فال نستراداموس – 19 شهریور

 
🔮✨متولدین فروردین ✨🔮
نشان های کلیدی:

شهرت
اعتبار
حرکت به سمت جلو
اهداف

📝 نستراداموس به تو می گوید:
نيت خوبي كردي به خواسته و آرزويت مي رسي . در روزي به رويت گشوده ميشود وبه سعادت و خوشي دست مي يابي . اگر قصد سفر يا معامله اي داري به آن عمل كن به نفع تو خواهد بود به ديگران اعتماد كني اما رازت را به هر كس مگو به زودي خبر خوشي به تو ميرسد.

 
 
🔮✨متولدین اردیبهشت ✨🔮
نشان های کلیدی:
تقدیر و سرنوشت
توجه کردن
ارتباط روحی
📝 نستراداموس به تو می گوید:
طالعت روشن است . تشويش را از خودت دور كن . كارها بر وفق مراد تو خواهد شد اگر چيزي را از خدا طلب كردي به آن مي رسي . اگر قصد سفر و يا انجام معامله اي داري ، آن را انجام بده برايت سودبخش است.
 
 
 
 
🔮✨ متولدین خرداد ✨🔮
نشان های کلیدی:
پاسخ مثبت
موفقیت
مهم و قابل توجه
قدرت کارما
📝 نستراداموس به تو می گوید:
آینده ی خوبی در پیش داری اگر همتت را به کار بگیری، با موفقیت فاصله ای نداری . افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا خداوند تو را در کارهایت یاری دهد به زودی گشایشی در کارها پیدا میشود. از چیزی نگرانی در دل داری، نگران نباش. اگر چیزی را از دست داده ای به صلاح تو بوده، خیری در آنست.
 
 
🔮✨ متولدین تیر✨🔮
نشان های کلیدی:
دو رویی
نق زدن
معامله
سرقت
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
العت خوب است اما اگر راحت طلب هستی، از این نیت که کرده ای منصرف شو چون پشیمان خواهی شد . آدمی شتابزده و عجول هستی. زنی کوتاه قد و سفید چهره درصدد حیله و نیرنگ زدن به تو است. مراقب باش به دام او گرفتار نشوی. اگر قصد سفر داری تا پانزده روز آن را به تاخیر بیانداز تا از سستی و غمی که تو را به خود مشغول کرده است بیرون بیایی.
 
 
🔮✨متولدین مرداد ✨🔮
نشان های کلیدی:
ثبات
ماندگاری طولانی
حل و فصل شدن
وفاداری
📝 نستراداموس به تو می گوید:
طالعت روشن است و موفقیت و سعادت به تو روی خواهد کرد پس غم مخور. مال یا چیزی را از دست داده ای آن را به دست خواهی آورد. در کارها به خدا توکل کن و به فکر سود و زیانش نباش. تا چند روز آینده خبر خوشحال کننده ای خواهی شنید و کارها بر وفق مراد تو پیش خواهد رفت و به مقصود خواهی رسید
 
 
🔮✨ متولدین شهریور ✨🔮
نشان های کلیدی:
شادی
هدیه
فردی زیبا
جذابیت
 
📝نستراداموس به تو می گوید:
به زودی گره کارت باز میشود و به هر خواسته ای که داری میرسی. ممکن است کسی به زودی به جمع خانواده شما افزوده شود. دوستان خوبی داری به وقت نیاز با آنها مشورت کن. تا حدی از شر بدخواهان در امانی. در چند روز آینده یک خبر خوشحال کننده میشنوید. اگر آرزو و یا نیتی داری به آن میرسی. در کارهایت به خدا توکل کن تا به امید حق کارهایت درست به انجام برسد.
 
 
🔮✨ متولدین مهر ✨🔮
نشان های کلیدی:

نوسانات خلقی یا احساسی
چیزی هنرمندانه
دارای قوس و ظرافت زنانه
فردی با صورت گرد

 

📝 نستراداموس به تو می گوید:
طالع خوبي داري اين روزها آرزويت برآورده ميشود خبر خوشي دريافت ميكني وبه شادي و نشاط ميرسي زني بلند قد و باريك اندام و گندمگون با تو خصومت ميكند مراقب خودت باش . از پول و در آمد حرام پرهيز كن آينده ي خوبي در پيش داري . با دوستان و آشنايان به نيكي رفتار كن اگر قصد ازدواج يا معامله اي داري به آن عمل كن با موفقيت همراه خواهد بود.

 
 
🔮✨ متولدین آبان ✨🔮
نشان های کلیدی:
تشخیص
تعریف و ستایش
توجه
تخیل
📝 نستراداموس به تو می گوید:
طالع خوبي داري اين روزها آرزويت برآورده ميشود خبر خوشي دريافت ميكني وبه شادي و نشاط ميرسي زني بلند قد و باريك اندام و گندمگون با تو خصومت ميكند مراقب خودت باش . از پول و در آمد حرام پرهيز كن آينده ي خوبي در پيش داري . با دوستان و آشنايان به نيكي رفتار كن اگر قصد ازدواج يا معامله اي داري به آن عمل كن با موفقيت همراه خواهد بود
 
 
 
 🔮✨متولدین آذر ✨🔮
نشان های کلیدی:

توجه مطلوب
زنی جوان با موهای تیره
دعوت
شکوفایی

📝 نستراداموس به تو می گوید: طالعت نشانگر صحت و سلامت و گشایش در رزق و روزی برای توست. اگر قصد سفر داری ،یا قصد جابجایی و نقل مکان داری و یا قصد داری تغییر شغل بدهی به آنها عمل کن، به نفع تو خواهد بود. غیبت دیگران را نکن و به کار خود مشغول باش تا آنچه خدا مصلحت میداند برای تو پیش آید.

 
 
🔮✨ متولدین دی ✨🔮
نشان های کلیدی:
شادی
هدیه
فردی زیبا
جذابیت
📝 نستراداموس به تو می گوید:
قصد و نیت بدی داری از آن دوری کن وگر نه پشیمان میشوی. بهتر است در پی کار خودت بمانی و منتظر باشی. سعی کن با پرورش افکار و نیات خوب در سر ،سعادت را به روی خود باز کنی و از الطاف خداوند در همه ی امور برخوردار شوی.
 
 
 
🔮✨ متولدین بهمن  ✨🔮
نشان های کلیدی:
ضمیر
کسی یا چیزی از گذشته شما
بلند بالا
کار آزاد

📝 نستراداموس به تو می گوید:
چيزي حلال به تو رسيده و يا ميرسد گشايش در كارت پيدا شده و لي كسي از تو رنجيده خاطر است ، از او دلجويي كن افرادي تنگ نظر با تو دشمني ميكنند به خداوند پناه ببر تا از شر آنها در امان باشي در اين نيت كه كرده اي پا بر جا باش
 
 
🔮✨ متولدین اسفند ✨🔮
نشان های کلیدی:
جاده، سفر
جدایی
عدم وابستگی
تردید

📝 نستراداموس به تو می گوید:

روزهای خوبی در پیش داری. نا امید نباش. از کسی جز خدا یاری نخواه و از رحمت حق غافل نشو افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا بخت به تو روی آورد و گشایشی در کارت ایجاد شود. از افراد بد دوری کن. غیبت نکن. هدف یا کاری را که داری دنبال کن تا به توفیق برسی. 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد