فال نستراداموس – 16 بهمن

 
 
🔮✨ متولدین فروردین ✨🔮
توصیه های کلیدی:
تو از امکانات و توانمندیهای خوبی برخورداری اما از این امکانات به بهترین شکل استفاده نمیکنی در نتیجه رقیبان طمع کرده و در بسیاری از موارد از تو سبقت میگیرند بجای انتقاد از دیگران از خود انتقاد کن.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
 قلب خود را باید به روی دوست گشود و او را به خانه دل دعوت كرد. اگر جز این محبت از تو چیز دیگری می‌خواهد حتما اشتباه آمده و راه را گم كرده است. این مساله را باید به او تفهیم كرد.نباید تسلیم تنبلی و سستی شوی. حیف است كه اراده‌ات با ویروسهای تنبلی مسموم شده و از بین برود. باید برای رسیدن به آرزوهایت تلاش كنی و از آینده نترسی.
 
 
🔮✨ متولدین اردیبهشت ✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز نشانه شما نسبت به ماه بیشتر از نشانه‌های دیگر حساس‌ شده است، این اتفاق بر روی احساس بدی که نسبت به خود دارید عمیقاً تأثیر خواهد گذاشت و این تغییر حال حتی بر شرایط مالی‌تان هم اثر خواهد گذاشت. در نهایت اگر شما بخواهید از اسرار سر در بیاورید، این تغییر شکل و دگرگونی برای شما مفید واقع خواهد شد.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
باید در مورد یک مسئله مراقب باشی و حواست را بیشتر جمع کنی. شخصی قصد ضربه زدن به تو را دارد. از او فاصله بگیر و رازهایت را به او نگو.
 
 
 🔮✨متولدین خرداد ✨🔮
توصیه های کلیدی:
اگر بیاموزی که چگونه باید دل رفیق دوست و یا همسر خود را بدست آوری بقیه ی مشکلات به مرور حل خواهد شد عشق قدرتی لایزال و بی انتها دارد و با کمک آن میتوان بسیاری از درهای بسته را باز کرد.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید: 
 به كسی دلبسته‌ای كه سطحی ناپخته و زودگذر است. شیرینی، جذابیت و دلربایی خاصی دارد اما پایدار و ارزشمند نیست. باید زمان بیشتری به خودت بدهی تا با بررسی عمیق‌تر به دنبال خواسته كاملتر بگردی. احساس تو ارزشمند است فقط تصمیم عجولانه نگیر. به موفقیت چشمگیری دست می‌یابی و به دنبالش پاداشی به تو تعلق می‌گیرد. زحمات تو بی‌نتیجه نمانده به تو به هدفت رسیدی اما باید مراقب خرج و دخل خود باشی.
 
 
 
🔮✨ متولدین تیر ✨🔮
توصیه های کلیدی:
طرحی یا برنامه ای بزرگ در راه است و از تو میطلبد تا با تمام توان در آن مشارکت نمایی همکاری را باید ابتدا با خوش بینی شروع کرد و بیهوده نگران و مشوش نبود.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
موانعی به چشم می‌خورد كه نمی‌توان راه‌حل سریع و ساده‌ای برای آنها پیدا كرد. باید بسیار حوصله داشت و بسیار صبور بود تا بتوان به تدریج این موانع را برطرف كرد.باید كاری كنی كه مورد توجه مقامات قرار گیرد تا بتوانند بر روی تو حساب باز كنند و اوضاع اقتصادیت بهبود یابد. گاهی وقت‌ها باید كاری را تبلیغ كرد و دیگران را متوجه آن ساخت تا ارزش آن را دریابند.
 
 
🔮✨ متولدین مرداد ✨🔮
توصیه های کلیدی:
شما احساس می‌کنید که آرزوهای خیلی جاه‌طلبانه جزو بهترین اهداف شما به حساب می‌آیند. لازم نیست که توقعات خود را پایین بیاورید؛ آنچه که اهمیت دارد این است که باید خلاقیت خود را بیشتر کرده و کارهایی را انجام دهید که از نظر روانی احساس خوبی در شما ایجاد کنند. چیزهایی که برایتان مهم هستند فرار نمی‌کنند؛ آنها همین جا هستند تا شما با انرژی و قدرت جدیدی که کسب می کنید دوباره بهشان رسیدگی کنید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
فقط یك دوست یا یك شریك برای تو كافی است. اگر یك شریك سالم یا یك دوست واقعی پیدا شود، بقیه مسائل حل خواهد شد. به آینده باید امیدوار بود.حوادث و اتفاقات مهم و تعیین كننده‌ای در راه است. به زودی خبری به تو می‌رسد كه برایت اهمیت خاصی دارد. در منزل یكی از دوستان یا اقوام نزدیك خبرهای خوشی در جریان است كه همین روزها مطلع می‌شوی.
 
 
🔮✨ متولدین شهریور ✨🔮
توصیه های کلیدی:
پس از گذر از این مرحله ی سخت و دشوار اکنون میتوانی نفس راحتی بکشی در مورد نتایج کار باید بیشتر توکل بر خدا کرد و منتظر ماند امید است که پیروزی ازآن تو باشد.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
قول و قرار كاری مهمی به دلایلی بهم می‌خورد و تو از این بابت حسابی دلخور می‌شوی. بدقولی و یا سهل‌انگاری یکی از نزدیکان ضررهایی را متوجه تو خواهد کرد.با فردی برخورد می‌كنی كه می‌تواند مسیر زندگیت را تغییر دهد. این به تو و انتخابت وابسته است كه این تغییر زندگیت مثبت است یا منفی. از وارد شدن به محدوده‌هایی که در آن تجربه نداری، خودداری کن. یک معامله به نفع تو تمام خواهد شد. به زودی نتیجه برنامه یا كاری كه برایش زحمت کشیده بودی را می‌بینی. باید نگرانیهارا از خود دور کنی، آن وقت چهره آینده را صاف و روشن می‌بینی.

 

 
🔮✨متولدین مهر ✨🔮
توصیه های کلیدی:
وقتی فکری خوب در ذهن پخته شد و طی مشورت با دیگران به درستی آن یقین پیدا کردی بلافاصله باید به آن عمل کرد هر فکری در عمل میتواند تصحیح شده و سر انجام تو را به موفقیت برساند.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
 اجازه نباید داد كه دیگران در امور خصوصی تو دخالت كنند. روابط خود را با دیگران طوری تنظیم كن كه به استقلال تو یا دیگری آسیب نرسد. مشكلاتی را كه داشتی رفته رفته از بین خواهد رفت.اندكی از فشارهای مادی كم كن. یك استراحت یا مرخصی كوتاه مفید خواهد بود. پیشنهاد تجاری به تو می‌شود كه باید خوب آن را سبك و سنگین كنی و بسنجی.
 
 
🔮✨متولدین آبان ✨🔮
توصیه های کلیدی:
شما امروز خیلی به اهداف خود اطمینان ندارید، برای اینکه دیگران هم الزاماً روشن و واضح به شما نمی‌گویند که چه خواسته‌هایی دارند. بگذارید این چرخه‌های بی‌پایان ذهنی از زندگی‌تان خارج شوند و فقط از زندگی لذت ببرید. هم اکنون تأثیری که استراحت کردن بر شما می‌گذارد، خیلی بیشتر از انجام دادن یک کار بخصوص است.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
به محض دیدن یك رویكرد عاطفی یا یك برخورد از طرف دوستت كه مخالف با تصورات تو باشد، مثل برق از جا می‌پری و عكس‌العمل‌های نامناسب نشان می‌دهی. باید در برابر حوادث انعطاف داشت و خود را با زمانه هماهنگ كرد.پیشنهاد یك سفر بسیار عالی به تو می‌شود پس موقعیت را از دست نده و با این سفر روحیه‌ات را تقویت كن.این روزها آنچنان اوضاع مالی‌ات روبراه است كه آرزو می‌كنی هیچ تغییری به وجود نیاید. اما تغییرات لازمه زندگی و پیشرفت است و خود را باید برای آن آماده كرد.
 
 
🔮✨ متولدین آذر ✨🔮
توصیه های کلیدی:
در الگوهای ثابت مربوط به دوست‌یابی شما تغییر و دگرگونی حاصل می‌شود. خوشبختانه هر اتفاقی که باعث تغییر دادن فعالیت‌های مربوط به روابط کاریتان شود، باعث بیشتر شدن درآمدتان هم می‌شود و بنابراین احساس بهتری نسبت به شغلتان پیدا خواهد کرد.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
 حوادثی در روابط تو با یك دوست پیش می‌آید كه اثر منفی بر تو خواهد گذاشت. باید دوباره روحیه و افكار خود را بازسازی كنی و خودت را با موقعیت بوجود آمده تطبیق دهی. نگران حرف‌های اطرافیان و دوستانت نباش. راه‌های زیادی برای رسیدن به پول پیش روی توست. باید سعی كنی بهترین راه‌حل را انتخاب و به آن عمل كنی. نباید بگذاری یاس و ناامیدی در تو اثر كند و فرصت‌های طلایی را از دست تو بگیرد.
 
 
🔮✨ متولدین دی ✨🔮
توصیه های کلیدی:
شما شوخ طبعی خود را از دست داده‌اید. برای همین مثل همیشه نمی توانید از روزتان لذت ببرید، ولی این اتفاق در نهایت به نفعتان خواهد بود. نگران آینده نباشید؛ امروزتان را بسازید، آینده هم به زودی از راه می رسد
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
روابط عاطفی تو دچار وسوسه و تردیدهایی شده است كه باید آنها را برطرف كرد. برای كسب اطمینان از طرف مقابل، راه‌حل‌های ساده‌ای وجود دارد كه باید آنها را آزمود و به نتیجه رسید.تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.
 
 
🔮✨متولدین بهمن ✨🔮
توصیه های کلیدی:
برخوردهای تو در تغییر دیدگاههای اطرافیان چندان کار ساز نیست شاید در کنار این رفتارها باید تدابیر دیگری اندیشید به هر حال نباید نا امید شد و همچنان کوشش کرد.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
 اینهمه عجله و شتابزدگی برای چیست؟ باید با صبر و حوصله اجازه بدهی تا گذر زمان خود بخود فاصله‌ها و مشكلات بین شما را حل كند.امروز شانس با تو خواهد بود پس دست به كاری بزن كه برایت سود و صرفه اقتصادی داشته باشد.
 
 
🔮✨ متولدین اسفند ✨🔮
توصیه های کلیدی:
شاید شما هنوز برای اینکه دیگران احساسات شما را بفهمند آمادگی نداشته باشید. اما فراموش نکنید امتناع کردن نمی‌تواند برنامه طولانی مدت ماندگاری برای ثبات بخشیدن به روابط‌تان باشد. اگر شما برای اینکه می‌خواهید اول تصمیم خود را بگیرید،بحث‌های مهم را به تعویق انداخته‌اید، باید اول این دیوارها را خراب کنید و بعد تصمیم‌گیری کنید.باوجود این شما فقط پشت گوش می‌اندازید و امروز و فردا می‌کنید؛ ولی برای تبادل نظر کردن امروز بهتر از فردا است.
 
📝نستراداموس به تو می گوید:
داشتن یك ارتباط خوب، یك سرمایه ارزنده و به نوعی هنر است. كسی كه توانایی برقراری روابطی صحیح و موفق داشته باشد، در برنامه‌های خود موفق‌تر خواهد بود.اگر مشكلات مالی وجود دارد مطمئن باش قدرت برخورد با آنها نیز به تو داده شده است. پس باید از این توانمندی استفاده كرد و به جنگ موانع رفت تا هر روز قوی‌تر از گذشته شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد