستراداموس به تو می گوید:
طالعت خوب است اما از نیتی که داری دوری کن. پشیمانی دارد و غمگین خواهی شد. نباید چنین قصدی را دنبال کنی. شخصی سیاه چهره با تو دشمنی دارد از او بزر حذر باش. مدتی است که کارت خوب نیست، اما اگر صبر داشته باشی گشایش در کارت دیده میشود و به مرادت میرسی.
 
 
 
 
🔮✨ متولدین خرداد ✨🔮
نشان های کلیدی:
نوسانات خلقی یا احساسی
چیزی هنرمندانه
دارای قوس و ظرافت زنانه
فردی با صورت گرد
📝 نستراداموس به تو می گوید:
قصد و نیت بدی داری از آن دوری کن وگر نه پشیمان میشوی. بهتر است در پی کار خودت بمانی و منتظر باشی. سعی کن با پرورش افکار و نیات خوب در سر ،سعادت را به روی خود باز کنی و از الطاف خداوند در همه ی امور برخوردار شوی.
 
 
🔮✨ متولدین تیر✨🔮
نشان های کلیدی:
امید
رویا
شهرت
اعتبار
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
طالع خوبی داری و در نعمت و رحمت به رویت گشوده است و به مقصودی که داری میرسی. شکر خدا را به جا آور تا به مقصود نزدیکتر شوی. امسال برای تو بهتر از هر سال دیگر است. به عزت و موقعیت خوبی دست پیدا میکنی. به زودی خبری خوشحال کننده دریافت میکنی. اگر قصد انجام کاری را داری به آن عمل کن، با موفقیت همراه خواهد بود.
 
 
🔮✨متولدین مرداد ✨🔮
نشان های کلیدی:
حرکت به سمت جلو
اهداف
خوش بینی
الهام
📝 نستراداموس به تو می گوید:
نیت خوبی کردی به خواسته و آرزویت می رسی. در روزی به رویت گشوده میشود و به سعادت و خوشی دست می یابی. اگر قصد سفر یا معامله ای داری به آن عمل کن به نفع تو خواهد بود. به دیگران اعتماد کن اما رازت را به هر کس مگو. به زودی خبر خوشی به تو میرسد.
 
 
🔮✨ متولدین شهریور ✨🔮
نشان های کلیدی:
تمرین دادن
مذاکره
تنبیه و مجازات
خشم و عصبانیت
 
📝نستراداموس به تو می گوید:
به زودی گره کارت باز میشود و به هر خواسته ای که داری میرسی. ممکن است کسی به زودی به جمع خانواده شما افزوده شود. دوستان خوبی داری به وقت نیاز با آنها مشورت کن. تا حدی از شر بدخواهان در امانی. در چند روز آینده یک خبر خوشحال کننده میشنوید. اگر آرزو و یا نیتی داری به آن میرسی.
 
 
🔮✨ متولدین مهر ✨🔮
نشان های کلیدی:

فعالیت بدنی
سوء استفاده و آزار
خشونت
رنج و عذاب

 

📝 نستراداموس به تو می گوید:
نیت خوبی کرده ای. طالعت روشن است. غم و تیرگی از تو دور شده و سعادت به تو روی آورده است. از آسیب بدخواهان در امانی. اگر چیزی را از دست بدهی، از آن فایده ای نصیبت میشود. از دوست، همکار یا همسر خود راحتی میبینی. اگر فکر معامله هستی انجام بده نفع میبری.مدتی است نگران هستی و تشویشی به دل داری. اگر مسافری داری به سلامت باز میگردد. اگر قصد انجام کاری را داری، شرایط با تو موافق است و به مقصود میرسی.

 
 
🔮✨ متولدین آبان ✨🔮
نشان های کلیدی:
سلامتی
ارتباط با کارمای اعمال
رشد
پایه و اساس
📝 نستراداموس به تو می گوید:
از خصومت دست بردار و اگر قصد انجام کاری ناصواب داری، یا فکری بد در سر داری از آن دست بردار. از کسی که چشمانی کبود و رنگی سرخ دارد دوری کن. کسی از تو رنجور شده باید از او دلجویی کنی. اگر خواسته و آرزویی داری تا چند روز آینده به آن میرسی. صدمه ای متوجه توست. صدقه بده.
 
 
 
 🔮✨متولدین آذر ✨🔮
نشان های کلیدی:

گذشته
تکامل فردی
معنویات
مسائل فلسفی

📝 نستراداموس به تو می گوید: 
حاجت و آرزويي داري كه بر آورده ميشود گشايشي در كارت پيدا ميشود و ايام خوشي خواهي داشت اگر مشكلي داري به زودي برطرف ميشود اگر اين مشكل مالي باشد موقعيت مالي خوبي پيدا ميكني.

 
 
🔮✨ متولدین دی ✨🔮
نشان های کلیدی:
جاده، سفر
جدایی
عدم وابستگی
تردید
📝 نستراداموس به تو می گوید:
ه آنچه كه نيت كرده اي مي رسي ، ولي بايد صبر كني نه اينكه تعجيل كني . اگر تعجيل كني از كارت پشيمان مي شوي . از قصدي كه داري دور شو . با كسي نزاع نكن . راز دل خود را به كسي نگو . از شخصي گندمگون كه قدي متوسط دارد و روي او يك نشان است دوري كن .
 
 
 
🔮✨ متولدین بهمن  ✨🔮
نشان های کلیدی:
یک دشمن
تقلب
خیانت
بدگویی

📝 نستراداموس به تو می گوید:
به زودي از طرف شخص بزرگي كمك ميشوي و گشايشي در كارت پيدا ميشود .و توفيقاتي نصيب تو مي شود . از آسيب بدخواهان دور مي ماني و دوستان نيز با تو صميمي تر ميشوند اگر قصد سفر داري انجام بده اگر قصد ازدواج براي خودت يا كسي داري ، يا قصد انجام كار يا معامله اي داري ، انجام بده.
 
 
🔮✨ متولدین اسفند ✨🔮
نشان های کلیدی:
زنی دیگر
توافق
انعطاف پذیری
فردی خودخواه

📝 نستراداموس به تو می گوید:

برای نیت و مقصودی که داری عجله نکن، صبر پیشه کن تا به آن برسی. خداوند همه ی بندگانش را دوست دارد پس نگران زندگیت نباش. به جای تشویش، در زندگی آرام پیش برو و به خودت فرصت بده تا راه موفقیت بر تو گشوده شود.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد