فال نستراداموس – 18 شهریور

 
🔮✨متولدین فروردین ✨🔮
نشان های کلیدی:

شهرت
اعتبار
حرکت به سمت جلو
اهداف

📝 نستراداموس به تو می گوید:
طالعت نيك است و نيتت بر آورده مي شود رازت را به كسي نگو . بايد مراقب بدخواهان باشي در كارت گشايش ديده ميشود به خداوند رحمان اميدوار باش و با توكل به او به كار و زندگيت ادامه بده . اطمينان داشته باش كه روزهاي بهتري در پيش خواهي داشت .

 
 
🔮✨متولدین اردیبهشت ✨🔮
نشان های کلیدی:
تقدیر و سرنوشت
توجه کردن
ارتباط روحی
📝 نيتت بر آورده ميشود و آنچه را كه طلب كرده اي به دست خواهي آورد گشايش مالي در فالت ديده ميشود اگر دست به كار جديدي زده اي توفيق خوبي همراه خواهد داشت . اگر نو رسيده اي داري قدمش براي تو خير است
 
 
 
 
🔮✨ متولدین خرداد ✨🔮
نشان های کلیدی:
پاسخ مثبت
موفقیت
مهم و قابل توجه
قدرت کارما
📝 در نعمت و رحمت به رويت گشوده است و به مقصودي كه داري ميرسي شكر خدا را به جا آور تا به مقصود نزديكترشوي امسال براي تو بهتر از هر سال ديگر است به عزت و موقعيت خوبي دست پيدا ميكني به زودي خبري خوشحال كننده دريافت ميكني . اگر قصد انجام كاري را داري به آن عمل كن ، با موفقيت همراه خواهد بود.
 
 
🔮✨ متولدین تیر✨🔮
نشان های کلیدی:
دو رویی
نق زدن
معامله
سرقت
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
طالعت روشن است . تشويش را از خودت دور كن . كارها بر وفق مراد تو خواهد شد اگر چيزي را از خدا طلب كردي به آن مي رسي . اگر قصد سفر و يا انجام معامله اي داري ، آن را انجام بده برايت سودبخش است.مراقب نیت های منفی یک شخص در اطرافت باش، نقشه هایی دارد.
 
 
🔮✨متولدین مرداد ✨🔮
نشان های کلیدی:
ثبات
ماندگاری طولانی
حل و فصل شدن
وفاداری
📝 نستراداموس به تو می گوید: اين نيتي كه كرده اي خوبست در كارت گشايش ديده ميشود به زودي خبري به تو ميرسد كه تو را شادمان ميكند اگر قصد پيوند و خويشي داري انجام بده بسيار خوبست اگر كسي نصيحت به تو كرد آن را بپذير صلاح تو در آن است امسال سال خوبي براي تو است .
 
 
🔮✨ متولدین شهریور ✨🔮
نشان های کلیدی:
شادی
هدیه
فردی زیبا
جذابیت
 
📝نستراداموس به تو می گوید: هر نيت و قصدي كه داري بر آورده خواهد شد ، چه مادي و چه معنوي . به زودي پول ، ملك يا مقامي به دست مي آوري . كسي قصد صدمه زدن به شما را دارد ، موفق نمي شود ولي مراقب باش چون آدم حيله گري است اگر چيزي را از دست داده اي دوباره به دست مي اوري اگر قصد انجام كاري داري ،دودل نباش ،آن كار را انجام بده چون به مقصود مي رسي
 
 
🔮✨ متولدین مهر ✨🔮
نشان های کلیدی:

نوسانات خلقی یا احساسی
چیزی هنرمندانه
دارای قوس و ظرافت زنانه
فردی با صورت گرد

 

📝 نستراداموس به تو می گوید: به آنچه كه نيت كرده اي ميرسي اما بايد صبر داشته باشي كسي در پي بدگويي و صدمه زدن به توست اما موفق نميشود . اين روزها ناداني ميكني و افکار منفي سراغت آمده . اگر صبر كني كارت سر و سامان ميگيرد اگر قصد انجام كاري را داري چند روزي دست نگهدار

 
 
🔮✨ متولدین آبان ✨🔮
نشان های کلیدی:
تشخیص
تعریف و ستایش
توجه
تخیل
📝 نستراداموس به تو می گوید: نيتت بر آورده مي شود و به آرامش و سلامت و سعادت ميرسي اگر بيمار هستي بهبود پيدا ميكني . اگر قصد معامله و خريد وفروش داري ازآن سود خواهي برد اگر قصد سفر تجاري داري سود بخش خواهد بود خلاصه اينكه هر قصد و نيتي كه داري به آن عمل كن چون طالعت سعد است و همه چيز بر وفق مراد تو خواهد بود
 
 
 
 🔮✨متولدین آذر ✨🔮
نشان های کلیدی:

توجه مطلوب
زنی جوان با موهای تیره
دعوت
شکوفایی

📝 نستراداموس به تو می گوید: به زودي مقصودت بر آورده ميشود و از غم رها ميشوي بايد شكر خدا را به جا آوري . افرادي هستند كه در عين دوستي ، غيبت تو را ميكنند . از اين افراد دوري كن . براي مقصود و نيتي كه داري بايد تلاش كني تا به ان برسي اگر كسي را رنجانده اي بايد از او دلجويي كني.

 
 
🔮✨ متولدین دی ✨🔮
نشان های کلیدی:
شادی
هدیه
فردی زیبا
جذابیت
📝 نستراداموس به تو می گوید: با این قصد و نیتی که در سر داری ممکن است سلامتت به خطر بیافتد. بهتر است آن را از سر بیرون کنی وگرنه صدمه سختی خواهی دید. کسی به تو طعنه میزند از او دوری کن. اگر در همه امور به خدا توکل کنی در کارت گشایش پیدا میشود و به مقصود میرسی.
 
 
 
🔮✨ متولدین بهمن  ✨🔮
نشان های کلیدی:
ضمیر
کسی یا چیزی از گذشته شما
بلند بالا
کار آزاد

📝 نستراداموس به تو می گوید: طالعت خوب است اما اگر راحت طلب هستی، از این نیت که کرده ای منصرف شو چون پشیمان خواهی شد . آدمی شتابزده و عجول هستی. زنی کوتاه قد و سفید چهره درصدد حیله و نیرنگ زدن به تو است. مراقب باش به دام او گرفتار نشوی.
 
 
🔮✨ متولدین اسفند ✨🔮
نشان های کلیدی:
جاده، سفر
جدایی
عدم وابستگی
تردید

📝 نستراداموس به تو می گوید: اگر قصد سفر داری تا پانزده روز آن را به تاخیر بیانداز تا از سستی و غمی که تو را به خود مشغول کرده است بیرون بیایی. مدتی است با خودت درگیر هستی. زندگی شیرین و با ارزش است ، خودت را دریاب و به خداوند توکل کن. همه چیز در دست اوست و هر چه او صلاح بداند همان میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد