فال نستراداموس – 20 آذر

 
🔮✨متولدین فروردین ✨🔮
توصیه های کلیدی:
فکر کردن به اینکه می‌توانید قدرت کنترل خود را از دست بدهید شما را ناراحت می‌کند، اما شما به حد کافی صبور هستید. نگرانی شما علامت خطری برایتان است، زیرا حتی اگر فکر کنید که همه کارها را درست انجام داده‌اید، می‌توانید ناخواسته زندگی‌تان را پیچیده کنید. به یاد داشته باشید مسأله اصلی برای شما نوع کاری که انجام می‌دهید نیست، بلکه بیشتر مربوط به شور و هیجانی است که در حین انجام این کار دارید. اگر شما زیاد اغراق نکرده و در مسیر خود به جلو پیش بروید احساس خیلی خوبی پیدا خواهید کرد.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
باید همیشه امیدوار و سرشار از انرژی بود. این انرژی مثبت و نیرومند به تو این امكان را می‌دهد تا از موانع عبور كنی و به هدفت برسی. هرگز هدفت را فراموش نكن.

 

 
🔮✨متولدین اردیبهشت ✨🔮
توصیه های کلیدی:
نظر فعلی شما در مورد شاد بودن الزاماً نیازی به تأیید دیگران ندارد.اکنون لذت بردن از کار بیشتر شما را راضی می‌کند پس امروز می‌توانید با در نظر نگرفتن دنیای اطراف خود کاملاً خرسند باشید همینطور می‌توانید سودمند هم باشید.اما باید هوشیار باشید چون ممکن است این کار باعث بی خیالی شما بشود.باید از آرامش خودتان لذت ببرید اما ممکن است بعداً از اینکه کارتان را تمام نکردید خودتان را سرزنش کنید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
باید حساسیت خود را نسبت به اطرافیانت كاهش دهی. بعضی مواقع علاقه بیش از حد باعث می‌شود كه از هر چیزی برداشت‌های مختلفی برای خودت بكنی. نباید زود تحت تاثیر صحبت‌ها قرار بگیری.
 
 
 
🔮✨ متولدین خرداد ✨🔮
توصیه های کلیدی:
شما در این روزها احساس می‌کنید که زندگی تان یا فعالیت‌های اجتماعی‌تان به بن بست رسیده است، اما شما قدرت فوق العاده مثبتی برای حل مشکلات دارید و این صفت شما بزرگترین حسنی است که خداوند به شما عطا کرده است. شما تنها با مشخص کردن هدف تان به سادگی می‌توانید به ﺁینده‌ای بهتر برسید. استراتژی‌های سابق‌تان را پشت سر بگذارید، زیرا استراتژی‌های سابق در زندگی امروز شما جواب نمی‌دهد. صحبت‌های خود را به هر شخصی نگویید.
 
📝نستراداموس به تو می گوید:
 یک اتفاق پرهیجان عاطفی در پیش داری پس سعی کن خودت را در جریانش قرار دهی و در مقابلش نایست.
 
 
 
🔮✨ متولدین تیر✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز ثابت قدم بودن برای شما چندان راحت نیست، برای اینکه فکرتان بی قرار شده و برای رسیدن به رضایت به دوردستها پرواز می‌کند. اما احتمالا اهدافتان فراتر از دسترس شما باقی می‌مانند. وقتی که به مقصد نزدیک می‌شوید، عمدا آنرا به جای دیگر و حتی دورتر منتقل می‌کنید. این استراتژی برای اندازه گیری کردن میزان سازندگی شما نیست. بلکه تنها راه ساده ای است که بهتان انگیزه می‌دهد تا محدوده‌های جدید بیشتری را تحت پوشش قرار دهید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
كسی كه تو را دوست دارد برایت نقشه‌های زیادی می‌كشد اما تا می‌خواهد كه آنها را عملی كند با رفتار پیچیده تو، پشیمان می‌شود. بهتر است كمی در برخوردت مراقب باشی و ملاحظه موقعیت‌ها را بكنی.
 
 
 
🔮✨متولدین مرداد ✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز یکی از دوستان و یا همکاران تان می‌تواند نقش یک کاتالیزور شگفت انگیز را برای شما بازی کند و بگوید که شما تقریبا هیچ کاری نمی‌توانید برای سرو سامان دادن به افکارتان انجام دهید. اما ممکن است که تلاش کنید تا به سلامت از یک فرصت شغلی مناسب به نفع خودتان استفاده کنید، فکر می‌کنید که باید بسرعت قدم در راهی متفاوت بگذارید بنابراین باید از حرف و حدیث دیگران چشم بپوشید. شما بهتر از همه از نقاط قوت و ضعف خود آگاه هستید پس نیازی نیست که تصمیمات خود را برای دیگران توجیه کنید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
هدایا و یا مقداری پول که در فکرش نبودی، به دستت می‌رسد. کسی را که در فکرش نبودی، ملاقات می‌كنی. به زودی تحول بزرگی در زندگی‌ات پیش می‌آید. آماده باش!

 

 
🔮✨ متولدین شهریور ✨🔮
توصیه های کلیدی:
به جای اینکه نسبت به تصمیم اخیری که گرفته اید تردید کنید به قضاوت خود همانطور که هست اعتماد داشته باشید. برای اینکه بیندیشید و ببینید راه تان را ادامه دهید یا نه کمی دیر شده است. شما قبلا این مرحله را پشت سر گذاشته اید ؛ حتی اگر اکنون امواجی از عدم اعتماد به نفس را تجربه می کنید. به جای اینکه وسوسه شوید تا تصمیمات اخیرتان را زیر سئوال ببرید سعی کنید روی یک موضوع دیگر تمرکز کنید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
نباید نگران مشكلات مالی‌ات باشی. اراده، پشتكار و استعداد تو می‌تواند تمام مشكلات را براحتی از سر راه بردارد.
 
 
 
🔮✨ متولدین مهر ✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز برای شما روزی پر از اتفاقات عجیب است. در حالی که اورانوس طی سالهای اخیر مدام دور و بر نشانه شما می‌چرخیده، شما سهم زیادی از این اتفاقات هیجان‌انگیز داشته‌اید و آنها را وارد زندگی شخصی خود کرده‌اید. حالا که این تغییرات شما را به اوج رسانده‌اند، هر مانع دیگری را که جلوی شما را می‌گیرد و شما را از زندگی کردن با استفاده از بهترین استعدادهایتان باز می‌دارد، از بین ببرید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
وقتی عشق آدمی را تسخیر می‌كند كمتر می‌توان از او انتظار انجام كارهایی عاقلانه داشت. این مساله‌ای طبیعی است اما تو سعی كن هرگز چراغ عقل را از دست ندهی تا گرفتار تاریكی نشوی.

 

 
🔮✨ متولدین آبان ✨🔮
توصیه های کلیدی:
اگر مراقب نباشید گروهی بر علیه شما اعتصاب می کنند. آن ها رابه کناری بکشید و ببینید در سرشان چه می گذرد، شاید نگرانی های شخصی مشکل اصلی آن ها باشد، و همدردی با آن ها همه کارها را درست می کند.در این زمان بسیار خلاق هستید و زیاد به شما الهام می شود.نباید اجازه بدهید ایده هایتان نادیده گرفته شوند. همیشه وسوسه می شوید که آنها را برای دیگران بیان کنید اما اگر زود عملی نشوند ناراحت و عصبانی می شوید نباید در این دوره این طوری فکر کنید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
 یك تشنج قابل ملاحظه در مسائل مالی تو پیش می‌آید. به این مساله نباید بیش از آنكه هست بها داد. چون این گونه مسائل طبیعی است و به مرور زمان از بین می‌رود.
 
 
 🔮✨متولدین آذر ✨🔮
توصیه های کلیدی:
شما در این روزها با یک انسداد مالی روبرو هستید و به هر کاری که دست می‌زنید با مشکل مواجه می‌شوید و راهتان سد می‌شود. اما لازم است بدانید شما به راحتی با این مشکلات کنار آمده اید و می‌توانید آنها را از سر راه خود بردارید. تمرکز شما بر روی مسائل مهم و خاصی که پیش می‌آید مانند یک پل شما را به موفقیت می‌رساند. ممکن است در این روزها شغلی به شما پیشنهاد شود که هیچ سابقه‌ای در آن ندارید اما نگران نباشید زیرا شما می‌توانید در این کار به خوبی پیش رفت کنید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
اگر بخواهی این بند نازك هم قطع نشود باید با هشیاری و دقت عمل كنی. به راحتی می‌توان رابطه‌ای را قطع كرد اما به دشواری می‌توان دوباره آن را ساخت. پس حفظ روابط از هر چیز مهمتر است.
 
 
 
🔮✨ متولدین دی ✨🔮
توصیه های کلیدی:
شما امروز خیلی پرانرژی نیستید، برای اینکه زیاد مورد توجه واقع نشده‌اید. اما احتمالاً موفقیتهای مهمی ‌کسب خواهید کرد. شما اکنون واقعاً آنقدر توانایی دارید که بدانید دقیقاً چه حرفهایی می‌خواهید بزنید و حتی این‌گونه به نظر می‌رسد که شما توانایی خواندن فکر دیگران را هم دارید. ذهن شما قابلیت‌های خیلی بالایی دارد و بنابراین زود قضاوت کرده و عجولانه تصمیم‌گیری می‌کنید و به نظر می‌رسد که اطلاعات زیادی دارید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
قبول یك پیشنهاد جدید از یك دوست، می‌تواند این حالت یكنواخت را از بین برده و تو را با طراوت و بانشاط كند. هر از گاهی باید به فكر ایده یا ابتكار جدیدی برای تغییر شرایط زندگی خود و اطرافیان بود و روح تازه‌ای به زندگی تزریق كرد.
 
 
 
🔮✨ متولدین بهمن  ✨🔮
توصیه های کلیدی:
الان زمان این است که با همکاران‌تان تصمیم بگیرید که توان تان را با هم روی یک کار واحد بگذارید تا بهتر به نتیجه دلخواه برسید،‌ این کار گروهی بهتر و سودمندتر از این است که هر کس بخواهد کار خودش را بکند و کاری به دیگران نداشته باشد. شما خیلی راحت می‌توانید با دیگران روابط خصمانه‌ای داشته باشید، اما این روابط برای هیچ کدامتان سودی ندارد. توجه کنید که در کار، دیگران چه پیشنهاداتی می‌دهند و این را هم مدنظرتان قرار دهید که نیازهای شما چیست. سپس می‌توانید تصمیم بگیرید که از کجا شروع کنید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
كسی به تو پیشنهاد كار یا موقعیت ظاهرا خوبی می‌دهد. باید پیش از قبول، آنرا خوب سبك و سنگین كنی چون باید این پیشنهاد برای تو سودآور باشد و موقعیت مالی تو را بهبود بخشد.

 

 
🔮✨ متولدین اسفند ✨🔮
توصیه های کلیدی:
هدفگذاری در کار کافی نیست؛ شما باید امروز حرکت را آغاز کنید و تصمیمات خوب تان را به عمل تبدیل کنید. ماه جدید نشان شما در دهمین خانه از “شغل” شما قرار دارد بنابراین واقعا شرم آور است که با وجود این منبع قدرتمند حرکت و مسیر روشنی را آغاز نکنید. نگران نباشید که چقدر کار می‌توانید انجام دهید یا اینکه چگونه و تا کجا باید به این سفر ادامه دهید. همیشه اولین قدم است که بیشترین ارزش را دارد.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید: 
عشق در همسایگی توست. اما تو هنوز نمی‌دانی چه می‌خواهی و چه نمی‌خواهی!! بنابراین حیرت و ناكامی ادامه دارد. باید زمان بگذرد تا تو متوجه بعضی حقایق بشوی.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد