فال نستراداموس – 13 شهریور

 
🔮✨متولدین فروردین ✨🔮
نشان های کلیدی:
امید
رویا
شهرت
اعتبار
حرکت به سمت جلو
📝 نستراداموس به تو می گوید:
به زودي از طرف شخص بزرگي كمك ميشوي و گشايشي در كارت پيدا ميشود .و توفيقاتي نصيب تو مي شود . از آسيب بدخواهان دور مي ماني و دوستان نيز با تو صميمي تر ميشوند اگر قصد سفر داري انجام بده اگر قصد ازدواج براي خودت يا كسي داري ، يا قصد انجام كار يا معامله اي داري ، انجام بده . بخت با شما يار است .
 
 
🔮✨متولدین اردیبهشت ✨🔮
نشان های کلیدی:
یک مرد جوان و فعال
ظهور فردی جدید در زندگی فرد مورد نظر
آمدن و رفتن
یک ملاقات کوتاه مدت
📝 نستراداموس به تو می گوید: باید بیشتر مراقب کارهایت باشی. نیت های منفی را از خود دور کن تا آسیب نبینی. به زودی در کارت تغییر ایجاد میشود. تا 13 روز دیگر خطر یک تصادف داری. خانواده ات در سلامتی خواهند بود.
 
 
 
 
🔮✨ متولدین خرداد ✨🔮
نشان های کلیدی:
رفتن به نزدیک دریا
مسافت های طولانی
برای کسب موفقیت اتکا بر یک چیز یا فرد خاص
کسب پول و ثروت از طریق تجارت یا ارث
📝 نستراداموس به تو می گوید: سمت مال حرام نرو و کسانی که از این مال استفاده میکنند.پیغام یا خبری شاد کننده و مثبت به تو می رسد که از شنیدنش خوشحال می شوی. شخصی بدخواه قصد نزدیک شدن به تو را دارد.
 
 
🔮✨ متولدین تیر✨🔮
نشان های کلیدی:
بزرگ و با عظمت
حفاظت
انزوا، جدایی
کسب و کار یا شرکت
📝 نستراداموس به تو می گوید: نظر خداوند به تو خواهد افتاد و در کاری بسیار سربلند میشوی. اگر مشکلات ملکی یا معامله ای داری به زودی حل می شود. رقیب داری و این رقیب سرسخت است. باید مراقب حیله هایش باشی.
 
 
🔮✨متولدین مرداد ✨🔮
نشان های کلیدی:
وقفه، گیر افتادن
فاصله دور
فردی لجوج
کوه
فردی دلسرد
📝 نستراداموس به تو می گوید: نیتی خوبی در سر داری ولی مانع های زیادی بر سر راهت قرار دارد.به زودی از یک مکان به مکانی بهتر جا به جا خواهی شد. در روزهای فرد این هفته کمتر از خانه بیرون برو تا آسیبی به تو نرسد.
 
 
🔮✨ متولدین شهریور ✨🔮
نشان های کلیدی:
تغییر
رابطه عاطفی
حسادت از طرف یک زن
پیشرفت
📝 نستراداموس به تو می گوید: به شخصی که دوستش داری میرسی ولی فعلا باید صبور باشی. با خدا همراه شو تا گره از کارهایت باز شود. یک دوراهی سخت درپیش داری که باید تصمیم درستی بگیری. فردی قدبلند به تو علاقه دارد ولی از تو دلخور است.
 
 
🔮✨ متولدین مهر ✨🔮
نشان های کلیدی:
وضعیت خوب
نق زدن
ترس
سرقت
📝نستراداموس به تو می گوید: با هر کسی درد و دل نکن و رازت را فاش نکن. باید مراقب رابطه ی عاطفی ات باشی زیرا ممکن است به خطر بیفتد. احساساتت را بیشتر کنترل کن. کسانی از عصبانیتت رنج می برند. به زودی شاغل خواهی شد یا شغلت را عوض میکنی.
 
 
🔮✨ متولدین آبان ✨🔮
نشان های کلیدی:
یک دوره تکامل
افسردگی
فردی با مو یا چهره ای تیره
چیزهای منفی
📝 نستراداموس به تو می گوید: پیام یا نامه ای خوشحال کننده از فردی که منتظرش هستی به تو می رسد. شخصی از تو ناراضیست. در مورد مسئله ای داری تلاش بیهوده میکنی.تغییراتی در زندگی ات رخ می دهد که از آن شادمان خواهی گشت. از گفتن حرف هایت هراس نداشته باش.
 
 
 
 🔮✨متولدین آذر ✨🔮
نشان های کلیدی:
تاخیر
موانع
مشکلات
یک دشمن

📝 نستراداموس به تو می گوید:براي نيت و مقصودي كه داري عجله نكن ، صبر پيشه كن تا به آن برسي . خداوند همه ي بندگانش را دوست دارد پس نگران زندگيت نباش . به جاي تشويش ، در زندگي آرام پيش برو و به خودت فرصت بده تا راه موفقيت بر تو گشوده شود.

 
 
🔮✨ متولدین دی ✨🔮
نشان های کلیدی:
فردی ورزشکار
فردی خوش پوش
یک فرد نجیب زاده و جنتلمن
فردی جذاب
📝 نستراداموس به تو می گوید: طالع خوبي داري و به خواسته ات ميرسي . روزي حلال به دست تو ميرسد قدرش را بدان سعي كن به كسي خيانت نكني ، چ.ن صدمه ي بزرگي خواهي خورد . اگر قصد سفر دوري داري ،از آن منصرف شو زيرا به رنج و زحمت خواهي افتاد و از كار و تلاش غفلت مكن تا به مقصود برسي.
 
 
 
🔮✨ متولدین بهمن  ✨🔮
نشان های کلیدی:
پول و ثروت
استقلال و عدم وابستگی
ماجراجویی
📝 نستراداموس به تو می گوید: گشايش خوبي در كارت ايجاد ميشود . به زودي به چنان توفيق و سعادتي ميرسي كه بر تو حسودي كنند از يكي از خويشان و نزديكان بي اطلاع هستي ، به زودي از او خبري به دست تو ميرسد اگر گم شده اي داري ،آن را پيدا ميكني اگر صبور باشي و به خدا توكل كني ،به مراد خواهي رسيد.
 
 
🔮✨ متولدین اسفند ✨🔮
نشان های کلیدی:
لذت و خوشحالی
مراقبت از مال 
پشت سر گویی
جشن و میهمانی
📝 نستراداموس به تو می گوید: قصد و نيتت خوبست به زودي كارهايت سر و سامان ميگيرد تا چهل روز ديگر چنان گشايشي در كارت پيدا ميشود كه انتظارش را نداري . تغييرات مثبتي در زندگيت در پيش داري . خيلي زود از غم و رنج رها ميشوي و به نشاط و شادماني دست پيدا ميكني البته اراده ي تو هم در اين امر دخيل ميباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد