فال نستراداموس – 21 فروردین

 
 
🔮✨ متولدین فروردین ✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز می‌خواهید کاری را برای اولین بار انجام دهید و برای همین مشتاق ولی نگران هستید. شما ترجیح می‌دهید که درباره موقعیت کنونی بیشتر بدانید و فکر می‌کنید این کار به شما قوت قلب لازم را خواهد داد. اگر زمان کافی داشته باشید دوست دارید که برای این مسئولیت و ماموریت،‌ مهارت‌هایی را که لازم دارید یاد گرفته و تمرین کنید. اما زمان کافی برای این کار ندارید. با ترس‌هایتان مواجهه شوید و تا جایی که امکان دارد از روی ترتیب و به قاعده جلو بروید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
اختلافات كوچكی با دوست و یا همسر پیش آمده كه به زودی به خیر و خوشی تمام می‌شود. به جای تحریك او، سعی كن او را آرام كنی و دوباره دلش را بدست آوری.
 
 
🔮✨ متولدین اردیبهشت ✨🔮
توصیه های کلیدی:
شما امروز از مطرح کردن نیازها و افشا کردن درد و دل‌هایتان با یک دوست و یا همکار خیلی صمیمی ‌خجالت نمی‌کشید. شما می‌توانید کاملاً رک حرف‌هایتان را بزنید و این موضوع اطرافیانتان را شگفت زده خواهد کرد، اما وقتی با لحن صمیمی ‌و خودمانی با آنها صحبت می‌کنید آنها نیز با کمال میل به حرف‌های شما گوش می‌دهند. اطلاع پیدا کردن از مرزهایی که دیگران برای خود تعیین کرده‌اند امروز به راحتی حاصل نمی‌شود، ولی لازم است که حتماً این کار را بکنید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
سعی كن كاری پیدا كنی كه با روحیه و استعدادهای كلی تو سازگاری داشته باشد. علاقه به یك كار شرط موفقیت در آن خواهد بود. از تمام استعدادهای خود استفاده كن تا موفق شوی.
 
 
 🔮✨متولدین خرداد ✨🔮
توصیه های کلیدی:
اگر تمام اهداف امروز شما تغییر کرد ممکن است باز هم قادر نباشید که فهرست قرار ملاقات‌های سابق خود را تغییر دهید. اما این ارزش استرس وعصبانیت را ندارد؛ فقط دقیقا طبق آنچه که قرار گذاشته‌اید مطابق وظایف تان پیش بروید. نیازی نیست که کسی بداند شما چه فکر می‌کنید؛‌ حتی اگر قلب شما با کاری که دارید می‌کنید در ارتباط است. اما سعی کنید برای مدت زیادی افکار خود را در قلب تان نگاه ندارید برای اینکه زمانیکه آنها را بیرون می‌ریزید احساس راحتی و آزادی بیشتری خواهید کرد.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید: 
از كسی بدت می‌آید، این سوء تفاهمی است كه باید به سرعت برطرف شود چون او نقش مهمی در سرنوشت عاطفی تو خواهد داشت. پس با هشیاری از وقوع یك اشتباه جلوگیری كن، زیرا این وضعیت به ضرر تو خواهد بود.
 
 
🔮✨ متولدین تیر ✨🔮
توصیه های کلیدی:
کارهایی که در این اواخر انجام داده اید باعث شده اند که شما تجارب بسیار و فوق العاده‌ای را از زندگی بدست بیاورید، این تجارب شما را در مسیر زندگی بسیار یاری می‌دهند. تجاربی که به دست آورید مانند یک جهش در زندگی شما می‌باشند به شرط این که ترس‌های خود را کنار بگذارید و با جرات بیشتری به راه تان ادامه بدهید. در این مسیر به کمک چند شخص و همکار با اطمینان نیز احتیاح دارید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
نباید خود را اسیر پیشداوری‌های غلط كنی. باید فرصت بدهی تا مسائل با گفتگو به نتیجه برسد. اگر ارزیابی درستی از شرایط اقتصادیت داشته باشی می‌توانی بهترین تصمیم را بگیری و در كارها موفق شوی. باید از ابتدا با خودت عهد كنی كه دست از خیال پردازی برداری و واقع‌بین باشی.
 
 
🔮✨ متولدین مرداد ✨🔮
توصیه های کلیدی:
تمایل شما برای امتحان یک ماجراجویی جدید امروز بسیار شدید تر ازهمیشه خواهدشد. این فکر در یک لحظه آنقدر شدید خواهدشد که باعث می‌شود شما فکرکنید هر چیزی ناممکنی، ممکن خواهد شد و شما می‌توانید هر جا که دوست دارید بروید. اما بعدا اتفاقی در محیط اطراف تان رخ می‌دهد که به شما یادآوری می‌کند که شما آنطور که دوست دارید آزاد نیستید. به جای اینکه در ناامیدی و دلسردی غوطه بخورید،‌ نظرات خود را تعدیل کنید تا عملی شوند، و سپس برای اینکه رویاهای خود را به واقعیت درآورید شروع به برنامه ریزی کنید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
 كمك یكی از دوستان در این شرایط برای تو خیلی مهم خواهد بود. همین كمك می‌تواند تو را برای انجام یك كار بزرگ یاری دهد. كاری كه برای تو سرنوشت‌ساز بوده و در آینده تو می‌تواند تاثیرگذار باشد.
 
 
🔮✨ متولدین شهریور ✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز ممکن است شما حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشید، اما که نمی‌دانید باید از کجا شروع کنید. متاسفانه، شما ممکن است دیگران را با احساسات شتاب زده که اشتباه هم هستند به دردسر بیندازید. این به خاطر این است که شما آنقدر سریع واکنش نشان می‌دهید که دوستان و افراد خانواده تان نمی‌دانند در سر شما چه می‌گذرد. چند لحظه جایی بنشینید و چند بارنفس عمیق بکشید و به این ترتیب خود را آرام کنید. اجازه دهید قبل از اینکه دهان تان را برای شکوه و شکایت بگشایید، احساسات تان خود به خود ناپدید شوند.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
به زودی خبر خوشحال كننده‌ای می‌رسد كه در زندگی تو اثر مهمی خواهد گذاشت. پس از یك دوره سختی و شكست، دوباره شانس به تو روی می‌آورد و باید سپاسگزار آن بود.

 

 
 
🔮✨متولدین مهر ✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز بخش بزرگی از ناراحتی‌های شما واضح و روشن نیستند، اما به معنی این نیست که اصلاً وجود ندارند. ممکن است شما احساس کنید که به سمت ناشناخته‌ها هدایت می‌شوید زیرا شما دقیقاً نمی‌دانید که دیگران چه احساساتی دارند. هرچقدر که بیشتر سعی می‌کنید قطعه گمشده این پازل را پیدا کنید آشفته‌تر می‌شوید. چند نفس عمیق بکشید اجازه بدهید نیازمندی شما تمام مشکلات را یک روزه حل کند.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
برخوردهای احساسی پیامدهای ناگواری را به همراه خواهد داشت. به جای آن شور و هیجان باید از عقل سرد و برنده خود استفاده كرد تا واقعیت‌ها را بخوبی شناخت.
 
 
🔮✨متولدین آبان ✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز شما وقتی که به درخششهای ذکاوتتان پی می‌برید، تاحدی دلسرد می‌شوید، برای اینکه روشهای قدیمی‌تر نسبت به روشهای تندرو‌ای که الان به ذهنتان می‌رسند مطمئن تر هستند. روش شما اینگونه نیست که آزمایش کردن روشهای قدیمی را رد کنید، اما اکنون یک ایده واقعاً خوب می‌تواند شما را به شدت وسوسه کند. سعی کنید که ذهنی بسته نداشته باشید؛ اگر شما هنوز فکر می‌کنید امکانات شما ارزشمند هستند؛ می توانید با اطمینان آنها را مورد کاوش قرار داده و بعداً طبق این امکانات اقدام کنید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
باید به این مسائل حاشیه‌ای پایان بدهید. بیشتر وقت تو و او صرف مسائل جزئی و حاشیه‌ای می‌شود و همین موضوع شما را از هم و هدفهایتان دور می‌كند. بهتر است هیچكدام كاری نكنید كه به جای خوشحالی در كنار هم، از هم سر مسائل كوچك كینه به دل بگیرید و روزتان را خراب كنید.
 
 
🔮✨ متولدین اذر ✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز از طرفی دلتان می خواهد روزتان را هر چه سریعتر شروع کرده و مشغول به کار شوید، اما از طرفی هم احساس می کنید که آمادگی لازم را ندارید. شاید احساس کنید که زیر پایتان به اندازه ی کافی محکم نیست که بتوانید قدم بعدی را بردارید. اجازه ندهید فشاری که دنیای اطرافتان دارد به شما وارد می کند شما را در جهتی قرار دهد که دلتان نمی خواهد باشید. کارهایتان را به همان شکلی که خودتان می خواهید و با همان سرعتی که می توانید پیش ببرید. این کار باعث خواهد شد که اعتماد به نفستان افزایش قابل توجهی پیدا کند. این اعتماد به نفس تازه می تواند اثر مستقیمی روی روابطتان و به ویژه رابطه عاطفیتان داشته باشد.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
در زمینه كاری موفقیت مهمی بدست خواهی آورد و به سود نسبتا خوبی هم می‌رسی. گرچه احساس می‌كنی شایستگی تو بیشتر از اینها بود اما تا اینجا هم باید خدا را شكر كرد.
 
 
🔮✨ متولدین دی ✨🔮
توصیه های کلیدی:
شما امروز به جزئیات فراوانی که در محل کار روی هم انباشته شده اند اهمیت می‌دهید. شما معمولا خیلی راحت مسئولیت‌های تان را یکی یکی انجام داده و بعد به سراغ بعدی می‌روید، اما حالا نمی‌توانید به راحتی تشخیص دهید که کجا باید بروید. اما موکول کردن کارهایتان به روزهای بعدی نیز ایده چندان خوبی نیست، چراکه هرچه زمان بگذرد مشکلات دیگری از راه می‌رسند. پس شجاع باشید و خیلی زود آستین‌هایتان را بالا زده و شروع به کار کنید!
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
یك مشكل عاطفی، مدتها ذهن تو را به خود مشغول خواهد كرد. انتظار اینكه با یك راه‌حل ساده بتوانی آنرا فراموش كنی و از آن خلاص شوی، توقع بیهوده‌ای است. باید بسیار صبر و حوصله داشته باشی تا به مرور زمان این اتفاق در ذهنت كم‌رنگ شود.
 
 
🔮✨متولدین بهمن ✨🔮
توصیه های کلیدی:
شما باید از انرژی قدرتمند ماه جدید که امروز در نشان شما قرار گرفته است نهایت استفاده را ببرید و آن را برای مقاصد مالی خود بکار بگیرید به خاطر اینکه اتصال ماه-خورشید با ونوس مقتدر در دومین خانه از “پول” شما به ترتیب قرار گرفته اند. خوشبختانه شما نقشه ای دارید؛ و اکنون وقت آن است که طرح و نقشه خود را اجرا کنید. اما به یاد داشته باشید که مجبور نیستید که برای بالا بردن درآمد و سود خود ریسک کنید. فقط با حالت مثبت حاضر شوید و کاری را انجام دهید که می‌دانید شما را در راه تان موفق تر می‌کند.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
اگر خود را دست كم نگیری می‌توانی از موقعیت‌های پیش آمده به بیشترین سود برسی. باید بعضی از رفتارهای خود را تصحیح كرده و سعی كنی به جز منافع خودت به منافع دیگران هم فكر كنی.
 
 
🔮✨ متولدین اسفند ✨🔮
توصیه های کلیدی:
شما زیاد به تغییرات ناگهانی علاقه ندارید چرا که باعث می‌شوند روز و یا حتی زندگی تان متحول شود. بنابراین باورکردنی نیست که وقتی اتفاقی در طول روز برایتان افتاد وهمچنین اگر برنامه های تان به مانعی برخورد کرد بتوانید بسادگی با آنها کناربیایید. حتی ممکن است نیاز باشد که اهداف بلند مدت خود را ارزیابی کنید به خاطر اینکه آنها دیگر با موقعیت‌های کنونی شما جور در نمی‌آیند. خوب است فکر کنید و ببینید که آیا لازم است اهداف جدیدی برای خود ایجاد کنید یا نه؛ اما تا زمانیکه تعادل خود را بدست نیاورده‌اید هیچ تصمیمی نگیرید. حتی اگر این کار چند روزی طول بکشد.
 
📝نستراداموس به تو می گوید:
در عشق باید صاف و شفاف بود. درست است كه به راحتی می‌توان ریا كرد و به هزار رنگ و نیرنگ آلوده شد اما تو همواره سعی كن چون آینه صاف و بی‌ریا باشی. یك مشكل جسمی پیش آمده است كه باید با مراجعه به پزشك آن را برطرف كرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد